Forum Forum finansoweKredyty

! Ostrzeżenie dla klientów mbanku

! Ostrzeżenie dla klientów mbanku

PK81 / 194.146.255.* / 2007-01-11 22:25
Szanowni Państwo,

Mając na uwagę bardzo nieprzyjemną sytuację jakiej doświadczam aktualnie ze
strony mbanku , pragnę ostrzec wszystkich klientów o możliwych konsekwencjach
wynikających z korzystania z wpłatomatów gotówkowych sieci mbank. W ubiegłą
sobotę urządzeniu tego typu powierzyłem moje miesięczne zarobki by następnie
przekonać się, że uległo ono awarii i zablokowaniu. Zostałem poinformowany aby
skontaktować się z mlinią w celu zgłoszenia reklamacji – automat nie wydał
nawet potwierdzenia o przeprowadzanej operacji. Oczywiście środki nie dotarły
na moje konto.

Sam fakt awarii urządzenia nie jest przedmiotem mojego postu – gdyż uważam,
każde urządzenie jest zawodne (wszak jest wytworem człowieka). Chcę natomiast
zwrócić Państwa uwagę na sposób, w jaki mbank traktuje klienta zgłaszającego
reklamację tego typu. Klient nie ma prawa do informacji o swoich pieniądza, oczywiście nie ma do nich dostępu, płaci również za połączenia, aby dowiedzieć się od banku że "reklamacja jest w trakcie rozpatrywania". Czas rozpatrywania takiej reklamacji w "trybie priorytetowym" to 10dni a nawet do 30 dni.

Jeżeli są Państwo zainteresowaniu szczegółami zmagań klientów z mbankiem, zapraszam na jego forum:
www.mbank.com.pl/cafe/forum/list.html?f=1&sr=e36&pn=2&
www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=786010&t=786010&sr=dd&pn=3
www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=778475&t=778475&sr=dd&pn=1

Z poważaniem,
Paweł Kołodziej
(klient mbanku od ponad trzech lat)

Najnowsze wpisy

Kredyty gotówkowe - najlepsza oferta: