Forum Forum dla firmZakładanie firmy

3 sposoby zwiększania sprzedaży

3 sposoby zwiększania sprzedaży

eAkademia / 84.201.210.* / 2009-06-19 22:48
Proponuję Ci kurs, dzięki któremu poznasz sposoby zwiększania sprzedaży produktów/usług Twojej firmy.
Gwarantujemy wzrost sprzedaży, jeśli zastosujesz się do naszych metod.

JEŚLI NIE BĘDZIESZ ZADOWOLONY Z EFEKTÓW - GWARANTUJEMY ZWROT OPŁATY ZA KURS !

Wypróbuj poznane techniki przez pełnych 30 dni. Jeśli w tym czasie nie uzyskasz pewności, że dzięki nim osiągniesz to czego pragniesz [tu sam określ TWOJĄ definicję sukcesu – w rozsądnych granicach] zwróć się do nas – a my zwracamy pieniądze. Pełną kwotę. Koniec, kropka.

Dowiedz się więcej: http://www.ekademia.pl/kurs/nts_zwiekszaniesprzedazy?t=29062
Wyświetlaj:
aktywa.biz / 2009-09-06 00:18 / Bywalec forum
Też oferuję szkolenia przez tę platformę. Rzeczywiście, niewidzialne techniki sprzedaży podsuwają wiele dobrych pomysłów marketingowych na zwiększenie obrotów. Tylko coś w obecnej sytuacji gospodarczej za bardzo skupiamy się na robieniu "obrotów" w firmie.

Skupmy się na budowaniu marki, public relations, publicity, dobrym produkcie, obsłudze klienta, odpowiedniej konwersji na klienta, strategii marketingowej. A nie tylko "większa sprzedaż", "większa sprzedaż". Popatrzmy na firmę długofalowo...

Pozdrawiam,
Michał Toczyski, http://michaltoczyski.pl

P.S. eAkademia, życzę wysokich zarobków z programu partnerskiego :).
maredith / 2009-09-27 20:39
Ogromna chęć zysku niestety przysłania właścicielom polskich firm, zwłaszcza tych mniejszych, realia, jakie rządzą rynkiem. Co z tego, że dzisiaj dziennie zarabiamy np. 1000zł, gdy za 3 lata świadczona przez nas usługa może okazać się przeżytkiem? W takiej sytuacji bez całej wizerunkowej otoczki, bez skrupulatnego pozyskiwania nowych klientów, bez wprowadzania novum do swojej oferty obudzimy się któregoś dnia, a naszego sera (Brian Tracy się kłania ;)) nie będzie. I co wtedy? Wtedy będzie późno, ale nie za późno. Będzie jednak musiało minąć sporo czasu zanim się taki biznesmen ogarnie i doprowadzi do porządku.

A co do szkolenia - macie fajne konkurencyjne ceny ;)
aktywa.biz / 2009-09-28 21:45 / Bywalec forum
Brian i kilku innych jeszcze autorów, akurat Kotler pojawia się w Polsce, taki gość bardziej od marketingu korporacyjnego, choć nie tylko.
ottelia / 2009-10-05 16:40
Ciekawe. Na pewno warto wybrać się na takie szkolenie. Według mnie każde z nich coś nam daje, jakoś rozwija i poszerza horyzonty. Ważne jest tylko nasze podejście, czyli nastawienie że idę się czegoś nauczyć, a nie idę bo szef wysyła:). Z moich dotychczasowych doświadczeń najlepiej wspominam Franklin Covey. Nie było to takie typowe szkolenie z technik sprzedaży, ale wiele mi uświadomiło. Nauczyłam się jak ważne jest planowanie swojego czasu, odróżnianie priorytetów, wiara we własne możliwości. Dzięki 7 nawykom skutecznego działania, jakie przyswajaliśmy na szkoleniu wiem że jestem w stanie poradzić sobie z natłokiem ciążących na mnie obowiązków, mogę obierać za cel rzeczy które do tej pory wydawały mi się nie do osiągnięcia, a przez to stać się lepszym, bardziej efektywnym pracownikiem.
aktywa.biz / 2009-10-05 20:19 / Bywalec forum
po zainteresowaniu się tematem zacząłem się zastanawiać, czy jakieś tajne sekrety zarządzania sobą w czasie w ogóle istnieją :) ; po prostu się działa wg priorytetów, jest kilka prostych technik... do tego odpowiednia mentalność - i tyle :)

Najnowsze wpisy