TikTak...TikTak
/ 195.238.227.* / 2010-03-16 13:26
Prezes Polskiego Radia Jarosław Hasiński podkreśla, że radio publiczne w blisko 80 procentach utrzymuje się z abonamentu. Pozostawione bez pomocy będzie musiało się komercjalizować, a działalność misyjną ograniczyć do minimum.
Szybko im sie wszystkie cyferki zmieniają w zależności od potrzeb wczoraj na MONEY można było przeczytać: http://manager.money.pl/styl/media/artykul/telewizja;i;radio;doplacaja;do;misji;z;reklamy,137,0,599433.html
W Polskim Radiu abonament stanowił niecałe 70 proc. całości przychodów spółki. Pozostałe to: przychody z reklamy i sponsoringu, sprzedaży usług, dotacje.
Co to znaczy będzie się musiało skomercjalizować, skoro juz teraz pokrywają koszty z reklamy do tego w tym samym artykule czytamy
Z zestawienia przedstawionego przez Polskie Radio wynika, że ogółem w pięciu programach (Program I, II, III, IV oraz Polskie Radio dla Zagranicy) najwięcej czasu antenowego zajęła muzyka - 46,1 proc., na drugim miejscu znalazła się informacja - 17 proc., dalej audycje publicystyczne - 16,1 proc..
Także ciekawe co za misję bedą ograniczać? Jesli dzis jest to zaledwie 16,1% czasu antenowego.