Forum Forum dla firmZakładanie firmy

Agencja opiekunek, pomocy domowych-jak założyć

Agencja opiekunek, pomocy domowych-jak założyć

Joanna8905 / 46.113.111.* / 2011-09-09 16:29
Witam,
Od pewnego czasu zastanawiam się nad założeniem agencji opiekunek, pomocy domowych, może później chciałabym rozszerzyć swoją działalność o inne pomysły. Wobec tego mam pytanie, bo nie mam dużego doświadczenia, wprowadzeniu własnego biznesu, jaką formę działalności mam założyć? 1-osobową działalność gospodarczą, spółkę handlową, nie wiem jaką formę prawną mam wybrać. I z tego co się zorientowałam to musi być agencja pracy tymczasowej, tak? Wiem także, że muszę mieć wtedy odpowiednie certyfikaty-jako firma pośrednictwa pracy i z GIODO. A czy taką firmę mogę prowadzić sama na początku w domu?

Może ktoś prowadzi taką firmę i udzieliłby mi kilku wskazówek, jak założyć taką działalność, byłabym bardzo wdzięczna.

Chętnie też, nawiązałabym z kimś współpracę, kto byłby zainteresowany założeniem spółki(Warszawa)
Wyświetlaj:
Aplikacja dla agencji opieki / 91.90.191.* / 2020-11-30 12:14
Aplikacja Hrily.com wspomaga pracę agencji opieki w codziennych obowiązkach.
Moduły - Rodziny, opiekunowie, wyjazdy, pośrednicy, tworzenie dokumentów, transport, rozliczenia
opiekun osób starszych / 91.90.191.* / 2020-06-10 15:26
Oprogramowania do obsługi agencji opieki robi kamee.pl
Natalia929 / 209.135.211.* / 2015-01-27 16:54
Witam, czy ktos moze z tu obecnych wie na jakich zasadach dziala agencja posrednictwa pracy dla nian ? Chodzi mi o to, jakie trzeba miec pozwolenia itp. oraz jak najlepiej pobierac prowizje, czy od zlecenia, czyli podpisanej umowy z rodzicem jednorazowo , czy podpisywac umowy z opiekunkami i brac prowizje od ich dochodow. (czy pobiera sie jakas kwote miesiecznie czy tez jednorazowo) Czy to tak dziala ? No i jak zatrudnia sie takie osoby ?
Chcialabym zalozyc taka agencje
Boneta / 89.76.111.* / 2012-11-20 17:08