Forum Forum dla firmKsięgowość

AJENCJA SALONIKU PRASOWEGO - CO Z PRACOWNIKIEM ?

AJENCJA SALONIKU PRASOWEGO - CO Z PRACOWNIKIEM ?

Urbex / 82.160.100.* / 2019-05-13 20:25
Witam ! Zastanawiam się nad współpracą z jedną z firm, które prowadzą saloniki prasowe. Jest to współpraca w formie ajencji. Przez pierwsze pół roku będę dostawał na rękę 3700-3800 zł. Chciałbym prowadzić ten salonik wraz z narzeczoną i oprócz tego zatrudnić też pracownika na pełen lub 3/4 etatu. Czy będzie mi się to opłacać ? Dodam, że prowadzenie saloniku prasowego w tygodniu to jest 11,5 godziny a sobota to 9.5 godziny. Do tego dochodzi jedna niedziela w miesiącu - 4 godziny (którą chcemy przepracowywać my, nie pracownik). Chcieliśmy to podzielić w taki sposób , że trzy dni my , a trzy kolejne ten właśnie zatrudniony pracownik. Jedno z nas będzie ajentem więc odnośnie ZUS-u płacilibyśmy przez pierwsze pół roku składkę zdrowotną która wynosi około 320 zł. Potem przeszlibyśmy na mały ZUS, ale chcielibyśmy aby drugie z nas też miało jakąś umowę no i oprócz tego też ten pracownik. No i teraz pytanie jak to wszystko rozdzielić żeby nam się to jakoś opłacało i czy w ogóle tak można? Dodatkowo nadmienię że gdy minie pół roku podstawy będzie około 2500 zł i około 1000 prowizji więc będzie trochę ciężej. Bardzo proszę o poradę.

Najnowsze wpisy