mieszkaniec NP1
/ 212.191.66.* / 2013-06-07 14:28
Znamy te hasła: stosunek ceny do jakości, "Budujemy powyżej oczekiwań", wykończenie "pod klucz", marketing rządzi. Tylko później trudno się rozstać z developerem.
Dziennikarz mógłby zapytać Pana Prezesa o to, jak długo firma prowadzi naprawy gwarancyjne na oddanych do użytku inwestycjach, bo zdaniem wielu mieszkańców, którzy kupili takie "apartamenty" pod klucz, to stanowczo powyżej ich oczekiwań.
Proszę w trakcie "drzwi otwartych" prosić o zaprezentowanie funkcjonalności garaży w Nowym Polesiu I (oby tylko deszcz nie padał wtedy zbyt silnie), albo zapytać o te małe podnośniki i maszyny budowlane na tym osiedlu w 2 lata po zakończeniu inwestycji.
Może nowe hasło reklamowe: "Nowe Polesie - raj dla cierpliwych"