Forum Forum finansoweBanki

Bank BPH-opinie

Bank BPH-opinie

Floraa / 2012-05-09 14:12
Zastanawiam się czy założyć konto osobiste w tym banku. Czytałam różne opinie, jedne jak najbardziej przychylne, inne totalnie pogrążające ten bank. A jakie są wasze opinie na temat tego banku? Czy warto oddać swoje pieniądze do dyspozycji temu bankowi?
Wyświetlaj:
Zibino / 89.77.29.* / 2017-08-07 09:30
Jeżeli ktoś lubi nękanie telefonami wydzwaniania o każdej porze przy każdej , spóżnionej 1 racie kredytu i monit momentalnie 30 zł. Mamy ten problem z głowy , ale nigdy więcej....Będziemy omijać wielkim łukiem.
PYTANIE / 89.174.81.* / 2017-04-27 13:33
Czy w tym roku (2017) ktoś otrzymał płatny monit/wezwanie do zapłaty od Banku BPH?
Pio44 / 46.134.53.* / 2016-11-14 14:25
Daj sobie spokój. Parę lat temu mama zaczęła chorować wybraliśmy ten bank z powodu "czytnika palca" który miał zastępować podpis , na początku tego roku czytnik w placówkach przestał działać więc zmieniliśmy podpis w placówce na X zamowilismy kartę i dostęp do bankowości internetowej. Karta nie dotarła mama przestała prawie mówić i wtedy zaczął się koszmar wizyty z moją mamą w tym banku kończyły się mandatami nakładanymi przez Policję Ale moja mama będąc tam ze mną nie potrafiła wybrać swoich pieniędzy ze swojego konta.Do dnia dzisiejszego ich nie dostała a reklamacja podobnie jak czas oczekiwania na kontakt od dyrektora regionu są tak długie że mama zdążyła.....

Mamy już nie mam ale coś mi zostało mandaty dwa do zapłacenia tak na marginesie jestem ciekaw co by teraz powiedział mi baran który to wypisywal dla niego wezwanie do banku było bezpodstawne i nie widział narażania życia w tym ze bank nie chce wypłacić mamie pieniędzy któryś miesiąc z kolei.
H Szatkowski / 2016-11-14 21:27
Zarzucanie bankowi faktu otrzymania mandatów od Policji to już chyba przesada.
Pio44 / 46.134.32.* / 2016-11-15 09:02
Przesada? Fakt że kobieta nie mogła podjąć swoich pieniędzy przez parę miesięcy to jest przesada,mandat to taka wisienka na torcie w tej całej sprawie. Chory kraj,chore przepisy.
H Szatkowski / 2016-11-15 09:22
Jasno odniosłem się JEDYNIE do kwestii mandatów. Tę 'wisienkę' sami sobie na ten 'tort' włożyliście. I tyle.
US / 217.153.195.* / 2016-09-21 09:39
Mam konto w BPH od 18 lat. 3 lata temu zwróciłam się do nich o pożyczkę - mój wniosek rozpatrywali tydzień (tj. po tygodniu zaczęli zadawać pytania dodatkowe). W międzyczasie pożyczki na dobrych warunkach udzielił mi inny bank (w ciągu 2 dni). Wczoraj poszłam do BPH (zgodnie ze wskazówkami z witryny internetowej BPH, aby odblokować kartę debetową (kartę zawiesiłam na miesiąc, bo mi się zapodziała - mają taką opcję). W placówce ponad pół godziny stałam w kolejce, po czym zaprowadzono mnie do specjalnego telefonu stojącego na uboczu i połączono z infolinią (zajętą). Po kolejnych 10 minutach słuchania muzyczki (którą mogłam sobie zaserwować w domu - mam telefon), poszłam zapytać czy na tym ma polegać obsługa w placówce. Usłyszałam, że takie mają procedury. Podjęłam decyzję - żegnaj BPH-u. Dodam, że przez pół godziny obsługa kłaniała się w pas Pani, która zainteresowana była założeniem konta. Po 18 latach należy się infolinia na uboczu (żeby nie zawadzać).
DM855 / 83.14.79.* / 2016-09-20 10:02
Mam kredyt na mieszkanie od 10 lat, pozostała kwota do spłaty to ok. 5000,00, uzbierałam i chciałam spłacić. Niestety Bank każe mi płacić 3 % od kwoty spłaty min 500zł, a całe odsetki do końca kredytu to ok 50 zł. Jak dla mnie złodziejskie warunki. Zostałam poinformowana że taką mam umowę, inni klienci tak nie mają. To nie jest mój jedyny kredyt, ale ten Bank zdecydowanie ma najbardziej złodziejskie warunki. Prowadzę firmę i jeszcze niejeden kredyt przede mną ale będę omijała ten bank szerokim łukiem.
H Szatkowski / 2016-09-20 10:11
Szereg banków ma takie zapisy w umowach kredytowych tj. niekoniecznie opłaca się w nich wcześniejsza spłata kredytu.
O tym jaką ma się umowę, warto się przekonać przed jej podpisaniem, a nie po 10 latach.

Zdumiewająca lekkomyślność i to w przypadku kredytu hipotecznego, a nie na maszynę do szycia.
AaaaGggg / 46.76.209.* / 2016-10-17 18:27
No to ja mam taką historię i ciekawe jak Pan to skomentuje.
Moja umowa o kredyt hipot. Z 2004 roku przewidywała prowizję za całkowita wcześniejszą spłatę w pierwszych latach umowy. Udało mi się trzykrotnie spłacić kredyt cześciowo, za co nie naliczono mi prowizji, a bph przesyłał mi harmonogram z tymi samymi ratami i skróconym okresem kredytowania, który skrupulatnie opłacałam. I teraz najlepsze: dzisiaj poszła ostatnia rata z tego harmonogramu, wiec dzwonię na infolinie w sprawie zwolnienia zabezpieczeń. I co słyszę? Że niedawno zmienili taryfę opłat, a ja spłaciłam kredyt całkowicie wcześniej, więc albo poczekam na dokumenty te dwa brakujące lata albo ZAPŁACĘ 500 PLN prowizji za wcześniejszą spłatę......
H Szatkowski / 2016-10-18 11:02
Tak skomentuję, że to zdecydowanie inna sytuacja niż opisana przez 'DM855', która popisała się sporą indolencją.
niezadowolony z BPH / 89.69.143.* / 2016-08-05 09:20
nie polecam, tragedia, na wniosek o zwiększeniu limitu w karcie o kilka tys zl - zlozony wniosek przez strone logowania przy zarobkach zdecydowanie wyższych od średniej krajowej czekałem na odp 2 tygodnie, procedury wydłuzyli chyba na złość klientom- - jeszcze nie mam zwiększonego mimo iż pracownica banku łaskawie poinformowała że będzie, razem to już 3 tygodnie, porazka, w ING-u miałem w 5 minut
JAREK1111 / 188.146.133.* / 2016-07-04 18:31
BPH to Bank likwidujący działalność z dnia na dzień,został sprzedany ALIOR w zeszłym tygodniu zamkneli placowke dla firm w Wejherowie nalbliższa w Gdyni na moje pytanie co teraz na INFO LINI nie mają informacji co dalej, mam jezdzic 30 km tracic czas. DEBILE
Magda219 / 46.170.176.* / 2016-01-26 10:22
Ja z pełną odpowiedzialnością polecam Bank BPH. Posiadam tutaj konto osobiste, kartę kredytową i z niczym nie miałam problemu. Ktoś pisał o rozpatrzeniu reklamacji (90dni????) - takie rzeczy są ustawowo regulowane więc żaden Bank nie pozwoli sobie na naruszanie przepisów. Nigdy nie wypowiadam się na takich forach, ale jak zobaczyłam te rażące opinie postanowiłam to zmienić. Byłam klientką innych banków - Alior, BZWBK, Getin, Santander. Żaden z tych Banków nie dorasta BPH do pięt - pod względem obsługi (bynajmniej w moim mieście, gdzie znajduje się tylko Placówka Partnerska), kompetencji i oferty produktowej.
wiecho1961 / 37.47.143.* / 2016-05-03 08:45
Mam zablokowane sms i nie mogę wykonać żadnych przelewów.Po 2 godzinach gadania z operatorami efekt jest taki że nadal mam zablokowane sms nowe chasło do konta uruchomioną usługe mobilną .Ostatecznie poszedłem na pocztę zapłaciłem rachunek.Kto zwróci za telefon opłaty na poczcie i moje nerwy.Mam konto z którego nie migę kożystać takie numery to w bph.Co dalej nie wiem chyba dalej będe ganiał na poczte.
Boluś / 82.145.221.* / 2016-02-19 21:03
Za jaki odcinek w BPH jesteś odpowiedzialna?
Ole237 / 31.174.195.* / 2016-01-12 12:16
Mam konto firmowe w BPH od wielu lat i muszę stwierdzić, że ze względu na praktyki tego banku w przypadku kredytów lub np. dzielenia kwot zajęcia np. za mandat na małe kwoty tylko po to by za każdym razem sobie bank mógł doliczać dodatkową opłatę 110zł!!! powodują, że moim zdaniem to NAJBARDZIEJ ZŁO-DZIEJSKI BANK JAKI ZNAM.
maxix / 89.229.39.* / 2015-11-25 18:29
Nie zgodze sie z opinia ,bo jestem klientem tego banku,mam tam konto,karte kredytowa i kredyt i wszystko jest w porzadku.Online wszystko dziala,nie mam z niczym problemu.Od samego poczatku obsluga super.Dodam,ze dokumenty na poczatku trzeba donosic,ale to chyba normalne,bo musza potwierdzic zatrudnienie.Jezeli dokumenty sa dobrze wypelnione,to kredyt uruchamiaja na nastepny dzien.Pozatym co jakis czas dzwoni jakas Pani i sie pyta,czy jestem zadowolony z produktów,czy moe cos moglaby pomóc.\takze obsluga super,a bank bije na glowe z konkurencja.Bez kolejek,super obsluga.Wszystko wytlumacza i kawka przy stoliku z cukierkami dla klienta.Pozdrawiam serdecznie Bank BPH :)
Piotr Rze / 89.79.85.* / 2015-11-18 21:57
Złożyłem wniosek o przeniesienie kredytu z niekompetentna panią zajmująca sie nieruchomościami w Szczecine w placówce na Dąbrowskiego samo składanie wniosku to żart ta pani nadaje sie nie chce nikogo obrażać ale do kręcenia karuzeli najwyżej poziom umysłowy żaby mnóstwo błędów i niekompetencja Po 4 tyg oczekiwania i braku odzewu zadzwoniłem na infolinie po drugim takim tel w czasie gdy oczekiwałem na lini trwało to godzinę Pani zaogniła analityka zeby wogole zajął sie ta sprawa w czasie oczekiwania analizował i nic z tego nie wyniknęło. Następnie po kilku dniach kolejna godzina i nagle stwierdzili ze chce następne dokumenty nie wiadomo skąd wymyślone zero kontaktu z klientem nawet mnie nie zawiadomili Następny tel za kilka dni pani kłamie ze pół godziny wcześniej wlasnie analityk wykrył ze chce dokumenty o których wcześniej rozmawiałem Nadal zero odzewu i powiadomienia zero zainteresowania sprawa tej pani ze Szczecina. A powinna monitować powiadomić To tylko w skrócie Poziom Banku poniżej mułu w bagnie Ludzie przestrzegam to sa gnoje nigdy z tym gownem żadnych interesów
m341 / 91.241.34.* / 2016-06-09 10:15
mam ten sam problem. tez złozyłam wniosek o przeniesienie kredytu-procedury miały byc uproszczone a jest tragedia. juz ponad dwa miesiace analitycy ciągle wymyślają jakieś dodatkowe dokumenty. Nikt nie potrafi z banku zadzwonic i poinformować o statusie sprawy. Na infolinii nic nie wiedzą, doradca w banku nic nie wie. Obsługa niekompetentna i mam wrażenie że bank kieruje się tylko swoim dobrem. Nie patrzą na dobro klienta zęby mu pomóc, nawet wyciagneli od mnie dodatkowe pieniądze bo bymyslili dokumenty za które trzeba dodatkow zapłacić.
Szczerze odradzam ten bank.
SMail / 193.203.44.* / 2015-10-04 13:28
Przykład moich kontaktów z bankiem wskazuje na to, iż bank ma problemy z bezpiecznym przetwarzaniem danych obecnych klientów oraz byłych klientów, jak również problemy z rejestrowaniem woli klientów do wstrzymania przetwarzania danych ich dotyczących. Ponadto bank nie dochowuje tajemnicy bankowej w kontaktach korespondencyjnych ze swoimi klientami. Zapoznając się z treścią pism jakie otrzymałam od banku, odczułam jednak, iż bank próbuje wyciszyć sprawę ewidentnego naruszenia tajemnicy bankowej oraz zasad bezpieczeństwa dotyczących ochrony danych osobowych swoich klientów. W rozmowach telefonicznych z pracownikami banku zaproponowano mi zawarcie ugody, na mocy której zwrócę bankowi błędnie doręczone pismo innego klienta oraz zrzeknę się wszelkich roszczeń, w zamian za co bank wypłaci mi 1000 zł. Na tyle bank BPH wycenia dane sowich klientów
Adrian033 / 78.8.109.* / 2015-07-04 20:14
jestem pracownikiem firmy która weszła w struktury GE ich najlepsze konto bez wpływów 7500zł miesięcznie mamy za darmo tak w ogóle wszystko mamy za friko i to mi się podoba bez kosztów ukrytych itp
Periodyk / 89.25.228.* / 2015-07-03 23:08
Ja mam tam konto Lubię to! Ogólnie jestem zadowolony i podoba mi się, że serwis internetowy jest TEKSTOWY (stąd szybko się wczytuje), a nie jak w innych bankach przeładowany animacjami i pstrokacizną.
Niestety w samym serwisie zdarzają się błędy lub coś nie wyświetla się tak jak powinno.

Dodzwonienie się do nich też rodzi problemy.
Niezadowolony z BPH / 46.175.238.* / 2015-06-30 16:15
Stanowczno odradzam ten bank - same problemy. Ja najwiekszy mailem przy splacie kredytu hipotecznego po kursie srednim - niby mozliwe (na papierze) ale jak przyszlo co do czego to ogromne problemy a w koncy nie mozliwe do osiagniecia.
Iwaqjikl / 91.233.184.* / 2015-10-26 19:18
Racją ją też miałam problem że splata kredytu hipotecznego przy jego podpisaniu otrzymała zapewnienie że mogę spłacić go w każdej chwili i zostanie mi dołączone tylko 3% wartości kredytu a w rzeczywistości z 3% zrobiło się o wiele więcej poza tym pracownicy nie są do końca osobami kompetentnym nikomu nie proponuje tego banku
Rozpiw / 77.65.84.* / 2016-05-09 18:08
Potwierdzam. W moim przypadku było podobnie.
do początku nowsze
1 2 3

Najnowsze wpisy