Forum Forum finansoweBanki

Bank pocztowy-wasze opinie

Bank pocztowy-wasze opinie

Tomasz01 / 2011-09-06 11:43
Coraz częściej w telewizji, radiu reklamuje się bank pocztowy. Jeżeli działa on tak samo jak sama poczta, to ja podziękuję z ich usług...chociaż mogę się mylić. Czy ktoś ma konto w banku pocztowym?
Wyświetlaj:
Adamowski r / 5.172.255.* / 2017-10-14 08:31
Po dwóch latach przysyłają do zapłaty 162 zł ,
umowę podpisałem jako bezpłatną, reklamacji mi nie uwzględnili, chociaż warunki umowy zmienił bank, a powiadomienia o takiej zmianie nie otrzymałem. Proszę powiedzieć czy to co robi bank jest zgodne z prawem.
JaOnZinternetu / 83.8.166.* / 2017-11-19 11:56
Powiadom Fundusz Gwarancyjny!
mmm3333 / 81.219.96.* / 2017-11-29 16:43
nie Fundusz Gwarancyjny tylko jak już KNF i Rzecznika Praw konsumwntów
Krzysztof 1 / 5.172.255.* / 2017-10-14 08:28
Po dwóch latach przysyłają do zapłaty 162 zł ,
umowę podpisałem jako bezpłatną, reklamacji mi nie uwzględnili, chociaż warunki umowy zmienił bank, a powiadomienia o takiej zmianie nie otrzymałem. Proszę powiedzieć czy to co robi bank jest zgodne z prawem.
wygralak / 94.40.29.* / 2018-01-15 18:08
Takich rzekomych 162zł jest masa. Opłaty wyssane z palca. Podejrzewam szeroko zakrojoną akcję "skalpowania" mikroprzedsiębiorców. Jeśli nie drgnie nic w tej sprawie osobiście udam się do Premiera Morawieckiego chociaż mam 300km do warszawy to ni hu hu mnie nie wygonią do momentu anulowania tych 162zł przez "pocztową szajkę". W końcu premier na bankowości się zna to chyba przedsiębiorcy który 27 lat uczciwie płaci podatki pomoże .
jaro1978 / 31.0.46.* / 2018-01-20 15:51
Raczej nie pomoże bo to spółka skarbu państwa
Jola11111 / 83.6.138.* / 2017-12-05 00:58
To nie jest zgodne z prawem ani ich regulaminem. Złodzieje jawnie nas okradają. Niestety czują, że są bezkarni. Myślę, że koniecznie trzeba poinformować KNF o tych nieuczciwych praktykach Banku Pocztowego!!!
Wopa / 188.47.57.* / 2017-10-27 13:23
Po półtora roku przysyłają 162 zł do zapłaty bez
żadnych zawiadomień ze konto będąc bez kosztów zmieniło się w płatne. Czy nie można było rozwiązać
umowę przez bank o wiele wcześniej.Jestem pewny ze to działanie celowe by suma była odpowiednia.Całe
motto banku zedrzeć z klienta jak najwięcej.
JOLANTA1111 / 89.77.72.* / 2017-10-09 22:40
ZAREKLAMOWAŁAM TE PO CICHU WPROWADZONE 162 ZŁ, JAK NIE UZNAJĄ, TO SKARGA DO RZECZNIKA KONSUMENTA, KNF, TELEWIZJI A I CHĘTNIE DO SĄDU O WYSOKIE ZADOŚCUCZYNIENIE ! ZACHĘCAM WSZYSTKICH POSZKODOWANYCH !
Kris348 / 94.254.138.* / 2017-12-01 13:39
Witam, dostałem takie samo pismo, rachunek posiadam od 2006r . Po zapoznaniu się z tematem i przeszukaniu internetu znalazłem "REGULAMIN otwierania i prowadzenia rachunków
dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Banku Pocztowym S.A. z 2012 r" i w "Rozdział XI Zamknięcie rachunku § 15 Ust.9 ", a ponieważ mój rachunek nie był używany to powinien być zamknięty już w 2014 na mocy wspomnianego paragrafu z regulaminu, pomijając już fakt obowiązku informowania mnie, który wynikał z regulaminu obowiązującego w momencie podpisywania umowy o prowadzenie rachunku (Regulamin z 2002 r, Dział VIII § 20 ust.4) . Uważam że jest to próba BEZCZELNEGO wydarcia pieniędzy i należało by tu użyć wulgarnych słów do osoby podpisującej takie informacje. A MOŻE PAN DYREKTOR ZBIERA NA PREMIE ŚWIĄTECZNE PRÓBUJĄC OKRAŚĆ INNYCH !!!
Wygralak / 94.40.29.* / 2018-01-15 18:09
Prawda !!!
wygralak / 88.199.51.* / 2017-11-29 15:42
Ja też reklamację złożyłem. 2 miesiące brak odpowiedzi. W razie pozwu zbiorowego podpiszę się też i idę do sądu . Gdyby ktoś organizował pozew zbiorowy to proszę o kontakt wygralak@poczta.onet.pl . Mam zgromadzone dowody w postaci nagrań i dokumentów na podejrzane działania ze strony banku.
Justyna1003 / 62.122.121.* / 2017-10-17 17:55
Witam,ja również otrzymałam wypowiedzenie z kwotą 162 zł za rzekome prowadzenie konta a nigdy nie podpisałam żadnej umowy z Bankiem Pocztowym,złożyłam reklamację ale została negatywnie rozpatrzona i nie wiem co robić płacić czy nie ,bo dotychczas myślałam,że to pismo od wyludzaczy pieniedzy i chciałam to zgłosić na policję
może coś doradzicie,pozdrawiam
Aneta 82 / 94.254.145.* / 2017-10-03 12:16
Dziś dodzwoniłam się do pocztowego w sprawie 162zl Ponieważ również otrzymałam wypowiedzenie . Pani poinformowała mnie że od marca 2016 utrzymanie konta kosztuje 9zl i nie jest już bezpłatne. Dowiedziałam się także ,że bank nie ma obowiązku informowania o takich zmianach. Brak słów.
Gonia562 / 2017-10-17 05:28
Mam identyczna sytuacje.Bez info zalozyli mi platne konto i teraz po 2 latach zadaja oplat .Reklamacja wytarli sobie zadek. Czyste zlodziejstwo!!!
Co robic ? Byc spolegliwym i nabijac kase zlodziejom?? To mozliwe tylko w PL.
Wkurzony / 31.0.121.* / 2017-09-22 22:08
Witam,miałem konto darmowe giro składka ,działalność 1 osobowa dzisiaj t.j. 22.09.17r. dostałem wypowiedzenie umowy oraz do zapłaty 162 zł. tytułem opłat -konto od roku saldo zero- dlaczego nie dostałem wypowiedzenia po roku tzn od 01.03.17r tylko teraz mi wypowiadają umowę po roku i 7 mcy.
To jest złodziejstwo.Bank zmienia umowy jak chce a ja nic nie wiem. A wpłata składki zus na poczcie-opłata 7 zł.
mp13 / 217.96.37.* / 2017-09-29 15:53
Ten sam problem - żądają 162zł za konto, które nie było używane od co najmniej 5 lat. Czy ktoś z Państwa podjął w tej sprawie jakieś działania / zgłosił reklamację do banku albo do rzecznika konsumentów?
Wpieniony / 87.205.34.* / 2017-09-29 12:36
Mam podobną sytuację, do zapłaty 162 zł tytułem opłat , na jakiej podstawie nie wiem.Trzeba zgłosić to do Rzecznika Praw i Obrony Konsumenta.W 2001 roku ZUS likwidując kasy w inspektoratach zmusił prowadzących ,żeby założyć konto na które będą odprowadzane składki.Nigdy nie słyszałem ,że oprócz opłat na poczcie będę obciążony dodatkowymi kosztami.To jest przykład obdzierania zwykłych obywateli z ciężko zarobionych pieniędzy przez instytucje finansowe.
wieslaw695 / 89.69.226.* / 2017-10-07 23:27
banda złodziei oraz lichwiarzy
naiwny z 2002 / 46.215.139.* / 2017-09-23 19:46
okradziony w taką samą metodą
Oferta pożyczki / 105.112.37.* / 2018-03-21 15:21
Czy potrzebujesz finansowania? Czy potrzebujesz pożyczki biznesowej lub osobistej? Czy chcesz refinansować swoją firmę? Nasza firma służy pomocą. Dajemy pożyczkę każdej osobie i spółce po 3% stopie procentowej. Odpowiedz nam teraz na: harmoney461@gmail.com, aby uzyskać więcej informacji.

Mam nadzieję, że wkrótce skontaktuję się z Tobą przez e-mail: harmoney461@gmail.com
już były / 46.134.38.* / 2017-09-14 12:23
Bank Pocztowy to najgorszy bank jakim miałem konto. Amatorszczyzna! Oddziały zamknięte przed końcem urzędowania (Cieszyn, Rynek 13) niekompetencja pracowników, pobieranie opłat za ustanowienie poleceń zapłaty, za kartę zbliżak!!! Przez wiele dni nie można się było zalogować do serwisu internetowego bo nieudolnie próbowali coś tam uruchomić. Ta koszmarna baba automat na infolinii. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem aż do rozłączenia połączenia. Brak BLIKa. Brak aplikacji mobilnej, choć zapowiadają ją od 2015r. Archaiczna bankowość internetowa. Jaki ja jestem szczęśliwy, że się wyniosłem z tego banku!!.! I serdecznie gratuluję Bankowi Pocztowemu takich pracowników jak p. A.Cz. To Ona swoją niekompetencją i przede wszystkim nieobecnością w godzinach pracy w oddziale sprawiła, że mam taką opinię o tym parabanku.
obireal 52 / 79.184.29.* / 2017-09-06 10:14
Przychylam sie do Wielu krytycznych opinii , ale zastanawiam się czy Prezes BP w Bydgoszczy to czyta mam obawy ze nie poniewaz zajety jest utrzymaniem swojego stanowiska -SYNEKURY jak najdłużej a póżniej przekazanie tej ciepłej posadki komuś w rodzinie lub najbliższemu potomkowi i TAK POWSTAJĄ KLASY POSIADAJACE DOROBIONE NA LUDZKIEJ 'KRWAWICY' Kierownictwu BP nie zależy aby klienci byli zadowoleni i tyle i aż tyle!!!!
ram / 83.15.11.* / 2017-08-31 15:50
ile razy mozna dzwonic? nonstop zajęte.
Andzellina / 89.68.147.* / 2017-03-28 11:17
Dla kogo pożyczki?dla bogatych? Chciałam pożyczyć 1500 Zł i wniosek odrzucony,Mam emeryturę najniższą ale już kiedyś brałam i splacilam na czas,więc nie bardzo rozumiem dllaczego tym razer
nie uzyczono mi? A pytań głupich bez liku,Co ich obbchodzi jakie mam mieszkanie,męża,dzieci itd,
niezadowolony580 / 80.55.53.* / 2017-01-31 22:25
Podobnie jak większość użytkowników, odradzam. Przy pierwszej wizycie w Pocztowym poprosiłem o wypłatę środków w takiej kwocie, żeby na koncie pozostało circa 100 PLN (na zlecenia stałe). Stanu konta nie znałem, ponieważ nie byłem właścicielem tylko upoważnionym przez mamę. Na marginesie, początkowo mama miała otrzymywać rentę za pośrednictwem pocztowego, dostarczaną przez listonosza. Listonosz nigdy tych pieniędzy nie dostarczał, a interwencje na poczcie nie odniosły żadnego skutku. Dlatego dała mi pełnomocnictwo do pobierania pieniędzy osobiście w pocztowym, lub na stoisku Poczty Polskiej upoważnionym do obsługi kont pocztowego.
Wracając do wspomnianej wyżej pierwszej wizyty, zorientowałem się, że kwota którą mi wypłącono jest wyższa niż renta. Po ponownym odczekaniu w kolejce, i po godzinie prób wyjaśnienia sytuacji, okazało się, że pracownik pocztowego za kwotę _na koncie_ uznał kwotę _dostępną do wypłaty_ i wpuścił mamę w debet, chociaż nie było ku temu żadnych przesłanek.
Przy następnych wizytach, zarówno w pocztowym, jak na Poczcie, zawsze kilka razy podkreślałem, że nie chodzi o kwotę faktycznie należącą do mamy, a nie kwotę dostępną do wypłaty.
Sytuacja wydawała się dość jasna do momentu, kiedy na życzenie mamy udałem się do pocztowego żeby wyzerować konto w celu jego zamknięcia. Jak zawsze po kilka razy upewniałem się, że nie wyciągam pieniędzy z debetu, i że konto będzie po operacji wyzerowane.
Po kilku tygodniach z pocztowego przyszło wezwanie do spłaty debetu, oraz odsetek i kar z tytułu jego zaciągnięcia. Po sprawdzeniu, że to nie pomyłka tylko faktycznie znowu wpuszczono mamę za moim pośrednictwem w debet, oddałem pocztowemu kwotę debetu oraz wystosowałem pismo opisujące sytuację, zwracając się o anulowanie kar i odsetek, które były wynikiem niewiedzy (mam nadzieję, że to była niewiedza) pracownika pocztowego. W odpowiedzi otrzymałem pismo całkowicie ignorujące moje argumenty, a informujące mnie z detalami, że mogę zaciągnąć debet i że faktycznie go zaciągnąłem. Zbulwersowany, napisałem odwołanie, tym razem podkreślając, że detale dotyczące szczegółów umowy są mi znane, natomiast zwracam się do pocztowego w związku z błędami popełnionymi przez pocztowy, a nie mnie, więc bezpodstawnie karzący za te błędy osobę która pocztowemu zawierzyła ze swoimi oszczędnościami. Kolejna odpowiedź i nadal gra w kotka i myszkę. Ignorowanie faktycznej istoty sprawy, a zasypywanie nieistotnymi dla argumentacji szczegółami. Dodam jeszcze, że na moją prośbę o wykaz operacji owszem przysłąno taki wykaz, ale w takim formacie, że poproszony o interpretację pracownik pocztowego nie potrafił wyjaśnić co znajduje się w której kolumnie. A to było o tyle istotne, że w kolumnie zatytułowanej "saldo" na końcu pojawia się kwota 0,00. W jaki sposób saldo 0,00 upoważnia instytucję mieniącą się być bankiem do twierdzenia, że jest zaległość, tego pracownik wytłumaczyć nie potrafił.
Rozważałem drogę sądową, ale po namyśle uznałem, że jednak dla kwoty kilkudziesięciu złotych nie warto naprawiać świata. Jeżeli ktoś już zdecyduje się na pocztowy, np z racji wygody, to radziłbym prowadzić dokładną kontrolę finansów, czy gdzieś coś nie ucieka.
Piotrek62 / 109.231.6.* / 2017-06-20 16:33
Najgorsza obsługa z jaką się spotkałem od 27 lat.
Piotr
wladek 1111 / 80.55.191.* / 2017-12-13 15:18
obsluga W banku w Legnicy na rynku niekompetentna .Brak jakielkolwiek kultury osobistej .Palenie papierosow pod drzwiami i pogaduchy to rytulal kiedy bym nie korzystal z tego banku
Anonim714 / 188.146.27.* / 2017-01-08 08:45
Porażka....
Ludzie jeżeli chcecie zakładać konto to wszędzie tylko nie w pocztowym...
Ci chwila znana regulaminu... Prowizje!!!
Polecenia zapłaty wysyłają do domu...
Np.masz grosze na koncie oczywiście na plusie np.45 groszy to za nie cały MC będziesz miał - 10 zł 45 gr!!!!!
Jeśli masz. Kilka kont w tym banku i chcesz przelać z konta oszczędnościowego na standard to płacisz prowizje 10 zł!!!!!!!!!!!!
NARA....KONTA ZAMKNOLEM!!!!!!
Nie polecam .....
Jędrek486 / 83.13.105.* / 2019-12-20 11:00
Bank Pocztowy - spłaciłem kredyt wcześniej i zwróciłem się o zwrot proporcjonalnie zmniejszonej prowizji w odpowiedzi uzyskałem informacje ze bank ma gdzieś wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE w tej materii, czytając pisma od nich a otrzymałem dwa na przestrzeni 6 miesięcy okazuje się, że biuro prawne robi tzw, kopiuj-wklej w ogóle nie zapoznając się z merytoryczną ich zawartością rozpacz , bank woli zapłacić odsetki karne oraz należność firmie prawnej, -karygodne ze taka instytucja nie stosuje się do wyroków !!!!!!!!! Powinni zostać ukarani dotkliwie karami finansowymi za taką praktykę !!!!!
Anna690 / 5.172.232.* / 2016-12-06 09:44
Beznadziejny bank nie polecam na swoje konto nie moznq wejść przelewu nie moznq zrobic bo cały czas się pokazuje serwis chwilowo niedostępny cały czas coś zmieniają kombinują najgorszy bank z jaki się spotkałam. Juz dziś idę założyć konto gdzie indziej
Wejherowo / 94.254.232.* / 2016-12-07 12:31
Potwierdzam,totalna lipa.pracują gorzej niż za komuny.Bank czynny od 9 do 15-tej...?sob.i niedziela naturalnie wolne... od piątku awaria systemu,to już prawie tydzień bez możliwości sprawdzenia czy na konto coś weszło.Na poczcie tylu ludzi czeka żeby coś się dowiedzieć że zapomnij... szczerze nie polecam.Zapomnij że smsa dostaniesz,jedno szczęście że jestem w kraju,bo chyba by mnie szlag trafił będąc w NO....
marta638 / 198.155.189.* / 2016-11-25 11:45
Mam tam kredyt hipoteczny od 7 lat i okazało się że jest dość tani. W porównaniu do opłat i ukrytych klauzuli w innych bankach ( porównuję z kredytami znajomych ) jest OK. Obsługa - fatalna, bardzo mało specjalistów, od centrali w Bydgoszczy trudno otrzymać informacje, odsyłają do placówek, na poczcie panie najczęściej nie wiedzą nic o kredytach chociaż są teoretycznie pracownikami banku. Mieszkam w Warszawie więc mogę sobie przejść na Świętokrzyską ale obsługi nie polecam. Jeżeli ktoś weźmie kredyt i będzie spokojnie spłacał to da się żyć ale jak na bank to zbyt duży bałagan.
klient 30 / 188.146.138.* / 2016-09-15 23:08
Byłem dziś starać się o kredyt gotówkowy. Wbilem się w szok. Kobieta nic nie miała pojęcia o tym co robi . A na dodatek samej jej się głupio zrobiło i wykrecajac się kazała. Pierwszy raz się spotkałem z taką bezradnościa i brakiem wiedzy i kompetencji, czuje ze straciłem czas. Polecam więcej szkoleń dla tych ludzi chociaż by e-lernig. Masakra
Felek485 / 83.28.252.* / 2016-09-13 23:17
Bank Pocztowy prowadzi nieuczciwą politykę wyłudzania pieniędzy. Zmienia często regulamin , z darmowego konta znienacka robi konto płatne. Nie wysyła aktualnych regulaminów, Nie wysyła wyciągów z operacji, po prostu nie robi nic , aby następnie wysyłać upomnienie do zapłaty należności: prowizja plus opłata za upomnienie. Wypowiedzenie dla tego banku już leży w kopercie. Jak najgorsza opinia o tym banku leży w sercu.
bossrava / 78.88.29.* / 2017-07-20 17:35
Całkowita racja oprócz tego dostajemy karty płatnicze gdzie nie wszystko możesz i wszędzie zapłacić np:głupi bilet WIZZAIR nie mogłem opłacić jakaś poraszka.
H Szatkowski / 2017-07-20 20:41
Wizzair po prostu wymaga, by debetówki były 'wypukłe'.
abcde989 / 157.25.97.* / 2017-08-03 12:18
Za bilety płaci się kartami kredytowymi a nie debetowymi : ]
jan.woj / 31.179.6.* / 2016-11-14 13:34
mam przelewy z ZUS-emerytura i cała czas starają się w miarę możliwości jak najpóźniej wypłacić,o ile by mogli przelew dokanaliby z kilkumiesięcznym opóźnieniem ,z tego powodu jestem przez Bank Pocztowy do zmiany banku na inny zresztą sam pracownik Banku Pocztowego swymi wypowiedziami do mnie potwierdził i zachęcił do zmiany bank
Józef Wianowski / 94.254.237.* / 2016-10-11 17:18
Od 1 marca 2016 Bank Pocztowy wprowadził opłaty za prowadzenie konta 9 zł nikogo nie powiadamiając a teraz żądają zapłaty wstecz w wysokości 63 zł.Nie posiadam żadnej umowy, gdyż konto tzw,Giro do wpłat ZUSowskich zostało przekształcone na konto normalne
leos 196 / 83.7.9.* / 2016-12-20 20:58
zapłaciłem wstecz 81 zł. stracili klienta postanowiłem nawet nie korzystać z usług poczty da sie
MAREK900 / 77.115.68.* / 2017-10-02 11:02
MASZ RACJE ZLODZIEJE MNIE DZISIAJ TEZ OKRADLI WSTECZ
H Szatkowski / 2016-10-11 17:31
Nikogo ???

Każdą edycję nowej tabeli opłat i prowizji bank komunikuje na swojej WWW, nawet teraz 'wiszą' na niej oprócz tabeli aktualnej aż trzy jej poprzedniczki z datami wejścia w życie.
H Szatkowski / 2016-09-14 08:27
A miał wysyłać wyciągi i zmiany regulaminu ? Były takie opcje 'odhaczone' przy zakładaniu konta ?

Obowiązki informacyjne wynikające z prawa bankowego w większości bank (każdy) może realizować na swojej www czy po zalogowaniu się klienta na konto, jeśli dostęp taki sobie zagwarantował.

Najnowsze wpisy