Forum Forum finansoweBanki

Bank pocztowy-wasze opinie

Bank pocztowy-wasze opinie

Tomasz01 / 2011-09-06 11:43
Coraz częściej w telewizji, radiu reklamuje się bank pocztowy. Jeżeli działa on tak samo jak sama poczta, to ja podziękuję z ich usług...chociaż mogę się mylić. Czy ktoś ma konto w banku pocztowym?
Wyświetlaj:
adaś123 / 79.184.137.* / 2014-05-02 22:42
Po zmianie strony już pogodzilem się ze stratą kilku godzin na słuchaniu muzyczki na infolini, bezsensownej pogawędce z kilkoma z kolei niekompetentnymi panienkami, kilkukrotnym odblokowaniu hasła, ktore raptem stało się niewlaściwe a przez kilka lat bylo dobre. Pogodziłem się z tym, ze strona nie dziala pod Operą, czasami tylko dziala pod Firefoxem i musiałem zacząć korzystac ze znienawidzonej przeze mnie i uznanej za bardzo niebezpieczną przeglądarki Explorer!
Teraz okazało się, że zlecenia stale, ktore w nowym interfejsie pocztowego po prostu znikły, zostaly wykonany 3 krotnie!!!

Niestety nie moge z różnych powodow w tej chwili zrezygnować z usług tego czegoś co szumnie nazywają "bankiem" ale jak tylko uporządkuję pewne sprawy to zrobię to natychmiast!!!
J.Kuklinska / 188.125.144.* / 2014-08-01 12:04
Bank Pocztowy to porażka , obsługa pod psem ,dzisiaj chciałam wypłacić kwotę około 6000tyś pani w okienku stwierdziła że muszę mieć numer klienta bo koleżanka ma urlop a ona nie ma dostępu ko konta, na szczęście miałam ten śmieszny numer w portfelu, musiałam wypisać przekaz na daną kwotę po czym pani w okienku stwierdziła że nie ma takiej kwoty i mam wypisać na mniejsza kwotę , nie usłyszałam słowa przepraszam i co dale w takiej sytuacji , są to moje pieniądze i nie mogę ich otrzymać ? coś tu nie gra , pani nie potrafiła mi tego wytłumaczyć, poprosiłam pana naczelnika poczty , niestety nie potrafił rozwiązać problemu ,sucho oznajmił że przy podjęciu takiej gotówki powinnam uprzedzić wcześniej,to po prostu mnie rozśmieszyło, gdy zakładałam konto nikt mnie nie uprzedził o takiej sytuacji ,pan naczelnik nie zaproponował nic konkretnego w tej sprawie ,jedynie stwierdził że mogę napisać skargę ,po prostu śmiech na sali ,to się nawet nie nadaje do komentarza ,proponuje aby Bank Pocztowy rozwiesił przy okienkach kasowy w całym kraju wielki baner z napisem "Chcesz wypłacić swoja gotówkę ,zgłaszaj to tydzień wcześniej , musimy nazbierać dla Ciebie kasę z utargu " zaraz w poniedziałek składam rezygnację z takiego Banku
szklarek / 2014-08-01 12:36
Każdy bank stosuje zasadę awizacji wypłaty większych kwot. I każdy jasno ustala ten limit - np. w tabeli opłat, bo np. opłata nieawizowana jest obciążona wyższą opłatą. Sama zasada awizacji jest na ogół w regulaminie konta, może z niego wynikać w ogóle prawo do odmowy wypłaty kwoty ponad limit awizacji, która nie została zaawizowana. I tyle.

Owszem zastrzeżenie budzi sama kwota, bo jest niższa, od limitu awizacji, który w tym banku wynosi 20 000 zł.
Wkurzony / 90.156.33.* / 2014-05-01 21:47
1.05.2014 - takiego dziadostwa dawno nie doświadczyłem (mam 65 lat). W nowym systemie udało mi się zalogować dwa razy, reszta prób (kilkadziesiąt) bez rezultatu. Wyświetla się komunikat "Podano niepoprawną parę". Do d... z takim bankiem i jego informatykami, chociaż podejrzewam, że nowy system wprowadzali znajomi królika, a ich partactwo ktoś musi naprawiać.
jacek-szymon / 83.24.98.* / 2014-05-02 21:55
witam, mnie loguje za każdym razem, pewnie robi pan zmyłkę w haśle, ...za to ja jestem osobą niewidomą i używam do obsługi kompa programu czytającego ekran , przez te zmiany ten bank stał się praktycznie niedoobsłużenia przez osoby niewidome bo złamano przy budowie strony wszystkie podstawowe zasady i standardy ...i on może tylko dobrze wygląda ale użyć się tego nie da przez niewidomych...i tylko pytanie czy zabezpieczenia ma takie same? Ja się przenoszę do innego, pzdr jr
Teresa 715 / 91.145.185.* / 2014-05-01 22:04
cały dzień nie mogę zalogować się do nowego systemu żeby sprawdzić wolne środki,zostałam zablokowana a na inofinię straciłam cały abonament a tak dobrze dotąd było,nie ma innego wyjścia tylko zmiana banku bo z pocztowym to ciągłe problemy.
nie polecam / 89.161.81.* / 2014-04-29 15:44
nie polecam tego banku zero kontaktu z klientem na info mozna sobie podzwonic telefonem w parapet wszystkie operacje robią przez info a tam telefonów nie odbierają i pocałuj w tyłek a koszty za dzwonieni lecą
Renata923 / 46.171.91.* / 2014-05-25 14:35
sa jeszcze placówki pocztowe i specjalistyczne okienka....pozdrawiam
jacek740 / 78.30.121.* / 2014-06-18 09:51
Pani Renato z Banku Pocztowego czy jest Pani na etacie jako komentatatorka na forach aby bronic banku,odrobine wstydu nalezy posiadac 99,99% ludzi pisze,ze bank zle dziala a Pani uporczywie wrecz natarczywie pisze,ze wszyscy to polglowki i nie potrafia kozystac z"dobrodziejstw Banku Pocztowego"Uwazam,ze ten Bank działa tak samo jak Pani[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
Dowgird / 31.61.138.* / 2014-04-30 09:40
I to prawda ! Zmienili formy poczty elektronicznej24 i narobili takiego bałaganu, że w rezultacie nie można wejść do własnego konta , a od dwóch dni - non stop - automat informuje, że wszyscy konsultanci są zajęci i proszą o zaczekanie. I tak czekałam - bez skutku, a musiałam dokonać ważnego przelewu. Żeby wprowadzić nowy system zapoznawałam się z nim wielokrotnie i choć postępowałam zgodnie z instrukcją , wprowadziłam nowe hasło, które zadziałało tak, ze weszłam do konta (na próbę), ale kiedy zamierzałam , po raz drugi, wejść do konta i dokonać przelewu - już dane nie wchodziły i musiałam przerwać próby zalogowania sie, bo w końcu zablokowanoby mi konto (tak zrobiono zanim wszedł nowy system - choć pomyliłam się z hasłem tylko raz - potraktowali to jako piąte, nieudane logowanie i zostałam zablokowana ! Ile trudu, wydatków na telefon kosztowało mi odblokowanie - to tylko ja wiem). I teraz nie mogę uzyskać informacji przez brak łączności z Bankiem. Bałagan przedni ! Płacę za telefony, ja za zboże !
jusy84 / 77.255.74.* / 2014-05-01 10:18
no super już 1 a ja od 28 nie mam dostepu do swojego konta namawiam wszystkich na zmiane tego badziewia ciekawe ile klientów odejdzie z tego badziewia
jakotaka / 77.255.74.* / 2014-05-01 10:43
wszystkim tym którzy nie moga sie dodzwonic do tego badziewia proponuje dzwonic z innegu numeru telefonu ze swojego jak dzwonie to numer niedostepny na obie infolinie a mój małżonek ma dwa telefony i z jednego i drugiego jest sygnał wiec udało mi sie odblokowac to konto tylko ciekawe czemu nie można sie dodzwonic z numeru który oni maja przypisany do konta tym iformatykom to trzeba wypłaty poblokowac wtedy może by i coś dobrze zrobili
Irena18091148 / 89.71.24.* / 2014-04-29 14:25
Od wczoraj nie moge się zalogować,podaję login i hasło , a odpowiedz- wylogowałes sie albo nieprawidłowe hasło , nie mam dostępu do swoich pieniędzy i nie mogę nimi dysponować ,co to za niewiarygodny bank? idę otworzyć konto w innym banku i Wam polecam to samo.Dzwoniłam na infolinię -zajęte...
Gabi 24 / 31.61.138.* / 2014-04-30 10:26
To samo mam ja i, jak widzę, większość, albo nawet wszyscy klienci, bo Bank nie dał rady z wprowadzeniem i zorganizowaniem swego nowego pomysłu na bankowość elektroniczną 24 ! Żadnej łączności, żadnych informacji, a klienci nie mogą dostać się do własnych kont, czyli swoich pieniędzy ! Po prostu - skandal !
andrzej b / 46.134.145.* / 2014-04-29 14:14
Po wymuszonej zmianie hasła,udawało mi się przez dwa dni logować do konta. Dzisiaj się ten luksus skończył. Nie przyjmuje ani nowego, ani starego hasła. W sumie nie ma problemu, bo i tak z powodu braku możliwości zmiany nr komórki, nie miałem dostępu do swoich pieniędzy. Nie mam innego wyjścia jak tylko zostawić to konto do obsługi kredytu i szybko otwierać normalne konto ROR w innym banku. Z pewnością nie będę godzinami wisiał na ogólnej infolinii. Pozdrawiam radę nadzorczą banku i życzę dalszych sukcesów.
aniek2810 / 185.28.248.* / 2014-04-29 12:21
Są to naciągacze i złodzieje dzisiaj próbuje się tam dodzwonić od godz 10 i ciągle zajęte z konta tel. zabrało mi już prawie 20 zł i nadal nie mogę się dodzwonić. Zablokowali mi konto do pocztowy 24 i teraz jak człowiek potrzebuje zrobić przelew to nie ma jak ten bank jest najgorszy z najgorszych nikomu nie polecam a ja przenoszę się do innego.
sssss / 91.213.58.* / 2014-06-03 12:27
zablokowali oni? chyba sama
Renata923 / 46.171.91.* / 2014-05-25 14:37
a dlaczego złodzieje? z konta telefonicznego 20 zł zabral operator sieci komórkowej a nie bank....pozdrawiam
Endr / 79.184.165.* / 2014-04-28 18:44
Właśnie dzisiaj zmarnowałem ok. 2 godzin i kilkanaście zł. na próbach naprawienia tego co sknocili pracownicy banku podczas przebudowy strony internetowej.
Od kilku lat logowałem się do Pocztowy-24 bez problemu a po zmianie strony raptem moje hasło stało się niewłaściwe!
Niby nic wielkiego, w/g reklamy pocztowego wystarczy jeden telefon i miła pani odblokuje co trzeba ale w praktyce to wyglądało zupełnie inaczej.
Ponad 30 minut oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta, pani bez słowa wyjaśnienia przełączyła do jakiegoś automatycznego centrum a tam ponownie mnie przekierowało do konsultanta. Po kolejnych ponad 20 minutach słuchania idiotycznej muzyczki telefon się rozłączył!
Kolejne próby były równie owocne ponieważ kolejna konsultantka, z którą po ok. 30 min oczekiwania udało mi się połączyć, mówiąc, ze mnie przełącza gdzieś tam, po prostu się rozłączyła!!!
Dopiero za piąta próbą i prawie 2 godzinach spędzonych przy telefonie udało mi się porozmawiać z kompetentną konsultantką, która odblokowała konto i wszystko wyjaśniła jak należy!

Nic tylko pogratulować Pocztowemu "sprawnie" przeprowadzonej operacji przebudowy strony, "kompetencji" konsultantek oraz "bezproblemowego" i "szybkiego" połączenia się z nimi!
Poza tym od nowa musiałem wprowadzić wszystkie opłaty stałe, gdyż po tej zmianie wszystko po prostu znikło!

Ciekawe jakie jeszcze niespodzianki wynikną?
andi77 / 83.23.0.* / 2014-04-28 22:28
Dokłodnie ja dzis dzwoniłem od 18 do 21.50 i d...a nic tylko idiotyczna melodia i raptem hasło nieaktywne . Jeśli będzie tak dalej uciekam z tego "BANKU"
andrzej b / 46.134.81.* / 2014-04-28 17:35
Mam konto z okazji zaciągniętego kredytu. Nigdy wcześniej,nigdzie konta nie miałem,więc trudno mi porównywać. Używam głównie internetu. Jakiś czas temu autoryzację kodami ze zdrapywanej karty,zastąpiono kodami SMS. Teraz operator sieci komórkowej oraz każdy organ uprawniony do kontroli połączeń, ma pełny wgląd w historię moich tranzakcji. Dwa dni temu,dokonano kolejnej rewolucji. Zmieniono całkowicie skrypt portalu. Po zalogowaniu zażądano zmiany hasła (poprzednie mi pasowało)i wyświetlił się ekran powitalny z moim nr komórki i telefonem pod który mam dzwonić w razie problemu. Nie przywiązałem wagi bo i po co. Przecież szewc tego nie robił,więc powinno wszystko grać. Przy próbie przelewu,okazało się,że nr telefonu jest z przed dwóch lat. Szewc wprowadził nieaktualne dane mimo,że ponad dwa lata temu były zmienione. Jest możliwość zmiany numeru,ale już dwa dni się bawię i jakoś nie reaguje. Ekran z nr alarmowym zniknął bezpowrotnie,więc o telefonicznym zgłoszeniu problemu,nie ma mowy. Panel ućkano nieprzydatnymi bzdetami,przez co jest mało przejrzysty i nieprzyjazny. Ważne informacje i opcje są poukrywane i nawet nie wiadomo gdzie ich szukać. Było za dobrze? Jestem bez dostępu do konta i możliwości kontaktu. Nie wiem jak jest w innych bankach,ale wiem,że dzień spłaty kredytu,będzie dniem mojej stanowczej rezygnacji z usług banku pocztowego.
Renata923 / 46.171.91.* / 2014-05-25 14:18
ja mam konto w Banku Pocztowym od lat, nie narzekałam ani przed zmiana ani po zmianie. Z infolinii korzystam rzadko, ponieważ nie mam problemów z kontem a jak już korzystam to też nie mam klopotów. Obsługa miła i sympatyczna. Do tego można załatwić sprawę na okienkach bankowych, które znajduja się w urzedach pocztowych.Polecam ten bank. Ja zrezygnowałam z PKoBP i nie żałuje. pozdrawiam
tom904 / 85.193.244.* / 2014-04-16 09:14
Witam! Kilkanascie miesiecy temu Pani w okienku była b. miła ze namówiła mnie do założenia konta- oki! po analizie w domu stwierdzilem ze ten bank to jakas Bzdura! Natychmiastowa rezygnacja- i wszystko OK! Po 2 latach ponaglenie do zapłaty za prowadzenie rachunku odsetki karne, upomnienia. Pomimo moich skarg, powtornych wypowiedzen, przepychanek listownych ( bo u P. w okienku nic sie nie załatwi)sprawa trwa do dzis!!!!
MOJA OCENA- MINUS 10 ! Pozdrawiam!
klientka / 87.207.243.* / 2014-04-28 12:23
to najgorszy bank jaki istnieje bez powiadomienia mnie o zmianie warunków bank naliczył mi odsetki za nie używane konto.
A Panie w okienku mają obowiązek proponowania kont i zakładania własnych.
Marek Szandorowski / 87.205.234.* / 2014-04-15 22:00
To jest najgorszy bank z jakim mialem dotad kontakt. Moze ktos wie gdzie mozna zlozyc skarge na nieuczciwe praktyki Banku Pocztowego. Bede wdzieczny za info.
Od dwoch lat nie mam konta w tym banku. Wszystkie zlkwidowalem. Obecnie, po dwoch latach otrzymalem ja i osobno moja zona, ktora byla wspolwlascicielka jednego z moich rachunkow w tym banku, upomnienie i wezwanie do zaplaty za prowadzenie nie jednego lecz dwoch takich samych rachunkow. Innych przekretow tego banku nie chce tu wymieniac, ale naliczylem ich wiele, oczywiscie wszystkie na niekorzysc klienta.
sculy / 78.9.120.* / 2014-06-04 19:46
podejrzewam, że krasnoludki też za Państwa podpisały umowę ;)
Poza tym skoro z konta nikt nie korzysta można złożyć reklamację przy zamknięciu rachunku, cofają opłaty.
Sam tego doswiadczyem.
pozdrawiam
wiki.wiki / 95.40.130.* / 2014-04-04 21:13
Po śmierci babci dostałam w spadku kredyt w Banku Pocztowym, było miło do chwili kiedy został spłacony, ale w związku z tym ich był ubezpieczony kiedy zaczęłam domagać się zwrotu należności za skrócony okres ubezpieczenia to pracownicy banku skutecznie ignorowali moje żądania, pomimo tego, że wynikały one z umowy i polisy ubezpieczeniowej kredytu.
POLECAM POINFORMOWANIE SZANOWNEGO BANKU I PRACOWNIKÓW, ŻE W PRZYPADKU GDY NIE WYWIĄŻĄ SIE ZE SWOICH OBOWIĄZKÓW O BEZPRAWNYCH PRAKTYKACH BANKU ZOSTANIE POINFORMOWANA KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO. Po takiej wiadomości pracownicy banku załatwili sprawą pozytywnie a tak stosowali wszelkie możliwe uniki. Kochani nie poddawajcie się i walczcie o swoje prawa bo to leży w waszym interesie!!!
dorota sulej / 195.117.219.* / 2014-03-30 19:17
Mieszkam na wsi, najbliższy Bank Pocztowy jest 7km od nas. Jadę Busem specjalnie po pieniądze, a naczelnik odpowiada mi, że nie ma pieniędzy w kasie. Zrobiłam wielkie oczy, poradził mi abym pojechała do innego oddziału / 15km /, pojechałam, a tam zamiast 2000,00zł otrzymałam 1600,00zł bo też brakło im kasy. Straciłam kilka godzin / brak połączeń /, pierwszy raz spotkałam się z tym, że bank nie chce wypłacić mi moich własnych pieniędzy. Złożyłam skargę, a Bank odpisał mi, że to wina poczty, bo Urząd Pocztowy to odrębna jednostka. Skandal, przecież nie podpisywałam umowy z pocztą, tylko z bankiem, powinni nadzorować swoje oddziały i w razie skarg monitować. Myślę, że wiedzą o tym, że na prowincji takie sytuacje się zdarzają, to umyślne przetrzymywanie pieniędzy klienta. Szukam instytucji, gdzie mogłabym złożyć skargę na takie działanie banku.
Mika / 88.179.146.* / 2014-04-02 14:06
NikTrzymajcie sie z omu nie polecam tego Banku.Najgorszy w jakim bylam!Aktualnie czekam juz pol roku zeby zamkneli mi konto!!!Ciagle przedluzaja z wiadomych tylko sobie celow.Co za tym idzie?Ja place co miesiac za prowadzenie konta,chociaz nie mam juz zadnych operacji na koncie.trzymajcie sie daleko od tego Banku.
krzychu 2 / 193.238.200.* / 2018-11-03 22:03
mam postanowienie spadkowe od pierwszej wizyty na poczcie mineło już 2 miesiące miesiąc temu kazali napisać wniosek o wypłate z podaniem konta pieniędzy do tej pory nieotrzymałem za kilka dni będe musiał sprawe podać do sądu
Mawina / 213.192.102.* / 2014-08-17 22:27
Nie bardzo rozumiem Pani wypowiedź.
A złożyła Pani wniosek o zamknięcie rachunku czy to tylko Pani wytwór wyobraźni?
Po złożeniu wniosku jest 30 dni okresu wypowiedzenia i konto się zamyka.
Więc skąd się wzięło pół roku?
Niezadowolony klient / 89.78.16.* / 2014-03-25 11:06
Najgorszy bank jaki znam do tej pory!!!! Nie polecam. Nic sobie nie robią z klienta! O wydanie odpłatnego zaświadczenia dotyczącego spłaty kredytu proszę się już 2 miesiące. Pieniądze dawno wysłane, a pisma jak nie było tak nie ma. Do tego jak dzwonie to nikt nic nie wie i ciągle przełączają mnie od konsultanta to konsultanta. Banda niekompetentnych ludzi, którzy nic nie wiedzą, a z klienta robią debila. Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!
ZQkla / 89.79.80.* / 2014-03-25 12:16
Próbuję założyć sobie konto w tym banku, ale coś im nie wychodzi ponieważ mija już miesiąc a ja w dalszym ciągu nie mam dostępu do konta.
W normalnym banku założenie konta trwa około 15 min. a tu ponad miesiąc, paranoja.
Rezygnuję z tego konta i nie chcę mieć z tym bankiem nic wspólnego i odradzam innym
wiki861 / 46.169.90.* / 2014-03-17 20:23
Współczuje tym wszystkim którzy mieli kontakt z Bankiem Pocztowym, to banda niekompetentnych ignorantów!!! Interesują się tylko czy klient wywiązuje się z umowy, ale jak bank ma się wywiązać z zobowiązań wobec klienta to udają idiotów, że albo korespondencja im zaginęła, albo zwrot składki za ubezpieczenie kredytu się nie należy, albo zwyczajnie nie odbierają telefonów!!!
Takie zachowanie jest żałosne, na szczęście są jeszcze instytucje które nadzorują banki lub telewizja która potrafi reprezentować interesy pokrzywdzonych osób!!!
Odradzam ten beznadziejny bank!!!
solo1313 / 83.31.208.* / 2014-03-03 16:14
Witam , klientem banku pocztowego byłem byłem cztery lata, ale w tamtym roku dostałem informację że pocztowy znowu podnosi mi ratę kredytu szybko się pozbierałem i przerzedłem do innego banku i zamiast np. 1100zł w pocztowym to mam teraz 670zł. Co do pracowników zatrudnionych w placówkach a mówię o Targowej w Warszawie nie wiem kto ich zatrudnia są w 100% panie niekompetentne. szybciej moją sprawę załatwiłem w okienku pocztowym gdzie można nadać list niż z pracownicą banku. Już około 43 dni czekam na zamknięcie konta które wypowiedziałem i mam potwierdzenie i jest nie zamknięte jestem ciekaw kto zapłaci za ten debet który powstał w wyniku dalej nie zamkniętego konta bo na pewno nie ja. NAWET NAJWIĘKSZEMU WROGOWI BYŁ NIE POLECIŁ POCZTOWEGO

Najnowsze wpisy

Konto osobiste - najlepsza oferta: