Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

skomentuj
Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Jan Rogowski / 5.173.8.* / 2018-10-11 18:42
Kupiłem sokowirówkę Raven ESO001.
Sprzedawca opowiadał o sprzęcie same superlatywy. Cena przystępna (190zł) więc kupiłem. W domu, po rozpakowaniu i umyciu postanowiłem zrobić sok z marchwi i jabłek. Po odwirowniu kilku marchewek i jabłek (w sumie 2szklanki) mój wspaniały sprzęt wyłączył się.
Ku mojemu zaskoczeniu z instrukcji dowiedziałem się, że ten sprzęt może działać max 3minuty. Potem obowiązkowa przerwa co najmiej 30 -40 min.
Taki sprzęt nie jest nikomu potrzebny (spełnia rolę zabawki dla dzieci), więc postanowiłem to zwrócić do sklepu i zakupić nowy. Sklep w Bialymstoku przy ul. Produkcyjnej odmówił przyjęcia sprzętu. Stwierdzili, że na miejscu, przy zakupie nie dopytałem, czy to sprzęt zabawka, czy też prawdziwy. To, że sprzedawca opowiadał różne rzeczy o sprźecie, pomijając tak 3minutowego działania, to było zupełnie nieistotntne. Trzeba było na miejscu przeczytać dokładnie instrukcję obsługi, potem zaś dokonać zakupu.
Wniosek:
Jaki sklep, taka obsługa.
Uwaga
W tych sklepach pracują legalni oszuści wcale nie słabsi niż Ci z parabanków.
To był ostatni zakup w tej sieci, choćby to był jedyny sklep w okolicy.
mateusz W / 77.254.46.* / 2018-10-05 23:35
Kupilem drona przez OLE OLE i po 2 miesiacach przestał reagować kontroler. Wysłałem kompletnego drona na reklamacje i mi nie uwględnili... Co bym nie pisał za każdym razem wymówki, ze moja wina, złe użytkowanie. Teraz będę się z nimi sądził. Nigdy więcej nic nie kupie z OLE OLE jak i z Euro RTV AGD tak zepsuć nerwów to mało kto potrafi!!
RobertEURO / 31.178.23.* / 2018-07-30 23:45
Reklamacja w RTV Euro AGD to koszmar.
Dzień 1 zakup 4 przedmiotów na kredyt w Aliaor Banku na kwotę ok. 5200 zł.
Dz. 4 transport sprzętu do domu przez sprzedawcę.
Dz. 10 suszarka Samsung nie uruchamia się 2800 zł.
Robię fotki błędów w aplikacji Samsung Smart Check i myślę sobie, że to będzie formalność.
Dz. 11 składam reklamację w sklepie w Tesco Warszawa na Fieldorfa 41, ale koniec dnia pracy więc….
Dz. 12 wysyłka reklamacji pocztą elektroniczną do kierownika sklepu (niezgodny z umową, bo dostarczony z wadą i prośba o wymianę na nowy rękojmia).
Dz. 13 telefon do kierownika, ale on nic nie wie.
Dz. 15 telefon na infolinię, ale brak reklamacji w systemie.
Dz. 16 telefon do kierownika i telefon na infolinię i w systemie pojawiła się reklamacja.
Niestety treść niezgodna z moim stanowiskiem, bo jest z tytułu gwarancji czyli niezgodnie z wolą klienta.
Zgłaszam nową reklamacje z tytułu rękojmi zgodnie z pierwotną treścią wysłaną kierownikowi sklepu.
Dz. 17-18 liczne telefony do infolinii
Dz. 19 sms do żony od nieznany numer, że będzie wizyta serwisu. A żona nie składała reklamacji tylko ja?? RODO??
Dz. 21 dzwoni serwisant SAMSUNG do żony i mówi, że ma reklamację z tytułu gwarancji i chce naprawiać. Ja dostaję słuchawkę i mówię, że to pomyłka nie chcę naprawiać sprzętu w domu i proszę go zabrać. Nic na temat, że nie udostępnię sprzętu. Po prostu nie zgadzam się na naprawę sprzętu w moim domu (remont łazienki w trakcie i małe dzieci), który przyjechał do mnie niesprawny.
Dz 22-25 liczne telefony do infolinii i emaile.
Piszę skargę do Rzecznika Konsumentów i Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Dz 26 SMS od nieznany numer do żony, że reklamacja nie może być uwzględniona, bo anulowano zgłoszenie w serwisie. Nie wiem co to znaczy? Czy to decyzja i w jakiej sprawie? Moim zdaniem po terminie, bo to 15 dzień.
Dz 28 Odpowiedź email o podobnej treści więc odpisuję, że nie rozumiem co tam jest napisane więc proszę o dostarczenie formalnego pisma z wskazaniem podstawy prawnej.
Dz 31 zawożę sprzęt do sklepu i ponownie reklamuję.
Dz 45 żona znowu dostaje SMS, że reklamacja nie została uwzględniona (znowu po terminie - 15 dzień ). Akurat jechaliśmy z dziećmi na basen. Zmiana planów ląduję w sklepie TESCO Warszawa Fileldorfa 41. Kierownik nic nie wie. Dlaczego taka decyzja? Gdzie jest mój sprzęt? Nie wytrzymuję wzywam policję – uważam się za oszukanego. Posterunkowy ma pretensję, bo nie kuma czego od niego chcę. Składam trzecią czy czwartą reklamację o odstąpienie od umowy. Mam w d…e RTV EURO AGD. Jadę z rodziną na urlop.
Jeśli szukasz ekstremalnych scenariuszy to RTV EURO AGD jest w stanie Ci je zapewnić.
W innych cywilizowanych przypadkach nie polecam.
ZBynio 3129 / 89.65.204.* / 2018-06-28 23:37
kupiłem nawigację w sklepie w auchan w Bydgoszczy - to był BUBEL chciałem wymienić za dopłatą na lepszą - niestety Pani kierownik poinformowała mnie , że powinienem przeczytać w internecie regulamin, że nawigacja nie podlega reklamacji - brak człowieczeństwa !!! przy zakupie nikt mnie nie poinformował, że kupuję BUBEL nie posiadający reklamacji . BRAK KOMPETENCJI W TY SKLEPIE !!! Nie kupujcie !!!
Klient1111 / 79.190.245.* / 2018-06-28 14:04
Nigdy więcej nie kupię nic w sklepie Euro RTV AGD. Zakupiłem pralkę. Pierwszą dowieziono mi z wgnieceniem obudowy, towaru nie przyjąłem. Po 3 dniach przywieziono drugą, śpiesząc się nie zauważyłem że też ma uszkodzoną obudowę (uwypuklony na zewnątrz cały bok). Sklep nie chce mi przyjąć reklamacji bo podpisałem protokół przy odbiorze, że towar jest ok. Fakt rozpakowałem towar, obejrzałem ale powtarzam, że z pośpiechu nie zauważyłem wady fabrycznej. Teraz mają mnie gdzieś. Dwa tygodnie trwało zanim dowiedziałem się że nie przyjmą reklamacji. Kontakt z obsługą klienta jest żaden. Przestrzegam przed tym sklepem.
Euro oszuści / 83.8.78.* / 2018-06-27 17:08
Męcze się z reklamacją telefonu Kiano w Euro AGD. Produkt okazał się straszną tandetą. Kupiłem dwa takie same modele i pierwszy reklamowałem zaraz po pierwszym użyciu bo miał wadę wyświetlacza. Chciałem telefon wymienić ale w salonie okazało się że testowane kolejno trzy modele mają podobne wady. Po reklamacji oddali mi pięniądze. Drugi telefon zepsuł się po czterech miesiącach nie można było włączyć ani naładować telefonu. Reklamowałem telefon z rękojmi wybierając zwrot gotówki ale dział reklamacji stwierdził że wada jest nieistotna i proponują naprawę. Zgodziłem się na naprawę ale po naprawie nic się nie zmieniło i telefon znowu był martwy. Reklamowałem ponownie z rękojmi ale dział reklamacji twierdzi że serwis nie dokonuje żadnych napraw tylko ekspertyzę oraz konserwację telefonu czyli wymienia oprogramowanie.Wg prawa należy mi się zwrot gotówki po dwóch naprawach ale te cwaniaki naprawę nazywają konserwacją. Czekam na opinie z UOKiK co dalej robić.
KRAKOWIAK / 89.68.159.* / 2018-06-08 13:16
NIE POLECAM KUPOWANIA NICZEGO W EURO RTV AGD - GDYŻ NAWET TEGO SAMEGO DNIA NIE MASZ PRAWA ZWRÓCIĆ TOWARU Z TECHNICZNĄ WADĄ DO SKLEPU. PRACOWNICY POLECAJĄ , ABY SIĘ KONTAKTOWAĆ Z PRODUCENTEM. CIEKAWE , ŻE INNE FIRMY BEZ PROBLEMU WYMIENIAJĄ ZWRÓCONY TOWAR ! NIEDAWNO KUPIŁEM TELEFON I W DOMU ODKRYŁEM PO ROZPAKOWANIU , ŻE MA TECHNOLOGICZNĄ WADĘ ! OCZYWIŚCIE FORMUŁKA SPRZEDAWCY BYŁA TAKA SAMA JAK WYŻEJ.
Jacek25 / 89.64.33.* / 2018-05-20 21:18
Zakupiłem w sklepie rtv euro agd w Katowicach kartę graficzną do komputera (1700 zł), która okazała się niesprawna. Zareklamowałem kartę i otrzymałem informację, że karta ta nie została zakupiona w tym sklepie- mimo, że posiadam rachunek zakupu tej karty ze wszystkimi danymi sklepu. Odradzam zakupów w tym sklepie- do zakupu zachęciły mnie raty (z uwagi na wysoki koszt towaru), czuję się oszukany, firma wypiera się, że sprzedała mi tą kartę, karta nie działa a ja muszę spłacać raty. Pamiętajcie- kupując karty graficzne w tym sklepie żądajcie na dowodzie wydania nr IP! Po skonsultowaniu się z Rzecznikiem Praw Konsumenta jestem zmuszony skierować sprawę na drogę sądową, zaczynając od Sądu Polubownego.
konsument sklepu / 159.205.0.* / 2018-05-15 21:18
Wstyd w dzisiejszych czasach traktować tak konsumenta, po złożeniu reklamacji telefonu, który zakupiony był 8 miesięcy temu, otrzymałam odpowiedz, ze reklamacja jest nie uznana. 4.05.2018 zgłosiłam sprawę do rzecznika praw konsumenta, który postanowił zając się moja sprawa ( zdjęcia z serwisu zupełnie nie odzwierciedlały faktycznego stanu telefonu - rysy których nie ma, chyba same znikły w transporcie). Odpowiedz od rtv dostałam dopiero miesiąc później, ponieważ podobno zginęło im pismo.... Mimo iz wiem z kilku źródeł, iż większość modeli takich jak moj reklamowanych jest z powodu tej samej wadi i niewątpliwie jest to ukryta wada fabryczna, dostalam odpowiedz ze mimo bezzasadnosci mojej reklamacji dla polubownego zalatwienia sprawy zgodza sie na naprawe bezplatna... Cóż za łaskawość .... nigdy wiecej tam nic nie kupię z pewnością .
ankha / 81.210.118.* / 2018-06-11 16:53
mnie spotkała podobna sytuacja....gdy nie wystawiam negatywnych opinii.. jednak... chciałabym zwrócić uwagę na delikatnie mówiąc nieprofesjonalne podejście sklepu i do reklamacji produktu i jak się okazuje do 'wolności słowa' w rozumieniu sklepu.. opinia, którą wystawiłam a raczej próbowałam wystawić na stronie sklepu została odrzucona przez administratora. poniżej jej treść:

minelo ponad 4 tygodnie od czasu kiedy oddalam telefon do naprawy (telefon od poczatku nie dzialal poprawnie). w pismie od sklepu przeczytalam ze odrzucaja moje zadanie wymiany telefonu na nowy gdyz wolno im wybrac tansza opcje jaka jest naprawa. po uplywie 3 tygodni bez kontaktu (pracownik sklepu ktory przyjmowal moja reklamacje poinformowal mnie ze telefon bedzie wymieniony/zwrocony do 3 tygodni) zadzwonilam na infolinie i uzyskalam informacje ze czas na naprawe zgodnie z regulaminem jest NIEOGRANICZONY. podczas dwoch rozmow tego dnia pracownice obslugi klienta zapewnialy mnie ze w najblizszym czasie otrzymam informacje bardziej szczegolowe. mimo wyslanych 4 maili w tej sprawie juz po tych rozmowach nikt sie ze mna nie skontaktowal. nie musze dodawac ze telefonu rowniez nie otrzymalam. wyglada na to ze zamierzaja jeszcze poczekac az czesci stanieja bo w koncu zgodnie z regulaminem ma do tego prawo.
Zadzioras / 89.74.198.* / 2018-05-02 06:44
Kupiłem sprzęt w sklepie internetowym RTV Agd i tradycyjnie opłaciłem w przedpłacie. Dzień później dowiedziałem się, że sprzętu nie dostanę ponieważ sklep już nie posiada tego modelu. Zaproponowali, że może odbiorę go sobie w jakimś stacjonarnym sklepie. Zgodziłem się i podałem kilka miejscowości w których mógłbym odebrać. Nastąpiła rezerwacja, niestety dzień później dostałem wiadomość, że nie mogą mi go odłożyć ponieważ jest to egzemplarz wystawowy. Zaproponowali zwrot pieniędzy. Dzisiaj mija 24 dzień, w którym nadal pieniądze nie zostały przesłane. Serdecznie odradzam zakupy czegokolwiek w tym sklepie. Towar kupiłem w konkurencyjnym sklepie i dzięki temu zaoszczędziłem 30zł, czasami jednak lepiej poszukać dłużej.
bogdanon / 2018-04-04 22:20
Przestrzegam wszystkich panstwa przed kupowaniem produktow wyprzedazowych ze strony internetowej "euro" opisanych "obejzyj w sklepie" bez możliwiści zakupu przez internet. Najczęściej są to wybrakowane zużyte produkty powystawowe do których obsługa jest wyszkolona żeby podawać nie prawdziwe informacje podczas sprzedaży po to aby wyzbyć się ich z magazynu. W moim przypadku wciśnieto mi telewizor z wypalonym logo inforując iż będzie możliwa bezpłatna naprawa w ramach gwarancji. Niestety okazalo się to nieprawdą i pozostałem ze zużytym telewizorem kupionym za duże pieniądze, nadającym się jedynie do recyclingu.
Virgo / 178.42.209.* / 2018-04-09 14:27
EuroAGD i oleole.pl to ta sama firma i również przestrzegam przez zakupami. Zamówiłam produkt za ponad 2tys zł i juz trzeci dzień nie wiadomo, gdzie jest produkt. Oczywiście nie u mnie. Mało tego! Nie mogę zrezygnować z zamówienia, bo nie wiadomo gdzie jest towar i procedura anulowania nie może być wdrożona. Jak pytam kto wie, to może magazyn, ale z magazynem od kilku dni nie można się skontaktować. A najgorsze jest to, że takie pojęcie, jak "szukanie przesyłki" w firmie oleole.pl nie istnieje i nie jest regulowane, więc nic nie mogę z tym zrobić. Może jakieś pomysły???
ciizen81 / 93.174.24.* / 2018-09-25 23:16
mialem to samo z Euro Agd - laptop za 4,5tys zamowiony w niedziele mial dojsc w srode. Oczywiscie go nie bylo. Po 4 telefonach ustalilem ze wydano nie tej firmie kurierskiej. W piatek zarzadalem zwrotu pieniedzy. Nie moga oddac bo nie wiedza gdzie komputer. Znajduje sie po tygodniu w Lublinie. Pani dzwoni i mowi ze widzi ze transakcja anulowana ale moze nakleic etykiete i do mnie wyslac. Odmaiwam i prosze o pieniadze. W koncu docieraja po 16 dniach od zakupu. uff juz nigdy wiecej Euro (i Ole Ole oczywiscie)
Marcinnnnnnn / 77.115.22.* / 2018-03-31 16:40
Kupiłem laptopa za prawie 4 tysie, działał 4 miesiące i nagle przestał działać, na moje oko padł super dysk SSD (o utracie danych nie wspomnie i tego, że w żadnym do tej pory posiadanym komputerze dysk twardy mi się nie wysypał), Reklamacja przyjęta, odczekałem trzy tygodnie, wreszcie wiadomość abym zgłosił się do sklepu. W sklepie wręczają mi nadal zepsutego laptopa i świstek papieru z serwisu cyt. "Zwrot produktu(brak możliwości naprawy)" i nic więcej. Nikt nie potrafi udzielić żadnej konkretnej informacji, ani sprzedawca ani kierownik sklepu ani infolinia. NIE odebrałem sprzętu, na pewno tego tak nie zostawię ale święta zrypane. Sklepu nie polecam szkoda nerwów. A jeszcze jedno przy okazji reklamacji okazało się, że osprzęt laptopa nie jest fabryczny, nie znalazłem o tym żadnej informacji w opisie produktu.Czuję się oszukany i okradziony.
Jerzy712 / 46.101.74.* / 2018-03-29 20:34
Oszukańcza firma szkoda, ze nie upadła tylko denerwuje ludzi.Reklamacje nie są załatwiane w terminie.
Nie polecam... / 83.22.247.* / 2018-03-23 19:01
Kupilam w sklepie internetowym okap. Okazalo sie jednak, ze nie pasuje do zabudowy kuchennej. Okap zostal wyjety dwa razy z oryginalnego opakowania i zostal odesłany. Oczywiscie pieniedzy zwrocic nie chca, poniewaz twierdza ze okap byl uzywany i jest uszkodzony. No i oczywiscie jezeli nie podoba mi sie ich opinia to moge jechac do Warszawy odebrac sprzęt. Kpina, nigdy wiecej nie kupie nic w tym sklepie.
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy