Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

skomentuj
Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Ewelina1404 / 79.110.192.* / 2021-04-14 23:40
Nikomu nie polecam zakupów w RTV EURO AGD! Przesyłka z konsolą dotarła mocno uszkodzona, bo sklep nie zabezpieczył odpowiednio paczki na czas transportu. Widać było, że sprzęt wiele przeszedł, i konsola w takim stanie w żaden sposób nie mogła być prezentem. Chciałam więc wymienić sprzęt na nowy. Na infolinii sklepu obiecano mi, że sprzęt na wymianę dotrze do mnie najpóźniej w ciągu dwóch tygodni. Konsultantka zarzekała się, że konsola na wymianę jest już zarezerwowana dla mnie w magazynie. To okazało się zwyczajnym kłamstwem, przez następne 3 tygodnie nie otrzymałam konsoli, a obsługa sklepu przestała odpisywać na maile! Konsultanci na infolinii kłamią i obiecują to co klient chce usłyszeć! Zostałam oszukana i w ogóle nie otrzymałam sprzętu na wymianę. Nigdy więcej nie zakupię już niczego w tym sklepie, i odradzam to każdemu, kto chce bezproblemowo dokonać zakupów!
Ola7890 / 185.165.151.* / 2021-04-08 09:03
Kupiłam telewizor w sklepie stacjonarnym RTV euro AGD. Po podłączeniu w domu okazało się, że na ekranie są jakieś dziwne podświetlenia i ogólnie jakoś obrazu jest bardzo niska. Po kontakcie z infolinią, zostałam poinstruowana aby odwieźć TV do sklepu, ponieważ mam 14 dni na zwrot. W sklepie Panowie sprzedawcy najpierw chcieli się mnie pozbyć i kazali mi wracać do domu z TV. Kiedy odmówiłam, i zapytałam czy mogę oddać sprzęt, ponieważ nie spełnia moich oczekiwań, pan kierownik powiedział, że sprzęt jest używany i nie mogę go zwrócić. Po odmozdzajacej wymianie zdań, poprosiłam w takim razie o przyjęcie reklamacji i o zwrot gotówki - jeżeli w pierwszym dniu są takie problemy, to ja nie chcę takiego sprzętu w domu. Całość rozbija się o to, że kupując przez internet można używać sprzętu ad libium i później odesłać i nikt nie może powiedzieć,że sprzęt był używany. W przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym - w momencie odejścia od kasy - sklep pokazuje środkowy palec do klienta. Nie polecam tego sklepu i tej sieci - lepiej chyba w media coś kupić, bo tam lepiej klientów traktują.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Oliw.88 / 87.246.227.* / 2020-12-22 01:24
A to moja historia związana z salonem RTVeuroAGD:
W to jak zostałam potraktowana przez sklep RTVeuroAGD, aż ciężko uwierzyć-łzy same ciekną z oczu.
Sprzedano mi telefon (iPhone 11 Pro, z wadą fabryczną aparatu, co wyszło jedynie 2,5 tygodnia po zakupie, a na dodatek w wyniku późniejszych działań zostało potwierdzone przez autoryzowany serwis).
Wspomnę, że w wyniku zamkniętych galerii handlowych w tym czasie, aby złożyć reklamacje z tytułu rękojmi, musiałam przejechać do najbliższego otwartego salonu RTV kilkaset kilometrów. Na miejscu podczas składania wniosku nie wyraziłam zgody na naprawę ! Wnosiłam o wymianę na nowy produkt wolny od wad. Do rękojmi dołączyłam również swoje pismo, przygotowane z pomocą Rzecznika Praw Konsumenta. Bo dla czego mam mieć otwierany, serwisowany NOWY telefon, jeżeli to wada fabryczna, a nie z mojej winy ? Tym bardziej że mam prawo żądać wymiany telefonu na nowy. Gdybym chciała telefon, w którego po zakupie serwis ingerował, kupiłabym w innym miejscu za dużo niższą cenę. Telefon oddałam w "ręce" firmy RTV w stanie idealnym, bez żadnej skazy, ani żadnego śladu użytkowania (co zresztą mam opisane przez pracownika salonu RTV w dokumentacji, potwierdzają to również zdjęcia zrobione przez niego podczas składania reklamacji. Dodam, że od razu po zakupie na telefon zostało naklejone szkło hartowane i telefon cały czas znajdował się w dość pancernej obudowie. TO CO UJRZAŁAM ODBIERAJĄC TELEFON Z REKLAMACJI PRZECHODZI LUDZKIE POJĘCIE !!!
Oryginalne opakowanie (pudełko) -zniszczone. Po otworzeniu pudełka telefon cały "wypalcowany", a dookoła na chromowanej ramce porysowany. Co najgorsze został naprawiony bez mojej zgody, ani poinformowania mnie o tym !!!! Za co całkowicie straciłam szacunek do firmy RTVeuroAGD. Zaufałam salonowi RTVeuroAGD i bardzo się zawiodłam, ucierpiała przez to nie tylko moja własność, której nie poszanowali, ale również zdrowie. WSTYD!
Sprawy oczywiście tak nie zostawię, telefon rzekomo jest już całkowicie sprawny , ale co z tego skoro ktoś zniszczył jego wygląd zewnętrzny ?!
Dlatego też będę ubiegać się u sprzedawcy o przyznanie zadośćuczynienia wyrządzonych mi szkód. Mam zamiar ponownie skontaktować się z Rzecznikiem Praw Konsumenta i szczegółowo opisać zdarzenie. W najgorszym wypadku kieruję sprawę na drogę sądową. Nie pozwolę by firma w ten sposób traktowała ludzi , żądam sprawiedliwości. Sądzę, że nie jestem jedynym przypadkiem, który został w ten sposób potraktowany przez tą firmę i jak pewne nie ostatnim.
sicalafa / 2021-03-27 17:36
Cześć! Mam identyczny problem ze Euro i uszkodzonym telefonem podczas naprawy...
Jak zakończyła się sprawa?
klient 1 / 77.254.86.* / 2020-12-21 18:59
nowo zakupiony ekspres Melitta nie działa. zwróciłem brak zwrotu kasy. sprawa do sądu
Jaaaaaaa / 85.198.212.* / 2021-03-29 12:03
Ja zakupiłam trzy rzeczy a dostałam tylko jedna rzecz a zapłaciłam za trzy rzeczy i tylko że mam czekać też skieruje sprawę do sądu
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Andrzej 023 / 94.254.144.* / 2020-12-15 23:57
Święta racja że to dziadostwo, szkoda że po fakcie, ale tak chyba jest że dopiero po problemie tu się zagląda. Kupiłem telewizor z dostawą i konfiguracją,. Po 10 dniach technicy przywieźli Sony sx 90 za 5000zl.i oświadczyli że są z innego działu i mogą sobie nie poradzić z zawieszeniem go na ścianie i tak też się stało, reklamacja w sklepie, kierownik rozkłada ręce i przyjmuje reklamację. SMS 14.12 że następnego dnia będzie ekipa montować sprzęt i należy być między 16 a 21 w domu. Godzina 23.00 nikt nie przychodzi. Ciekawe co dalej???
Jutro napiszę.
Ewelina 50 / 185.80.32.* / 2020-12-14 13:40
Nigdy więcej nie kupię w tym sklepie.
Niestety zakupy w internetowym sklepie to porażka. Zakupiłam lodówkę za gotówkę . Okazało się ,że jest ona "bita" . Chciałam złożyć reklamacje - odesłano mnie do serwisu .Serwis odesłał mnie do sklepu bo uszkodzenie nastąpiło w czasie transportu . Z wielkimi bólami i chamskim podejściem pana z infolinii udało się w końcu . Ta bujanka -czyli odebranie przez sklep lodówki (oczywiście padło pytanie czy nie mogę sama jej odwieźć ) i zwrot pieniędzy trwała około miesiąca. Największym moim zaskoczeniem było to ,że zwrócono mi koszty tylko za lodówkę,natomiast reszty poniesionych opłat nie zwrócono . Zwracałam się do sklepu z pytaniem dlaczego tak ,przecież nie moją winą było ,że dostałam uszkodzona lodówkę.Miałam otrzymać odpowiedź, tym czasem otrzymałam zwrot kosztów za samą lodówkę na konto i po sprawie .
Mają klienta generalnie gdzieś, chodzi tylko o to by sprzedać towar .To oszuści .
kasia ma1 / 89.64.125.* / 2020-12-08 19:09
ja teraz ma taką sytuację. pralka na gwarnacji , serwis przyjecha ł mna naprawę a miała być rękojmia. ostatecznie oodjechali nic nie zrobili i pomimo wielu zgłoszeń na infolinnii nie ma odzewu nie mam pralki już 30 dni a oni ci sobie z tego nie robią. roszę nagłaśniajcie sprawę
kasia ma1 / 89.64.125.* / 2020-12-08 19:09
ja teraz ma taką sytuację. pralka na gwarnacji , serwis przyjecha ł mna naprawę a miała być rękojmia. ostatecznie oodjechali nic nie zrobili i pomimo wielu zgłoszeń na infolinnii nie ma odzewu nie mam pralki już 30 dni a oni ci sobie z tego nie robią. roszę nagłaśniajcie sprawę
NOE666 / 37.47.40.* / 2020-11-03 23:34
Ku.wy i złodzieje RTV i AGD - oszukują, sprzedają wybrakowany, uszkodzony , poreklamacyjny lub inny złom - czas powiedzieć pas hegemonii tego obrażającego klientów molocha wpierającego, że mają nowy sprzęt w korzystnych cenach.
Malina 7 / 37.225.56.* / 2020-09-22 21:36
Ostatni raz zrobiłam tam zakupy. Kupiłam pralkę, 2 telewizory,kuchnie elektryczną i lodówkę. Musiałam zapłacić za wniesienie i transport. Podobno żadne rabaty mnie nie sięgały. Obsluga miła bo mają pewnie za to prowizję. Żałuję że dałam się nabrać. Kup i spadaj. To powinno być nowe hasło!!!
mariusz504 / 5.173.176.* / 2020-11-30 17:00
O koszty wniesienia i dostawy chyba można zapytać w sklepie, prawda? Nie wiem czego ludzie tacy jak Pani oczekują... jeśli nie ustali się warunków umowy w sklepie to niech Pani nie liczy, że sklep zrobi Pani miłą niespodziankę i wykona usługę wykraczającą poza warunki umowy
Karo__ / 205.201.55.* / 2020-09-12 00:04
Reklamacja nr 7305155316
Zamówienie: ZAI 30140196/2019

Nie polecam! Sklep współpracuje tylko do momentu sfinalizowania sprzedaży. Później radź sobie kliencie sam! Oddałam do reklamacji laptop który kupiłam 9 miesięcy przed tym jak zepsuł się ekran. Nie dość, że reklamację bezpodstawnie odrzucono to laptop został dodatkowo uszkodzony już po moim przekazaniu do obsłudze sklepu! Laptop wrócił w stanie gorszym niż przy składaniu reklamacji. Nie dość, że ekran oczywiście nie został nprawiony(reklamacja odrzucona twierdząc że laptop był zalany- co nigdy się nie wydarzyło) dodatkowo po odebraniu ze sklepu po niesłusznie odrzuconej reklamacji komputer w ogóle się nie uruchamia! Został oddany do powtórnej reklamacji z informacją że został dodatkowo uszkodzony w przez sklep w czasie czynności związanych ze zgłoszeniem reklamacyjnym... Sklep dziś wyślal mi informacje:" Uprzejmie informujemy, ze reklamacja nie moze byc uwzgledniona. Zgloszona wada nie podlega odpowiedzialnosci Sprzedawcy." Sprawę kieruję do rzecznika praw konsumenta. .
heinep / 88.156.139.* / 2020-09-03 18:28
Zgadza się, kupiłem expres do kawy.
Po roku przestał działać , po oddaniu do naprawy odpisują że "...Zgłoszona wada nie podlega odpowiedzialność Sprzedawcy."
MateuszS21 / 176.104.183.* / 2020-07-28 21:19
Przestrzegam przed zakupami w tym "sklepie". Zakupiony monitor LG z nanoips który po 3 tygodniach sam z siebie przestaje działać.Monitor zakupiłem z przeznaczeniem do pracy dlatego reklamacje staram się przyśpieszyć i zawożę towar osobiście do najbliższego sklepu. Niestety sklep po 14 dniach od zgłoszenia reklamacji odmawia wymiany towaru na nowy bądź zwrotu gotówki. Na tą chwilę mija ponad miesiąc a ja dalej nie otrzymałem naprawionego monitora ani nawet nie dostałem informacji kiedy zostanie on naprawiony. Na infolinii obsługa bardzo nie miła, wręcz opryskliwa.. w żaden sposób nie pomagają rozwiązać sprawy. Ja na pewno będę omijał sklep szerokim łukiem, odradzam kupowanie jakiejkolwiek elektroniki u nich.
Larysssa / 83.29.39.* / 2020-06-21 17:33
Po drugiej reklamacji źle działającego sprzętu odesłano mi go ponownie nawet nie naprawiając urządzenia z tekstem, że jest dobry sprawnie działa i mam z niego korzystać tak jak pisze w instrukcji.Normalnie skandal nie mam siły z nimi się "szarpać" zakup spisałam na straty . Bubel zakupiony w ich sklepie został od razu po odbiorze wyrzucony obok do kosza. Jestem w plecy 500zł ale zyskałam dużo więcej bo mam do wymiany lodówkę i pralkę i już wiem, że nigdy u nich nie kupię niczego nawet bateryjki.Jeżeli bym zrobiła u nich zakupy i trafiłabym na kolejny wybrak była bym stratna o wiele, wiele więcej. Przestrzegam tak jak inni przed zakupami w sklepach RTV Euro AGD.
Larysssa / 83.29.36.* / 2020-05-29 22:21
Przestrzegam wszystkich przed zakupami w sklepach firmy RTVeuroAGD. Nie ma szansy na zwrot gotówki za bubel zakupiony u nich nie zgodny z umową i nie działajacy tak jak potrzeba.Na infolini pracownicy niegrzeczni, opryskliwi nastawieni na to aby jak najszybciej miec z głowy **************" petenta. Niestety zakuppy w sklepach RTVeuroAgd nie należą do miłych i rzetelnych.
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy