Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

skomentuj
Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Gpsia / 37.47.38.* / 2018-01-21 22:58
Wzięłam pralkę w promocji za 999 zł aktualny koszt 1680 zrezygnowałam ponoć 0 procent na raty... doliczyli dodatkowe ubezpieczenie na 5 lat i zabiezpieczenie kredytu....oszuści jak Provident działają
Ofiary sklepu Euro AGD / 37.47.61.* / 2018-01-12 11:56
W dniu 09.01.2018 r. kupiliśmy w sklepie Euro AGD RTV w Galerii Wołomin pralkę z montażem i ubezpieczeniem.
W dniu 11.01.br. ok. godz. 14tej zamontowano ją, w obecności naszej babci. Jak wróciliśmy do domu ok. godz. 19ej z łącznika pralki ze ścianą ciurkiem leciała woda, której nie dało się zatrzymać. Cała łazienka pływała w wodzie. Woda przedostała się z łazienki do piwnicy m.in. zalewając drewniane schody i pozostawiając plamę wody na betonowej podłodze.
Niezwłocznie zgłosiliśmy tę sytuację telefonicznie do Euro oczekując natychmiastowej reakcji i usunięcia problemu. Zapewniono nas, że ktoś zaraz oddzwoni i podjedzie.
Nikt nie oddzwonił i nie przyjechał. Wielokrotnie w dniu montażu (czyli wczoraj) i dzisiaj wydzwanialiśmy do Euro i rozmawialiśmy z konsultantami infolinii oraz próbowaliśmy połączyć się z montażystą,(który nie raczył odebrać telefonu i na wysłany sms również nie odpowiedział).
Zakręciliśmy zawór wody w domu nie wiedząc co dalej robić ...
Z Euro AGDRTV nikt nie oddzwonił do chwili obecnej !
Dostali pieniądze więcej nic ich nie obchodzi !
Pralkę napewno zwrócimy do sklepu po takim potraktowaniu.
Powstaniec / 176.101.142.* / 2018-01-10 20:04
Sklepy euro agd to totalna porażka kupiłem uszkodzona pralke wgnieciony bok , ładnie zapakowana była i tyle po reklamacji odpisali cytuje;z uwagi na powyższe sprzedawca nie może wziąć odpowiedzialnosci za stwierdzone uszkodzenia; nie polecam tej sieci sklepów.
Powstaniec / 176.101.142.* / 2018-01-10 20:03
Sklepy euro agd to totalna porażka kupiłem uszkodzona pralke wgnieciony bok , ładnie zapakowana była i tyle po reklamacji odpisali cytuje;z uwagi na powyższe sprzedawca nie może wziąć odpowiedzialnosci za stwierdzone uszkodzenia; nie polecam tej sieci sklepów.
Powstaniec / 176.101.142.* / 2018-01-10 20:03
Sklepy euro agd to totalna porażka kupiłem uszkodzona pralke wgnieciony bok , ładnie zapakowana była i tyle po reklamacji odpisali cytuje;z uwagi na powyższe sprzedawca nie może wziąć odpowiedzialnosci za stwierdzone uszkodzenia; nie polecam tej sieci sklepów.
ryszard s49 / 78.8.75.* / 2017-12-27 18:31
Kupiłem pralkę Hoover za ponad 2100,00. Przywieźli, chciałem rozpakować - nie! przed podpisaniem przyjęcia, bo nie jest moja.Podpisałem a panowie wnoszący sobie poszli. Rozpakowałem... wgniecenia z przodu i z lewego boku. nie myślę tego reklamować bo to tylko obudowa a podpisałem ! Teraz testuję pralkę choć wydaje mi się, że dostałem inny model,lecz w tej samej cenie.Co będzie dalej... napiszę gdy się dowiem.
m1m2m3 / 37.248.33.* / 2017-12-20 21:13
Kupiłem golarkę przez internet z odbiorem za godzinę w sklepie. Po około 2 h towar odebrałem. Prezent gwiazdkowy dla bratanka. Wszystko ok, ale... Następnego dnia postanowiłem dokładniej przyjrzeć się zakupowi. I. Szok. Włosy w golarce. Ok ktoś sprawdzał pojechał po ręce no dobra. Ale nagłe olśnienie. W kartach wewnątrz opakowania dziwna kartka. ...... Reklamacja poprzedniego klienta z 06.12. mój zakup 19.12. Cena na paragonie i reklamacji 79,99 moja 99,99.Sprzęt niesprawny. No to pojechałem do sklepu Euro - Toruń CH Bielawy. pan dziad kierownik wszystko w ...Oczywiście pomyłka pracownika. Zero jakiejś skruchy, przecież każdemu może się zdarzyć. Na pieniądze oczywiście muszę czekać bo płaciłem kartą.
mm501 / 37.248.33.* / 2017-12-20 21:10
Kupiłem golarkę przez internet z odbiorem za godzinę w sklepie. Po około 2 h towar odebrałem. Prezent gwiazdkowy dla bratanka. Wszystko ok, ale... Następnego dnia postanowiłem dokładniej przyjrzeć się zakupowi. I. Szok. Włosy w golarce. Ok ktoś sprawdzał pojechał po ręce no dobra. Ale nagłe olśnienie. W kartach wewnątrz opakowania dziwna kartka. ...... Reklamacja poprzedniego klienta z 06.12. mój zakup 19.12. Cena na paragonie i reklamacji 79,99 moja 99,99.Sprzęt niesprawny. No to pojechałem do sklepu Euro - Toruń CH Bielawy. pan dziad kierownik wszystko w d...Oczywiście pomyłka pracownika. Zero jakiejś skruchy, przecież każdemu może się zdarzyć. Na pieniądze oczywiście muszę czekać bo płaciłem kartą.
BP / 83.23.204.* / 2017-12-12 08:27
Niestety dołączyłem do grupy osób, które nie chcą mieć z tym sklepem już nic wspólnego. Telewizor niby uszkodzony podczas transportu do domu. Nic z tego, już bardziej ostrożnie nie można byłoby się z nim obejść jak ja to zrobiłem. Nie polecam. Nie kupujcie w tym sklepie, bo po prostu oszukują !!!!
Kriseusz23223 / 94.254.158.* / 2017-12-08 19:58
Zawsze miałem o RTV dobre zdanie ale teraz to już nie.
Dawałem Xboxa One na gwarancję ponieważ zasilacz się zepsuł i dodatkowo dałem pada bo jeden guzik mi nie działał. Oddawałem zestaw do sklepu jeszcze w listopadzie i do dziś nie mam pełnego zestawu i to jest przecież czas 14 dni roboczych. Z dwa tygodnie temu dostałem konsolę z nowym zasilaczem ale zorientowałem się że w środku nie ma pada. Gościu powiedział że nie wyszedł jeszcze od serwisanta i dopiero za tydzień. To się tak chodziło dzień w dzień i nic. Teraz ostatnio byłem we wtorek bo mijał wtedy tydzień to mi gadają że nie gadali z serwisantem i nie mieli z nim kontaktu.No kurde to to jest sklep czy co najpierw ci gadają że za tydzień a potem że z nim się nie porozumiewali. I tak znów dzisiaj idę i znów ta gadka "za tydzień" w środę lub w czwartek.
No ja mam taką nadzieję ale nie wiem co myśleć.

Także moje zdanie jest takie że nie należy kupować drogich sprzętów u nich.
Można kupić tam podkładkę pod myszkę czy grę na konsolę ale nie drogi sprzęt bo potem się spieprzy i będzie się czekać miesiąc lub dwa miesiące. Na dodatek także moi znajomi kupili tam parę lat temu odkurzacz i też czekali 1,5 miesiąca.
VW MK3 / 81.190.115.* / 2017-12-04 11:54
Kupiłem laptopa Lenovo czekam juz dwa tygodnie , zero informacji serwis lenovo odsyła do sklepu a sklep do lenovo , po zakupie klient nie ma pola manewru , dopiero dziś dowiedzialem sie , ze laptop wraca do sklepu z serwisu , a przyczyną był problem z systemem , oraz informacje , ze podobno mam jeszcze za to dopłacic chory sklep jak i jego pracownicy łącznie z całą jego polityką traktują klienta jak idiote Omijajcie ten sklep ! Sprzedaja uszkodzone wadliwe produkty
gość993 / 80.53.60.* / 2017-11-24 12:30
OMIJAĆ SKLEP SZEROKIM ŁUKIEM!!!
Wadliwy ekspres do kawy Krups na kapsułki: I awaria po 4 miesiącach użytkowania- padł dyfuzor; II awaria po kolejnych 3 miesiącach (ekspres naprawiony "po cichu" i odmowa reklamacji, bo działa, nie ma wady!!!); III awaria dwa tygodnie później - odmowa reklamacji, produkt niewłaściwie użytkowany, wina kupującego, nie sklepu. Oczywiście ekspres użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, kapsułki Nescaffe drogie w cholerę, kawa zaparzana z kapsułki tylko raz, odkamieniany. Brak słów. Czy ktoś występował z tymi oszustami na drogę sądową? Macie jakieś doświadczenia?
uu / 83.28.252.* / 2017-11-11 16:35
złodzieje, nowy laptop firmy dell na gwarancji się psuje!! jakość obsługi fatalna, 2 miesiące trzeba czekać na naprawę, nie kupujcie tam nic!! strata czasu!
kandzia / 2017-10-09 18:45
Powszechna praktyka, to prawda... znajoma tam kupiła telewizor za kilka tysięcy i była na nim tak przyklejona folia zabezpieczająca, że nie było widać rysy, aż do momentu zerwania tej folii. No i kto chce mieć nowiutki telewizor z dużą widoczną rysą na ekranie? Wiadomo, że nie mogli tak tego zostawić, poszli składać reklamację, a tam sprzedawca zwalał na nich, że to oni zrobili w domu, bo to defekt mechaniczny. Dopiero jak postraszyli ich rzecznikiem praw konsumentów, to im wymienili telewizor.
Justyna323 / 109.173.216.* / 2017-10-30 17:54
Kupilam kuchnie electrolux z montażem gratis.
Niestety obsluga miala "problem" zzamontowaniem weza do gazu bo podobno 3m to za duzo!
Mimo ze montaż byl w cenie, musialam dodatkowo zaplacic!!!

Jakby tego było malo, karta gwarancyjna byla wepchnieta gdzies w papierach przyklejonych do kuchni, a przynajmniej tak twierdzi obsluga sklepu...bo niestety nie widzialam jej na oczy. Moze to moja iwna, nie spodziewałam sie ze tak wazny dokument bedzie wlozony razem ze smieciami i swistkami z oferta zamiast byc w pakiecie razem z instrukcja.
Ogolnie nie polecam tego sklepu!
Odechcialo mi sie.zakupów.
Dla mnie te gratisy to jedna wielka sciema!
Montaz gratis -a i tak musialam zatrudnic do tego kogos z zeenatrz.
Dyszemialy byc ustawione pod gaz butlowy. Tgeo tez nie zrobili mimo wcześniejszych ustalen. Ogolnoe zamiast gratisów dostalam w gratisie pbo dodatkowych kosztów. Kpina!
Józek_1972 / 185.54.102.* / 2017-10-09 11:16
Witam,oddałem do naprawy telewizor po miesiącu zadzwoniłem na infolinie okazało się że telewizor jest w serwisie od 6 dni dopiero.TRAGEDIA NIGDY WIECEJ NIC TAM NIE KUPIĘ.
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy