Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

skomentuj
Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
uu / 83.28.252.* / 2017-11-11 16:35
złodzieje, nowy laptop firmy dell na gwarancji się psuje!! jakość obsługi fatalna, 2 miesiące trzeba czekać na naprawę, nie kupujcie tam nic!! strata czasu!
kandzia / 2017-10-09 18:45
Powszechna praktyka, to prawda... znajoma tam kupiła telewizor za kilka tysięcy i była na nim tak przyklejona folia zabezpieczająca, że nie było widać rysy, aż do momentu zerwania tej folii. No i kto chce mieć nowiutki telewizor z dużą widoczną rysą na ekranie? Wiadomo, że nie mogli tak tego zostawić, poszli składać reklamację, a tam sprzedawca zwalał na nich, że to oni zrobili w domu, bo to defekt mechaniczny. Dopiero jak postraszyli ich rzecznikiem praw konsumentów, to im wymienili telewizor.
Justyna323 / 109.173.216.* / 2017-10-30 17:54
Kupilam kuchnie electrolux z montażem gratis.
Niestety obsluga miala "problem" zzamontowaniem weza do gazu bo podobno 3m to za duzo!
Mimo ze montaż byl w cenie, musialam dodatkowo zaplacic!!!

Jakby tego było malo, karta gwarancyjna byla wepchnieta gdzies w papierach przyklejonych do kuchni, a przynajmniej tak twierdzi obsluga sklepu...bo niestety nie widzialam jej na oczy. Moze to moja iwna, nie spodziewałam sie ze tak wazny dokument bedzie wlozony razem ze smieciami i swistkami z oferta zamiast byc w pakiecie razem z instrukcja.
Ogolnie nie polecam tego sklepu!
Odechcialo mi sie.zakupów.
Dla mnie te gratisy to jedna wielka sciema!
Montaz gratis -a i tak musialam zatrudnic do tego kogos z zeenatrz.
Dyszemialy byc ustawione pod gaz butlowy. Tgeo tez nie zrobili mimo wcześniejszych ustalen. Ogolnoe zamiast gratisów dostalam w gratisie pbo dodatkowych kosztów. Kpina!
Józek_1972 / 185.54.102.* / 2017-10-09 11:16
Witam,oddałem do naprawy telewizor po miesiącu zadzwoniłem na infolinie okazało się że telewizor jest w serwisie od 6 dni dopiero.TRAGEDIA NIGDY WIECEJ NIC TAM NIE KUPIĘ.
Antoni46 / 188.47.50.* / 2017-10-05 22:49
Nigdy więcej zakupów w tych sklepach.
Kupujesz sprzęt. W domu okazuje się,że nie
działa. Następnego dnia odnosisz do sklepu.
I tu niespodzianka. Zamiast wymiany na sprawny lub zwrotu pieniędzy, reklamacja.
Złożenie reklamacji ok. 40 min. Oględziny, zdjęcia szukanie powodu do nie uwzględnienia reklamacji.Przypomnę od zakupu minęła doba.
Reklamacja jak dobrze pójdzie 2 tygodnie.
Nie masz sprzętu i nie masz pieniędzy.
Jak widzę to powszechna praktyka w tych sklepach.
Karolina948 / 94.254.147.* / 2017-09-25 20:38
Ostatnio kipilam laptop 2w1 z funkcja tableta, po rozpakowaniu w domu okazało się ze tablet nie ma styku z klawiatura a pole myszki jest w połowie odklejone. 3 dni próbowałam oddać go do reklamacji bo albo system się zawiesił albo kolejka do reklamacji po same drzwi a do kasy nikogo... po 10 dniach otrzymałam list ze wszystkie te zażalenia są bezpodstawne bo uszkodzenia powstały na skutek użytkowania (laptop był w użyciu max 10 min) i bardzo im przykro ale odeślą go do salonu. Pan na infolinii stwierdził żeby odrazu napisać maila na bok@ i opisać swój problem raz jeszcze...w 14 dniu od reklamacji dostałam SMS ze moja reklamacja jest uznana i zapraszają do sklepu w celu wymiany lub zwrotu gotówki - SMS o 12. O godzinie 16 mail ze mój laptop nadal jest w serwisie i eksperci wydali opinie ze laptop został uszkodzony z mojej winy i oni nie podejmują sie ani naprawy ani wymiany. W dniu kolejnym udałam się do sklepu gdzie dostałam zwrot gotówki. Dziwne bo przecież laptop jest nadal w serwisie. Paranoja - nie polecam nikomu tego sklepu. Cieszę się jedynie ze udało mi się odzyskać pieniądze
kupujący w Legnicy / 213.108.15.* / 2017-09-13 13:59
To co tutaj piszą wszyscy negatywnie to prawda to jest chory sklep i infolinia tego sklepu.Żadne pieniądze nie są warte tego aby tam kupować.Po prostu to co oni robią z klientem po zakupionym towarze to jest horror.Jak ktoś chce mieć święty spokój to niech omija ten sklep.
waldi262 / 78.88.81.* / 2017-09-01 09:50
witam kupiłem tv philips za 4tyś, w smart tv nie działala wyszukiwarka poprostu nie bylo podczepionej wyszukiwarki pod ikonke, wzieli na 2 tyg, dostałem maila ze naprawione ,pojechałem do sklepu ,sprawdzamy a oni porostu odinstalowali ikonke i wogóle nie ma teraz wyszukiwarki , takie to naprawy i czekam na zwort kasy w ramach rekojmii, ale nie chcą mi dac kasy . minął miesią od pierwszej reklamacji a ja ani kasy ani tv, tragedia .odradzam zakupy w AGDEURORTV
PiotrM666 / 2017-08-18 22:39
Serdecznie odradzam. Otrzymałem sprzęt już rozpakowany a na dodatek uszkodzony. Sklep nie chciał przyjąć urządzenia do reklamacji. Brak możliwości wymiany towaru ani zwrotu pieniędzy. Tylko serwis. Po kilku dniach poinformowano mnie, że urządzenie posiada wady, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, następnie próbowano mi weprzeć, ze musiałem źle zrozumieć wiadomość. Po moim zapytaniu, czy w ogóle przekazano towar do serwisu- kontakt nagle się urywa. Kompletny brak kontaktu telefonicznego, a tylko na jednego maila otrzymałem odpowiedz.
PiotrM956 / 88.73.22.* / 2017-08-18 22:31
Stanowczo odradzam. Otrzymałem sprzęt już rozpakowany a na dodatek uszkodzony. Sklep nie chciał przyjąć urządzenia do reklamacji. Brak możliwości wymiany towaru ani zwrotu pieniędzy. Tylko serwis. Po kilku dniach poinformowano mnie, że urządzenie posiada wady, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, następnie próbowano mi weprzeć, że musiałem źle zrozumieć wiadomość. Po moim zapytaniu, czy w ogóle przekazano towar do serwisu- kontakt się urywa. Kompletny brak kontaktu telefonicznego, a tylko na jednego maila otrzymałem odpowiedź.
jamnik65 / 89.64.34.* / 2017-08-17 12:16
Witam.Nie polecam Firmy EURO AGD .Przywieziono mi uszkodzona kuchnie gazowo -elektryczna z zapytanie czy mogą ja zamontowc .Po prostu kpina.Dwa dni czekania i wielka łaska że za moje pieniądze raczą mi cokolwik oferowc .Zenada
Zuzanna Zielińska / 46.215.64.* / 2017-07-24 10:45
Sklep Euro RTV AGD jest jedną wielką pomyłką. Przechodzę dokładnie to samo, tylko mój laptop podziałał dwa miesiące. Nie polecam sklepu. Jedno wielkie złodziejstwo. Zostałam bez latpopa i z ratami. Skończy się to wszystko w sądzie.
deltakom / 83.8.26.* / 2017-07-20 14:34
TU OSZUKANO MNIE TRZY RAZY PRZY ZAKUPIE JEDNEGO TOWARU !
Na początku chciałbym powiedzieć , że kilkakrotnie dokonałem udanych zakupów w tym sklepie i byłem zadowolony , jednak to co miało miejsce przy zakupie mp3-ki , to istny horror . Na początek zamówiłem mp3-kę po atrakcyjnej cenie (ok. 15%) niższej od konkurencji . Zamówienie przyjęto do realizacji i pozostało mi tylko oczekiwanie na SMS o dostawie towaru do sklepu (odbiór w sklepie) . Jakież było moje zdziwienie , kiedy w poczcie e-mailowej znalazłem list od rzeczonego sklepu , że ..."ponieważ nie odebrałem towaru w terminie transakcję anulowano" !?
Powtórnie zamówiłem taką samą mp3-kę tyle , że cena była już o 30zł wyższa . No trudno , dałem się wykiwać cwaniakom. Towar odebrałem po SMSie , który tym razem dotarł do mnie - cud ! A ponieważ rzeczona MP3 miła być prezentem spokojnie przeleżała u mnie w szufladzie przez blisko dwa tygodnie czekając na stosowny czas na wręczenie prezentu . Jakież było rozczarowanie obdarowanej , kiedy przy pierwszej próbie uruchomienia "prezent" nie zadziałał . Po podłączeniu do gniazda USB pozostał głuchy i ciemny , zmieniliśmy gniazdo , później komputer - i nic . No i tutaj zaczyna się druga część historii :
Reklamacja - towar przyjęto bez oporów i bardzo grzecznie . Po jakiś dwóch tygodniach dostałem list polecony . W którym czytam : " Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową , wolny od wad za które sprzedawca ponosi odpowiedzialność ." i dalej "W związku z powyższym informujemy , że reklamowany towar zostanie niezwłocznie przekazany do sklepu RTV EURO AGD , w którym została złożona reklamacja ." List datowano na 16.06.2017 (data nadania 3 dni później - nie dotrzymany termin !!) , odczekałem 5 dni i pofatygowałem się do sklepu po działający jak mniemałem towar . I tu rozczarowanie - mojej MP3-ki niema.
Poinstruowano mnie , że przyjdzie do mnie SMS z powiadomieniem . Dostałem SMS i po raz któryś z rzędu poszedłem do sklepu . Niestety i tym razem nic z tego, bo w SMSsie informowano , że towar zostanie przekazany do sklepu , a nie , że można go odebrać . Wreszcie nadszedł ten właściwy SMS i poszedłem odebrać swój towar . A tu niespodzianka, nie uznano reklamacji bo wewnątrz niejako odnaleziono ślady wilgoci , czy jakiegoś płynu. Nerwy mi puściły - wyszedłem .
Podsumowując : najpierw podniesiono mi promocyjną cenę ze 199 na 229 zł , później sprzedano mi niedziałający towar , a na koniec nie uznano reklamacji bo stwierdzono , że to na pewno z mojej winy. Nie jestem krezusem , ale odpuszczę te 229zł , ale więcej już tam nic nie kupię i będę ostrzegał wszystkich przed tym sklepem , w którym oszukano mnie trzy razy przy zakupie jednego towaru .
mirekzag / 2017-07-13 18:06
Ja kupiłem smartfona. Zepsuł się aparat tylny. Została złożona reklamacja i chciałem zwrot gotówki. Lecz odpowiedz była taka albo serwis naprawia lub zwracają zepsuty sprzęt.
milllENA / 109.173.156.* / 2017-07-14 21:10
Ja kupiłam pralko-suszarkę . Po dostarczeniu i podłączeniu okazało się, że jest zepsuta. Kontakt tylko z infolinią gdzie nikt nic nie wie. 15 dnia odpowiedź o godz 16.58 w piątek po wielokrotnych intwrewcjach. Sklep nie wymienia sprzętu odpowiadając ogólnikowow i nie informując jaka to jest wada. NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE. PRZESTRZEGAM.
auchimik109 / 88.156.162.* / 2017-07-13 09:26
kupiłam żelazko bosch które okazało się totalnym bublem okazuje że nie ma zwrotów.radziłabym omijać sklepy euro agd z daleka!!!
szklarek / 2017-07-13 10:17 / 10-sięciotysiącznik na forum
Jeśli bublowatość jest zgodna z opisem, ofertą to nie ma podstawy. Jeśli jest usterka- normalna procedura reklamacji, która nie oznacza od razu zwrotu gotówki.
Klient908 / 46.134.74.* / 2017-07-12 14:59
Mam to samo z moim laptopem lenovo kupiony Gliwice w europie centralnej laptop zepsuty sklep twierdzi,ze uszkodzenie mechaniczne i nie naprawia podrapany itp laptop ma lezec za szyba czy jak?Nie kupujcie w tym sklepie!!!!
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy