Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

skomentuj
Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
kupujący w Legnicy / 213.108.15.* / 2017-09-13 13:59
To co tutaj piszą wszyscy negatywnie to prawda to jest chory sklep i infolinia tego sklepu.Żadne pieniądze nie są warte tego aby tam kupować.Po prostu to co oni robią z klientem po zakupionym towarze to jest horror.Jak ktoś chce mieć święty spokój to niech omija ten sklep.
waldi262 / 78.88.81.* / 2017-09-01 09:50
witam kupiłem tv philips za 4tyś, w smart tv nie działala wyszukiwarka poprostu nie bylo podczepionej wyszukiwarki pod ikonke, wzieli na 2 tyg, dostałem maila ze naprawione ,pojechałem do sklepu ,sprawdzamy a oni porostu odinstalowali ikonke i wogóle nie ma teraz wyszukiwarki , takie to naprawy i czekam na zwort kasy w ramach rekojmii, ale nie chcą mi dac kasy . minął miesią od pierwszej reklamacji a ja ani kasy ani tv, tragedia .odradzam zakupy w AGDEURORTV
PiotrM666 / 2017-08-18 22:39
Serdecznie odradzam. Otrzymałem sprzęt już rozpakowany a na dodatek uszkodzony. Sklep nie chciał przyjąć urządzenia do reklamacji. Brak możliwości wymiany towaru ani zwrotu pieniędzy. Tylko serwis. Po kilku dniach poinformowano mnie, że urządzenie posiada wady, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, następnie próbowano mi weprzeć, ze musiałem źle zrozumieć wiadomość. Po moim zapytaniu, czy w ogóle przekazano towar do serwisu- kontakt nagle się urywa. Kompletny brak kontaktu telefonicznego, a tylko na jednego maila otrzymałem odpowiedz.
PiotrM956 / 88.73.22.* / 2017-08-18 22:31
Stanowczo odradzam. Otrzymałem sprzęt już rozpakowany a na dodatek uszkodzony. Sklep nie chciał przyjąć urządzenia do reklamacji. Brak możliwości wymiany towaru ani zwrotu pieniędzy. Tylko serwis. Po kilku dniach poinformowano mnie, że urządzenie posiada wady, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, następnie próbowano mi weprzeć, że musiałem źle zrozumieć wiadomość. Po moim zapytaniu, czy w ogóle przekazano towar do serwisu- kontakt się urywa. Kompletny brak kontaktu telefonicznego, a tylko na jednego maila otrzymałem odpowiedź.
jamnik65 / 89.64.34.* / 2017-08-17 12:16
Witam.Nie polecam Firmy EURO AGD .Przywieziono mi uszkodzona kuchnie gazowo -elektryczna z zapytanie czy mogą ja zamontowc .Po prostu kpina.Dwa dni czekania i wielka łaska że za moje pieniądze raczą mi cokolwik oferowc .Zenada
Zuzanna Zielińska / 46.215.64.* / 2017-07-24 10:45
Sklep Euro RTV AGD jest jedną wielką pomyłką. Przechodzę dokładnie to samo, tylko mój laptop podziałał dwa miesiące. Nie polecam sklepu. Jedno wielkie złodziejstwo. Zostałam bez latpopa i z ratami. Skończy się to wszystko w sądzie.
deltakom / 83.8.26.* / 2017-07-20 14:34
TU OSZUKANO MNIE TRZY RAZY PRZY ZAKUPIE JEDNEGO TOWARU !
Na początku chciałbym powiedzieć , że kilkakrotnie dokonałem udanych zakupów w tym sklepie i byłem zadowolony , jednak to co miało miejsce przy zakupie mp3-ki , to istny horror . Na początek zamówiłem mp3-kę po atrakcyjnej cenie (ok. 15%) niższej od konkurencji . Zamówienie przyjęto do realizacji i pozostało mi tylko oczekiwanie na SMS o dostawie towaru do sklepu (odbiór w sklepie) . Jakież było moje zdziwienie , kiedy w poczcie e-mailowej znalazłem list od rzeczonego sklepu , że ..."ponieważ nie odebrałem towaru w terminie transakcję anulowano" !?
Powtórnie zamówiłem taką samą mp3-kę tyle , że cena była już o 30zł wyższa . No trudno , dałem się wykiwać cwaniakom. Towar odebrałem po SMSie , który tym razem dotarł do mnie - cud ! A ponieważ rzeczona MP3 miła być prezentem spokojnie przeleżała u mnie w szufladzie przez blisko dwa tygodnie czekając na stosowny czas na wręczenie prezentu . Jakież było rozczarowanie obdarowanej , kiedy przy pierwszej próbie uruchomienia "prezent" nie zadziałał . Po podłączeniu do gniazda USB pozostał głuchy i ciemny , zmieniliśmy gniazdo , później komputer - i nic . No i tutaj zaczyna się druga część historii :
Reklamacja - towar przyjęto bez oporów i bardzo grzecznie . Po jakiś dwóch tygodniach dostałem list polecony . W którym czytam : " Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową , wolny od wad za które sprzedawca ponosi odpowiedzialność ." i dalej "W związku z powyższym informujemy , że reklamowany towar zostanie niezwłocznie przekazany do sklepu RTV EURO AGD , w którym została złożona reklamacja ." List datowano na 16.06.2017 (data nadania 3 dni później - nie dotrzymany termin !!) , odczekałem 5 dni i pofatygowałem się do sklepu po działający jak mniemałem towar . I tu rozczarowanie - mojej MP3-ki niema.
Poinstruowano mnie , że przyjdzie do mnie SMS z powiadomieniem . Dostałem SMS i po raz któryś z rzędu poszedłem do sklepu . Niestety i tym razem nic z tego, bo w SMSsie informowano , że towar zostanie przekazany do sklepu , a nie , że można go odebrać . Wreszcie nadszedł ten właściwy SMS i poszedłem odebrać swój towar . A tu niespodzianka, nie uznano reklamacji bo wewnątrz niejako odnaleziono ślady wilgoci , czy jakiegoś płynu. Nerwy mi puściły - wyszedłem .
Podsumowując : najpierw podniesiono mi promocyjną cenę ze 199 na 229 zł , później sprzedano mi niedziałający towar , a na koniec nie uznano reklamacji bo stwierdzono , że to na pewno z mojej winy. Nie jestem krezusem , ale odpuszczę te 229zł , ale więcej już tam nic nie kupię i będę ostrzegał wszystkich przed tym sklepem , w którym oszukano mnie trzy razy przy zakupie jednego towaru .
mirekzag / 2017-07-13 18:06
Ja kupiłem smartfona. Zepsuł się aparat tylny. Została złożona reklamacja i chciałem zwrot gotówki. Lecz odpowiedz była taka albo serwis naprawia lub zwracają zepsuty sprzęt.
milllENA / 109.173.156.* / 2017-07-14 21:10
Ja kupiłam pralko-suszarkę . Po dostarczeniu i podłączeniu okazało się, że jest zepsuta. Kontakt tylko z infolinią gdzie nikt nic nie wie. 15 dnia odpowiedź o godz 16.58 w piątek po wielokrotnych intwrewcjach. Sklep nie wymienia sprzętu odpowiadając ogólnikowow i nie informując jaka to jest wada. NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE. PRZESTRZEGAM.
auchimik109 / 88.156.162.* / 2017-07-13 09:26
kupiłam żelazko bosch które okazało się totalnym bublem okazuje że nie ma zwrotów.radziłabym omijać sklepy euro agd z daleka!!!
szklarek / 2017-07-13 10:17 / 10-sięciotysiącznik na forum
Jeśli bublowatość jest zgodna z opisem, ofertą to nie ma podstawy. Jeśli jest usterka- normalna procedura reklamacji, która nie oznacza od razu zwrotu gotówki.
Klient908 / 46.134.74.* / 2017-07-12 14:59
Mam to samo z moim laptopem lenovo kupiony Gliwice w europie centralnej laptop zepsuty sklep twierdzi,ze uszkodzenie mechaniczne i nie naprawia podrapany itp laptop ma lezec za szyba czy jak?Nie kupujcie w tym sklepie!!!!
k.suchan / 83.242.72.* / 2017-06-24 08:39
Banda oszustów i naciągaczy.Zepsuł się jeden z power lainów firmy FRITZ. Oddałem komplet żądając wymiany lub naprawy. Było to 24.05.17
po dwóch tygodniach 02.06.17 dostaję pismo że nie mogą mi wymienić na nowe i oddają do serwisu.23.06.17 mijają kolejne dwa tygodnie a urządzeń nie ma. Dzwonię na infolinie o godzinie 10 i dowiaduję się że naprawa się przedłuż bo serwis musiał ściągnąć jakieś części. Dzwonię znowu o godzinie 14 a tu kto inny wciska mi kit że serwis rozpatruje jeszcze reklamację. A teraz ciekawostka. Pomiędzy tymi dwoma telefonami skontaktowałem się z serwisem firmy AVG FRITZ, gdzie dowiedziałem się że tych urządzeń się nie naprawia, tylko z automatu wymieniają na nowe i że są zaskoczeni całą tą sytuacją. Dałem EURORTV czas do końca następnego tygodnia i sprawa ląduję u rzecznika praw konsumenta.
szklarek / 2017-06-25 20:59 / 10-sięciotysiącznik na forum
Dlaczego skorzystał Pan z rękojmi sklepu zamiast gwarancji producenta ?
k.suchan / 78.8.194.* / 2017-06-26 12:24
Zaraz po wykryciu usterki, napisałem meila do serwisu producenta, w jaki sposób reklamować urządzenie,a ten poinformował mnie,abym dostarczył urządzenie do sklepu w którym zostało zakupione.Tak też uczyniłem i się zaczęło.
k.suchan / 83.242.72.* / 2017-07-10 21:55
No i po prawie 1,5 miesiąca dostaje informację że mam się zgłosić do sklepu w celu wymiany towaru na inny lub zwrot gotówki.....To co do cholery z tymi naprawami, o i częściami o których mnie usilnie przekonywali???Mam wrażenie że to w ogóle nie trafiło do serwisu AVM FRITZ.Co ciekawsze udałem się do sklepu,oddałem zgłoszenie reklamacyjne a pan wydrukował mi jakiś świstek i powiedział że mam sobie coś za tą kwotę wybrać. Opowiedziałem że nie ma tego co chcę i ma mi wypłacić gotówkę. On że mam mu dać paragon.Powiedziałem że nie mam i ze wszystko przy składaniu reklamacji kserowali, a on mi że wszystkie dokumenty pozostały niby z urządzeniem na serwisie i że jest problem bo mi gotówki nie wypłacą. Odpowiedziałem że [...] albo mi mają natychmiast oddać moje urządzenia albo kasę.W końcu przyszedł kierownik działu coś tam postukał i wydrukował kwit do kasy o zwrot gotówki. I tu kolejne schody, bo kasjerka stwierdziła że może mi zrobić zwrot , ale na kartę z którą było płacone 2015r.[...] po prawie 2 latach mogłem zmienić kartę bank i Bóg wie co jeszcze) dałem jej kartę którą aktualnie posiadam i powiedziałem że ma być przelew na to konto i mnie to nie interesuje jak to zrobią. W końcu po prawie 2 miesiącach odzyskałem kasę, ale moja noga już w tym sklepie nie postanie.


[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - szklarek.]
el28.05.2017 / 188.146.3.* / 2017-05-28 18:18
Sklep podaje błędne informacje odnośnie wymiarów urządzeń.
Obsługa również nie umie powiedzieć jaki jest faktyczny wymiar.

Gdy okazuje się po zakupie (po dostawie towaru do domu), że urządzenie jest większe, sklep "umywa ręce".
NIE POLECAM!
Ralfo272 / 94.251.177.* / 2017-05-13 18:36
Podobnie u mnie, w grudniu ub.r. (21-12-2016) zakupiłem obiektyw Tamron. Na pocz. lutego obiektyw przestał funkcjonować. Zareklamowałem go, po ok 14 dniach otrzymałem info że reklamowany towar jest do odebrania w sklepie, zdołałem zrobić nim dosłownie kilka zdjęć po czym wada wystąpiła ponownie. Tym razem odmówiono mi reklamacji twierdząc, że obiektyw jest sprawny co jest kompletną bzdurą bo po prostu nie da się z niego korzystać. Jakieś pomysły odnośnie wymiany towaru lub zwrotu kwoty?
ssyl / 188.146.9.* / 2017-06-30 16:26
Rozumiem, że miałeś dodatkową gwarancję (przedłużoną)?
Agaaaaa Poznań / 77.253.245.* / 2017-05-10 13:31
Odradzam sklep !!!
Po otrzymaniu zamówienia z przesyłką opaska ZEFIT2-Pulse w ogóle nie działała . Po
kontakcie z infolinią skierowano mnie do najbliższego sklepu w celu złożenia
reklamacji. Wybraliśmy sklep na Opieńskiego w Poznaniu i została złożona reklamacja. Reklamację przyjmował sam kierownik sklepu i stwierdził iż faktycznie urządzenie
w ogóle się nie załącza ( zrobił też dokumentację fotograficzną )
Po ok 2 tyg dostałam na maila odmowę reklamacji ponieważ towar rzekomo działał
...Po telefonie na infolinie dostałam informację aby poczekać na zwrot z serwisu i
wtedy się jeszcze raz ustosunkować do odmowy jej rozpatrzenia.
Po kolejnych 2 tygodniach dostałam smsem powiadomienie iż reklamacja została
rozpatrzona pozytywnie i albo mam wymienić towar na nowy albo ma być zwrócona
gotówka.
Po tej informacji mąż pojechał do sklepu w którym składaliśmy reklamację alby ją
zakończyć obsługiwał go ponownie kierownik sklepu , który powiedział że wszystko
musimy składać przez stronę internetową ( ponownie złożyć zamówienie na opaskę ) ,
bo w sklepie nic nie załatwimy . Ponownie zadzwoniłam na infolinię i Pani
mnie poinformowała iż kierownik sklepu źle mnie- nas poinformował wiążące są
informacje jakie otrzymaliśmy smsem czyli zwrot gotówki lub wymiana na nowe
urządzenie .
Dodatkowo ten fakt Pani konsultowała , sprawdzała przebieg całych zakupów ,
dostępność towarów . Ponieważ okazało się iż opaska jest w ogóle niedostepna
ustaliłam iz mogę po prostu wymienić ją na inną albo zarządać zwrotu gotówki i
jeśli będzie jakikolwiek problem w sklepie stacjonarnym to podczas wizyty w
sklepie mam zadzwonić na infolinię.
Po dotarciu do sklepu Pan najpierw próbował wypłacić nam gotówkę po czym okazało
się iż jest to niemożliwe . I jedynie co możemy to dostać zwrot na konto bankowe.
Po chwili dostaliśmy informację iż jednak nie na konto a jedynie mogą nam obniżyć
raty bądź możemy wymieć towar na inny ( nawet z dopłatą ) . Może to być nawet i
żelazko obojętnie co ale żeby była wymiana . Ponieważ byliśmy przygotowani na
odbiór gotówki zadzwoniłam na infolinię sklepu tym razem Pan mnie poinformował iż
tak jak wcześniej dzwoniłam mogę odebrać gotówkę lub wymienić towar . Poinformowałam, iż
sklep nie chce nam tego zrealizować jako iz była to sprzedaż ratalna Pan na
infolinii powiedział iż to skonsultuje i stwierdził iż faktycznie albo mogę towar
wymienić na inne urządzenie lub mieć umniejszone raty .
Po pobycie w sklepie ( 2 h ponad !!!!!) zadecydowaliśmy iż wymienimy towar ale
przemyślimy na spokojnie na co . Pan w sklepie stacjonarnym jeszcze dzwonił do
koordynatora żeby dokładnie upewnić się iż tak możemy zrobić i że wg sklepu to
nawet lepiej ponieważ nie będziemy musieli mieć do umowy kredytowej żadnych
aneksów.
Ponieważ na sklepie nie był dostępny inny droższy zegarek sportowy zamówiliśmy go
przez internet z odbiorem w sklepie tak jak ustaliliśmy to z pracownikiem sklepu a
ewentualną różnicę dopłacimy gotówką
W dniu dzisiejszym przy próbie zakończenia reklamacji był inny pracownik sklepu i
poinformował iż nie ma możliwości aby nasza reklamacja została tak zakończona .
Mało tego bezczelnie próbował dać do podpisania mężowi dokumentację ze zgodą na
skrócenie rat kredytu i zawarcie nowej umowy kredytowej !!!!!!!!!!!
Hubert 1971 / 37.47.41.* / 2017-04-28 17:29
Witam.
Zamówiłem, dzięki uprzejmości gościa na infolinii dwie kuchnie gazowe do obejrzenia w realu w Wołominie. Przesyłka dotarła, wszystko buło bardzo uprzejmie przez telefon. W sklepie okazało się, że nie mogę obejrzeć towaru przed wybraniem i zakupem.
POPROSIŁEM o kierownika działu, czekałem 20min i usłyszałem cały stek bzdur:
że nie ma miejsca, towar rozpakowany uważa się za używany itd, itp.
NIE trafiały żadne argumenty: zgodność zamówienia, kolor, rozmiar, brak uszkodzeń, że mogę odebrać obie kuchnie i oddać je całkowicie rozpakowane w ciągu 14 dni bez śladów używania, szafki pod rozmiar.
NIC.
W końcu obejrzałem z bólem i wziąłem jedną. Oczywiście napisałem, iż oglądałem uszkodzenia przed kupnem, na fakturze. Na pytanie, czy jest to standartowa formuła-usłyszałem... gdyby pan kupił "kota w worku"-to nie.
KPINA
Napisałem reklamację o w/w. Dostałem odpowiedź, iż sprzedawca nie może ingerować w znacznym stopniu w opakowanie.
Po mojej szczerej wypowiedzi j.w..., że nie trafiłem na Białoruski targ, CISZA
ALE znalazłem SPOSÓB NA EURO.
WSZYSCY ci, którzy czują się pokrzywdzeni, zamawiajcie bezpłatnie do sklepu, który Was oszukuje sprzęt AGD przez żonę,dzieci, rodzinę, sąsiadów... To był jedyny argument, który uznał k-ik działu.
Może jeśli zacznę jeździć na pusto to się nauczą albo omijajcie Euro DUUUŻYM łukiem?
Pozdrawiam
KAsia269 / 87.207.80.* / 2017-05-09 18:50
Witam , mam tak samo z komorka tylko w moim przypadku telefon wylanczal sie od 1 go dnia teraz telefonu nie nwidze 2 miesiace chodz za niego place i ciagle slysze ze bledy raz regenersis a raz euro agd uniemozliwiaja mi wymiane telefonu mam dosc ale sie nie poddaje jak nubezpieczyliscie sprzet to dzwoncie do ergo hesti i do ubezpieczycieli ile sie da , nie moze tak byc ze robia sobie co chca
GrLouie / 78.10.148.* / 2017-05-04 23:05
Gratuluję pomysłu z zamawianiem towaru do sklepu. Mnie załatwili tak, że chyba wykorzystam ten patent. Po długiej zabawie z wybraniem sprzetu AGD (informacje błędne , inne na infolinii inne w sklepie) złożyłam zamówienie, opłaciłam transport z montażem i wypoziomowaniem (pralka i lodówka). W dniu dostawy zdemolowałam kuchnię i łazienkę żeby zapewnić dostęp do wymienianego sprzętu. O godzinie 14 odebrałam telefon z informacją , że do godziny sprzęt zostanie dostarczony, ale bez monitora, który również zamówiłam. Na infolinii udzielono mi informacji,ze monitor będę mogła odebrać w sklepie . O 15 kolejny telefon z informacją ,ze nie mają monitora a także odkurzacza więc nic mi nie przywiozą. Mimo wielokrotnych rozmów z infolinią, działem logistyki, kierownikiem sklepu nie dostarczono mi towaru . Tłumaczenia były sprzeczne ze sobą i ewidentnie pokrętne. Nikt nie umiał mi wytłumaczyć co się zmieniło między 14 a 15, że o 15 już dostawa nie była możliwa. W sklepie osoba z plakietką "doradca finansowy" stwierdziła że nie ma możliwości odstąpienia od umowy a następnie mnożyła utrudnienia w wypłaceniu pieniędzy. Przetrzymała mnie przez 50 minut. Nie wiem co bardziej podziwiać : arogancję czy głupotę.
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy