Bady548
/ 213.192.87.* / 2023-07-04 11:27
kierując się między innymi recenzjami się że to, okazuje to błąd recenzje są nie rzetelne a kupujący sprzedają się za filtr 1 zł oraz ,,napisz recenzje ,,a 400 zł zwrot no oczywiście domyślam się że niepochlebne nie będą brane pod uwagę .zakupiliśmy oczyszczacz Dyson z funkcją nawilżania i chłodzenia PH04 .Nie dość że nie dano nam wyboru firmy kurierskiej bo już wiedząc że to kurier Inpost to zrezygnowali byśmy (bardzo złe doświadczenia) towar przyjechał z uszkodzonym opakowaniem poinformowaliśmy sprzedawcę i inpost i teraz się zaczyna najlepsze infolinia sprzedawcy ,,jeśli nie ma widocznych uszkodzeń urządzenia i po rozpakowaniu oraz uruchomieniu wszystko działa to ok -jak nie to proszę zgłosić i wymienimy '' co też uczyniliśmy aby sprawdzić nawilżacz trzeba nalać wody ,zrobiliśmy to bo jak inaczej ? a jednak dla sprzedawcy widocznie można !urządzenie okazało się totalną porażką ani nie nawilża ani nie chłodzi zwróciliśmy sprzedawcy po paru dniach .sprzedawca przyjął zwrot i poinformował iż ponieważ urządzenie zostało użyte potrąca 4% jego wartości ponad 138 zł ! na pytanie to jak mamy sprawdzić ,,tak jak na sklepie stacjonarnym'' super problem w tym że sklepach stacjonarnych ich nie ma i doskonale o tym wie sprzedawca oszukano nas z pełną premedytacją jedyna opcja GDAŃSK ,,Na jutro,,!! PRZYPOMINAM KAZALI SPRAWDZIĆ CZY DZIAŁA !!! brak czytelnej informacji o potrąceniu za sprawdzenie za to o promocji wielkim i tłustym drukiem !byliśmy z euro agd od ich narodzin dziś ani my ani nikt z rodziny nic tam nie kupi zakaz!są inne firmy szanujące swoich klientów! pieniądze zapewne wpłyną na koniec ustawowego terminu