Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

skomentuj
Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Jacek25 / 89.64.33.* / 2018-05-20 21:18
Zakupiłem w sklepie rtv euro agd w Katowicach kartę graficzną do komputera (1700 zł), która okazała się niesprawna. Zareklamowałem kartę i otrzymałem informację, że karta ta nie została zakupiona w tym sklepie- mimo, że posiadam rachunek zakupu tej karty ze wszystkimi danymi sklepu. Odradzam zakupów w tym sklepie- do zakupu zachęciły mnie raty (z uwagi na wysoki koszt towaru), czuję się oszukany, firma wypiera się, że sprzedała mi tą kartę, karta nie działa a ja muszę spłacać raty. Pamiętajcie- kupując karty graficzne w tym sklepie żądajcie na dowodzie wydania nr IP! Po skonsultowaniu się z Rzecznikiem Praw Konsumenta jestem zmuszony skierować sprawę na drogę sądową, zaczynając od Sądu Polubownego.
konsument sklepu / 159.205.0.* / 2018-05-15 21:18
Wstyd w dzisiejszych czasach traktować tak konsumenta, po złożeniu reklamacji telefonu, który zakupiony był 8 miesięcy temu, otrzymałam odpowiedz, ze reklamacja jest nie uznana. 4.05.2018 zgłosiłam sprawę do rzecznika praw konsumenta, który postanowił zając się moja sprawa ( zdjęcia z serwisu zupełnie nie odzwierciedlały faktycznego stanu telefonu - rysy których nie ma, chyba same znikły w transporcie). Odpowiedz od rtv dostałam dopiero miesiąc później, ponieważ podobno zginęło im pismo.... Mimo iz wiem z kilku źródeł, iż większość modeli takich jak moj reklamowanych jest z powodu tej samej wadi i niewątpliwie jest to ukryta wada fabryczna, dostalam odpowiedz ze mimo bezzasadnosci mojej reklamacji dla polubownego zalatwienia sprawy zgodza sie na naprawe bezplatna... Cóż za łaskawość .... nigdy wiecej tam nic nie kupię z pewnością .
Zadzioras / 89.74.198.* / 2018-05-02 06:44
Kupiłem sprzęt w sklepie internetowym RTV Agd i tradycyjnie opłaciłem w przedpłacie. Dzień później dowiedziałem się, że sprzętu nie dostanę ponieważ sklep już nie posiada tego modelu. Zaproponowali, że może odbiorę go sobie w jakimś stacjonarnym sklepie. Zgodziłem się i podałem kilka miejscowości w których mógłbym odebrać. Nastąpiła rezerwacja, niestety dzień później dostałem wiadomość, że nie mogą mi go odłożyć ponieważ jest to egzemplarz wystawowy. Zaproponowali zwrot pieniędzy. Dzisiaj mija 24 dzień, w którym nadal pieniądze nie zostały przesłane. Serdecznie odradzam zakupy czegokolwiek w tym sklepie. Towar kupiłem w konkurencyjnym sklepie i dzięki temu zaoszczędziłem 30zł, czasami jednak lepiej poszukać dłużej.
bogdanon / 2018-04-04 22:20
Przestrzegam wszystkich panstwa przed kupowaniem produktow wyprzedazowych ze strony internetowej "euro" opisanych "obejzyj w sklepie" bez możliwiści zakupu przez internet. Najczęściej są to wybrakowane zużyte produkty powystawowe do których obsługa jest wyszkolona żeby podawać nie prawdziwe informacje podczas sprzedaży po to aby wyzbyć się ich z magazynu. W moim przypadku wciśnieto mi telewizor z wypalonym logo inforując iż będzie możliwa bezpłatna naprawa w ramach gwarancji. Niestety okazalo się to nieprawdą i pozostałem ze zużytym telewizorem kupionym za duże pieniądze, nadającym się jedynie do recyclingu.
Virgo / 178.42.209.* / 2018-04-09 14:27
EuroAGD i oleole.pl to ta sama firma i również przestrzegam przez zakupami. Zamówiłam produkt za ponad 2tys zł i juz trzeci dzień nie wiadomo, gdzie jest produkt. Oczywiście nie u mnie. Mało tego! Nie mogę zrezygnować z zamówienia, bo nie wiadomo gdzie jest towar i procedura anulowania nie może być wdrożona. Jak pytam kto wie, to może magazyn, ale z magazynem od kilku dni nie można się skontaktować. A najgorsze jest to, że takie pojęcie, jak "szukanie przesyłki" w firmie oleole.pl nie istnieje i nie jest regulowane, więc nic nie mogę z tym zrobić. Może jakieś pomysły???
Marcinnnnnnn / 77.115.22.* / 2018-03-31 16:40
Kupiłem laptopa za prawie 4 tysie, działał 4 miesiące i nagle przestał działać, na moje oko padł super dysk SSD (o utracie danych nie wspomnie i tego, że w żadnym do tej pory posiadanym komputerze dysk twardy mi się nie wysypał), Reklamacja przyjęta, odczekałem trzy tygodnie, wreszcie wiadomość abym zgłosił się do sklepu. W sklepie wręczają mi nadal zepsutego laptopa i świstek papieru z serwisu cyt. "Zwrot produktu(brak możliwości naprawy)" i nic więcej. Nikt nie potrafi udzielić żadnej konkretnej informacji, ani sprzedawca ani kierownik sklepu ani infolinia. NIE odebrałem sprzętu, na pewno tego tak nie zostawię ale święta zrypane. Sklepu nie polecam szkoda nerwów. A jeszcze jedno przy okazji reklamacji okazało się, że osprzęt laptopa nie jest fabryczny, nie znalazłem o tym żadnej informacji w opisie produktu.Czuję się oszukany i okradziony.
Jerzy712 / 46.101.74.* / 2018-03-29 20:34
Oszukańcza firma szkoda, ze nie upadła tylko denerwuje ludzi.Reklamacje nie są załatwiane w terminie.
Nie polecam... / 83.22.247.* / 2018-03-23 19:01
Kupilam w sklepie internetowym okap. Okazalo sie jednak, ze nie pasuje do zabudowy kuchennej. Okap zostal wyjety dwa razy z oryginalnego opakowania i zostal odesłany. Oczywiscie pieniedzy zwrocic nie chca, poniewaz twierdza ze okap byl uzywany i jest uszkodzony. No i oczywiscie jezeli nie podoba mi sie ich opinia to moge jechac do Warszawy odebrac sprzęt. Kpina, nigdy wiecej nie kupie nic w tym sklepie.
weoeo / 79.187.217.* / 2018-03-10 19:05
NIE POLECAM TEGO SKLEPU.
Kupiłam wadliwy telefon marki Apple i reklamacja została odrzucona.

DRAMAT
Kaz284 / 85.202.43.* / 2018-03-15 18:55
Oddałem telefon na gwarancji do naprawy ,minęły 3 tygodnie i cisza,nie odpowiadają na maile,info telefoniczne nic nie wie,co robić ?.
A968 / 79.184.255.* / 2018-03-08 17:10
Wystawiają towar w sklepie internetowym, którego nie mają. Kasę biorą z góry i nią obracają. Zero kontaktu z ich strony, po upływie dwóch miesięcy od daty zamówienia mają przelać mi kasę z powrotem. Na razie jestem bez zmywarki i słowa wyjaśnienia za strony Euro. Nie polecam.
Aneta71 / 62.87.208.* / 2018-02-15 08:57
Ani stacjonarny ani tym bardziej internetowy sklep. Dziady i tyle . Zamówiłam towar i przez 2,5 miesiąca nie mogłam się doprosić choćby informacji o nim. Moje maile bez odpowiedzi, jak dzwoniłam na infolinię to mówili, że się dowiedzą i oddzwonią, no i oczywiście cisza. Jak konkretnie zapytałam to pani powiedziała, że nie wie, nie ma możliwości dowiedzenia się. Na pytanie po co odbiera telefony skoro nic nie wie , tez nie wiedziała. Do dzisiaj sprawa nie załatwiona. Dobrze, że nie płaciłam od razu. PORAŻKA na każdym szczeblu kontaktu z tą firmą, brak kompetencji, brak inwencji, arogancja wobec klienta. Moja rada - omijać szerokim łukiem
Krakus40 / 77.252.178.* / 2018-02-14 10:20
Nie dajcie sobie wcisnąć ubezpieczenia typu "raty pod ochroną", które wynosi 1% ceny do każdej raty, tak więc raty 0% wychodzą przy 10 ratach na raty 10%, przy 20 - na raty 20%, a przy 50 - na raty 50%. Kłamią mówiąc, że "bank wymaga". Jak widać z postów - jest to standard w tej firmie
la9999999 / 91.200.92.* / 2018-02-13 20:52
lublin - "REA" w Felicity... zakup sprzetu. odmowilam przedluzonej gwarancji. za wysoki koszt. raty%? co z tego jak pani do calego kredytu doliczyla ponad 100 zl "zabezpieczenia". malo tego - nie chciala/nie potrafila powiedziec o to jest to zabezpieczenie. okazalo sie po kilku min, jak podsunela do podpisu papier, ze to nic innego jak ubezpieczenie/assistance. Pytam: dlaczego jak zadalam pani pytanie czy to zabezpieczenie jest ubespieczeniem, to opowiedziala pani ze nie? Nie dostałasm odpowiedzi, widac ze pracownicy sa szkoleni tak, zeby unikac konkretnych odpowiedzi. szkoda tylko, ze nie zostali nauczeni stawiac kontrargumentow... szok, złość, rozczarowanie. Jest to nic innego jak oszustwo. gorzej ze wielu ludzi sie na to daje naciagnac. ja poprosilam o zniszczenie dokumentow, skasowasnie wniosku. podusmowujac: zakupu nie dokonalam. O maly wlos a skonczylo by sie to nie mala awantura. osobiscie do Pani pracujacej nie mam nic, uwazam ze nie warto pracowac w takiej firmie.
lc79 / 89.69.62.* / 2018-02-02 20:39
Kupiłem suszarkę elektryczną (4000zł) z dostawą do domu. Po wyjeździe dostawcy okazało się że suszarka ma wgnieciony bok. Zdjęcie, zgłoszenie reklamacyjne tego samego dnia. Po 10 dniach od zgłoszenia podpowiedź z żądaniem skanu dokumentu odbioru. Na tym dokumencie nie ma nic czego by nie było w zgłoszeniu. Mają też swoją kopię. Mija kolejne 5 dni, nic się nie dzieje, nie wiadomo kiedy będzie rozpatrzona reklamacja.
Gpsia / 37.47.38.* / 2018-01-21 22:58
Wzięłam pralkę w promocji za 999 zł aktualny koszt 1680 zrezygnowałam ponoć 0 procent na raty... doliczyli dodatkowe ubezpieczenie na 5 lat i zabiezpieczenie kredytu....oszuści jak Provident działają
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy