Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

skomentuj
Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Wojtek335 / 31.61.226.* / 2023-05-31 16:40
Zwykli oszusci!!! Kupilem nowa pralke za gotowke a dostalem uzywany i polamany bubel... Polamane mocowanie gornej obudowy i peknieta gorna obudowa... W srodku pralki pelno wody jakby dopiero co bylo robione pranie... Jakas masakra... Nie polecam nikomu
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Wero324 / 31.60.106.* / 2023-04-12 08:41
Ja kupiłam lodówkę, rok temu, ale uruchomiliśmy ja w styczniu po roku od kupna i okazało się ze dyspenser wody nie działa, a po 3 dniach popękało szkło hartowane na drzwiach z niewiadomych przyczyn- nie ma śladu uszkodzenia.Oczywiscie uszkodzenie mechaniczne nie podlega ani gwarancji, ani rekojmi- o wszystkim decyduje serwis. Na szczęście dyspenser naprawiony- podobno pompa była z wada fabryczna, ale szkło się sypie.Druga rzecz- generator pary leje ze stopy od momentu uruchomienia- był w naprawie i wymienili całe wnętrze.. Na generator najdroższa polisa wykupiona i co ? Dowiaduje się od pani, ze ona nie ma żadnego znaczenia! Po prostu ręce odpadają.Kupiliśmy cały sprzęt do nowego domu i dwie rzeczy są uszkodzone- porażka! Na pismo, ktore im wysłałam do dzisiaj nie dostałam odpowiedzi, nie mówiąc już o jakiejkolwiek pisemnej decyzji apropo gwarancji, rekojmi…
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Tomek99 / 185.144.244.* / 2023-03-18 20:00
Kupiłem TV 75cali , gady sprzedali mi tv po zwrocie uszkodzony , matryca pęknięta w górnym prawy mrogu. Reklamacja , rekojmia i nic sprawa idzie do Sądu. Nic nie kupować w tym sklepie, chamstwo na infolinii , odkładanie telefonu .
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Lilla / 178.42.180.* / 2023-02-04 19:07
U mnie podobnie - ku przestrodze
Zakupiłam laptop Lenovo - grudzień 2022. Komputer od uruchomienie samoczynnie się wyłączał co kilka godzin.
W serwisie dwukrotnie -zawsze 14 ustawowych dni, ani dnia krócej (żeby bardziej frontem do klienta) no i ani dłużej, bo wiadomo...grozi zwrotem towaru/kasy.
Pierwszy raz - powrócił z info, że nic nie wykryto. Kolejny raz - udało mi się upolować zdjęcie błędu, kt. załączyłam do reklamacji. Dowód nie do podważenia - więc wysłano propozycję naprawy (prawdopodobnie płyta główna). Absurd - komputer od początku nie był wolny od wad, więc firma niepełenowartościowy towar chce mi wcisnąć za pełnowartościową cenę.
petent / 89.64.37.* / 2023-02-28 13:22
czwarty tydzień bez telefonu tak działa reklamacja w tym sklepie już tam nic nie więcej nie kupie beznadzieja to były moje ostatnie zakupy w tym sklepie
kupujący / 89.64.37.* / 2023-02-28 13:10
prawda to samo z telefonem i innymi reklamacjami strasznie nie fajnie robią po prostu kpina więcej tam nie kupie nic
Marcin533 / 31.0.86.* / 2022-12-01 20:08
Zakupiłem u nich zmywarkę. Otrzymałem "nowa" poobijaną, z uszkodzonymi częściami wewnątrz , które ktoś nieudolnie kleił. Brak na nich słów
Martengo155 / 193.108.219.* / 2022-11-12 13:59
Zakupiłem suszarkę Beko slim. Dostarczono mi urządzenie, które nie suszy. Reklamacje ciągną się tygodniami. Przypomina to walkę z wiatrakami. Odradzam zakupy w Euro ze względu na podejście firmy do klientów. To były moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Andrzej930 / 188.33.248.* / 2022-04-09 18:45
TRAGEDIA... SZKODA PIENIĘDZY I NERWÓW. RZEKOMA "GWARANCJA" W TYM SKLEPIE - TYLKO W TEORII.... Sposób rozpatrywania reklamacji w tym sklepie to jakaś kpina i żenada... Czytnik ebook posiadał wadę ukrytą i podczas prawidłowego użytkowania najpierw zaczął się bardzo długo uruchamiać, by po jakimś czasie przestać w ogóle działać, a dodatkowo nagle część wyświetlacza poczerniała. Oczywiście reklamacja została odrzucona. Potwierdzam opinie innych klientów dot. nieuznawania gwarancji w 100%. A dokupowanie za ciężkie pieniądze dodatkowej "ochrony" na 5 lat to tylko wyłudzanie kasy od klientów i nabijanie ich w butelkę. Ogólnie: masakra... Jednego jestem pewien - to był mój ostatni zakup w tej sieci.
AgaZet2022 / 87.204.6.* / 2022-01-05 13:09
Sprawdzajcie dokładnie towar przy dostawie!!! Pralka uszkodzona mechanicznie pod styropianem, którego przecież nikt przy kurierze nie usuwa. Sklep nie chce uznać reklamacji! Nie polecam tego sklepu!!!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
nie polecam euro rtv agd / 194.49.104.* / 2021-10-18 18:44
Zamówiłem transport ze sklepu, tragedia - przyjechali 3 dni po terminie, montaż kuchni był zaplanowany dzień po planowanej dostawie z euro. Niestety musiałem dopłacić 500zł za ponową wizytę i montaż sprzętów kuchennych. W odpowiedzi na złożoną przeze mnie reklamację firma euro-net twierdzi, że ma 30 dni na dostawę.... nigdy więcej tu nic nie kupię...
Jsz504 / 155.133.35.* / 2021-10-06 11:41
Przestrzegam przed zakupami firmy raven marki wlasnej ole ole i rtv euro agd. Reklamacji nie uznają chociaż zakupione kilka miesięcy wcześniej żelazko nie działa. Wg serwisu jest sprawne i tym samym ani naprawy ani zwrotu kosztów wysyłki. Moge kolejny raz reklamować ale jaki sens skoro już dwa razy odeslali nie robiąc nic. Szkoda czasu i pieniędzy
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Krystian91 / 31.0.78.* / 2021-06-30 09:53
Przestrzegam przed zakupami internetowymi w RTV Euro AGD otrzymałem wadliwy towar - 2 razy reklamacja nieuwzględniona, co się okazało? Sklep wypiera się, że kupiłem u nich towar! Powód - różne numery seryjne na pudełku i zakupionej płycie głównej (numer na płycie taki sam jak zakupionego produktu, co potwierdza wydruk zgłoszenia reklamacyjnego). Radzę od razu sprawdzać numery seryjne na towarze i opakowaniu! Bo potem wychodzą takie kwiatki. Dziwi tylko fakt, że pracownicy o niczym nie informują klienta, tym bardziej, że 2 razy przyjmowali reklamacje! Nie otrzymałem żadnych protokołów odnośnie reklamacji, po prostu kpina! Osobiście czuję się oszukany przez sklep i nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem klienta.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
zła ania / 89.64.37.* / 2023-02-28 13:25
w 100 procentach popieram opinie
kkkk254 / 89.171.32.* / 2021-06-17 13:00
Zamówiłem przez internet lodówkę lecz pomyliłem dane do dostawy. Od razu po złożonym zamówieniu zadzwoniłem do nich i konsultant rzekomo zmienił mi adres dostawy i wszystko miało być ok + od razu opłaciłem zamówienie.
W dzień kiedy miałem otrzymać zamówienie zadzwoniłem do nich z pytaniem kiedy przyjadą. Pan powiedział że nie widzi wpłaty i jest rozpoczęta zamiana adresu dostawy, ale nie jeest skończona. To było 5 dni po telefonie do konsultanta. Musiałem czekac kolejne dwa dni. Najlepsze jest to że firma ta w zamian za ich błąd chciała mi dać 20 zł na kolejne zakupy na produkty wyłączone z promocji, szczyt chamstwa! Nie kupujcie od nich! Takich marketów jak oni jest jeszcze kilka, radzę przenieść sie do nich.
Krysia S / 178.19.179.* / 2021-05-30 08:57
Ja również mam negatywną opinię o tym sklepie, musiałam oddać robota odkurzającego firmy Tefal Seria 60. Nie radził sobie z wjazdem na dywan, pracował chaotycznie, nie udało mi się połączyć go ze smartfonem pomimo wielu prób, bardzo mocno obijał meble. Po zwróceniu towaru zostało potrącone 15%, chociaż sklep opisuje tego robota w samych superlatywach. Gdy próbowałam wstawić negatywny komentarz na temat urządzenia, został usunięty i w ten sposób na stronie sklepu ma 97% pozytywnych opinii. Teraz czekam na zwrot pieniędzy. Oddałam towar w idealnym stanie, a przesłano mi zdjęcia jakby był niemal zdezelowany.Nie polecam zakupów w RTV Euro AGD
MonikaS / 83.28.239.* / 2021-10-22 13:52
Ja też mam taką samą sytuacje ,przysłano mi zdjęcia jakiegoś podrapanego odkurzacza,w środku pełno włosów i stwierdzono że nie zwrócą mi pełnej kwoty bo odkurzacz był używany.Gdy ja wysłałam odkurzacz nie używany w stanie idealnym -chcą potrącić mi 20%wartości.Nie polecam zakupów-oszuści.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
piotr465 / 185.28.248.* / 2022-12-06 13:33
ja mam to samo z ekspresem do kawy
Dariusz C / 188.146.162.* / 2021-05-11 17:27
Zamówiłem przez sklep internetowy EuroAGD odtwarzacz blue-ray Sony BDP-S6700 wskazując jako punkt odbioru sklep stacjonarny EuroAGD w galerii Posnania w Poznaniu. Podłączyłem odtwarzacz do kina domowego i okazało się, że informacja o odtwarzaczu, że obsługuje bluetooth jest mocno przesadzona, bo nie widzi żadnego telefonu ani laptopa (z kolei te widzą odtwarzacz!). Zawiozłem odtwarzacz do tego samego sklepu, w którym go odbierałem celem jego zwrotu, a właściwie wymiany na inny model. Pracownik z działu zwroty i reklamacje rozpakował sprzęt i zauważył, że baterie nie są zapakowane w folię (a niby jak miałbym sprawdzić odtwarzacz i wykryć, że nie współpracuje z laptopem i telefonami bez wypakowania odtwarzacza z folii i wsadzenia baterii do pilota - bez pilota odtwarzacz potrafi tylko wysunąć tackę na płytę CD/blue-ray.) W sklepie odmówiono mi zwrotu i na dodatek wciśnięto mi kit, że odbierając towar w sklepie rezygnuję z przysługujących mi praw związanych z zakupem internetowym poprzez sklep internetowy (cytuję: żeby korzystać z praw internetowych trzeba było odebrać towar przez kuriera). W życiu nie spotkałem się z takim traktowaniem: kierownik (pan Robert) patrząc mi z sarkastycznym uśmiechem odmówił mi napisania czegokolwiek na piśmie mówiąc że on niczego nie musi, a prosiłem o napisanie, że odmawia zwrotu. Sprzedawca bez pytania poszedł sobie na zaplecze z moim odtwarzaczem i wrócił po kilkunastu minutach (co on robił z tym odtwarzaczem pozostaje jego słodką tajemnicą).

Trzymajcie się z daleka od EuroAGD, która jako jedyna znana mi firma handlowa za nic ma prawa konsumenckie i traktuje klientów skandalicznie i z pozycji siły.
klijent / 89.64.37.* / 2023-02-28 13:29
trzeba to ogłosić na forum z większym zasięgiem popieram w 200 procentach
Ewelina1404 / 79.110.192.* / 2021-04-14 23:40
Nikomu nie polecam zakupów w RTV EURO AGD! Przesyłka z konsolą dotarła mocno uszkodzona, bo sklep nie zabezpieczył odpowiednio paczki na czas transportu. Widać było, że sprzęt wiele przeszedł, i konsola w takim stanie w żaden sposób nie mogła być prezentem. Chciałam więc wymienić sprzęt na nowy. Na infolinii sklepu obiecano mi, że sprzęt na wymianę dotrze do mnie najpóźniej w ciągu dwóch tygodni. Konsultantka zarzekała się, że konsola na wymianę jest już zarezerwowana dla mnie w magazynie. To okazało się zwyczajnym kłamstwem, przez następne 3 tygodnie nie otrzymałam konsoli, a obsługa sklepu przestała odpisywać na maile! Konsultanci na infolinii kłamią i obiecują to co klient chce usłyszeć! Zostałam oszukana i w ogóle nie otrzymałam sprzętu na wymianę. Nigdy więcej nie zakupię już niczego w tym sklepie, i odradzam to każdemu, kto chce bezproblemowo dokonać zakupów!
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy