Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
monika5 / 31.0.0.* / 2023-09-19 23:12
zgadzam się absolutnie ten sklep to porażka i również szczerze odradzam zakupy w nim. kupiłam dekoder firmy Wiwa H.265 MINI po pół roku się zepsuł oddałam do reklamacji wrócił do mnie z wpisem że sprzęt bez wad ( był "bez wad" i dlatego poszedł do reklamacji według wg serwisu autoryzacyjnego) po 3 miesiącach ( ten produkt bez wad) znów się zepsuł i poszedł po raz kolejny tym razem jakieś brednie o rozdzielczość dodam, że użytkują go emeryci którzy mają problemy ze zrobieniem zdjęcia z telefonu. A ja co najwyżej telefon i laptop do pracy w miarę ogarnę. Ten sklep to zwykli OSZUŚCI. Omijać wielkim łukiem.
maszin / 5.172.255.* / 2023-09-11 23:44
Kupiłem karę pamięci samsung 256GB, włożyłem do czytnika komputera, po 2 dniach karta przestała działać, zareklamowałem, po jakim czasie dostałem informację: "Uszkodzenie ma charakter zewnętrzny i spowodowane jest niewłaściwym użytkowaniem, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności".
Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją, a używam kilku różnych kart w różnych urządzeniach (Smartfon dron tablety aparaty foto). Ciekawy sposób na pozbycie się problemu reklamacji.
Żałuję ze zrobiłem zakupy w tym sklepie, byłem akurat w galerii i nie planowałem nic konkretnego ale pomyślałem ze dokupię kartę "na zapas".
Dopiero później zobaczyłem w Internecie opinie innych klientów dotyczące RTV EURO, i niestety jest trochę negatywnych dziwnych odrzuconych reklamacji. Także przestroga .... lepiej przed zakupem -- przemyśl, żebyś później nie miał nie potrzebnych nie miłych sytuacji.
Sprzedawcy nie za bardzo orientują się w parametrach sprzetów na półkach, a wystarczy tylko zobaczyć na opakowaniu czy w instrukcji, wyczułem wymuszone " w czym pomoc"...a przy kasie kasjer nabija punkty ze sprzedaży na swoją karę, sprytne kombinowanie
Bady548 / 213.192.87.* / 2023-07-04 11:27
kierując się między innymi recenzjami się że to, okazuje to błąd recenzje są nie rzetelne a kupujący sprzedają się za filtr 1 zł oraz ,,napisz recenzje ,,a 400 zł zwrot no oczywiście domyślam się że niepochlebne nie będą brane pod uwagę .zakupiliśmy oczyszczacz Dyson z funkcją nawilżania i chłodzenia PH04 .Nie dość że nie dano nam wyboru firmy kurierskiej bo już wiedząc że to kurier Inpost to zrezygnowali byśmy (bardzo złe doświadczenia) towar przyjechał z uszkodzonym opakowaniem poinformowaliśmy sprzedawcę i inpost i teraz się zaczyna najlepsze infolinia sprzedawcy ,,jeśli nie ma widocznych uszkodzeń urządzenia i po rozpakowaniu oraz uruchomieniu wszystko działa to ok -jak nie to proszę zgłosić i wymienimy '' co też uczyniliśmy aby sprawdzić nawilżacz trzeba nalać wody ,zrobiliśmy to bo jak inaczej ? a jednak dla sprzedawcy widocznie można !urządzenie okazało się totalną porażką ani nie nawilża ani nie chłodzi zwróciliśmy sprzedawcy po paru dniach .sprzedawca przyjął zwrot i poinformował iż ponieważ urządzenie zostało użyte potrąca 4% jego wartości ponad 138 zł ! na pytanie to jak mamy sprawdzić ,,tak jak na sklepie stacjonarnym'' super problem w tym że sklepach stacjonarnych ich nie ma i doskonale o tym wie sprzedawca oszukano nas z pełną premedytacją jedyna opcja GDAŃSK ,,Na jutro,,!! PRZYPOMINAM KAZALI SPRAWDZIĆ CZY DZIAŁA !!! brak czytelnej informacji o potrąceniu za sprawdzenie za to o promocji wielkim i tłustym drukiem !byliśmy z euro agd od ich narodzin dziś ani my ani nikt z rodziny nic tam nie kupi zakaz!są inne firmy szanujące swoich klientów! pieniądze zapewne wpłyną na koniec ustawowego terminu
Wojtek335 / 31.61.226.* / 2023-05-31 16:40
Zwykli oszusci!!! Kupilem nowa pralke za gotowke a dostalem uzywany i polamany bubel... Polamane mocowanie gornej obudowy i peknieta gorna obudowa... W srodku pralki pelno wody jakby dopiero co bylo robione pranie... Jakas masakra... Nie polecam nikomu
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Wero324 / 31.60.106.* / 2023-04-12 08:41
Ja kupiłam lodówkę, rok temu, ale uruchomiliśmy ja w styczniu po roku od kupna i okazało się ze dyspenser wody nie działa, a po 3 dniach popękało szkło hartowane na drzwiach z niewiadomych przyczyn- nie ma śladu uszkodzenia.Oczywiscie uszkodzenie mechaniczne nie podlega ani gwarancji, ani rekojmi- o wszystkim decyduje serwis. Na szczęście dyspenser naprawiony- podobno pompa była z wada fabryczna, ale szkło się sypie.Druga rzecz- generator pary leje ze stopy od momentu uruchomienia- był w naprawie i wymienili całe wnętrze.. Na generator najdroższa polisa wykupiona i co ? Dowiaduje się od pani, ze ona nie ma żadnego znaczenia! Po prostu ręce odpadają.Kupiliśmy cały sprzęt do nowego domu i dwie rzeczy są uszkodzone- porażka! Na pismo, ktore im wysłałam do dzisiaj nie dostałam odpowiedzi, nie mówiąc już o jakiejkolwiek pisemnej decyzji apropo gwarancji, rekojmi…
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Tomek99 / 185.144.244.* / 2023-03-18 20:00
Kupiłem TV 75cali , gady sprzedali mi tv po zwrocie uszkodzony , matryca pęknięta w górnym prawy mrogu. Reklamacja , rekojmia i nic sprawa idzie do Sądu. Nic nie kupować w tym sklepie, chamstwo na infolinii , odkładanie telefonu .
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Lilla / 178.42.180.* / 2023-02-04 19:07
U mnie podobnie - ku przestrodze
Zakupiłam laptop Lenovo - grudzień 2022. Komputer od uruchomienie samoczynnie się wyłączał co kilka godzin.
W serwisie dwukrotnie -zawsze 14 ustawowych dni, ani dnia krócej (żeby bardziej frontem do klienta) no i ani dłużej, bo wiadomo...grozi zwrotem towaru/kasy.
Pierwszy raz - powrócił z info, że nic nie wykryto. Kolejny raz - udało mi się upolować zdjęcie błędu, kt. załączyłam do reklamacji. Dowód nie do podważenia - więc wysłano propozycję naprawy (prawdopodobnie płyta główna). Absurd - komputer od początku nie był wolny od wad, więc firma niepełenowartościowy towar chce mi wcisnąć za pełnowartościową cenę.
petent / 89.64.37.* / 2023-02-28 13:22
czwarty tydzień bez telefonu tak działa reklamacja w tym sklepie już tam nic nie więcej nie kupie beznadzieja to były moje ostatnie zakupy w tym sklepie
kupujący / 89.64.37.* / 2023-02-28 13:10
prawda to samo z telefonem i innymi reklamacjami strasznie nie fajnie robią po prostu kpina więcej tam nie kupie nic
Marcin533 / 31.0.86.* / 2022-12-01 20:08
Zakupiłem u nich zmywarkę. Otrzymałem "nowa" poobijaną, z uszkodzonymi częściami wewnątrz , które ktoś nieudolnie kleił. Brak na nich słów
Martengo155 / 193.108.219.* / 2022-11-12 13:59
Zakupiłem suszarkę Beko slim. Dostarczono mi urządzenie, które nie suszy. Reklamacje ciągną się tygodniami. Przypomina to walkę z wiatrakami. Odradzam zakupy w Euro ze względu na podejście firmy do klientów. To były moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Andrzej930 / 188.33.248.* / 2022-04-09 18:45
TRAGEDIA... SZKODA PIENIĘDZY I NERWÓW. RZEKOMA "GWARANCJA" W TYM SKLEPIE - TYLKO W TEORII.... Sposób rozpatrywania reklamacji w tym sklepie to jakaś kpina i żenada... Czytnik ebook posiadał wadę ukrytą i podczas prawidłowego użytkowania najpierw zaczął się bardzo długo uruchamiać, by po jakimś czasie przestać w ogóle działać, a dodatkowo nagle część wyświetlacza poczerniała. Oczywiście reklamacja została odrzucona. Potwierdzam opinie innych klientów dot. nieuznawania gwarancji w 100%. A dokupowanie za ciężkie pieniądze dodatkowej "ochrony" na 5 lat to tylko wyłudzanie kasy od klientów i nabijanie ich w butelkę. Ogólnie: masakra... Jednego jestem pewien - to był mój ostatni zakup w tej sieci.
AgaZet2022 / 87.204.6.* / 2022-01-05 13:09
Sprawdzajcie dokładnie towar przy dostawie!!! Pralka uszkodzona mechanicznie pod styropianem, którego przecież nikt przy kurierze nie usuwa. Sklep nie chce uznać reklamacji! Nie polecam tego sklepu!!!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
nie polecam euro rtv agd / 194.49.104.* / 2021-10-18 18:44
Zamówiłem transport ze sklepu, tragedia - przyjechali 3 dni po terminie, montaż kuchni był zaplanowany dzień po planowanej dostawie z euro. Niestety musiałem dopłacić 500zł za ponową wizytę i montaż sprzętów kuchennych. W odpowiedzi na złożoną przeze mnie reklamację firma euro-net twierdzi, że ma 30 dni na dostawę.... nigdy więcej tu nic nie kupię...
Jsz504 / 155.133.35.* / 2021-10-06 11:41
Przestrzegam przed zakupami firmy raven marki wlasnej ole ole i rtv euro agd. Reklamacji nie uznają chociaż zakupione kilka miesięcy wcześniej żelazko nie działa. Wg serwisu jest sprawne i tym samym ani naprawy ani zwrotu kosztów wysyłki. Moge kolejny raz reklamować ale jaki sens skoro już dwa razy odeslali nie robiąc nic. Szkoda czasu i pieniędzy
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Krystian91 / 31.0.78.* / 2021-06-30 09:53
Przestrzegam przed zakupami internetowymi w RTV Euro AGD otrzymałem wadliwy towar - 2 razy reklamacja nieuwzględniona, co się okazało? Sklep wypiera się, że kupiłem u nich towar! Powód - różne numery seryjne na pudełku i zakupionej płycie głównej (numer na płycie taki sam jak zakupionego produktu, co potwierdza wydruk zgłoszenia reklamacyjnego). Radzę od razu sprawdzać numery seryjne na towarze i opakowaniu! Bo potem wychodzą takie kwiatki. Dziwi tylko fakt, że pracownicy o niczym nie informują klienta, tym bardziej, że 2 razy przyjmowali reklamacje! Nie otrzymałem żadnych protokołów odnośnie reklamacji, po prostu kpina! Osobiście czuję się oszukany przez sklep i nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem klienta.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
zła ania / 89.64.37.* / 2023-02-28 13:25
w 100 procentach popieram opinie
Wica / 46.134.100.* / 2023-08-10 13:34
Oszukują ile mogą , wstyd i hańba
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
kkkk254 / 89.171.32.* / 2021-06-17 13:00
Zamówiłem przez internet lodówkę lecz pomyliłem dane do dostawy. Od razu po złożonym zamówieniu zadzwoniłem do nich i konsultant rzekomo zmienił mi adres dostawy i wszystko miało być ok + od razu opłaciłem zamówienie.
W dzień kiedy miałem otrzymać zamówienie zadzwoniłem do nich z pytaniem kiedy przyjadą. Pan powiedział że nie widzi wpłaty i jest rozpoczęta zamiana adresu dostawy, ale nie jeest skończona. To było 5 dni po telefonie do konsultanta. Musiałem czekac kolejne dwa dni. Najlepsze jest to że firma ta w zamian za ich błąd chciała mi dać 20 zł na kolejne zakupy na produkty wyłączone z promocji, szczyt chamstwa! Nie kupujcie od nich! Takich marketów jak oni jest jeszcze kilka, radzę przenieść sie do nich.
do początku nowsze
1 2 3 4 5

Najnowsze wpisy