Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

skomentuj
Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
LESZEK361 / 94.254.177.* / 2016-10-14 16:44
pociesze cie!! kupilem laptopa lenowo- pocieszylem sie 2 godziny-okazal sie bublem-na nastepny dzien zlozylem reklamacje-okazalo sie ze nie mozna badziewia wymienic ani oddac !!!!!!! zlozylem z rekojmi (jedyne wyjscie) reklamacje- czekalem 14 dni az przyjdzie odpowiedz ze w lenowo nie maja czesci do naprawy_decyzja oddac pieniadze . W sklepie OCZYWISCIE Brak takiej gotowki- albo na nastepny dzien albo zwrot na karte i pieniazki BEDA na nastepny dzien- ja naiwny oczywiscie zgodzilem sie na wplyw na karte---i czekam czekam....a pieniazkow BRAK . Co sie okazuje ze pienazki moga krazyc nawet dwa tygodnie----OSZUSCI I TYLE !!!!!!!!!
Aleksander899 / 37.47.6.* / 2016-10-13 21:02
Witam,

Potwierdzam wszystko co złego zostało napisane na temat RTV EURO AGD.
"Zakupy bez obaw" to ściema! Jak to oni mówią możecie zwrócić towar o ile oryginalne opakowanie nie zostało wogule otwarte!

To jak mam sprawdzić towar? Jeżeli w sklepie w Chełmie podczas zakupu TV pracownik podłącza jedynie do prądu i sprawdza czy nie ma bad pixeli a jak mam sprawdzić jakość wyświetlanego obrazu np. z DVB-T? Jakość dźwięku? Na to odpowiadają że mogą to sprawdzić ale po zapłaceniu za TV i dodatkowo za 35zł ale wtedy już nie ma możliwości zwrotu. To po co to? To kpina z klienta!

Kłóciłem się pół godziny z kierowniczką sklepu w Chełmie to temat rzeka jakie ona głupie argumenty mi przytaczała między innymi o zakupie samochodu że też kupiłbym i zwrócił a jej na to że samochód to się bierze na jazdę testową a tutaj takiej możliwości nie miałem. Sprzedali mi kota w worku.
TV w domu podłączyłem na 10 min. wszystkie folie nie ruszone, podstawa nie przykręcona a ta mi mówi że to już TV używany, to jakie są te które stoją na wystawie po klika tygodni / miesięcy a oni je sprzedają jako nowe?! Na każdy jej argument miałem miażdżącą odpowiedź, głupia baba strasznie.
Koniec końców zwrot przyjęli ale po takiej kłótni to niesmak pozostanie do końca ich istnienia, już tam nogi nie postawię!

Przestrzegam wszystkich przed zakupami w EURO RTV AGD.
Zbulwersowany konsument / 176.221.122.* / 2017-01-14 16:58
Miałem "przyjemność" przy zwrocie towaru z tą panią kierownik (o ile to ta sama osoba). Argumenty stawiane przez nią są niczym z przedszkola a dezinformacja klienta świadczy o nieznajomości ustawy praw konsumenta czyli ułomności w wykonywanym zawodnie. [...] Nie wiem na jakiej podstawie ta sieć przyjmuje pracowników? Może mają odgórnie narzucone by oszukiwać. Jeśli jednak tak nie jest to gratulacje dla pani, która potrafi wciskać kit, że czarne jest białe. Przez takie osoby wnioskuję, że polityką sklepu jest "za wszelką cenę sprzedać towar" (nawet uszkodzony) a później oznajmić, że to wina użytkowania bądź popularne stwierdzenie "uszkodzenie mechaniczne". Nie mówiąc już o "rozpakowanym produkcie" - totalna bzdura. Może wcześniej ci ludzie pracowali w piekarni - "towar dotknięty uważa się za sprzedany".[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
Mmmmmmm1234 / 89.66.233.* / 2017-06-01 08:55
Wcale nie musieli przyjmować zwrotu przeczytajcie dobir regulamin. Zgodnie z prawem zwrotów nie ma!!!! A wewnętrzny regulamin mówi o NIEUŻYWANYM sprzęcie !!!!!
Marcin Dabrowa / 192.162.60.* / 2016-10-26 12:27
Kupiłem laptop hp 250 g4 - WŁĄCZYŁEM GO i wyłączyłem. Pojechałem do sklepu aby skorzystać z promocji "zakupy bez obaw" Sprzedawca tylko czekał aż powiem "WŁĄCZYŁEM" od tego momentu zrobiło się nieprzyjemnie. Oczywiście powiedziano mi, że nie mam prawa do promocji!. Oni są chyba tak szkoleni bo widzę, że motyw powtarza się w kilku sklepach tej sieci. Sprawę zgłosiłem do UOKIK i mam nadzieję, że się temu przyjrzą. Kierownik w sklepie powoływał się na regulamin i punkty, które są zupełnie sprzeczne z sytuacją. Zapytałem czy gdybym skłamał, że go nie włączyłem to by mi wymienili - odpowiedzieli, że tak, ale że kłamstwo nie popłaca..Tak ich logika...i te szukające rozumu oczy..
Nabak` / 89.77.252.* / 2016-12-30 23:36
Witam. Przepraszam, ale czy udało się Panu rozwiązać problem, czy udało się oddać laptop? pytam bo mam bliżniaczą sytuację! i niestety nie mogę nic wskórać! piszę wszędzie a laptop jest wg nich używany i koniec. Pozdrawiam Sławek
boniola / 46.169.141.* / 2016-09-13 14:54
odradzam przed zakupami w tych sklepach ,AUCHTAM NA JANA PAWŁA W ŁODZI,zakupiłam ostatnio nowiutki wodny odkurzacz Samsung, za 1200 zł. okazało się że ma problem z zatykamiem sie ssania podczas odkurzania ,już od dwu miesięcy bawią się w pisanie listów i wmawianie mi, iż ich servisant stwierdził że niema wady ,co jest nieprawdą .Do tego jak byłam ostatnio po niby naprawiony odkurzacz ,to oniemiałam, nie dość że był w wrzucony do pudełka i porozkręcany ,i okazało się że filtry są w stanie ciężkiego zabrudzenia ,a odkurzacz w dalszym ciągu ma ten sam problem .Oto z jakim bezczelnym oszukiwaniem klientów spotkałam od tej niby firmy . To jest niedopuszczalne aby w tak bezczelny sposób łamać prawa klienta . Ze swej strony dołożę wszelkich starań i zawiadomię wszelkie odpowiednie organy ochrony konsumenta .Dość bezprawia
boniola / 95.40.97.* / 2017-01-21 17:35
do pisuję dalszy ciąg zagrywek sklepu Euro RTV Agd ..dopiero po interwencji Rzecznika Praw Konsumenta - wymienili niedziałającą część odkurzacza na nową zafoliowaną (co zarejestrowaliśmy video) dla formalności..ludzie nigdy nie odpuszczajcie składajcie zażalenia i nagłaśniajcie ,tylko w ten sposób uchronimy się przed takimi naciągaczami ,którzy nie szanują nas i naszego czasu
Programator / 37.248.155.* / 2016-09-08 21:20
Wszystkie Agd zakupuje w Rtv Euro. Telewizory, smartphony, laptopy i inne drobiazgi. Miałem okazję kilka razy składać reklamacje na różnego rodzaju sprzęt i nigdy nie było z tym problemu. Reklamacje były rozpatrywane pozytywnie a czas naprawy przyzwoity. Wszystkie urządzenia otwieram i sprawdzam w sklepie lub przy kurierze i gdyby coś było uszkodzone sprawa była by wyjaśniona na miejscu. Każdy rozsądny człowiek postępował by tak samo, aby uniknąć nieporozumień. Wszystkim polecam ten sklep.
Nabak` / 89.77.252.* / 2016-12-30 23:17
a może jesteś pracownikiem sklepu co?! powiedz mi w jakim sklepie zwrócić laptopa który nie był nigdy używany, a traktowany jest jako taki który ma ślady użytkowania?! bo słyszę że wystarczy gdy pracownik sklepu go na nasze życzenie włączy celem sprawdzenia, a gdy się chce go oddać to już jest używany i nie do zwrotu!!!
Danek80 / 77.254.86.* / 2016-10-13 20:48
Ja dostałem produkt uszkodzony połamaną grę , mam spisany protokół uszkodzenia od kuriera i EURO RTV AGD nie poczuwa się do wymiany produktu. Wypisując mi takie bzdury

"Szanowny Kliencie,
Przykro nam jeżeli nie jest Pan zadowolony ze stanu opakowania, niemniej jednak oferta handlowa obejmuje sprzęt, a nie opakowanie produktu.

Zadaniem opakowania jest ochrona produktu przed ewentualnymi uszkodzeniami transportowymi. W związku z tym może się zdarzyć iż ulegnie ono uszkodzeniu......"
mr44 / 5.133.8.* / 2016-09-06 11:31
Wiadomo,że w sieci piszą glownie osoby, które są niezawodolone. Sam na szczęście niczego takiego nie doświadczylem a w sklepie kupowałem już chyba z 5 razy ( sprzet komputerowy jak i do domu). Obsługa sklepu Euro w moim mieście jest ogarnięta i zorganizowana tak więc można się ich doradzic o to jaki sprzet polecają. Ceny w sklepie również są w porządku. Duża sieć tak więc nie narzucają sobie dużych marż.
boniola / 46.169.141.* / 2016-09-13 15:00
sami sobie piszecie pochlebne opinie ,powinni was posprawdzać to przestaniecie sobie robić auto reklamę ,
Norbert78 / 87.205.11.* / 2016-08-11 10:55
Mnie 3 razy lodówkę przywozili i za każdym razem była uszkodzona mechanicznie. Wgnioty na całej powierzchni. Na moje szczęście płatność była za pobraniem. Zrezygnowałem z 4 sztuki bo tylko tracę z nimi czas. Wg. mnie magazynierzy rzucają tym sprzętem i dlatego dochodzi do tylu uszkodzeń. Również nie polecam tego sklepu.
dek77 / 83.22.63.* / 2016-08-02 16:42
Dotyczy płyty indukcyjnej do zabudowy Whirlpool ACM 556 NE oraz obsługi sklepu. Zaniepokoiła mnie podejrzanie niska cena ale sprzedawca w punkcie RTVEuroAGD w Krakowie na Zakopiańskiej zapewnił, że płyta nie różni się niczym istotnym od tych droższych, jedynie szlifem. Niestety po montażu okazało się, że bardzo głośno działa, a powtarzające się miarowe klikanie o różnym natężeniu dźwięku z każdego palnika jest na dłuższą metę nie do zniesienia. Niestety próba reklamacji nie powiodła się, w sklepie spychologia choć Sprzedawca póxniej przyznał, że faktycznie krążą w internecie opinie o tej płycie, że jest głośna. Na oficjalne pisma firma woli poprostu nie odpowiadać, totalna olewka klienta, a zrobiliśmy wtedy zakupy na większą kwotę, gdyż chcieliśmy wspierać właśnie polski biznes zamiast Media Markt... Chciałem zamieścić stosowną opinię na temat tego produktu na stronie internetowej sklepu, żeby ostrzec innych, ale nie została tam zamieszczona przez admina bo nie była pochlebna. I jeszcze na temat samej płyty : przyklejają się garnki z IKEI, a patelnia i kawiarka Bialetti już nie (z dwiema poprzednimi płytami idukcyjnymi wszystkie naczynia ze znaczkiem indukcji sprawdzały się) więc dodatkowy koszt mamy z powodu wymiany niektórych garnków. Płyta bardzo czuła na dotyk, przypadkowo położony talerzyk czy żywność wyłącza ją całkowicie. Za to guzik włączania i wyłączania, reaguje na polecenie dopiero za kolejnym razem. Porażka, najlepszy byłby tu młotek i w drobny mak. Jednak niska cena to zawsze znak firmowy badziewia. Z tym patriotyzmem też nie należy przesadzać. Zdecydowanie nie polecam. Mam nadzieję, że opinia przyda się komuś.
MD84 / 79.186.54.* / 2016-07-28 10:53
Kupiłam klimatyzator Whirlpool PACB12HP 26.07.2016 w sklepie RTV EURO AGD Poznań Franowo dokładnie o godzinie 19.48. Około godziny 21.30 zaraz po pierwszym uruchomieniu w domu (w sklepie Poznań Franowno nie ma możliwości sprawdzenia czy sprzęt działa) w ciągu dosłownie kilku pierwszych minut klimatyzator działający w trybie chłodzenia zaczął wydawać dźwięki podobne do wiertarki, którą ktoś próbuje wywiercić dziurę w ścianie. Następnego dnia rano dzwoniłam do kilku serwisów zajmujących się klimatyzacjami w Poznaniu. Wszędzie usłyszałam tę samą odpowiedź - sprzęt jest wadliwy, nowy i sprawny klimatyzator nie wydaje takich dźwięków. Ponieważ sprzęt jest duży i ciężki (pudło z klimatyzatorem waży ponad 40 kg) musiałam czekać do wieczora na pomoc w wyniesieniu sprzętu (w poddaszowym mieszkaniu temperatura ponad 30 stopni, a zakupionego klimatyzatora nie można włączyć, bo niesprawny..). Przed godziną 21.00 27.07.2016r. zgłosiłam się do sklepu, w którym 24h wcześniej kupiłam klimatyzator. Mimo, że w sklepie znajdują się ulotki dot. "PROMOCJA ZAKUPY BEZ OBAW" informujące o możliwości zwrotu lub wymiary towarów - promocja ta jest w zasadzie bezużyteczna, w odniesieniu do sprzętu, który wymaga podłączenia do prądu. W moim przypadku Kierownik sklepu stwierdził, że promocja dotyczy wyłącznie sprzętu, który nie był w ogóle podłączony do prądu. Ponieważ ja włączyłam klimatyzator (nie wiem, jak w inny sposób mogłabym się dowiedzieć, że sprzęt jest wadliwy), nie mogę skorzystać z tej promocji. Na wszelkie pytania, odsyłanie do regulaminu. Klimatyzator miał wszystkie oryginalne opakowania, styropiany itp., nie nosił śladów użytkowania, posiadał kompletne części itp. - tak jak wymagał tego regulamin promocji. Natomiast w regulaminie jest punkt mówiący: "Kierownik każdego ze sklepów fizycznych rozstrzyga w razie wątpliwości o kwalifikacji towaru do zwrotu lub wymiany..." . Kierownik zadecydował, że ponieważ sprzęt był podłączony do prądu, to nie podlega wymianie na nowy w ramach promocji i mam złożyć reklamację. Podczas składania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową okazało się, że przy wymianie towaru na nowy, mogę dostać nowy sprzęt od ręki - tak wynikało z systemu i jest to informacja od pracownika sklepu. Jedyny dostępny w sklepie model był na wystawie, więc poprosiłam o sprawdzenie czy aby on również nie jest popsuty. Zanim pracownik mógł to sprawdzić, kierownik orzekł, że w moim wypadku nie zostanie wydany nowy klimatyzator. Na prośbę o pisemne oświadczenie, że system to uniemożliwia, Kierownik sklepu stwierdził, że on nie ma żadnego obowiązku wystawiać jakichkolwiek oświadczeń. Podsumowując, po wydaniu 1899 pln na klimatyzator Whirlpool
PACB12HP w sklepie RTV EURO AGD - klient otrzymuje niesprawny sprzęt, na który może sobie popatrzeć przez 24h, a następnie poczekać przez kolejne 14 dni na decyzję dotyczącą reklamacji, bez klimatyzatora i bez 1899 zł. Moim zdaniem nie należy kupować klimatyzatora Whirlpool PACB12HP, bo nowy sprzęt może mieć usterki, które miał mój egzemplarz. Dodatkowo, z mojego doświadczenia wynika, że kupując cokolwiek w sieci RTV EURO AGD hasła „ZAKUPY BEZ OBAW” mają jedynie uśpić czujność klientów zapewniając fałszywe poczucie bezpieczeństwa, bo w wypadku błędów sklepu lub producenta sprzętu, klient może liczyć jedynie na to, że będzie ponosił nieprzyjemne konsekwencje tych błędów, a kierownik sklepu będzie nieżyczliwy.
Świadomy klient / 5.60.165.* / 2016-09-20 21:40
właśnie złożyłam ,, ,należy pisać i składać zażalenia /skargi u rzecznika ochrony konsumenta ,w każdym urzędzie są takie ,nie wolno pozwalać na jawne oszukiwanie nas
Roman545 / 46.134.7.* / 2016-07-26 22:35
Witam ostrzegam przed zakupem w firmie Euronet pod szyldem RTVEUROAGD i zapowiadam że nie skończę tak szybko będę ostrzegał każdego i wszędzie gdzie tylko się da ! Zezwalam na kontakt z mediami mam komplet dokumentacji jako dowody! Jak chce się kupić to są mili, wchodzą do tylnej części ciała bez środków wiadomo jakich! A po zakupie mają cię gdzieś gorzej jak śmiecia! W tym przestrzegam przed salonem w Opolu na ul. Ozimskiej 72 gdzie kierownik zrówna cię z błotem przy innych pracownikach i klientach a na twoje uwagi ucieka między lodówki dzwoniąc do swojego szefa co ma robić bo mu zwieracze puszczają. Ma na imię Bartosz nosi okulary dla nie poznaki i farbuje czarne włosy na siwo po bokach aby być starszym. Laptop HP zakupiony u nich w firmie za ponad 5000zł totalny bubel od początku zakupu, wszystko wysiada, towar z drugiej chyba ręki z Niemiec. Kilka razy w serwisie naprawy po kilka tygodni przychodzi w gorszym stanie niż poszedł! Wymieniają części na starsze -w gwarancji jest zapis że mają takie prawo! RTVEUROAGD -umywa od tego ręce- rękojmia nie obowiązuje ich, kontakt tragiczny, skargi olewają ! Odpowiedzi zbywające! Serwis HP taki sam! Dobrali się do pary! Komentarze zamieszczają tylko te co im się podoba, negatywnych nie ma tylko same pozytywne muszą być ! To się nadaje do sądu!
Wojtek 999 / 94.254.193.* / 2016-07-19 15:12
Niestety poziom obsługi sklepu pozostawia wiele do życzenia. W sklepie Euro w Manufakturze chciałem kupić myszkę Microsoft Bluetooth Mouse 3600, na której przyklejona była cena 89.99 zł. Gdy podszedłem do kasy, okazało się, że cena jest faktycznie wyższa i wynosi 109,99 zł. Menedżer sklepu pan Radosław Wyrzing stwierdził, że nie mogę kupić tej myszki za cenę widniejącą na produkcie, lecz za 109 zł. Oskarżył mnie przy tym o przeklejenie metki z ceną, choć na matce widniał prawidłowy kod produktu, po czym szybko zdarł metkę z pudełka. Uważam, że zachowanie pana Wyrzinga było bardzo nie na miejscu. Z tak aroganckim zachowaniem obsługi sklepu jeszcze nigdy się nie spotkałem. Jeśli sklep pomylił się z ceną, produkt powinien być sprzedany z ceną widniejącą na produkcie. Wydaje mi się, że sklep powinien być znany stawianiem klienta na pierwszym miejscu, a nie nieprzyjemnym, żeby nie użyć słowa chamskim obrażaniem klienta. Zdecydowanie nie polecam sklepu i radziłbym unikać kontaktu z aroganckom panem Wyrzingiem.
Anna 1076 / 87.206.241.* / 2016-06-02 17:51
Kupiłam laptopa HP 255 G3 z winowsem10. Laptop od poczatku sie zacinal ,strony sie otwieraly wolniej niz 12 letni laptop o i mial procesor obciazony 95%. Nie nadaje sie nawet do otwarcia przegladarki bo w miedzyczasie mozna zrobic pranie.Sklep nie chce zwrocic pieniedzy mimo ze serwis po 3 krotnych przegladaniach dal opinie ze nie powinien byc sprzedany z systemem windows. Federacja konsumenta niewiele zdzialala bo teraz to ;dziadownia' bez narzedzi do walki z oszustami
tomek2786 / 46.29.20.* / 2016-06-21 07:47
To dziwne bo sam akurat nie miałem ze sklepem żadnych problemów a kupiłem tam do tej pory sporo ( kilka komputerów do firmy, komputery do domu i praktycznie całe wyposażenie mieszkania). Wiadomo,ze zawsze znajdą się osoby niezadowolone niemniej sam nie mam zastrzeżeń do sklepu. No i u mnie w mieście sprzedawcy naprawdę siedzą w temacie tak więc spokojnie można sobie podejść do obsługi i dopytac o daną rzecz, co warto jest kupic. Doradzą.
Robert01123 / 87.204.99.* / 2016-06-26 16:47
Nie polecam tego sklepu !!!!!

W sklepie internetowym oferuja towar ktorego nie chcą zamówić /dosłownie/u importera jest , a twierdza ze jest wycofany


Poprosilem ich aby usunęli oferowany produkt z oferty sklepu aby nie wprowadzać w błąd innych kupujących /meil,rozmowa telefoniczna/
Bez skutku przez 3 tygodnie .Nadal go oferuja
mysz18 / 217.97.244.* / 2016-06-22 15:43
Pewnie jesteś pracownikiem sklepu :)
Nie polecam na 1000% tego sklepu !!!
Wciskanie klientom wadliwych towarów od drobnicy po większe sprzęty. Towar nie odpowiada opisom!!! Sama zakupiłam laptopa i płacę za sprzęt którego nie mam ,bo jest w reklamacji. Wadliwość towaru zawsze przerzucana jest na użytkownika ,który praktycznie nawet nie zaczął używać sprzętu. Sprzedają wadziewie, które Niemcy odnieśli do reklamacji i wciskają Polakom. Omijać szerokim łukiem sklep EURO. Osobiście opinie przeczytałam dopiero po moich perypetiach zakupowych,gdyby było to przed -zapewne cieszyła bym się dobrym sprzętem z innego sklepu . Nie kupować tam ,a przynajmniej nerwów zaoszczędzisz.
jacek st / 84.10.84.* / 2016-05-29 17:06
Kupiłem lodówke LG miesiać temu w euro.com.pl... okazała się wadliwa, nie chcialem zwracać czy wymieniać w sklepie.. po prostu zadzwoniłem do serwisu LG i tu się sprawa mega ślimaczy, wciaż mam uszkodzoną, wciaż czekam na wymiane (był mechanik i zakwalifikował ją do wymiany)
ale to jest wątek o bezkrności EURO RTV AGD wiec tylko napisze, że napisałem opinie na temat tej lodówki na ich stronie... opinia od ponad 3 tyd nie została opublikowana, nie dostałem tez zadnej odpowiedzi dlaczego nie została opublikowana, choć pisałem o tym już do nich 2 razy...
Ewidentne olewanie klienów , a te opinie pod produktami na ich stronce to teraz już wiecie gdzie możecie sobie wsadzić skoro publikują tylko takie ktore im się podobają i podnoszą prestiż sklepu a reszta do kosza!!!
Danka K / 164.126.48.* / 2016-04-29 19:23
Witam moja kolej by podzielić się wrażeniami kupiłam telewizor Thomson z wykrzywionym ekranem cena ponad 4 tyś po 2 miesiącach pękła w telewizorze matryca najpierw po nocy zauważyliśmy pęknięcie potem w ciągu dnia samoistnie pojawiły się kolejne skazy na ekranie dosłownie na naszych oczach,muszę dodać ze w domu nie ma dzieci .Na odpowiedz reklamacji nie czekałam długo po obejrzeniu 3 zdjęć stwierdzili że musiałam go uszkodzić mechanicznie .Chciałam odpuścić ale dzwoniłam po serwisach okazało się to nie tak rzadkie zjawisko ale trudne do udowodnienia ,jedynym logicznym wytłumaczeniem jest ,że telewizor musiał mieć mikropęknięcia .Oczywiście rozmowy telefoniczne nie przyniosły żadnych efektów ,jak w innych postach traktują nas jakbyśmy byli niedorozwinięci.Chciałam kupić nowy telewizor, ale dotarło do mnie że jeśli odpuszczę sprawę resztę życia będę się zastanawiać, czy jak rankiem wstanę telewizor nie będzie popękany także oddaję sprawę do sądu .Napiszę jak wynik .Jeśli są osoby które miały taką sytuację proszę o kontakt.
Świadomy klient / 5.60.165.* / 2016-09-21 12:49
na razie oddałam sprawę do Rzecznika ,mam nadzieje że odniesie to skutek ,oraz zawiadomię program- Uwaga. Zastanawiam się dlaczego do tej pory, nasz rząd nie zajął się jeszcze , oszukującymi nas pseudo sklepami
ks1953 / 37.248.115.* / 2016-06-15 00:30
jak pan załatwił kontakt z thomsonem, bo mi od kilku dni nie odpowiadają na zgłoszenie reklamacji a centrum tel. nie odbiera tel. w serwisie twierdzą że bez zgody centrali thomsona nie mogą przyjąć tv do naprawy.
Danka K / 46.112.219.* / 2016-08-28 18:16
sprawa jest w sądzie niestety muszę poczekać na rozprawę ok pół roku zignorowali mnie totalnie zależało mi tylko by ktoś spojrzał na to w domu teraz domagać się bede oceny rzeczoznawcy
Tasia919 / 31.175.68.* / 2016-03-24 16:31
Zakupy przez internet RTVeuroAGD to niestety ryzykowne posunięcie,moje doświadczenie dotyczy próby zakupu tego właśnie młynka, pieniądze przelałam i gotowa byłam czekać 30 dni, ale okazuje się, że zamówienie wcześniej podlega weryfikacji (nic pewnego, że towar otrzymam) mimo, że zapłacony. W tej sytuacji unieważniłam zakup i nie uwierzycie, ale z odzyskaniem pieniędzy jest problem, mimo tel i e-mailem przypomnień, czas rozliczenia się z klientem to czas około miesiąca, kupuję przez internet dużo, ale z takim sposobem obsługi klienta spotkałam się po raz pierwszy.
przalka 12321 / 195.72.148.* / 2016-10-25 09:28
Kupiłem w cudzysłowu pralkę, termin realizacji 14 dni roboczych - pomyślałem poważny sklep, pralka dojdzie szybciej. Po tygodniu, po 2 tygodniach wysyłam zapytanie co z pralką i odpowiedź - "kompletują zamówienie". 14 dni roboczych to 20 dni, w 18 dniu oczekiwanie meil

"Do chwili obecnej dostawca nie potwierdził nam dostępności i terminu dostawy Zamówionego produktu PRALKA CS4 1272D3/2-S CANDY. W związku z tym termin realizacji Zamówienia ulegnie przedłużeniu. Dokładamy wszelkich starań, aby Zamówienie dotarła do Ciebie jak najszybciej. Może okazać się, że sprowadzenie tego produktu będzie niemożliwe. Prosimy o potwierdzenie e-mailem chęci dalszego oczekiwania na produkt.
W przypadku braku odpowiedzi w terminie 3 dni Zamówienie otrzyma status "anulowane".
W przypadku chęci szybkiego otrzymania towaru prosimy o wybór oraz przesłanie nazwy produktu alternatywnego dostępnego w ofercie sklepu www.euro.com.pl w celu zmiany Zamówionego sprzętu .Na wybrany model postaramy się zaproponować atrakcyjną cenę.
Za powstałe utrudnienia przepraszamy. "

Czyli sklep sprzedaje towar którego nie posiada i ma w głębokim poważaniu że klient czeka na potrzebny mu towar. Zgodnie z instrukcją wybieram inną pralkę i dzwonie.... po 3 łączeniach w końcu ktoś "kompetentny" podaje model, on obiecuje, że za 2 dni oddzwoni z ofertą, po 2 dniach cisza więc ja dzwonię- nikt nic nie wie, robię awanturę i po 2 godzinach otrzymuję meila, że nie udziela obiecanego rabatu na zamienną pralkę. Żądam zwrotu pieniędzy "oczywiście nie ma problemu - do 5 dni"

Reasumując to nie sklep ale jakaś wielka żenada, sprzedają towar którego nie mają, nie szanują klienta, nie zależy im na zadowoleniu klienta, do kupna do zwrotu pieniędzy mija miesiąc, jak tam coś kupisz to po 3 tygodniach dowiesz się że towaru nie dostaniesz.


NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE !!!!!!!!!
DOBRYKUPIEC / 78.8.6.* / 2016-02-04 12:22
Przestrzegam przed bublami z tego sklepu tj.odkurzacze ,blendery i inne tego typu urządzenia nawet firmowe ulegają szybkiej awarii a najlepiej dla tej firmy by to się stało po gwarancji.Rozpatrzenie gwarancji trwa koło 1 miesiąca.Klient jest złem koniecznym-niech szybko drogo kupuje i nie marudzi.Obsługa beznadziejna stoisz i czekasz albo musisz szukać sprzedawcy.
Pracują tam za karę?JUŻ NIC U NICH NIE KUPIĘ!!
solemna / 46.29.20.* / 2016-02-25 07:00
Ja rownież nie miałam takich akcji. Jakiś czas temu oddałam u nich blender na gwarancję. No trudno, zdarza się. Nie była to wina sklepu ale wina producenta. Blender przyjęty bez problemu. Miałam go naprawiony w miesiąc. Wprawdzie spodziewałam się szybciej ale nie mialam z tym żadnych problemów. W Euro robiłam zakupy wiele razy.Porównując sobie ceny z innymi sklepami mają naprawdę tanio. Takie większe sklepy mają niskie marże, wysokie obroty oraz ceny są niższe niż w tych mniejszych sklepikach.
beata7665 / 46.28.108.* / 2016-02-10 07:17
Dziwne. Bo sama ostatnio reklamowałam tam piekarnik oraz nie miałam problemów z gwarancją. Odebrali ode mnie sprzet oraz po 2 tygodniach dostałam już naprawiony. Naprawa była udana, nie chciałam innego sprzetu bo piekarnik jest dobry tylko zaczeła szwankować elektronika. Panowie przywieźli mi go do domu, nawet pomogli z montażem. Tak więc realizacja na wysokim poziomie. Kupowałam tam kilka sprzetów głownie z uwagi na raty 0% ( nie jest tam obowiązkowe ubezpieczenie jak w innych sklepach).
MARGITTT / 94.42.81.* / 2016-02-28 17:01
RÓWNIEŻ PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI W TYM SKLEPIE!!!
otrzymałam od nich piekarnik bez listwy maskującej i nie poczuwaja się do przyjęcia reklamacji.
to jest odpowiedz na reklamacje "

Szanowna Pani,

Odpowiadając na Pani maila, dotyczącego zgłoszenia reklamacyjnego zarejestrowanego u sprzedawcy pod numerem 15988969 informujemy, iż stanowisko sprzedawcy zostało już Pani przedstawione w piśmie z dnia 19 listopada 2015roku. Stan faktyczny ani prawny nie zmienił się od tamtego czasu. Decyzja sprzedawcy w przedmiotowej sprawie zostaje podtrzymana. Liczymy, że powyższe wyjaśnienie przyjmie Pani ze zrozumieniem.

Z poważaniem,"
tymczasem nic mi nie przesłali, żadnego pisma.
Zamykają proces reklamacyjny (wcześniejszy) bez mojej wiedzy.
okropny sklep. zaraz jade po IROBOTA - do zdecydowanie innego sklepu!!!!
skomentuj

Najnowsze wpisy