Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Larysssa / 83.29.39.* / 2020-06-21 17:33
Po drugiej reklamacji źle działającego sprzętu odesłano mi go ponownie nawet nie naprawiając urządzenia z tekstem, że jest dobry sprawnie działa i mam z niego korzystać tak jak pisze w instrukcji.Normalnie skandal nie mam siły z nimi się "szarpać" zakup spisałam na straty . Bubel zakupiony w ich sklepie został od razu po odbiorze wyrzucony obok do kosza. Jestem w plecy 500zł ale zyskałam dużo więcej bo mam do wymiany lodówkę i pralkę i już wiem, że nigdy u nich nie kupię niczego nawet bateryjki.Jeżeli bym zrobiła u nich zakupy i trafiłabym na kolejny wybrak była bym stratna o wiele, wiele więcej. Przestrzegam tak jak inni przed zakupami w sklepach RTV Euro AGD.
Larysssa / 83.29.36.* / 2020-05-29 22:21
Przestrzegam wszystkich przed zakupami w sklepach firmy RTVeuroAGD. Nie ma szansy na zwrot gotówki za bubel zakupiony u nich nie zgodny z umową i nie działajacy tak jak potrzeba.Na infolini pracownicy niegrzeczni, opryskliwi nastawieni na to aby jak najszybciej miec z głowy **************" petenta. Niestety zakuppy w sklepach RTVeuroAgd nie należą do miłych i rzetelnych.
Tomek927 / 31.60.107.* / 2020-05-24 09:52
U mnie podobnie. Pogubili paczki, dwa tygodnie czekali aż wróca z magazynu kuriera do nich, zamiast wysłać do klienta nowy towar. Jak towar już wrócil do ich magazynu, po 4 dniach anulowali zamowienie twierdząc że nie dostarczą, bez informowania mnie. Tak minąl miesiąc od złożenia zamówienia. Ja zostałem bez towaru który kupiłem w promocji. Czyżby za słaba marża i zrobili zwroty do magazynow? Kilkakrotnie zgłaszałem że paczkę chce otrzymać a oni mnie olali. Niczego w bok nie można się dowiedzieć. W D.... mają klienta I jego zgłoszenia. Jak dla mnie kategorycznie ostatnie zakupy w tym sklepie. Nigdy więcej u nich.
justyna623 / 37.130.34.* / 2020-05-12 23:29
czy ktoś był w takiej sytuacji jak ja?? więc... kupiliśmy z mężem w sklepie stacjonarnym 11 marca laptopa acer nitro 5. Dziś zadzwoniła do mnie Pani ze sklepu ze przy zakupie pracownik się pomylił i wydał nam zły sprzęt i chcą żebyśmy przyjechali i wymienili komputery... dodam że o pomyłce dowiedziałam się dziś od sklepu... Co powinnam zrobić w tej sytuacji? czy mam jakieś prawo do roszczeń wobec sklepu? pozdrawiam
Karolina346 / 31.0.127.* / 2020-05-12 19:18
Czy ktoś miał taką sytuacje i wie jak z nimi wygrać? Bo to co ta firma robi to są jakieś jaja. Towar zamówiony 7 kwietnia po 2 tygodniach dzwoniąc na infolinie pani nie umiała w żaden sposób pomoc, bo tym zajmuje się magazyn i przez koronawirusa mają opóźnienia z wysyłkami. Dzwoniąc tydzień później również nie uzyskałam żadnej informacji, jedyne co pani mogła zrobić to wysłać tylko maila do magazynu. Znowu czekanie. W końcu anulowałam zamówienie ani pieniędzy ani towaru. 2 krotnie dzwoniąc gdzie są pieniądze panie mnie zbywają, że nie potrafią mi pomoc bo tym się zajmuje magazyn z którym nie ma kontaktu w żaden sposób. Prosząc o informacje z kim rozmawiam dają tylko numer. Chciałam rozmawiać z kimś z magazyny bądź kierownikiem także uzyskałam informacje nie potrafi mi pomoc. No paranoja!!!
Fifi999 / 195.26.22.* / 2020-04-27 14:20
Przestrzegam przed zakupem w sklepie RTV EURO AGD
10.04.2020 zamówiłem i opłaciłem towar w sklepie internetowym RTV EURO AGD. Następnego dnia dostałem info, że przesyłka już do mnie jedzie. Ponieważ przesyłka przez kilka następnych dni do mnie nie dotarła to zadzwoniłem do kuriera. Okazało się, że przesyłka w ogóle nie wyszła z magazynu sklepu. Trzykrotnie dzwoniłem na infolinię. Za pierwszym razem próbowali zwalić winę na kuriera, potem twierdzili, że faktycznie przesyłka nie została nadana i przekazują sprawę do magazynu. Przy kolejnym telefonie powiedzieli, że wysyłają ponaglenie do magazynu. Dzisiaj jest 27.04 i przesyłka nadal nie wyszła z magazynu. Zadzwoniłem po raz kolejny na infolinię, a pan poinformował mnie, że mogę anulować zamówienie,co też uczyniłem, ale na pytanie kiedy pieniądze do mnie wrócą usłyszałem,że w ciągu dwóch tygodni. ZOBACZYMY??? Obracali moimi pieniędzmi przez 17 dni, a teraz planują to jeszcze robić przez kolejne 14 dni. NIE KUPUJCIE W FIRMIE RTV EURO AGD!!!!!
ZAWIEDZIONY KLIENT / 95.160.159.* / 2020-05-12 17:04
Miałam dokładnie taki sam problem. Zgłosiłam sprawę do rzecznika praw konsumenta w swoim mieście i po tygodniu odzyskałam pieniądze. To jedyny sposób na nich i stosowane przez nich praktyki.
Nie można traktować klienta łamiąc wszelki normy etyczne i prawne wpędzając go w stan bezsilności.
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ZAKUPAMI W TYM SKLEPIE I DOCHODŹCIE SWOICH PRAW.

JA JUŻ NIGDY TAM NIE KUPIĘ I NIKOMU NIE POLECĘ TAM ZAKUPÓW.
Kakot / 77.253.119.* / 2020-05-04 12:27
Jeśli wyraża Pan zgodę na zgłoszenie sprawy do UOKIK proszę o kontakt mailowy.

Sama doświadczyłam łamania praw konsumenta przez EURO i aby móc to napiętnować w UOKIK potrzebuję udowodnić, że nie był to incydent a jest raczej stałą praktyką.
Piotr888 / 37.47.221.* / 2020-05-07 23:10
Ja kupiłem tv ktory byl zepsuty, jedna rękojmia to wiadomo mogą naprawić. Kiedy telewizor wrócił dalej nie działa. Napisalem że żądam zwrotu gotówki zgodnie z moim prawem. Dostalem smsa ze możliwa naprawa prosze o decyzje. Napisałem maila ze chce gotówkę nie naprawę. Po tygodniu sms mozliwa naprawa proszę o decyzję. Dzwonilem na infolinie śmieszny facet przyznał mi rację i mówił, aby wszystko opisać w mailu i wysłać to bedzie ok. Napisalem i dostałem smsa możliwa naprawa proszę o decyzję. Jutro dzwonię i nie będzie to już miła rozmowa "na poziomie"
Ataga1408 / 62.141.216.* / 2020-05-06 01:33
U mnie to samo... w marcu zamówiona drukarka. Przez pierwszy tydzień cisza. Telefon do konsultanta, który mówi, żeby poczekać bo towar będzie lada moment...mija kolejny tydzień... dzwonię znowu a Pan mi mówi, że zostało wysłane ponaglenie do kuriera i już leci do mnie. Kolejny tydzień mija i nic. Kolejny telefon i Pan mi mówi, że to nie możliwe, żeby było wysłane ponaglenie, bo towaru nie ma w magazynie, ale będzie. Potem kolejny telefon już z anulacją i na moje pytanie czy zwrot będzie w ciągu 14 dni jak obiecywał mi konsultant wcześniej Pani odpowiada, że nie wie i może być dłużej... No skandal!!!
michal580 / 91.222.127.* / 2020-04-21 15:05
Potwierdzam biorą pieniądze i nie wysyłają towaru na mysz i drukarkę czekam prawie 3 tygodnie zero reakcji i odpowiedzi na reklamacje złożone tydzień temu na infolinii każdy mówi co chce. Trzeba sprawy zgłaszać policji i założyć grupę na Facebook u.
Karolina 1991 / 77.253.119.* / 2020-05-04 12:26
Przepraszam czy powtsała jakaś grupa na FB dotycząca nieucziwego postępowania EURO?
Bogdan72 / 79.191.216.* / 2020-04-21 17:19
Do dnia dzisiejszego miałem do sklepu bardzo duże zaufanie i wybierałem sklep Euro AGD, w którym dokonywałem zakupów. Niestety ale bardzo się zawiodłem, dokonałem zamówienia w sklepie internetowym dnia 17.04.2020 I otrzymałem informację, że zamówienie otrzymam 20.04.2020 w godz. 9:00-19:00. Do 21.04.2020 oczywiście o otrzymaniu mojego zamówienia nie ma mowy. Sprawdzając gdzie jest przesyłka otrzymuję informację, że kurier do dnia dzisiejszego nie otrzymał od sklepu mojej przesyłki, z kolei dzwoniąc na infolinię sklepu okazuje się, że przesyłka została wydana - pytam się komu, skoro kurier jej nie dostał? Kto tu kłamie, i gdzie jest towar, za który zapłaciłem? Konsultantka, nie podaje swojego nazwiska tylko numer, nie umie odpowiedzieć na żadne pytanie i pomóc w ustaleniu co się dzieje z moim zamówieniem i kiedy je mogę otrzymać. Jedyny wniosek jaki się nasuwa po tej rozmowie to taki, że to generalnie jest mój problem i powinienem sobie czekać na przesyłkę, do kiedy oczywiście nie wiadomo. Jak z filmu „nie mam Pańskiego płaszcza i co mi Pan zrobisz?”. Nie zostałem również przełączony do osoby bardziej kompetentnej, prosiłem tez o połączenie z przełożonym co oczywiście nie było możliwe. To jest jakiś dramat jeśli chodzi o obsługę. Nie polecam zakupów w tym sklepie. Nie róbcie zakupów w sklepie internetowym, oby się nie okazało, że z powodu epidemii i związanych z tym przestojów są na skraju bankructwa, pobierają płatności za towar ale go nie realizują.
ZAWIEDZIONY KLIENT / 95.160.159.* / 2020-05-12 17:03
Miałam dokładnie taki sam problem. Zgłosiłam sprawę do rzecznika praw konsumenta w swoim mieście i po tygodniu odzyskałam pieniądze. To jedyny sposób na nich i stosowane przez nich praktyki.
Nie można traktować klienta łamiąc wszelki normy etyczne i prawne wpędzając go w stan bezsilności.
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ZAKUPAMI W TYM SKLEPIE I DOCHODŹCIE SWOICH PRAW.

JA JUŻ NIGDY TAM NIE KUPIĘ I NIKOMU NIE POLECĘ ZAKUPÓW.
Wkurzona1976 / 37.7.196.* / 2020-04-20 08:42
Witam, niestety musze dołączyć do grona niezadowolonych, bezsilnych i wk...onych klientow.
Jak czytam wpisy niektórych osob.. to krew mnie zalewa. Ja tez kupiłam przez internet komputer-26.03. Od razu podano mi na stronie info, ze towar dotrze 30.03, ze wydano kurierowi. okazało się to 1 kłamstwem.. Czekałam cierpliwie kilka dni aż zaczęłam do nich dzwonić na infolinie. Dodzwonienie się do konsultanta graniczyło z cudem. Konsultant powiedział, ze maja towar w magazynie i on rusza sprawę dalej. Ze mam czekać na emaila od nich. I cisza.... Nic się nie wydarzyło. Napisałam do nich kilka e- maili- za każdym razem odpisują, ze mamy taka sytuację w kraju, ze dołożą wszelkich starań... i nadal cisza....
Alice / 178.43.135.* / 2020-04-06 20:53
Kupiłam laptop HP w sklepie EURO i tak naprawę od samego początku pojawiły się problemy, komputer zawieszał się i długo uruchamiał, więc poprosiłam o pomoc ze strony serwisu, ale to wtedy zaczęły się prawdziwe kłopoty. W trakcie naprawy, dodatkowo uszkodzono sprzęt i od 3 miesięcy odmawiają wymiany na nowy. Nie polecam tego sklepu, bardzo się zawiodłam ... Do momentu zakupu jest wszystko fantastycznie, promocje i pomoc ze strony sprzedawców, niestety później już się niczym nie przejmują.
Logo / 88.156.143.* / 2020-04-29 09:35
Takiego laptopa mogłaś kupić też w innym sklepie. Co do serwisu, to miej pretensje do HP, a nie do sklepu.
Alice / 178.43.135.* / 2020-04-04 23:49
Również nie polecam zakupów w Euro - kupiłam laptop HP i po niedługim czasie pojawiły się problemy, komputer zawieszał się i długo uruchamiał, więc poprosiłam o pomoc
ze strony serwisu, ale wtedy zaczęły się koleje kłopoty. W trakcie naprawy, dodatkowo uszkodzono sprzęt i od 3 miesięcy odmawiają wymiany na nowy. Nie polecam tego sklepu...
jarosarb / 5.172.238.* / 2020-03-28 08:48
NIE POLECAM.Infolinia klamie,zbywaja obiecujac,ze wszystko juz zalatwione.Na zaplacony towar czekam daw tygodnie i jeszcze poczekam bo nie mam zadnych informacji o wysylce.Brak kontaktu z ich strony.MASAKRA
Ewa230 / 89.151.38.* / 2020-04-16 11:42
Mam taką samą sytuację. Również nie otrzymałam do dziś zakupionego laptopa i telefonu. Zamówienie złożyłam 31.03.2020. Dzwoniłam kilkakrotnie...bez skutku. Zero reakcji, kłamliwe odpowiedzi. Od dziś po wsze czasy nie polecę tego sklepu nikomu i nic nigdy więcej u nich nie zakupie.
KW579 / 88.156.131.* / 2020-05-15 17:23
Dołączam się jako kolejny niezadowolony klient. 18 marca zamówiłam smartfon, który sprzedawano w zestawie z opaską w promocyjnej cenie. Tu akurat przesyłka dotarła po 2-3 dniach, ale wysłano mi inny smartfon niż zamówiłam. Niezwłocznie zgłosiłam to na infolinii oraz mailowo. Do tygodnia zgłosił się kurier i odebrał pomyłkowy towar. Paczka dotarła do nich 30 marca i od tego momentu tylko gorzej - na infolinii i w kontakcie mailowym zapewnienia, że niezwłocznie wyślą zamówiony towar. Potem brak jakiegokolwiek kontaktu przez maila, na infolinii niczego nie da się załatwić, bo nikt nic nie wie i z nikim wyższej w hierarchii połączyć nie może. Po dwóch miesiącach po kolejnym 40-minutowym telefonie z infolinią, pani prowadząca sprawę łaskawie odpisuje i każe odesłać towar jaki został z zestawu, choć telefon cały czas mają dostępny na sklepie. Na moje pytania czemu nie mogą mi wysłać tego za co zapłaciłam i zamówiłam - znowu zero kontaktu. Teraz już nie da się kupić smartfona w tym zestawie i po takiej cenie. Pieniędzy też oczywiście dalej nie otrzymałam. Szczerze nikomu nie polecam.
Alice / 178.43.135.* / 2020-04-04 23:53
Oddałam sprzęt do reklamacji i niestety został uszkodzony w serwisie... teraz nie mogę od 3 msc wyegzekwować wymiany na nowy bądź zwrotu gotówki - teraz też nie oddadzą mi laptopa bo wszystkie sklepy zamknięte z powodu koronawirusa - więc nie mogę liczyć ani a sprzęt ani gotówkę.
wuer / 89.151.46.* / 2020-03-23 22:24
Dnia 10-03-2020 otrzymałem dostawę zamówienia M1/ZAM/2020/0302642. Miałem zapewnienie , że wszelkie kartony, folie i styropian zostanie usunięty. Opłaciłem wysoką kwotę za dowóz, instalację i posprzątanie. Powiedziałem kierowcy, aby nie wrzucał śmieci do śmietnika. Na drugi dzień, rano zobaczyłem ,że wszystkie te śnieci znajdują się w śmietnikach sąsiadów (część była poza śmietnikami). Śmieci te były nie posegregowane i zapchały całe śmietniki sąsiadów. Firma wywożąca śmieci nie wywozi nie posegregowanych. 11-03-2020 zadzwoniłem z reklamacją ok. godziny 10. Pani przyjęła reklamację (nr2020031110004753) i zapewniła mnie, że ktoś do mnie oddzwoni w przeciągu pół godziny. Kontaktowałem się z nimi kilkakrotnie w tym dniu- bez żadnego odzewu. Około godziny 19 inna Pani poinformowała mnie, że ja nie złożyłem reklamacji, bo należy to zrobić przez formularz zgłoszeniowy. Pojechałem do sklepu w którym Robiłem zakupy. Pani przyjęła reklamację i po kilku rozmowach telefonicznych zapewniła mnie, że wszystko zostanie uporządkowane do godziny 22. Efekt był taki, że o godzinie 24 sam wyszedłem, posegregowałem śmieci i zaniosłem je do swojego mieszkania.
Euro RTV AGD stwierdziło, że usługa dostawy została wykonana prawidłowo. Wielki śmiech
Euro RTV AGD żenada / 5.133.254.* / 2020-03-18 18:02
To ja miałem chyba trochę szczęścia bo sprzęt mam cały, ale w laptopie … "niespodzianki":
bez mojej zgody wgrane programy Amazon, Netflix, Microsoft Office, Powerpoint, antywirus McAfee. Wywaliłem Amazona, wywaliłem Netflix, a Netflix … następnego dnia ponownie sam się zainstalował. Musiałem w Netflixie ostro zareagować i po wielkiej przeprawie pozbyłem się aplikacji Netflix. Netflix innym razem wysyłał mi spam. Wyjątkowo chamski i bezczelny marketing prowadzi Netflix z łamaniem prawa. Wywaliłem też Microsoft Office i Powerpointa bo bezczelnie licencja na parę chwil do przedłużenia za kasę to samo antywirus McAfee. Przed kupnem w Euro RTV AGD domagajcie się usunięcia wszystkich programów niepotrzebnych lub płatnych za przedłużenie po kilkudniowym okresie darmowym. Co za prostackie narzucanie ludziom na siłę oprogramowania bez ich zgody!!!Totalna żenada i chamówa. Chytry 2 x traci, nigdy więcej Euro RTV AGD!
Logo / 88.156.143.* / 2020-04-29 09:32
Następnym razem przeczytaj opis. Będziesz wiedział, co zawiera laptop. Co kupiłeś, to masz.
Marter / 89.64.83.* / 2020-03-17 12:10
Ja również przestrzegam przed tą firmą. Prowadzi ona świadomą politykę odrzucania wszelkich reklamacji, zwłaszcza jeśli dotyczą drogiego sprzętu. Działają w wg zasady "Nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi". W zasadzie droga sądowa jest jedyną możliwą aby wyegzekwować swoje prawa. Z góry zakładają i chyba słusznie, że mało kto się na to zdecyduje.
Hawu / 37.109.33.* / 2020-03-11 08:54
Co mnie podkusiło by tam kupić AGD?
Kupiona zmywarka od początku nie odpompowywała wody. Reklamacja w sklepie i nic , bo trzeba podać jakiś numer ponoć nalepiony na sprzęcie. Nie mam takiego obowiązku, więc próbuję złożyć reklamację ustnie, pisemnie, telefonicznie, faksem, mejlem. W żadnej formie nie przyjmują. Zgłaszam nieprzestrzeganie ustawy o sprzedaży konsumenckiej, ci odpowiadają, że mogą uczestniczyć w negocjowaniu tego.
Czyli muszę do sądu, może wygram przed terminem upływu gwarancji.

Najnowsze wpisy