Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Były Klient / 89.70.225.* / 2019-04-01 20:47
Ten sklep to jakaś pomyłka! Wielka promocja "wyprzedaż błyskawiczna" w weekend. Sprawdzam w pt - są głośnki jbl na promocji za ok. 290 zł. Myślę - zastanowię się jeszcze i w razie czego kupię później. Wchodzę w niedzielę na stronę, a tam szok - nie można kupić online, zostały podobno tylko powystawowe w sklepach stacjonarnych!!! Od razu to mi się podejrzane wydało. Wchodzę na stronę w poniedziałek, a tak za skinieniem czarodziejskiej różdżki nagle są dostępne wszystkie głośniki, tylko że w normalnej cenie - ok 350zł!!! Dla mnie sklep za takie zagrania jest już spalony na zawsze!!! Jak można próbować robić idiot ow z konsumentów i to jeszcze w tak perfidny sposób?!
niezadowolona z tego sklepu / 194.181.146.* / 2019-03-27 12:32
Zgadzam się, ta firma to wielkie nieporozumienie, nie respektują w ogóle prawa konsumentów i śmieją się klientowi w twarz.
Krzysiek Global / 193.106.77.* / 2019-02-03 18:46
Niestety pełen negatyw, Zakup w sklepie internetowym Euro RTV AGD. Sprzedać tak, dostarczyć tak, odpowiedzialności - brak. Otrzymaliśmy notebooka w innej konfiguracji/specyfikacji niż w zamówieniu. Karton opisany prawidłowo a wewnątrz na klawiaturze informacja, że w produkcie została zmodyfikowana pamięć RAM zamiast 8GB jest 4GB ( i co mi zrobisz ;) ) OK, pomyłki się zdarzają. Telefon, mail - reklamacja z tytułu rękojmi, prośba o wymianę i wskazanie sposobu zwrotu towaru - konsultant poinformował, że odbiorą go kurierem na własny koszt. Trzeci tydzień trwa weryfikacja trzech zdjęć: zamówienie, naklejka z kartonu, informacja o modyfikacji pamięci RAM. Mija trzeci tydzień ( 21 dni ), telefony, maile, zwrotnie lakoniczna informacja: reklamacja w trakcie weryfikacji. Pytam ile może trwać weryfikacja - odpowiedź: tyle ile trzeba. Wystrzegajcie się zakupów w sklepie internetowym. Problemy niestety zaczynają się po sprzedaży i dostawie.
Dla zainteresowanych pracowników BOK Euro RTV AGD Zgłoszenie nr: 2019011410022752
voar / 31.11.218.* / 2019-08-07 21:23
Błąd: sprzedać tak, dostarczyc nie
Krzysiek Global / 193.106.77.* / 2019-02-03 18:46
Niestety pełen negatyw, Zakup w sklepie internetowym Euro RTV AGD. Sprzedać tak, dostarczyć tak, odpowiedzialności - brak. Otrzymaliśmy notebooka w innej konfiguracji/specyfikacji niż w zamówieniu. Karton opisany prawidłowo a wewnątrz na klawiaturze informacja, że w produkcie została zmodyfikowana pamięć RAM zamiast 8GB jest 4GB ( i co mi zrobisz ;) ) OK, pomyłki się zdarzają. Telefon, mail - reklamacja z tytułu rękojmi, prośba o wymianę i wskazanie sposobu zwrotu towaru - konsultant poinformował, że odbiorą go kurierem na własny koszt. Trzeci tydzień trwa weryfikacja trzech zdjęć: zamówienie, naklejka z kartonu, informacja o modyfikacji pamięci RAM. Mija trzeci tydzień ( 21 dni ), telefony, maile, zwrotnie lakoniczna informacja: reklamacja w trakcie weryfikacji. Pytam ile może trwać weryfikacja - odpowiedź: tyle ile trzeba. Wystrzegajcie się zakupów w sklepie internetowym. Problemy niestety zaczynają się po sprzedaży i dostawie.
Dla zainteresowanych pracowników BOK Euro RTV AGD Zgłoszenie nr: 2019011410022752
oburzony klient / 89.66.170.* / 2019-01-11 17:51
W EURO AGD nie znają praw konsumenta.
Nie chcą mi uznać reklamacji sprzętu elektronicznego, napisali że mam go odebrać, a ja pracuję i chciałem aby ktoś mi go odebrał za upoważnieniem. Nie chcą nawet za moim upoważnieniem i zgłoszeniem do sklepu sprzętu wydać osobie upoważnionej. To oburzające, po to jest upoważnienie aby w takich przypadkach z niego korzystać. Nawet na sprawach sądowych honorują upoważnienia!!!!!!
morus20 / 83.11.169.* / 2019-01-04 23:51
kupiłem nowy telewizor w sklepie sprzedawca wyjął z kartona i pokazał ze działa poczym kazał jechac na magazyn gdzie mi go wydał po wyciągniecu z kartona w domu okazało sie ze jest uszkodzony ekran zapakowałem go spowrotem i zawiozłem do sklepu i powiedzieli mi ze to ja go uszkodziłem
Morus 20 / 37.47.72.* / 2021-01-02 14:49
Mam podobną sytuację,po rozpakowaniu i podłączeniu do sieci okazało się że jest pęknięta matryca.Zglosilsm reklamację ale odradzają mi że lepiej z ubezpieczenia skoro go wykupiłam.Nie wiem co robić
Danka K / 37.47.192.* / 2019-01-10 20:52
Witam ponownie piszę po prawie 3 latach .Kiedyś opisałam sytuacje nikt nie dowierzał sprawa wylądowała w sądzie po 2 letnich bojach wygrałam :) Ponoć startowałam ze straconej pozycji nie dość ze z molochem to i sprawa bardzo rzadka.Firma jest okropna idzie na upartego podważała nawet opinie rzeczoznawcy (telewizor miał wadę w montażu)Nie poddawajcie się firma jest wyjątkowo nieludzka jak na nasze czasy ! Ale warto powalczyć
Waleryj / 37.248.153.* / 2019-05-30 09:06
Wyłudzanie ubezpieczeń przez pracowników Euro AGD oraz fałszowanie podpisów klientów w celu rezygnacji z ubezpieczenia. Co następuje wypłatą zwrotu ubezpieczenia.
Irek swojnog / 188.147.233.* / 2019-01-15 08:13
S********* i złodzieje traktują klienta jak śmieć nie polecam
Jan Rogowski / 5.173.8.* / 2018-10-11 18:42
Kupiłem sokowirówkę Raven ESO001.
Sprzedawca opowiadał o sprzęcie same superlatywy. Cena przystępna (190zł) więc kupiłem. W domu, po rozpakowaniu i umyciu postanowiłem zrobić sok z marchwi i jabłek. Po odwirowniu kilku marchewek i jabłek (w sumie 2szklanki) mój wspaniały sprzęt wyłączył się.
Ku mojemu zaskoczeniu z instrukcji dowiedziałem się, że ten sprzęt może działać max 3minuty. Potem obowiązkowa przerwa co najmiej 30 -40 min.
Taki sprzęt nie jest nikomu potrzebny (spełnia rolę zabawki dla dzieci), więc postanowiłem to zwrócić do sklepu i zakupić nowy. Sklep w Bialymstoku przy ul. Produkcyjnej odmówił przyjęcia sprzętu. Stwierdzili, że na miejscu, przy zakupie nie dopytałem, czy to sprzęt zabawka, czy też prawdziwy. To, że sprzedawca opowiadał różne rzeczy o sprźecie, pomijając tak 3minutowego działania, to było zupełnie nieistotntne. Trzeba było na miejscu przeczytać dokładnie instrukcję obsługi, potem zaś dokonać zakupu.
Wniosek:
Jaki sklep, taka obsługa.
Uwaga
W tych sklepach pracują legalni oszuści wcale nie słabsi niż Ci z parabanków.
To był ostatni zakup w tej sieci, choćby to był jedyny sklep w okolicy.
mateusz W / 77.254.46.* / 2018-10-05 23:35
Kupilem drona przez OLE OLE i po 2 miesiacach przestał reagować kontroler. Wysłałem kompletnego drona na reklamacje i mi nie uwględnili... Co bym nie pisał za każdym razem wymówki, ze moja wina, złe użytkowanie. Teraz będę się z nimi sądził. Nigdy więcej nic nie kupie z OLE OLE jak i z Euro RTV AGD tak zepsuć nerwów to mało kto potrafi!!
RobertEURO / 31.178.23.* / 2018-07-30 23:45
Reklamacja w RTV Euro AGD to koszmar.
Dzień 1 zakup 4 przedmiotów na kredyt w Aliaor Banku na kwotę ok. 5200 zł.
Dz. 4 transport sprzętu do domu przez sprzedawcę.
Dz. 10 suszarka Samsung nie uruchamia się 2800 zł.
Robię fotki błędów w aplikacji Samsung Smart Check i myślę sobie, że to będzie formalność.
Dz. 11 składam reklamację w sklepie w Tesco Warszawa na Fieldorfa 41, ale koniec dnia pracy więc….
Dz. 12 wysyłka reklamacji pocztą elektroniczną do kierownika sklepu (niezgodny z umową, bo dostarczony z wadą i prośba o wymianę na nowy rękojmia).
Dz. 13 telefon do kierownika, ale on nic nie wie.
Dz. 15 telefon na infolinię, ale brak reklamacji w systemie.
Dz. 16 telefon do kierownika i telefon na infolinię i w systemie pojawiła się reklamacja.
Niestety treść niezgodna z moim stanowiskiem, bo jest z tytułu gwarancji czyli niezgodnie z wolą klienta.
Zgłaszam nową reklamacje z tytułu rękojmi zgodnie z pierwotną treścią wysłaną kierownikowi sklepu.
Dz. 17-18 liczne telefony do infolinii
Dz. 19 sms do żony od nieznany numer, że będzie wizyta serwisu. A żona nie składała reklamacji tylko ja?? RODO??
Dz. 21 dzwoni serwisant SAMSUNG do żony i mówi, że ma reklamację z tytułu gwarancji i chce naprawiać. Ja dostaję słuchawkę i mówię, że to pomyłka nie chcę naprawiać sprzętu w domu i proszę go zabrać. Nic na temat, że nie udostępnię sprzętu. Po prostu nie zgadzam się na naprawę sprzętu w moim domu (remont łazienki w trakcie i małe dzieci), który przyjechał do mnie niesprawny.
Dz 22-25 liczne telefony do infolinii i emaile.
Piszę skargę do Rzecznika Konsumentów i Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Dz 26 SMS od nieznany numer do żony, że reklamacja nie może być uwzględniona, bo anulowano zgłoszenie w serwisie. Nie wiem co to znaczy? Czy to decyzja i w jakiej sprawie? Moim zdaniem po terminie, bo to 15 dzień.
Dz 28 Odpowiedź email o podobnej treści więc odpisuję, że nie rozumiem co tam jest napisane więc proszę o dostarczenie formalnego pisma z wskazaniem podstawy prawnej.
Dz 31 zawożę sprzęt do sklepu i ponownie reklamuję.
Dz 45 żona znowu dostaje SMS, że reklamacja nie została uwzględniona (znowu po terminie - 15 dzień ). Akurat jechaliśmy z dziećmi na basen. Zmiana planów ląduję w sklepie TESCO Warszawa Fileldorfa 41. Kierownik nic nie wie. Dlaczego taka decyzja? Gdzie jest mój sprzęt? Nie wytrzymuję wzywam policję – uważam się za oszukanego. Posterunkowy ma pretensję, bo nie kuma czego od niego chcę. Składam trzecią czy czwartą reklamację o odstąpienie od umowy. Mam w d…e RTV EURO AGD. Jadę z rodziną na urlop.
Jeśli szukasz ekstremalnych scenariuszy to RTV EURO AGD jest w stanie Ci je zapewnić.
W innych cywilizowanych przypadkach nie polecam.
ZBynio 3129 / 89.65.204.* / 2018-06-28 23:37
kupiłem nawigację w sklepie w auchan w Bydgoszczy - to był BUBEL chciałem wymienić za dopłatą na lepszą - niestety Pani kierownik poinformowała mnie , że powinienem przeczytać w internecie regulamin, że nawigacja nie podlega reklamacji - brak człowieczeństwa !!! przy zakupie nikt mnie nie poinformował, że kupuję BUBEL nie posiadający reklamacji . BRAK KOMPETENCJI W TY SKLEPIE !!! Nie kupujcie !!!
Klient1111 / 79.190.245.* / 2018-06-28 14:04
Nigdy więcej nie kupię nic w sklepie Euro RTV AGD. Zakupiłem pralkę. Pierwszą dowieziono mi z wgnieceniem obudowy, towaru nie przyjąłem. Po 3 dniach przywieziono drugą, śpiesząc się nie zauważyłem że też ma uszkodzoną obudowę (uwypuklony na zewnątrz cały bok). Sklep nie chce mi przyjąć reklamacji bo podpisałem protokół przy odbiorze, że towar jest ok. Fakt rozpakowałem towar, obejrzałem ale powtarzam, że z pośpiechu nie zauważyłem wady fabrycznej. Teraz mają mnie gdzieś. Dwa tygodnie trwało zanim dowiedziałem się że nie przyjmą reklamacji. Kontakt z obsługą klienta jest żaden. Przestrzegam przed tym sklepem.
Squaw / 212.182.35.* / 2019-09-25 11:43
Bardzo podobna sytuacja. Pomimo bardzo miłej obsługi w salonie - dostarczono nam uszkodzoną zmywarkę. Niestety uszkodzenie znajdowało się w miejscu, które nie było łatwo widoczne i w związku z tym zauważyliśmy je dopiero przy montażu. Sklep po 4 dniach zastanawiania się reklamacji nie uznał. Dobra rada - nie podpisywać dopóki się nie zamontuje i nie sprawdzi czy wszystko jest ok, a kurier niech czeka.
Euro oszuści / 83.8.78.* / 2018-06-27 17:08
Męcze się z reklamacją telefonu Kiano w Euro AGD. Produkt okazał się straszną tandetą. Kupiłem dwa takie same modele i pierwszy reklamowałem zaraz po pierwszym użyciu bo miał wadę wyświetlacza. Chciałem telefon wymienić ale w salonie okazało się że testowane kolejno trzy modele mają podobne wady. Po reklamacji oddali mi pięniądze. Drugi telefon zepsuł się po czterech miesiącach nie można było włączyć ani naładować telefonu. Reklamowałem telefon z rękojmi wybierając zwrot gotówki ale dział reklamacji stwierdził że wada jest nieistotna i proponują naprawę. Zgodziłem się na naprawę ale po naprawie nic się nie zmieniło i telefon znowu był martwy. Reklamowałem ponownie z rękojmi ale dział reklamacji twierdzi że serwis nie dokonuje żadnych napraw tylko ekspertyzę oraz konserwację telefonu czyli wymienia oprogramowanie.Wg prawa należy mi się zwrot gotówki po dwóch naprawach ale te cwaniaki naprawę nazywają konserwacją. Czekam na opinie z UOKiK co dalej robić.
KRAKOWIAK / 89.68.159.* / 2018-06-08 13:16
NIE POLECAM KUPOWANIA NICZEGO W EURO RTV AGD - GDYŻ NAWET TEGO SAMEGO DNIA NIE MASZ PRAWA ZWRÓCIĆ TOWARU Z TECHNICZNĄ WADĄ DO SKLEPU. PRACOWNICY POLECAJĄ , ABY SIĘ KONTAKTOWAĆ Z PRODUCENTEM. CIEKAWE , ŻE INNE FIRMY BEZ PROBLEMU WYMIENIAJĄ ZWRÓCONY TOWAR ! NIEDAWNO KUPIŁEM TELEFON I W DOMU ODKRYŁEM PO ROZPAKOWANIU , ŻE MA TECHNOLOGICZNĄ WADĘ ! OCZYWIŚCIE FORMUŁKA SPRZEDAWCY BYŁA TAKA SAMA JAK WYŻEJ.
Jacek25 / 89.64.33.* / 2018-05-20 21:18
Zakupiłem w sklepie rtv euro agd w Katowicach kartę graficzną do komputera (1700 zł), która okazała się niesprawna. Zareklamowałem kartę i otrzymałem informację, że karta ta nie została zakupiona w tym sklepie- mimo, że posiadam rachunek zakupu tej karty ze wszystkimi danymi sklepu. Odradzam zakupów w tym sklepie- do zakupu zachęciły mnie raty (z uwagi na wysoki koszt towaru), czuję się oszukany, firma wypiera się, że sprzedała mi tą kartę, karta nie działa a ja muszę spłacać raty. Pamiętajcie- kupując karty graficzne w tym sklepie żądajcie na dowodzie wydania nr IP! Po skonsultowaniu się z Rzecznikiem Praw Konsumenta jestem zmuszony skierować sprawę na drogę sądową, zaczynając od Sądu Polubownego.

Najnowsze wpisy