Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Natalia510 / 83.23.52.* / 2016-12-10 23:17
Moja historia była podobna. Kupilam ebook w Bydgoskim euro galeria pomorska. Zakup dokonała mój mąż 12 listopada dosłownie po 2 tyg zauwazylam 3 pionowe i poziome kreski wzdłuż całego rekranu. Podkreślam ze odkładalam go zawsze w bezpieczne miejsce bo bardzo cieszył mnie ten prezent i tez tani nie był. 29 listopada oddałam do reklamacji po czym już 10 grudnia dostałam odpowiedz że jest do odbioru. Pojechałam i zwróciłam od razu uwagę na to jak wyglądało pudełko od ebook. Całe podarte jak by ktoś ze śmietnika je wyciągnął, biorąc pod uwagę to, iż oddałam im w idealnym stanie cały komplet bo miałam go tylko 2 tyg . Pokazał mi ebook i czyta opinie rzeczoznawcy, który stwierdził, że uszkodzenie mechaniczne. Myślę sobie teudno niech im będzie i tam mimo tych 3 kresek dało się czytać. Biorę sprzęt do ręki i patrze, że cały wyświetlacz jest zalany. Mówię mu ze go nie przyjmę bo moje uszkodzenie było mniejsze niż to co mi teraz oddaje. A on, że usKodzenie mechaniczne ma to do siebie że się pogarsza. Pytam się co było w takim razie przyczyną bo niczego z nim nie zrobiłam niewłaściwego, a kietownik sklepu do mnie, ze od dotykania ekranu. A ja na to przeciez on ma dotykowy ekran wiec nie mialam go dotykac. A on tylko rozlozył rece. I tyle na temat. Nie odebrałam tego. Zrobiłam zdjęcia i napewno sprawy nie pozostawię bez rozwiązania.
bradek / 37.248.156.* / 2016-12-09 21:16
cóż, widze że lista życzeń do sklepu jest długa i słusznie moim zdaniem. NIE KUPUJCIE W TYCH SKLEPACH!!!!!!!! szczególnie w łodzi w tesco. kupiłem lodówkę, tak mi się zdawało, zapłaciłem za trasport w określonych godzinach i o naiwności czekałem by odebrać sprzęt. Niestety niky się nie pojawił, nie zadzwonił. Próby interwencji w wa-wie /centrala-logistyka/ konczą się informacja, że wysłali maila i na tym się ich rola kończy. Dramat. Sam nie wiem co zrobić bo jedynym biczem na takich to nie odebrać lodówki i kupić w sklepie na przeciwko ale niestety już zaplaciłem o ONI chcą tylko SPRZEDAĆ. czy otrzymasz towar to już twoja sprawa, zapłaciłeś - trnzakcja się dokonała. Ciekaw jestem czy i kiedy przywiozą
zatem raz jeszcze NIE KUPUJCIE W TYCH SKLEPACH - porażająca niekompetencja
Przemo745 / 91.231.25.* / 2016-11-04 14:49
Witam, kupiłem dwie konsole, jedna ok, druga przegrzała się po 5 minutach użytkowania, oddałem do reklamacji no i się zaczęło, a właściwie się nie zaczęło;) dzisiaj mija 34 dzień reklamacji, sklep w Rumii (niekompetentna obsługa)nie wie gdzie jest moja konsola, biuro obsługi klienta także nie wie, co ciekawe autoryzowany serwis sony także nie wie. CZyli pozostało modlić się do Boga (może ona znajdzie odpowiedź) oczywiście 20 zgłoszen do sklepu nic nie dało a biuro obsługi kliena nie potrafi do mnie zadzwonić od 3 tygodni. NIGDY NIE WYDAM TAM ANI GROSZA, NIE POLECAM, AMATORKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
sentinel 34 / 83.18.189.* / 2016-10-25 18:56
Mam jedno pytanie do osób kupujących komputery....czy wy umiecie myśleć ? Wiadomo że jeśli się kupuje komputer to kupuje się go z pełną gwarancją....ja w ten sposób kupiłem kilka już i wtedy nie ma problemu....komputer uszkodzony to się go przynosi i oddaje i nie mogą nie przyjąć bo pełna gwarancja obejmuje wszystkie możliwe uszkodzenia, czyli możecie nawet zrzucić go z 4 piętra i go przyjmą....a vo do reszty oskarżeń...ten sklep nie jest idealny, ale za najlepszy na polskim rynku....nawet nie macie pojęcia jakie bywają cyrki z media msrktem np.
Jedyne czego nie polecam to kupowania w euro przez internet
Monika1976392 / 188.147.4.* / 2019-01-21 18:44
Od 15 stycznia żadnej odpowiedzi na nasze skargi!!!! Bok nie odzwania w żadnej sprawie. Pan który miał podłączyć kuchenkę (usługa płatna) nie pojawia się mimo wcześniejszego umówienia z nami. Osoba pisząca ze mną na Messenger za każdym razem przekazuje sprawę do odpowiedniego działu z czego oczywiście nic nie wynika. Brak słów na profesjonalizm firmy i podejście do klienta!!!
szymon1254 / 212.14.57.* / 2016-10-22 19:53
niestety oddali mi niesprawny monitor , stwierdzili ze jest sprawy w sklepie niesprawny Pani odmówiła ponownego przyjęcia mimo że widziała wadę i ją potwierdziła nigdy więcej nie zakupię tam sprzętu
LESZEK361 / 94.254.177.* / 2016-10-14 16:44
pociesze cie!! kupilem laptopa lenowo- pocieszylem sie 2 godziny-okazal sie bublem-na nastepny dzien zlozylem reklamacje-okazalo sie ze nie mozna badziewia wymienic ani oddac !!!!!!! zlozylem z rekojmi (jedyne wyjscie) reklamacje- czekalem 14 dni az przyjdzie odpowiedz ze w lenowo nie maja czesci do naprawy_decyzja oddac pieniadze . W sklepie OCZYWISCIE Brak takiej gotowki- albo na nastepny dzien albo zwrot na karte i pieniazki BEDA na nastepny dzien- ja naiwny oczywiscie zgodzilem sie na wplyw na karte---i czekam czekam....a pieniazkow BRAK . Co sie okazuje ze pienazki moga krazyc nawet dwa tygodnie----OSZUSCI I TYLE !!!!!!!!!
Aleksander899 / 37.47.6.* / 2016-10-13 21:02
Witam,

Potwierdzam wszystko co złego zostało napisane na temat RTV EURO AGD.
"Zakupy bez obaw" to ściema! Jak to oni mówią możecie zwrócić towar o ile oryginalne opakowanie nie zostało wogule otwarte!

To jak mam sprawdzić towar? Jeżeli w sklepie w Chełmie podczas zakupu TV pracownik podłącza jedynie do prądu i sprawdza czy nie ma bad pixeli a jak mam sprawdzić jakość wyświetlanego obrazu np. z DVB-T? Jakość dźwięku? Na to odpowiadają że mogą to sprawdzić ale po zapłaceniu za TV i dodatkowo za 35zł ale wtedy już nie ma możliwości zwrotu. To po co to? To kpina z klienta!

Kłóciłem się pół godziny z kierowniczką sklepu w Chełmie to temat rzeka jakie ona głupie argumenty mi przytaczała między innymi o zakupie samochodu że też kupiłbym i zwrócił a jej na to że samochód to się bierze na jazdę testową a tutaj takiej możliwości nie miałem. Sprzedali mi kota w worku.
TV w domu podłączyłem na 10 min. wszystkie folie nie ruszone, podstawa nie przykręcona a ta mi mówi że to już TV używany, to jakie są te które stoją na wystawie po klika tygodni / miesięcy a oni je sprzedają jako nowe?! Na każdy jej argument miałem miażdżącą odpowiedź, głupia baba strasznie.
Koniec końców zwrot przyjęli ale po takiej kłótni to niesmak pozostanie do końca ich istnienia, już tam nogi nie postawię!

Przestrzegam wszystkich przed zakupami w EURO RTV AGD.
Zbulwersowany konsument / 176.221.122.* / 2017-01-14 16:58
Miałem "przyjemność" przy zwrocie towaru z tą panią kierownik (o ile to ta sama osoba). Argumenty stawiane przez nią są niczym z przedszkola a dezinformacja klienta świadczy o nieznajomości ustawy praw konsumenta czyli ułomności w wykonywanym zawodnie. [...] Nie wiem na jakiej podstawie ta sieć przyjmuje pracowników? Może mają odgórnie narzucone by oszukiwać. Jeśli jednak tak nie jest to gratulacje dla pani, która potrafi wciskać kit, że czarne jest białe. Przez takie osoby wnioskuję, że polityką sklepu jest "za wszelką cenę sprzedać towar" (nawet uszkodzony) a później oznajmić, że to wina użytkowania bądź popularne stwierdzenie "uszkodzenie mechaniczne". Nie mówiąc już o "rozpakowanym produkcie" - totalna bzdura. Może wcześniej ci ludzie pracowali w piekarni - "towar dotknięty uważa się za sprzedany".[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
Mmmmmmm1234 / 89.66.233.* / 2017-06-01 08:55
Wcale nie musieli przyjmować zwrotu przeczytajcie dobir regulamin. Zgodnie z prawem zwrotów nie ma!!!! A wewnętrzny regulamin mówi o NIEUŻYWANYM sprzęcie !!!!!
Marcin Dabrowa / 192.162.60.* / 2016-10-26 12:27
Kupiłem laptop hp 250 g4 - WŁĄCZYŁEM GO i wyłączyłem. Pojechałem do sklepu aby skorzystać z promocji "zakupy bez obaw" Sprzedawca tylko czekał aż powiem "WŁĄCZYŁEM" od tego momentu zrobiło się nieprzyjemnie. Oczywiście powiedziano mi, że nie mam prawa do promocji!. Oni są chyba tak szkoleni bo widzę, że motyw powtarza się w kilku sklepach tej sieci. Sprawę zgłosiłem do UOKIK i mam nadzieję, że się temu przyjrzą. Kierownik w sklepie powoływał się na regulamin i punkty, które są zupełnie sprzeczne z sytuacją. Zapytałem czy gdybym skłamał, że go nie włączyłem to by mi wymienili - odpowiedzieli, że tak, ale że kłamstwo nie popłaca..Tak ich logika...i te szukające rozumu oczy..
Nabak` / 89.77.252.* / 2016-12-30 23:36
Witam. Przepraszam, ale czy udało się Panu rozwiązać problem, czy udało się oddać laptop? pytam bo mam bliżniaczą sytuację! i niestety nie mogę nic wskórać! piszę wszędzie a laptop jest wg nich używany i koniec. Pozdrawiam Sławek
boniola / 46.169.141.* / 2016-09-13 14:54
odradzam przed zakupami w tych sklepach ,AUCHTAM NA JANA PAWŁA W ŁODZI,zakupiłam ostatnio nowiutki wodny odkurzacz Samsung, za 1200 zł. okazało się że ma problem z zatykamiem sie ssania podczas odkurzania ,już od dwu miesięcy bawią się w pisanie listów i wmawianie mi, iż ich servisant stwierdził że niema wady ,co jest nieprawdą .Do tego jak byłam ostatnio po niby naprawiony odkurzacz ,to oniemiałam, nie dość że był w wrzucony do pudełka i porozkręcany ,i okazało się że filtry są w stanie ciężkiego zabrudzenia ,a odkurzacz w dalszym ciągu ma ten sam problem .Oto z jakim bezczelnym oszukiwaniem klientów spotkałam od tej niby firmy . To jest niedopuszczalne aby w tak bezczelny sposób łamać prawa klienta . Ze swej strony dołożę wszelkich starań i zawiadomię wszelkie odpowiednie organy ochrony konsumenta .Dość bezprawia
boniola / 95.40.97.* / 2017-01-21 17:35
do pisuję dalszy ciąg zagrywek sklepu Euro RTV Agd ..dopiero po interwencji Rzecznika Praw Konsumenta - wymienili niedziałającą część odkurzacza na nową zafoliowaną (co zarejestrowaliśmy video) dla formalności..ludzie nigdy nie odpuszczajcie składajcie zażalenia i nagłaśniajcie ,tylko w ten sposób uchronimy się przed takimi naciągaczami ,którzy nie szanują nas i naszego czasu
Programator / 37.248.155.* / 2016-09-08 21:20
Wszystkie Agd zakupuje w Rtv Euro. Telewizory, smartphony, laptopy i inne drobiazgi. Miałem okazję kilka razy składać reklamacje na różnego rodzaju sprzęt i nigdy nie było z tym problemu. Reklamacje były rozpatrywane pozytywnie a czas naprawy przyzwoity. Wszystkie urządzenia otwieram i sprawdzam w sklepie lub przy kurierze i gdyby coś było uszkodzone sprawa była by wyjaśniona na miejscu. Każdy rozsądny człowiek postępował by tak samo, aby uniknąć nieporozumień. Wszystkim polecam ten sklep.
Nabak` / 89.77.252.* / 2016-12-30 23:17
a może jesteś pracownikiem sklepu co?! powiedz mi w jakim sklepie zwrócić laptopa który nie był nigdy używany, a traktowany jest jako taki który ma ślady użytkowania?! bo słyszę że wystarczy gdy pracownik sklepu go na nasze życzenie włączy celem sprawdzenia, a gdy się chce go oddać to już jest używany i nie do zwrotu!!!
Danek80 / 77.254.86.* / 2016-10-13 20:48
Ja dostałem produkt uszkodzony połamaną grę , mam spisany protokół uszkodzenia od kuriera i EURO RTV AGD nie poczuwa się do wymiany produktu. Wypisując mi takie bzdury

"Szanowny Kliencie,
Przykro nam jeżeli nie jest Pan zadowolony ze stanu opakowania, niemniej jednak oferta handlowa obejmuje sprzęt, a nie opakowanie produktu.

Zadaniem opakowania jest ochrona produktu przed ewentualnymi uszkodzeniami transportowymi. W związku z tym może się zdarzyć iż ulegnie ono uszkodzeniu......"
mr44 / 5.133.8.* / 2016-09-06 11:31
Wiadomo,że w sieci piszą glownie osoby, które są niezawodolone. Sam na szczęście niczego takiego nie doświadczylem a w sklepie kupowałem już chyba z 5 razy ( sprzet komputerowy jak i do domu). Obsługa sklepu Euro w moim mieście jest ogarnięta i zorganizowana tak więc można się ich doradzic o to jaki sprzet polecają. Ceny w sklepie również są w porządku. Duża sieć tak więc nie narzucają sobie dużych marż.
boniola / 46.169.141.* / 2016-09-13 15:00
sami sobie piszecie pochlebne opinie ,powinni was posprawdzać to przestaniecie sobie robić auto reklamę ,
Norbert78 / 87.205.11.* / 2016-08-11 10:55
Mnie 3 razy lodówkę przywozili i za każdym razem była uszkodzona mechanicznie. Wgnioty na całej powierzchni. Na moje szczęście płatność była za pobraniem. Zrezygnowałem z 4 sztuki bo tylko tracę z nimi czas. Wg. mnie magazynierzy rzucają tym sprzętem i dlatego dochodzi do tylu uszkodzeń. Również nie polecam tego sklepu.
dek77 / 83.22.63.* / 2016-08-02 16:42
Dotyczy płyty indukcyjnej do zabudowy Whirlpool ACM 556 NE oraz obsługi sklepu. Zaniepokoiła mnie podejrzanie niska cena ale sprzedawca w punkcie RTVEuroAGD w Krakowie na Zakopiańskiej zapewnił, że płyta nie różni się niczym istotnym od tych droższych, jedynie szlifem. Niestety po montażu okazało się, że bardzo głośno działa, a powtarzające się miarowe klikanie o różnym natężeniu dźwięku z każdego palnika jest na dłuższą metę nie do zniesienia. Niestety próba reklamacji nie powiodła się, w sklepie spychologia choć Sprzedawca póxniej przyznał, że faktycznie krążą w internecie opinie o tej płycie, że jest głośna. Na oficjalne pisma firma woli poprostu nie odpowiadać, totalna olewka klienta, a zrobiliśmy wtedy zakupy na większą kwotę, gdyż chcieliśmy wspierać właśnie polski biznes zamiast Media Markt... Chciałem zamieścić stosowną opinię na temat tego produktu na stronie internetowej sklepu, żeby ostrzec innych, ale nie została tam zamieszczona przez admina bo nie była pochlebna. I jeszcze na temat samej płyty : przyklejają się garnki z IKEI, a patelnia i kawiarka Bialetti już nie (z dwiema poprzednimi płytami idukcyjnymi wszystkie naczynia ze znaczkiem indukcji sprawdzały się) więc dodatkowy koszt mamy z powodu wymiany niektórych garnków. Płyta bardzo czuła na dotyk, przypadkowo położony talerzyk czy żywność wyłącza ją całkowicie. Za to guzik włączania i wyłączania, reaguje na polecenie dopiero za kolejnym razem. Porażka, najlepszy byłby tu młotek i w drobny mak. Jednak niska cena to zawsze znak firmowy badziewia. Z tym patriotyzmem też nie należy przesadzać. Zdecydowanie nie polecam. Mam nadzieję, że opinia przyda się komuś.
MD84 / 79.186.54.* / 2016-07-28 10:53
Kupiłam klimatyzator Whirlpool PACB12HP 26.07.2016 w sklepie RTV EURO AGD Poznań Franowo dokładnie o godzinie 19.48. Około godziny 21.30 zaraz po pierwszym uruchomieniu w domu (w sklepie Poznań Franowno nie ma możliwości sprawdzenia czy sprzęt działa) w ciągu dosłownie kilku pierwszych minut klimatyzator działający w trybie chłodzenia zaczął wydawać dźwięki podobne do wiertarki, którą ktoś próbuje wywiercić dziurę w ścianie. Następnego dnia rano dzwoniłam do kilku serwisów zajmujących się klimatyzacjami w Poznaniu. Wszędzie usłyszałam tę samą odpowiedź - sprzęt jest wadliwy, nowy i sprawny klimatyzator nie wydaje takich dźwięków. Ponieważ sprzęt jest duży i ciężki (pudło z klimatyzatorem waży ponad 40 kg) musiałam czekać do wieczora na pomoc w wyniesieniu sprzętu (w poddaszowym mieszkaniu temperatura ponad 30 stopni, a zakupionego klimatyzatora nie można włączyć, bo niesprawny..). Przed godziną 21.00 27.07.2016r. zgłosiłam się do sklepu, w którym 24h wcześniej kupiłam klimatyzator. Mimo, że w sklepie znajdują się ulotki dot. "PROMOCJA ZAKUPY BEZ OBAW" informujące o możliwości zwrotu lub wymiary towarów - promocja ta jest w zasadzie bezużyteczna, w odniesieniu do sprzętu, który wymaga podłączenia do prądu. W moim przypadku Kierownik sklepu stwierdził, że promocja dotyczy wyłącznie sprzętu, który nie był w ogóle podłączony do prądu. Ponieważ ja włączyłam klimatyzator (nie wiem, jak w inny sposób mogłabym się dowiedzieć, że sprzęt jest wadliwy), nie mogę skorzystać z tej promocji. Na wszelkie pytania, odsyłanie do regulaminu. Klimatyzator miał wszystkie oryginalne opakowania, styropiany itp., nie nosił śladów użytkowania, posiadał kompletne części itp. - tak jak wymagał tego regulamin promocji. Natomiast w regulaminie jest punkt mówiący: "Kierownik każdego ze sklepów fizycznych rozstrzyga w razie wątpliwości o kwalifikacji towaru do zwrotu lub wymiany..." . Kierownik zadecydował, że ponieważ sprzęt był podłączony do prądu, to nie podlega wymianie na nowy w ramach promocji i mam złożyć reklamację. Podczas składania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową okazało się, że przy wymianie towaru na nowy, mogę dostać nowy sprzęt od ręki - tak wynikało z systemu i jest to informacja od pracownika sklepu. Jedyny dostępny w sklepie model był na wystawie, więc poprosiłam o sprawdzenie czy aby on również nie jest popsuty. Zanim pracownik mógł to sprawdzić, kierownik orzekł, że w moim wypadku nie zostanie wydany nowy klimatyzator. Na prośbę o pisemne oświadczenie, że system to uniemożliwia, Kierownik sklepu stwierdził, że on nie ma żadnego obowiązku wystawiać jakichkolwiek oświadczeń. Podsumowując, po wydaniu 1899 pln na klimatyzator Whirlpool
PACB12HP w sklepie RTV EURO AGD - klient otrzymuje niesprawny sprzęt, na który może sobie popatrzeć przez 24h, a następnie poczekać przez kolejne 14 dni na decyzję dotyczącą reklamacji, bez klimatyzatora i bez 1899 zł. Moim zdaniem nie należy kupować klimatyzatora Whirlpool PACB12HP, bo nowy sprzęt może mieć usterki, które miał mój egzemplarz. Dodatkowo, z mojego doświadczenia wynika, że kupując cokolwiek w sieci RTV EURO AGD hasła „ZAKUPY BEZ OBAW” mają jedynie uśpić czujność klientów zapewniając fałszywe poczucie bezpieczeństwa, bo w wypadku błędów sklepu lub producenta sprzętu, klient może liczyć jedynie na to, że będzie ponosił nieprzyjemne konsekwencje tych błędów, a kierownik sklepu będzie nieżyczliwy.
Świadomy klient / 5.60.165.* / 2016-09-20 21:40
właśnie złożyłam ,, ,należy pisać i składać zażalenia /skargi u rzecznika ochrony konsumenta ,w każdym urzędzie są takie ,nie wolno pozwalać na jawne oszukiwanie nas
Roman545 / 46.134.7.* / 2016-07-26 22:35
Witam ostrzegam przed zakupem w firmie Euronet pod szyldem RTVEUROAGD i zapowiadam że nie skończę tak szybko będę ostrzegał każdego i wszędzie gdzie tylko się da ! Zezwalam na kontakt z mediami mam komplet dokumentacji jako dowody! Jak chce się kupić to są mili, wchodzą do tylnej części ciała bez środków wiadomo jakich! A po zakupie mają cię gdzieś gorzej jak śmiecia! W tym przestrzegam przed salonem w Opolu na ul. Ozimskiej 72 gdzie kierownik zrówna cię z błotem przy innych pracownikach i klientach a na twoje uwagi ucieka między lodówki dzwoniąc do swojego szefa co ma robić bo mu zwieracze puszczają. Ma na imię Bartosz nosi okulary dla nie poznaki i farbuje czarne włosy na siwo po bokach aby być starszym. Laptop HP zakupiony u nich w firmie za ponad 5000zł totalny bubel od początku zakupu, wszystko wysiada, towar z drugiej chyba ręki z Niemiec. Kilka razy w serwisie naprawy po kilka tygodni przychodzi w gorszym stanie niż poszedł! Wymieniają części na starsze -w gwarancji jest zapis że mają takie prawo! RTVEUROAGD -umywa od tego ręce- rękojmia nie obowiązuje ich, kontakt tragiczny, skargi olewają ! Odpowiedzi zbywające! Serwis HP taki sam! Dobrali się do pary! Komentarze zamieszczają tylko te co im się podoba, negatywnych nie ma tylko same pozytywne muszą być ! To się nadaje do sądu!
Wojtek 999 / 94.254.193.* / 2016-07-19 15:12
Niestety poziom obsługi sklepu pozostawia wiele do życzenia. W sklepie Euro w Manufakturze chciałem kupić myszkę Microsoft Bluetooth Mouse 3600, na której przyklejona była cena 89.99 zł. Gdy podszedłem do kasy, okazało się, że cena jest faktycznie wyższa i wynosi 109,99 zł. Menedżer sklepu pan Radosław Wyrzing stwierdził, że nie mogę kupić tej myszki za cenę widniejącą na produkcie, lecz za 109 zł. Oskarżył mnie przy tym o przeklejenie metki z ceną, choć na matce widniał prawidłowy kod produktu, po czym szybko zdarł metkę z pudełka. Uważam, że zachowanie pana Wyrzinga było bardzo nie na miejscu. Z tak aroganckim zachowaniem obsługi sklepu jeszcze nigdy się nie spotkałem. Jeśli sklep pomylił się z ceną, produkt powinien być sprzedany z ceną widniejącą na produkcie. Wydaje mi się, że sklep powinien być znany stawianiem klienta na pierwszym miejscu, a nie nieprzyjemnym, żeby nie użyć słowa chamskim obrażaniem klienta. Zdecydowanie nie polecam sklepu i radziłbym unikać kontaktu z aroganckom panem Wyrzingiem.

Najnowsze wpisy