Biuro

dawid86 / 2011-03-21 17:22
witajcie,
jestem grafikiem komputerowym i postanowiłem zarejestrować działalność gospodarczą. przekopując ostatnio internet w poszukiwaniu miejsca na biuro natknąłem się na lubelską firmę http://gardenoffice.pl/ która oferuje nawet możliwość wirtualnego biura z możliwością zarejestrowania działalności na ich adres ! czy ktoś z was korzystał już z takiego biura coworkingowego ? powiem szczerze, że zainteresowało mnie to bardzo, ponieważ koszty takiego biura są o niebo niższe niż wynajęcie czegos w centrum miasta, a nawet dla mnie jako że nie mieszkam w samym lublinie oferta wydaje się atrakcyjne. piszcie czy macie już jakieś doświadczenia z tym związane i jakie one są

za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję
pozdrawiam
Dawid
Wyświetlaj:
eurobarter.pl / 194.54.21.* / 2011-04-18 18:26
to bardzo dobry pomysł, masz firmę, masz siedzibę, korespondencja przychodzi nie do domu a do firmy, jeśli nie potrzebujesz pracować z biura to za nie nie płacisz, chcesz spotkać się z klientem to proszę i spotykasz się w biurze wraz z pełną obsługą sekretarską, ja korzystam i polecam
szklarek / 2011-03-22 10:42
Osobistego- nie mam, ale znajomi spokojnie korzystają z wirtualnych biur, ewidencja DG to akceptuje. Rzeczywiście są dużo tańsze niż realne, ale załatwiają one właściwie tylko jedną kwestię- brak tytułu prawnego do lokalu.
Jeśli więc masz jakikolwiek tytuł do jakiegoś lokalu, choćby umowa nieodpłatnego użyczenia pokoju od rodziców- będzie jeszcze taniej- bo bezkosztowo.
No chyba, że rzeczywiście ze względów marketingowych adres podlubelski nie wchodzi w grę.
BiuroInter.pl - Jakub K / 81.190.9.* / 2011-04-16 13:00
Zapraszam do nas - www.BiuroInter.pl. Pełna funkcjonalność - tak jak u szanownej konkurencji
dawid86 / 2011-03-22 10:57
no właśnie zależy mi, żeby na wystawianych przeze mnie fakturach nie widniała mała nieznana nikomu miejscowość, trochę jednak zależy mi tzw. prestiżu firmy :)