BMP

kiepski / 2008-02-16 13:32
proszę o informacje o Spółce... ze wstępnej analizy wyszło mi ze to jedna z najtanszych społek na rynku...z duzym potencjalem fundamentalnym...ale skoro jest tak dobrze to czemu jest tak słabo...../????? chętnie się dowiem o minusach i plusach...
Wyświetlaj:
kiepski / 2008-04-04 20:00 / portfel / Tysiącznik na forum
po dzisiejszej konferencji BMPa wyglada tak...
co poł roku to nowa firma na giełde....
K2 internet
media investors
nokaut
itd....
myśle że bliziutko..:-)
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-04-07 10:34
Inne firmy bmp też trafią na GPW?
Urszula Zielińska



Do 35 zł z 40 zł obniżono w piątek maksymalną cenę emisyjną

K2 Internet, firmy, której akcje chce sprzedać w ofercie m.in. niemiecki fundusz. Czy bmp zdecyduje się wprowadzić na GPW kolejne firmy?




W środę ruszają zapisy na akcje interaktywnej agencji marketingowej K2 Internet, należącej do portfela niemieckiego funduszu bmp. Budowa księgi popytu na 0,75 mln walorów spółki (w tym 330 tys. nowych) trwała do piątku. Tego samego dnia firma opublikowała aneks do prospektu, w którym obniżono maksymalną cenę emisyjną. W efekcie w book-buildingu inwestorzy mogli składać deklaracje, proponując minimalnie 25 zł, a maksymalnie 35 zł za każdy papier, a nie - jak wcześniej zakładano - 40 zł.





bmp wyjdzie w rok

Zanim aneks trafił na rynek, Jens Spyrka, partner w bmp, odpowiedzialny m.in. za inwestycje w Polsce, nie ukrywał w rozmowie z dziennikarzami, że fundusz liczy na duży zysk z inwestycji w akcje K2 Internet. bmp zainwestował w nią osiem lat temu, w 2007 r. sprzedał jej inną firmę ze swojego portfela - ACR.

W sumie - według Spyrki - bmp zainwestował w K2 Internet około 600 tys. euro (dziś około 2 mln zł). Fundusz ma dziś 774 tys. walorów K2. W ofercie chce sprzedać minimum 420 tys. sztuk. Czy zaoferuje resztę, zależeć będzie od ostatecznej ceny emisyjnej.

Jeśli nie będzie odpowiednia, fundusz zatrzyma część walorów. Nie na zawsze. Jens Spyrka oceniał, że bmp wycofa się ostatecznie z inwestycji w ciągu 12 miesięcy od zakończenia oferty.





Wiara w oferującego

W piątek wczesnym popołudniem Spyrka nie miał wątpliwości, że popyt na akcje K2 Internet będzie duży.

Według niego, ze względu na dokładność, z jaką do tej pory realizowała prognozy, oraz profesjonalizm menedżerów, firma ma przed sobą świetlaną przyszłość, choć nie sprecyzował, jak bardzo. Sama K2 Internet do tej pory nie opublikowała wyników za IV kwartał 2007 r., a w prospekcie nie zamieściła prognoz na kolejne lata.

Spyrka pytany, jakich wyników spodziewał się po marketingowej firmie - nie odpowiedział wprost. - Nie znam zaudytowanych danych za 2007 r. Mam jednak bardzo dobrą opinię na temat analizy, którą przygotował Dom Maklerski Penetrator - powiedział. Broker jest oferującym K2 Internet. Zgodnie z prognozą biura, 2007 rok grupa K2 miała zakończyć 25,54 mln zł przychodów, 2,2 mln zł zysku operacyjnego i 1,78 mln zł zysku netto. To oznacza wzrost odpowiednio o 67 proc., 48 proc. i 58 proc. w porównaniu z wynikami odnotowanymi rok wcześniej.

Prognozy DM Penetrator dla K2 na kolejne lata przewidują, że do 2011 r. spółka potroi przychody (mają urosnąć do 77,52 mln zł), jej wynik operacyjny urośnie do 8,59 mln zł, a netto do 6,9 mln zł. Jeśli oferta K2 sprzeda się w całości po nowej maksymalnej cenie, obowiązującej inwestorów składających zapisy w book-buildingu, marketingowa firma zostałaby wyceniona na nieco ponad 80 mln zł, czyli 11-krotność zysku netto z 2011 roku. Ile ostatecznie będą kosztowały akcje K2 w ofercie, może okazać się tuż przed startem właściwych zapisów.

DM Penetrator ocenił też w raporcie o K2, że zakupem firmy może być zainteresowany inwestor branżowy lub fundusze private equity. Jens Spyrka pytany, dlaczego bmp wycofuje się w takiej sytuacji ze spółki, odpowiedział: - Nie spodziewałbym się takiego kroku w krótkim terminie i nie rekomendowałbym go, bo K2 ma potencjał, a dodatkowo zostanie wzmocniony emisją.





Plan B

Co zrobi bmp z pieniędzmi, które zbierze ze sprzedaży akcji K2? Dokapitalizowania wymaga firma Media Investors (MI). Zgodnie z planem przedstawionym przez władze bmp w listopadzie 2007 r., MI, właściciel kilku firm z branż medialnej, rozrywkowej i marketingowej, także miało trafić na warszawską giełdę. Jego ofertę planowano na 2008 rok, a potrzeby kapitałowe określano wówczas na 40 mln euro. Tymczasem ze słów Spyrki wynikało, że potrzeby MI zostały częściowo zaspokojone. Przed nadejściem lata planowana jest prywatna oferta akcji tej firmy, a dopiero potem wprowadzenie jej na giełdę w Warszawie i Frankfurcie. - Naszym zdaniem, dobrze jest, gdy akcje firmy są notowane w kraju, w którym inwestuje - tłumaczył. W prywatnej ofercie Media Investors miałaby pozyskać 10 mln euro. Czy jej wejście na giełdę jest pewne? - Jeśli na rynkach będzie nawałnica, nie należy wychodzić z domu - odpowiadał Jens Spyrka.

Według niego, kolejnym kandydatem do upublicznienia jest porównywarka cen Nokaut. W tym przypadku w grę wchodzi również NewConnect.





Jens Spyrka odpowiada z grupie bmp za inwestycje w Polsce.

Jak mówi, obiecał prezesowi GPW, że co roku będzie wprowadzał na rynek jedną firmę z portfela funduszu. Przyznaje, że w ubiegłym roku nie dotrzymał słowa. W tym na któryś z naszych rynków mogą trafić za to dwie firmy. Kolejna w 2009 roku.
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-04-18 18:32
18.4.Warszawa (PAP) - Spółka marketingowo-technologiczna K2 Internet 24 kwietnia zadebiutuje na warszawskiej giełdzie - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Oferta K2 Internet obejmowała 330.000 nowych akcji serii H oraz 420.000 akcji sprzedawanych, należących do bmp AG, Michała Lacha i Janusza Żebrowskiego. Spółka przydzieliła wszystkie akcje nowej emisji serii H oraz 62 proc. akcji sprzedawanych.

Cena emisyjna w publicznej ofercie akcji K2 Internet wynosiła 25 zł.

Pieniądze pozyskane z emisji nowych akcji K2 Internet planuje przeznaczyć na program inwestycyjny na lata 2008-2009, którego łączna wartość to około 15,21 mln zł. Dodatkowym źródłem finansowania planowanych inwestycji mają być środki własne.(PAP)


Heliocentris zacieśnia współpracę z Ballard Power Systems

Berlin, 18 kwietnia 2008 r.

Firma Heliocentris Fuel Cells AG, jeden z czołowych integratorów systemów ogniw paliwowych, zawarła w dniu dzisiejszym z Ballard Power Systems, wiodącą firmą w zakresie opracowywania, produkcji i dystrybucji wodorowych ogniw paliwowych, umowę dotyczącą dystrybucji ogniw paliwowych Ballards Mark 1020 ACS(TM). Heliocentris zacieśnia tym samym skuteczną współpracę z Ballard rozpoczętą jeszcze w 2004 roku i wzmacnia swoją pozycję w zakresie integracji systemów ogniw paliwowych.

W ramach umowy ważnej do końca 2010 roku, Heliocentris zobowiązuje się nabyć co najmniej 350 ogniw paliwowych typu Mark 1020 ACS(TM). Zostaną one wbudowane do systemów ogniw paliwowych, co oznacza przedłużenie łańcucha tworzenia wartości dla Heliocentris oraz wzmocnienie pozycji technologicznej firmy jako integratora systemów ogniw palilwowych. Heliocentris zaoferuje na podstawie ogniw paliwowych Mark 1020 ACS(TM) dwie platformy systemowe o różnej mocy nominalnej. Pierwsze prototypy systemów zaprezentuje już na targach w Hanowerze w dniach 21 - 25 kwietnia 2008 r. Wprowadzenie systemów do sprzedaży jest zaplanowane na IV kwartał 2008 r. Oprócz uniwersytetów i instytutów badawczych do grupy docelowej należą także zakłady przemysłowe, w których systemy mogą znaleźć zastosowanie m.in. w modułach niezależnego zasilania lub urządzeniach do ładowania baterii.

Głównym elementem dotychczasowej współpracy Heliocentris z Ballard Power Systems był system ogniw paliwowych Nexa®, ktory dzięki Heliocentris znalazł kilkaset nabywców i został zintegrowany przez firmę z licznymi aplikacjami.

Dr Henrik Colell, prezes zarządu Heliocentris Fuel Cells AG, komentuje: "Jesteśmy zadowoleni, że możemy zacieśnić skuteczną współpracę z Ballard Power Systems. Ogniwa paliwowe typu Mark 1020 ACS(TM) są optymalnym uzupełnieniem dla naszej strategii w zakresie platform systemowej. Pozwolą nam jeszcze lepiej zaspokoić oczekiwania naszych klientów w dziedzinie integracji systemów."

William Foulds, wiceprezes ds. sprzedaży Ballard, dodaje: "Kompetencje i doświadczenia Heliocentris w integracji systemowej wraz z unikalną w skali światowej pozycją firmy na rynku edukacyjnym pomogą nam wzmocnić naszą obecność na nowych, ciekawych rynkach ogniw paliwowych i osiągnąć wysoki poziom rozpoznawalności wśród wybitnych naukowców i inżenierów."

O Heliocentris Fuel Cells AG:
Heliocentris jest jedną z czołowych firm oferujących i integrujących systemy ogniw paliwowych. Wśród ponad 10 tys. klientów firmy znajdują się uczelnie, uniwersytety, ośrodki badawcze i przedsiębiorstwa w ponad 50 krajach świata. Korzystają one z ponad 50 produktów z portfela Heliocentris składającego się w tej chwili już z 8 linii produktowych. W zakresie systemów ogniw paliwowych dla edukacji oraz badania i rozwoju Heliocentris uważany jest za jednego ze światowych liderów rynku.
Gama ofertowa sięga od urządzeń demonstracyjnych dla edukacji podstawowej i wyższej po zintegrowane urządzenia laboratoryjne dla badania i rozwoju, dostosowane do potrzeb klienta aplikacji przemysłowych. Ogniwa paliwowe uważane są za jedną z kluczowych technologii wytwarzania energii z odnawialnych źródeł. Ogniwa paliwowe to elektrochemiczne przetworniki energii, które z wysoką wydajnością i w ekologiczny sposób przetwarzają energię chemiczną bezpośrednio w energię elektryczną i cieplną. Jako jeden z pionierów branży ogniw paliwowych firma posiada długoletnie doświadczenia w opracowaniu, produkcji i wprowadzeniu tej znaczącej technologii przyszłości na rynek. Spółka ma swoją siedzibę w Berlinie. Spółka zależna w Vancouver (Kanada) obsługuje rynek amerykański.
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-04-22 12:52
Heliocentris Fuel Cells AG: Heliocentris na Targach Hanowerskich z ofensywą promującą systemy przemysłowych aplikacji ogniw paliwowych

Berlin, 21 kwietnia 2008 r

Firma Heliocentris Fuel Cells AG, jeden z czołowych integratorów systemów ogniw paliwowych, prezentuje na tegorocznych Targach Hanowerskich trzy nowe systemy ogniw paliwowych. Systemy te zostały opracowane z myślą o producentach OEM, obejmują różne klasy mocy i opierają się na różnych systemach chłodzenia. Ofensywa potwierdza obszerne kompetencje Heliocentris w dziedzinie integracji systemów. Nowe systemy Heliocentris oparte są na ogniwach paliwowych partnerów strategicznych: Ballard Power Systems (Kanada) i Schunk (Niemcy).

Całość systemów wokół ogniw paliwowych została stworzona na podstawie własnych opracowań Heliocentris. Celem Heliocentris było stworzenie otwartych systemów dla szerokiego wachlarza potencjalnych przemysłowych zastosowań, ze szczególnym naciskiem na wymagania powierzchniowe i techniczne. Wdrożenie tych trzech systemów wzmacnia reputację Heliocentris w zakresie technologii i rozszerza obecność firma wzdłuż łańcuchu tworzenia wartości. Jednocześnie firma wciąż rozbudowuje swą czołową pozycję jako integratora systemowego na międzynarodowym rynku ogniw paliwowych.

Dwa z ww. systemów, wyposażone w ogniwa paliwowe firmy Ballard chłodzone powietrzem, są prezentowane przez Heliocentris na przykładach szerokiego zastosowania w przemyśle . Jeden z nich służy jako pomocnicze zasilanie prądem o mocy 350 watów. System ten prezentowany jest na stoisku SMA Technologie AG jako uzupełnienie istniejącego fotowoltaicznego zasilania awaryjnego. Na stoisku Heliocentris można zobaczyć system o mocy 1 200 watów, który został zintegrowany z kompletnym urządzeniem obejmującym rozdzielacz wodoru (elektrolizera) i zbiornik. Urządzeniem tym Heliocentris prezentuje niezależny od sieci publicznej system energetyczny.

Uzupełniając w/w systemy chłodzone powietrzem, Heliocentris prezentuje także platformę systemu chłodzonego wodą, która została opracowana na podstawie ogniw paliwowych firmy Schunk. Chodzi o kompaktowy system ogniw paliwowych, dzięki któremu można wykorzystywać ciepło odlotowe np. w procesie ogrzewania, podnosząc tym samym łączny stopień wykorzystania energii systemu.

Dr Henrik Colell, prezes zarządu Heliocentris Fuel Cells AG, komentuje: "Przy pomocy naszej ofensywy systemowej podkreślamy pozycję Heliocentris jako jednego z wiodącego integratorów systemów w zakresie aplikacji ogniw paliwowych i wodorowych. Dzięki tym elastycznym systemom ogniw paliwowych jesteśmy w stanie jeszcze bardziej precyzyjnie i elastycznie zareagować na potrzeby i wymagania naszych klientów. Pozwolą nam sprostać popytowi z rynków przemysłowych, w których dla nas tkwi mnóstwo szans."

Ponadto Heliocentris prezentuje się już z nowym logo i z jednolitą tożsamością wizualną. Gruntownie odnowiony serwis internetowy firmy jest dostępny pod adresem www.heliocentris.com.
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-05-05 19:41
nugg.ad AG: Urban Media zdecydował się na predykcyjne targetowanie behawioralne nugg.ad

Berlin, 30 kwietnia 2008 r.

Urban Media, firma wyspecjalizowana w zagospodarowaniu powierzchni reklamowych w internetowych wersjach dzienników i magazynów miejskich, zdecydowała się na predykcyjne targetowanie behawioralne firmy nugg.ad. "Internetowy rynek reklamy wciąż wyróżnia się wysoką dynamiką wzrostu i staje się coraz ważniejszą częścią marketing mixu firm. Stefan B. Müller, kierownik działu marketingu i dystrybucji Urban Media, wyjaśnia zalety oferty: "Dzięki predykcyjnemu targetowaniu behawioralnemu nugg.ad będziemy w stanie precyzyjnie kierować emisje reklamy do grup docelowych naszych klientów", mówi. Wyniki pierwszych targetowanych kampanii na stronie tagesspiegel.de są tego przekonującym dowodem. Od czerwca predykcyjne targetowanie behawioralne będzie dostępne we wszystkich portalach należących do sieci Urban Media.

"Urban Media to ekspert w zakresie reklamy kierowanej do mieszkańców miast w Niemczech i cieszymy się, że możemy powitać ten dom mediowy w gronie naszych klientów", mówi Frank Wagner, prezes zarządu nugg.ad. "Właśnie wśród mieszkańców miast struktura użytkowników jest bardzo zróżnicowana. Tu predykcyjne targetowanie behawioralne umożliwia kierowanie emisji reklamy do specyficznych grup docelowych, przyczyniając się do zwiększenia efektywności kampanii reklamowych. Chętnie podejmiemy się wyzwania – wykorzystać ten potencjał razem z Urban Media."

O Urban Media:
Firma Urban Media GmbH jest internetowym domem mediowym z Berlina należącym do grupy wydawniczej Georg von Holtzbrinck. Sieć sprzedaży obejmuje m.in. serwisy tagesspiegel.de (860 000 unikalnych użytkowników), MetropolitanConnection (serwisy internetowe niemieckich magazynów miejskich – 230 000 unikalnych użytkowników), Berlin Connection i Classiefieds Connection.

O nugg.ad:
Firma nugg.ad AG, założona w 2006 roku przez Franka Wagnera, Stefana Nollera i Klausa Köglera, jest liderem technologicznym w zakresie rozwiązań predykcyjnego targetowania behawioralnego służącego do sterowania emisją reklamy w mediach cyfrowych. Rozwiązania nugg.ad pozwalają reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na istotne zwiększenie efektywności reklamy dzięki kierowaniu emisji do bardziej relewantnych grup docelowych.

Unikalne podejście predykcyjnego targetowania behawioralnego polega na połączeniu w czasie rzeczywistym surowych danych o aktywności użytkownika w Internecie z danymi ankietowymi dotyczącymi demografii, zainteresowań produktowych i stylu życia. W tym celu wykorzystywane są predykcje (profile statystyczne), w których anonimowość użytkowników jest jednak zachowana. Dlatego nugg.ad jako pierwsza i dotychczas jedyna firma świadcząca usługi targetowania otrzymała certyfikat jakości ochrony danych osobowych przyznanym przez Niezależne Centrum ds. Ochrony Danych kraju związkowego Szlezwik-Holsztyn.

W 2008 roku nugg.ad został nagrodzony tytułem "Red Herring 100 Europe" i certyfikatem "European Seal of E-Excellence". Większość akcji spółki znajduje się w rękach założycieli. Pod koniec 2006 roku do grona akcjonariuszy dołączył bmp Media Investors oraz inni inwestorzy finansowi. Wśród klientów nugg.ad należy wymienić SevenOne Interactive, GWP media-marketing, Orangemedia, Hi-Media, ARBOMedia, Interia oraz austriacki Standard.
Kojot123 / 83.15.159.* / 2010-08-25 17:36
I nugg.ad sprzedany, prawdopodobnie za 40 mln euro

It was announced this morning that Deutsche Post has acquired Nugg.ad for an undisclosed sum; but the figure is likely to be upwards of 40 million euro.

link:

http://www.exchangewire.com/2010/08/24/consolidation-continues-in-european-display-market-as-deutsch-post-acquires-nugg-ad/
troskliwy4 / 89.77.49.* / 2010-08-25 19:38
hmmmmmmmm....wolumen skoczył
kiepski / 2008-03-29 11:55 / portfel / Tysiącznik na forum
ci co obserwują to wiedza... zaczyna sie coś ciekawego....
mocno rosną szansze na pełna sprzedąz K2 Internet po maksymalnej cenie..
a jesli BMP sprzeda cały swój pakiet ot otrzyma prawie 30 mln zł gotówki.
co da 50 - 60 mln zl gotówki w kasie przy kapitalizacji całego BMP 100 mln złotych zl...
a ma jeszcze ok 10 społek w tym takie cudo... jak www.nokaut.pl ( po roku juz zyskowne i wyceniane na ok. 30 mln złotych)
rynek jeszcze nie widzi....

ostatnie emisje spółek redukcje
Unibep ponad 90% redukcji
Trakcja Polska prawie 70% redukcji...
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-03-30 14:47
BMP ma 17 spółek portfelowych, 9 przeznaczonych do sprzedaży przez najbliższe 2 lata i 8 w portfelu BMP Media Investors, który jako fundusz zależny będzie wprowadzony na giełdy we Frankfurcie i Warszawie w tym roku. Planowana wartośc IPO 40 mln EUR.
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-04-02 12:36
Komunikat prasowy

Heliocentris Fuel Cells AG: Heliocentris dostarczy system ogniw paliwowych o mocy 32 kW dla projektu autobusowego w Meklemburgii

Berlin, 1 kwietnia 2008 r.

Firma Heliocentris Fuel Cells AG, wiodący integrator systemów ogniw paliwowych, informuje dziś o dostawie systemu ogniw paliwowych o mocy 32 kW dla zastosowania w hybrydowym midi-busie miasta Barth (kraj związkowy Meklemburg-Pomorze Przednie).

Heliocentris opracował i zmontował tę 32-kilowatową jednostkę dla montaży w autobusie w oparciu o dwie jednostki ogniw paliwowych firmy Hydrogenics o mocy 16 kW każda. Zostanie ona wmontowana w midi-bus, czyli mniejszy autobus miejski dla 22 osób, który wozi po mieście turystów. Celem projektu pilotażowego miasta Barth jest budowa i operacja cichego i bezemisyjnego hybrydowego autobusu z napędem wodorowym na podstawie ogniw paliwowych na potrzeby wycieczkowe.

Dr Henrik Colell, CEO Heliocentris Fuel Cells AG, wyjaśnił: "Projekt ten podkreśla nasze kompetencje w zakresie integracji aplikacji. Udowodniliśmy, że nasz zespół projektowy jest w stanie dostarczyć specjalne rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta nie tylko w zakresie stacjonarnych, ale też mobilnych aplikacji."

Odpowiedzialny za projekt przedstawiciel miasta Barth, pan Hellwig, dodał: "Cieszymy się, że zdobyliśmy Heliocentris jako partnera dla naszego projektu autobusowego. Firma realizuje wszystkie dostawy terminowo i niezawodnie, nawet w warunkach napiętego harmonogramu."

O Heliocentris Fuel Cells AG:
Heliocentris jest jedną z czołowych firm oferujących i integrujących systemy ogniw paliwowych. Wśród ponad 10 tys. klientów firmy znajdują się uczelnie, uniwersytety, ośrodki badawcze i przedsiębiorstwa w ponad 50 krajach świata. Korzystają one z ponad 50 produktów z portfela Heliocentris składającego się w tej chwili już z 8 linii produktowych. W zakresie systemów ogniw paliwowych dla edukacji oraz badania i rozwoju Heliocentris uważany jest za jednego ze światowych liderów rynku.
Gama ofertowa sięga od urządzeń demonstracyjnych dla edukacji podstawowej i wyższej po zintegrowane urządzenia laboratoryjne dla badania i rozwoju, dostosowane do potrzeb klienta aplikacji przemysłowych. Ogniwa paliwowe uważane są za jedną z kluczowych technologii wytwarzania energii z odnawialnych źródeł. Ogniwa paliwowe to elektrochemiczne przetworniki energii, które z wysoką wydajnością i w ekologiczny sposób przetwarzają energię chemiczną bezpośrednio w energię elektryczną i cieplną. Jako jeden z pionierów branży ogniw paliwowych firma posiada długoletnie doświadczenia w opracowaniu, produkcji i wprowadzeniu tej znaczącej technologii przyszłości na rynek. Spółka ma swoją siedzibę w Berlinie. Spółka zależna w Vancouver (Kanada) obsługuje rynek amerykański.
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-04-03 14:36
Komunikat prasowy

dailyME.tv/mando.TV GmbH: dailyme.tv udostępni mobilną telewizję w Alpach
- Miesiąc po uruchomieniu w Niemczech telewizja komórkowa dailyme.tv jest już dostępna w Szwajcarii i Austrii - bezpłatnie i z licznymi dodatkami dla mobilnej telewizji. -

Berlin, 03.04.2008

Zaledwie miesiąc po uruchomieniu w Niemczech, serwis telewizji komórkowej dailyme.tv jest już dostępny w Austrii i Szwajcarii. Od teraz indywidualnie zestawiony program telewizji mobilnej automatycznie może trafić do telefonu komórkowego użytkownika. W rezultacie popularne programy telewizyjne oraz wideocasty można oglądać w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu. A najważniejsze: użytkownik zawsze otrzymuje najnowszą wersję ulubionych klipów - całkowicie bezobsługowo.

Technologia dailyme.tv rewolucjonizuje mobilny przekaz ruchomych obrazów: transfer treści wideo na własny telefon komórkowy był dotychczas uciążliwy - kłopoty sprawiało pobranie plików lub niepowodzenie strumieniowania. Natomiast za pomocą dailyme.tv użytkownik raz kompiluje program online - a następnie jest on już aktualizowany i udostępniany automatycznie, kiedy tylko telefon ma połączenie internetowe (WLAN, UMTS, HSDPA, GPRS, Edge itd).Korzystanie z dailyme.tv jest proste, np. w domowej sieci WLAN: użytkownik wstaje rano i udaje się do pracy z najświeższymi wiadomościami i klipami w telefonie komórkowym - zostały zaktualizowane w nocy.

Dla Michaela Merza, prezesa zarządu dailyme.tv, ekspansja do wszystkich niemieckojęzycznych krajów miała najwyższy priorytet: "Po uruchomieniu systemu w Niemczech dotarło do nas mnóstwo zapytań z Austrii i Szwajcarii. Cieszymy się, że już teraz jesteśmy w stanie zaoferować dailyme.tv w tych krajach."

Oferta obejmuję kombinację treści telewizyjnych i internetowych: można znaleźć zarówno odcinki programu telewizji internetowej "Ehrensenf" jak i magazyny telewizyjne "taff" i "Galileo" stacji ProSieben, popularne seriale komediowe Sat.1, prawie 300 wideocastów serwisu podcast.de czy też własne produkcje MTV, np. "Celebrity Death Match" i "MTV News". Oferta dailyme.tv jest ciągle rozbudowywana z szczególną uwagą na programy rozrywkowe i streszczone informacje. Wśród specyficznych treści dla Szwajcarii i Austrii znajduje się aż 14 widocastów szwajcarskiej telewizji, ale też na przykład wideodziennik austriackiego księdza z Bischofshofen.

Warunkiem użytkowania dailyme.tv jest model telefonu posiadający co najmniej standard Symbian S60 3rd Edition; od maja system będzie także współpracować z telefonami posiadającymi co najmniej Windows Mobile 5.0. Posiadacze telefonów wyposażonych w technologię WLAN mają dodatkową możliwość podłączenia telefonu do sieci w domu lub w biurze w celu automatycznej aktualizacji programu. Teraz nawet w Alpach.
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-04-03 18:03
03.04.2008Maksymalna cena Akcji Oferowanych wynosi 35 zł za sztukę. Ostateczna cena Akcji Oferowanych zostanie ustalona po przeprowadzeniu procesu book-building i przekazana do wiadomości publicznej. Przedział cenowy, w jakim przyjmowane będą Deklaracje Nabycia w book-building wynosi od 25 do 35 zł za akcję.Spółka planuje zaoferować do objęcia do 330.000 akcji serii H nowej emisji, a ponadto do sprzedaży zostanie zaoferowana określona w prospekcie liczba akcji serii A, B, C, D, E i F należących do obecnych właścicieli. Ostateczna cena akcji będzie znana do 9 kwietnia 2007 r. Oferującym akcje K2 Internet S.A. jest Dom Maklerski Penetrator S.A. Zakończenie przyjmowania zapisów zaplanowano na 11 kwietnia 2008 r.
- „Pozyskane środki chcemy przeznaczyć na budowę unikalnej organizacji do realizacji dużych i innowacyjnych projektów interaktywnych w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klientów. W miarę pojawiających się okazji będziemy również zmierzać w kierunku konsolidacji polskiego rynku e-marketingu” - mówi Janusz Żebrowski, prezes Zarządu K2 Internet S.A.
K2 Internet S.A. należy do grona czołowych Spółek dostarczających innowacyjne rozwiązania w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta, oraz reklamy on-line. Spółka jest innowacyjną firmą marketingowo-technologiczną, która przez 10 lat obecności na rynku e-marketingu osiągnęła pierwszą pozycję w branży w naszym kraju, odpowiadając za obecność w sieci Internet czołowych polskich i międzynarodowych marek, takich jak: Ikea, Coca-Cola, Nokia, Volvo, Koło, Agora, Hoopla.pl czy Play. K2 Internet jest laureatem wielu prestiżowych nagród, które od lat otrzymuje za realizację projektów interaktywnych dla swoich klientów, m.in. Złote Orły, Golden Drum Awards, Cresta Awards. Przyznane wyróżnienia to efekt strategii Spółki, zakładającej budowanie długotrwałych relacji pomiędzy markami, a ich klientami.

W roku 2006 Spółka, jako jedyna w branży, otrzymała status „Microsoft Gold Certified Partner” jako wyraz oceny kompetencji i zrealizowanych wdrożeń. Współpraca z Microsoft, a także z RedDot (K2 Internet ma status Advanced Partner jednego z najlepszych dostawców systemów zarządzania treścią serwisów www) i innymi partnerami jest podstawą kompetencji technologicznych Spółki. Zrealizowane inwestycje we własne data center, partnerzy technologiczni oraz wykwalifikowany zespół pozwalają skutecznie konkurować w obszarach ważnych dla rozwoju Spółki nawet z wielokrotnie większymi firmami IT. Na działalność K2 Internet S.A. składają się dwa obszary kompetencyjne:
e-marketing - kompleksowa obsługa w zakresie marketingu w nowych mediach, w tym dedykowane rozwiązania informatyczne, które w oparciu o technologie firmy Microsoft oraz posiadaną infrastrukturę pozwalają na realizację krytycznych biznesowo projektów w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klienta on-line.
nowe media – ACR S.A., należący do grupy K2 Internet S.A., to niezależny dom mediowy wyspecjalizowany w mediach interaktywnych.
Rynek Polski, na którym działa K2 Internet S.A., znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu. Taki stan rzeczy potrwa jeszcze co najmniej kilka lat, tym bardziej, iż rynek ciągle znajduje się w początkowej fazie dojrzewania – przed fazą konsolidacji. Przykładowo: wzrost rynku reklamy on-line, do którego zalicza się rynek usług interaktywnych, na którym działa Spółka, w zeszłym roku zanotował w Polsce wzrost o ponad 40% (szacunki K2), a w 2006 r. aż o 55%. Tendencje w Europie Zachodniej i USA wskazują, że trend wzrostowy utrzyma się, a nowe media coraz bardziej będą zastępować tradycyjne.

Do głównych udziałowców K2 Internet S.A. należą założyciele firmy oraz fundusz venture capital bmp AG. Po pierwszych sześciu miesiącach 2007 r. przychody Spółki osiągnęły blisko 11 mln zł (wzrost o 69% rok do roku), natomiast zysk netto 0,7 mln zł (wzrost o 6%). Obecnie w Grupie K2 zatrudnienie pracowników i współpracowników sięga ponad 150 osób. Obok członków Zarządu do akcjonariuszy K2 Internet S.A. należą również pracownicy, gdyż to właśnie oni decydują o obliczu firmy.
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-03-31 13:44
08:16 31.03.2008 Nr 3598, kolumna 5
K2 Internet W 2008 roku zysk sięgnie 2,4 mln zł
Spółka może się stać celem przejęcia
Dariusz Wolak







Na 36,56 zł (szacunki metodą porównawczą i metodą przepływów pieniężnych są prawie takie same) wycenia akcję K2 Internet Dom Maklerski Penetrator. Broker jest oferującym walory w ofercie publicznej.

Działająca na pograniczu internetu i marketingu spółka wyemituje 330 tys. papierów serii H po cenie emisyjnej nie wyższej niż 40 zł. Obecnie kapitał zakładowy firmy dzieli się na 1,7 mln walorów. Ponad 774 tys. akcji wystawiają na sprzedaż dotychczasowi udziałowcy: niemiecki fundusz bmp (724 tys. papierów) oraz założyciel firmy Michał Lach (32 tys. sztuk) i prezes spółki Janusz Żebrowski (18,4 tys. sztuk). Zapisy na papiery będą przyjmowane od 9 do 11 kwietnia.

Specjaliści Penetratora pozytywnie oceniają perspektywy K2 Internet na najbliższe lata. Przypominają, że spółka jest największym w Polsce graczem na rynku komunikacji interaktywnej. Zatrudnia 160 wysokiej klasy specjalistów. Firma świadczy komplementarne usługi z zakresu e-marketingu i technologii. Ma również dobrze zdywersyfikowany portfel klientów, wśród których są takie firmy, jak: Nokia, Coca-Cola czy Volvo.

Wśród słabych stron debiutanta autorzy raportu wyliczają uzależnienie wyników od koniunktury gospodarczej, rosnącą konkurencję oraz dużą zmienność rynku, na którym działa. Zwracają również uwagę, że dynamika rozwoju internetu może słabnąć.

Zdaniem oferującego, K2 Internet może stać się wkrótce celem przejęcia.

"Biorąc pod uwagę: procesy konsolidacyjne na światowym rynku reklamowym (także marketingu i reklamy online), pozycję rynkową K2 Internet, napływ funduszy PE/VC do regionu CEE, docelową strukturę akcjonariatu K2 Internet po IPO uważamy, że spółka może być atrakcyjnym celem przejęcia przez inwestora branżowego lub fundusz private equity z zamiarem odsprzedaży inwestorowi branżowemu" - napisano w raporcie.
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-04-01 15:53
K2 Internet w IPO DAY

http://www.sii.org.pl/stowarzyszenie/aktualnosci/xx,edycja,ipo,day,na,gpw,juz,3,kwietnia,
kiepski / 2008-03-28 11:52 / portfel / Tysiącznik na forum
Penetrator wycenił K2 Internet: ( spółka zależna od BMP , ma on 43% akcji)

metodą DCF i porównawczą na 73,48 mln PLN, 36,56 za akcję
metodą porównawczą w odniesieniu do Adv.pl na 89,185 mln PLN, 42,88 za akcję
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-03-28 12:53
wg wyceny Penetratora wartość akcji należących do BMP AG to 7,5 mln EUR, zainwestowali 0,5 mln EUR, jeśli cena emisyjna będzie równa wycenie to zysk na tym projekcie wyniesie 7 mln EUR.
kiepski / 2008-03-27 13:57 / portfel / Tysiącznik na forum
ale w bólach rodzi się coć ciekawego... oferta K2 to pierwsze dobre info ... a na razie nic:-) ... cierpliwość zawsze nagradzana jest... pozdrawiam niewierzacych.
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-03-27 15:31
08:01 27.03.2008 Nr 3595, kolumna 4
K2 Internet Debiut planowany na początek maja
bmp zainkasuje nawet 29 mln zł
Dariusz Wolak



Od 9 do 11 kwietnia inwestorzy będą mogli subskrybować akcje K2 Internet sprzedawane w ofercie publicznej. Zapisy będą przyjmowane w POK-ach DM Penetrator. Przydział papierów planowany jest na 18 kwietnia, a debiut giełdowy - na pierwszą dekadę maja.

Marketingowo-technologiczna spółka szuka nabywców na 330 tys. nowych papierów serii H po cenie emisyjnej nie wyższej niż 40 zł. Ostateczna cena będzie wyznaczona na podstawie budowy księgi popytu. Book-building potrwa od 3 do 4 kwietnia. Obecnie kapitał zakładowy firmy dzieli się na 1,7 mln walorów.

Pula akcji wystawionych na sprzedaż będzie jednak znacznie większa. 369,6 tys. papierów chce upłynnić bmp. Niemiecki fundusz, którego akcje są notowane na giełdach we Frankfurcie i w Warszawie, został udziałowcem K2 Internet jeszcze w 2000 roku. Wyłożył na projekt około 2 mln zł. Kontroluje obecnie 724,3 tys. akcji debiutanta, stanowiących 42,6 proc. kapitału.

Część walorów chcą również zbyć: Michał Lach, założyciel firmy, a obecnie szef rady nadzorczej (32 tys. sztuk), i Janusz Żebrowski, prezes spółki (18,4 tys. sztuk).

Jeśli ostateczna cena emisyjna okaże się atrakcyjna (nie wiadomo, co to znaczy), a popyt będzie wystarczający, bmp jest gotów upłynnić w ofercie również resztę posiadanych akcji K2 Internet. Zakładając, że papiery będą sprzedawane po 40 zł, fundusz za swój pakiet może zainkasować prawie 29 mln zł. Zysk z inwestycji w polską spółkę poprawi wyniki bmp za II kwartał.

Przy założeniu, że wszystkie dodatkowo oferowane akcje znajdą nabywców (cały pakiet należący do bmp i pula menedżmentu), po emisji nowi akcjonariusze będą kontrolować aż 54,4 proc. kapitału K2 Internet. Mimo to szefowie debiutanta nie boją się wrogiego przejęcia.

- Jeszcze kilka miesięcy temu, wspólnie z bmp, rozmawialiśmy z kilkoma inwestorami branżowymi w sprawie sprzedaży kontrolnego pakietu. Z negocjacji nic nie wyszło. Trudno jest mi sobie wyobrazić, żeby ktoś chciał kupić większościowy pakiet, nie kontaktując się z firmą przed złożeniem zapisów - mówił prezes Żebrowski.

Kierowana przez niego firma działa na pograniczu rynków reklamowego i informatycznego. W grupie ma również interaktywny dom mediowy (ACR) i podmiot świadczący usługi outsourcingu e-commerce (K2 Internet sp. z o. o.). Pieniądze z emisji zostaną przeznaczone na rozwój organiczny. - Chcemy poszerzyć ofertę produktową m.in. o rozwiązania z obszaru marketingu mobilnego. Więcej uwagi poświęcimy także usługom outsourcingowym - mówił prezes. Zapowiedział, że celem strategicznym K2 Internet na najbliższe lata jest utrzymanie pozycji lidera na dynamicznie rozwijającym się rynku e-marketingu w Polsce.

Technologiczna firma nie przedstawiła planów finansowych na najbliższe lata ani danych za 2007 r. W 2006 r. miała 15,3 mln zł wpływów i 1,13 mln zł zysku netto. Po pierwszych sześciu miesiącach poprzedniego roku było to odpowiednio: 10,9 mln zł i 0,68 mln zł.
kiepski / 2008-03-26 00:53 / portfel / Tysiącznik na forum
wreszczie !!!! z poczatkiem kwietnia rusza oferta K2 internet społki zaleznej od BMP. zakładajac sprzedąz całości pakietu czyli ponad 700 000 akcji po cenie emisyjnej 40 zł to wychodzi ze do BMP moze wpłynąc prawie 30 mln złotych a cąły BMP jest warty przy obecnej cenie ok. 95 mln złotych.... a ze poprawił sie rynek pierwotny to iwdac po ofercie ostatniej ..redukcja kupujacych 90 %.... to co jedziemy na BMP :-)
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-03-26 10:36
2008-03-26 09:34:37
Zapisy na akcje K2 Internet potrwają od 9 do 11 kwietnia


fot: Money.pl/Tomasz BrankiewiczZapisy na akcje spółki marketingowo-technologicznej K2 Internet potrwają od 9 do 11 kwietnia. Book building odbędzie się w dniach 3-4 kwietnia.

Spółka szacuje, że wpływy netto z emisji akcji serii H wyniosą 11,8 mln zł.

Oferta spółki obejmuje 330.000 nowych akcji serii H oraz 420.000 akcji sprzedawanych, należących do bmp AG, Michała Lacha i Janusza Żebrowskiego.

- Ponadto w zależności od wyników procedury budowania księgi popytu bmp AG może podjąć decyzję o zaoferowaniu do sprzedaży dodatkowo nie więcej niż 354.960 akcji zbywalnych - napisano w prospekcie.

Oferującym jest Dom Maklerski Penetrator.

K2 Internet jest innowacyjną firmą marketingowo-technologiczną świadczącą wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie.

Swoją ofertę adresuje do dużych przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych. Wśród klientów spółki znajdują się m.in.: Coca-Cola, IKEA, Michelin, Nokia, Volvo.

Spółka istnieje od 1997 roku, a jej największym akcjonariuszem jest fundusz BMP AG.

W ubiegłym roku przedstawiciele BMP AG informowali, że w ofercie prawdopodobnie sprzedadzą część posiadanych akcji K2 Internet.
kiepski / 2008-03-06 18:13 / portfel / Tysiącznik na forum
obroty na BMP zamarły... zeby coś kupic trzeba by chyba dać z 2 lub 3 % wiecej moze wtedy pojawiłaby sie podaz.. od kilku sesji nikt nie zamyka lewej strony:-(... a tu czlowiek ma weza w kieszeni i oszczedza:-)
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-02-17 12:08
Najwięcej informacji masz oczywiście na stronie spółki. Zanim zainwestujesz warto trochę poczytać. Wejdź na stronę http://www.bmp.com/ a potem kliknij: o bmp/relacje inwestorskie/raporty finansowe i analityczne. Warto przynajmniej przeczytać ostatnią rekomendację DM BGŻ (wycena na 15 PLN), z sierpnia 2007. Plusy są takie że ta spólka ma zawsze potencjał do wzrostu, jeszcze nigdy nie była przewartościowana, jej kurs nie nadąża za wzrostem wyników. Minusem może być to, że wielu inwestorów nie inwestuje w zagraniczne spółki, notowane na dwóch parkietach.
Teraz można zainwestować pod IPO K2 Internet albo pod wyniki roczne, na historycznych wykresach kurs zawsze rósł na wiosnę, zarówno w 2007 jak i w 2006, przebijając 13 PLN. Historia lubi się powtarzać.
kiepski / 2008-02-20 17:04 / portfel / Tysiącznik na forum
po analizie mysle ze to jedna z ciekawszych społek... Bardzo duzo ciekawych firm w portfelu...; miedzy innymi Heliocentrics 9 czyli ogniwa paliwowe, revotar czyli leki, K2 internet, www.nokaut.pl i wiele innych... a wycena smieszna bo cena do wartości ksiegowej na poziomie 1. a to wszystko branza technologiczna gdzie tak awycena jest niziutka...Dodam jeszcze ze społki sa w wiekszości wyceniane po cenie zakupu.. co daje kilkukrotne zanizenie wartości. do tego prawie 10 mln euro w gotówce ! a jutro ma wystartowac kolejna społka w pełnej wersji czyli www.republikakobiet,pl... Tyle po pobieznej analizie.... dowiem sie wiecej to napisze.
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-03-01 19:45
Największa runda finansowania w historii Europy: 80 mln USD

Fundusz Wellington Partners i zarządzane przez BMP AG fundusze König & Cie. "International Private Equity I" und "International Private Equity II" wzięły udział w największej pod względem wartości rundzie finansowania w Europie: zainwestowały 80 mln USD w sieć reklamy online Adconion Media Group.
wiecej szczegółów na stronie domu emisyjnego König & Cie. :

http://www.emissionshaus.com/kc/deutsch/news/kcnews.db?item=24773

i na stronie Adconion:

http://www.adconion.com/
kiepski / 2008-03-03 19:47 / portfel / Tysiącznik na forum
duzo dzieje sie wśród spółek zaleznych BMP.... i to widac powolutku w kursie...
Telesfor / 194.9.67.* / 2008-03-06 10:39
Komunikat prasowy

dailyME.TV/mando.TV GmbH: Telewizja w końcu trafi do komórki - dzięki dailyme.tv
- Ruszył nowy serwis indywidualnej telewizji mobilnej - bezpłatnie i z licznymi dodatkami dla mobilnego oglądania telewizji -

Berlin, 6 marca 2008 r.

Serwis dailyme.tv, który w końcu dodaje rozmachu telewizji mobilnej, jest już dostępny na rynku. Od teraz indywidualnie zestawiony program telewizji mobilnej trafi do telefonu komórkowego całkowicie automatycznie. W rezultacie popularne programy telewizyjne oraz wideocasty można oglądać w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu. A najważniejsze: użytkownik zawsze otrzymuje najnowszą wersję ulubionych klipów - automatycznie. Uciążliwe pobranie plików lub niepowodzenie strumieniowania to już przeszłość.

Technologia dailyme.tv wprowadzi nowy standard mobilnego przekazu ruchomych obrazów: Dotychczas кciążliwy był przede wszystkim proceder transferu treści wideo na własny telefon komórkowy - pobranie danych zabierało właściwie więcej czasu niż oglądanie programu. Za pomocą dailyme.tv użytkownik raz kompiluje program online - a następnie jest on już aktualizowany i udostępniany automatycznie, kiedy tylko telefon ma połączenie internetowe (WLAN, UMTS, HSDPA, GPRS, Edge itd). Na telefon w ten sposób trafi tylko najnowsza treść - i tylko taka, na której użytkownikowi naprawdę zależy.

W zakresie treści dailyme.tv współpracuje z prestiżowymi firmami telewizyjnymi i internetowymi: w ofercie ma zarówno odcinki programu telewizji internetowej "Ehrensenf" jak i najnowsze wiadomości stacji N24, magazyny telewizyjne "taff" i "Galileo" stacji ProSieben, popularne seriale komediowe Sat.1, prawie 300 wideocastów serwisu podcast.de czy też własne produkcje MTV, np. "Celebrity Death Match" i "MTV News". Oferta jest ciągle rozbudowywana z szczególną uwagą na programy rozrywkowe i streszczone informacje.

Michael Merz, prezes zarządu dailyme.tv, pozytywnie ocenia przyszłość telewizji mobilnej: "Dajemy użytkownikowi możliwość zestawienia indywidualnego programu, z którego może korzystać na co dzień, na przykład w drodze do pracy, podczas przerwy lub jazdy transportem publicznym."Według Merca, dailyme.tv to prosty i sprawny sposób korzystania z telewizji mobilnej niezależnie od czasu i miejsca. Telefon komórkowy nie może zastąpić telewizora, ale może go uzupełnić: "Kiedy jestem w drodze, to wolę mieć pięć małych, trzyminutowych kąsków ze swoich ulubionych seriali na komórce niż ciężkostrawny 90-minutowy kawał."

Ponad 300 osób dokładnie przetestowało platformę dailyme.tv podczas beta-testów w ostatnich miesiącach. Teraz serwis jest już dostępny dla wszystkich – jedynym warunkiem jest model telefonu posiadający co najmniej standard Symbian S60 3rd Edition. Posiadacze telefonów wyposażonych w technologię WLAN mają dodatkową możliwość podłączenia telefonu do sieci w domu lub w biurze, po czym mogą rano pójść do pracy lub wieczorem do domu z najświeższymi wiadomościami na komórce.
W najbliższych tygodniach założyciele stopniowo zintegrują dailyme.tv z innymi systemami operacyjnymi stosowanymi przez producentów telefonów komórkowych. Od początku maja system ma już współpracować ze wszystkimi telefonami posiadających platformę co najmniej Windows Mobile 5.0. Michael Merz szykuje rewolucję telewizji mobilnej dzięki dailyme.tv: "Teraz zrealizujemy to, o czym branża mówiła od dawna: indywidualna telewizja i spersonalizowane korzystanie z mediów niezależnie od czasu i miejsca."

O dailyme.tv:
dailyme.tv jest usługą firmy mando.TV GmbH. mando.TV gmbH została założona na początku 2007 roku przez dr Dirka Kamrada, Michaela Merza i Holgera Schweena i ma swoją siedzibę w Berlinie. Pozostałymi udziałowcami mando.TV GmbH są bmp Media Investors AG & Co. KGaA, VC Fonds Berlin i YOC AG.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy