Buty adidas

mariolqa / 87.116.216.* / 2007-09-28 16:33
27 kwietnia 2007 r. kupiłam w firmowym sklepie Adidas buty o wartości 199zł. Po kilku miesiącach (ale to były wakacje, więc raczej chodziłam w klapkach, czyli teoretycznie w butach chodziłam 2 miesiące) zaczęłam odczuwać wielki ból w prawym bucie. Przetarł się obszar po prawej stronie pięty o wielkości mniej-więcej 1cmx1cm. Reszta buta jest w stanie prawie idealnym poza przetarciem na czubku. Czyściłam je wg wskazań, rozwiązywałam gdy ściągałam ze stopy, ubierałam zasłaniając kciukiem piętę więc nie ma możliwości, żeby się przetarł akurat tylko w tym miejscu. Wg rzeczoznawcy but był źle wiązany. Co jest po prostu absurdem, gdyż drugi but nie ma ani jednego przetarcia a nie mam zniekształconych stóp. Nie uznano mi reklamacji na podstawie stwierdzenia, że jest to uszkodzenie mechaniczne. Skoro tak to znowu pytam : dlaczego na drugim bucie tego nie ma. Zgodziłam się na bezpłatną naprawę. Po kilku dniach otrzymałam naprawione buty, wróciłam z nimi do domu. Nawet się im dobrze nie przyglądałam. Zaczekałam na rodziców. Rodzice obejrzeli but i dali mi do ręki żebym pomacała założoną łatkę. Jak się okazało była to tylko przyklejona cienka tkanina/tworzywo. Dziura nie została wypchana gąbkom i usztywniający plastik dało się czuć palcem. Wróciłam do sklepu. Nie przyznali mi racji, nawet nie chcieli spojrzeć, że ten plastik dalej wystaje i z kpiną odbierali moje argumenty. W końcu pani sprzedawczyni (chyba żeby mieć święty spokój) wypełniła formularz reklamacyjny. Po 2 tygodniach telefonem poinformowano mnie o powrocie butów od rzeczoznawcy, żebym je odebrała. Udałam się więc do sklepu i ekspedientka podała mi nową opinie rzeczoznawcy. Znowu nie uznano reklamacji, a but dalej nie został dobrze naprawiony. Została cieniutka łatka przez którą dalej czuć wystający plastik.
1. Czy mam podstawy aby zażądać zwrotu pieniędzy?
2. Czy jest możliwość aby ten wystający plastik był po prostu źle wygięty przy produkcji buta i czy można uznać to za podstawę problemu?

Wszystko mam udokumentowane. Paragon i opinie rzeczoznawcy zostały. Jeżeli trzeba dodam zdjęcia.
Wyświetlaj:
Wybar44 / 83.15.79.* / 2020-09-11 09:59
Da się wyszukać fajne promocje http://www.paczkonado.pl/adidas-originals-stylowa-moda-sportowa/ tylko trzeba dobrze poszukać.
Moczar7 / 83.15.79.* / 2020-09-09 10:22
Najwygodniej czuje się w sportowych http://www.megafaza.pl/jak-dobrac-buty-do-wybranej-dyscypliny-sportu/ zamówiłem ostatnio dwie pary.
panadol20 / 2007-10-12 20:13
mozesz walczyc jak masz za dużo czasu. PO pierwsze idz do rzecznika praw konsumenta znajdziesz go w najbliższym urzedzie miasta. Następnie idz do sklepu i stanowczo zażadaj wymiany buta na nowy jesli odmówią zarządaj kontaktu z właścicielem. jesli to nie zmiękczy pracowników to spewnością własciciel bedacy zapracowanym im zaganianym człowiekiem każe wymienic ci te buty jeśli tak się jedna nie stanie. To zostaje przesłanie butów bezpośrednio do producenta jesli i to nie pomoże zostaje sprawa w sądzie. ale tak ponad wszystkim to jakie to jest niby prawidłowe wiązanie butów instrukcje dołączyli bo jesli nie to ty nie miałaś prawa wiedzieć jak prawidłowo wiąże się buty prawda.
glosek / 195.90.102.* / 2008-07-20 18:55
panadol nie żądasz instrukcji obsługi stołu?
może z niego się nie je ,tylko robi kupę...

Najnowsze wpisy