Forum Forum inwestycyjneFundusze

chce zainwestowac 10 000 zł w fundusz akcji

chce zainwestowac 10 000 zł w fundusz akcji

slawek82 / 83.10.227.* / 2007-09-06 12:05
Witam, chce zainwestowac 10 000 zł w fundusz akcji w PKO, jestem studentem i chce zarobic pare groszy na przyszłosc, chce zaiwestowac na ok 2 lata, czy teraz jest dobry moment aby zakupic fundusz akcji
Wyświetlaj:
jan kowalski / 2007-09-07 21:13 / Tysiącznik na forum
sytuacja się bardzo komplikuje, w najlepszym wypadku będzie spora przecena, dlatego podejmujesz spore ryzyko inwestując tylko w akcje. Jeśli koniecznie chcesz inwestować w fundusze akcji, to lepiej niech to będą przynajmniej parasole, zostawisz sobie chociaż ścieżkę do ucieczki.
cortez / 2007-09-07 20:14 / Bywalec forum
Co ja się będę powielał, koledzy już Ci napisali. Dywersyfikuj też fundami o mniejszym ryzyku, nie wszytko w jedno TFI. Dwa lata to bardzo mało dla inwestycji jedynie w fundusze akcji. Postaw część np. na aktywną alokację, może nawet na jakieś dłużne. Pozdrawiam
jertom / 2007-09-06 14:55 / portfel / Bywalec forum
ciekawie wygląda nobel mieszany pko niekoniecznie
TaS / 2007-09-06 12:41 / Tysiącznik na forum
Sławku,

bycie studentem zobowiązuje :) także do nauki. Nigdy nie ma idealnego momentu do kupna lub sprzedaży jednostek funduszu. Dlatego najlepiej kupować na raty...
Poza tym - dlaczego właśnie PKO... chyba nie powiesz mi jeszcze, że w MiSia?!
od razu Ci powiem: jest zamkniety.

Zbuduj lepiej zdywersyfikowany portfel - jeden akcyjny to jazda po bandzie :)
radziej / 2007-09-06 13:58 / Bywalec forum
jazda po bandzie jest super...
jan kowalski / 2007-09-06 15:44 / Tysiącznik na forum
to raczej jazda w stalowych butach za motocyklem. Na dodatek nago....
TaS / 2007-09-06 20:30 / Tysiącznik na forum
nieeeee przeciez same akcyjne to nie taki wstyd jak jazda nago po ulicy :)

choc obrazenia mogą być podobne...


zedrą skórę :)