offshore
/ 78.8.240.* / 2010-10-30 16:00
E tam, takie pitolenie wiecznie pokrzywdzonych sierot po komuniźmie - trzeba było być sprytniejszym od prezesa albo innego "manipulatora" :-) W każdym razie potencjał spółki jest duży a teraz jest świetny moment na kupowanie CIA . Pierwszy powód info poniżej, drugi patrz listopadowe WZ spółki (uchwalenie skupu akcji przez kadrę zarządzającą), trzeci to zbliżający się termin wyników za III kw., które zapowiadają się rewelacyjnie
2010-10-28
Najnowszy na świecie silnik napędzi grę Sniper: Ghost Warrior 2
Polski snajper strzela dalej?
City Interactive nie jest jeszcze w stanie policzyć ile dokładnie zarobi na grze Sniper: Ghost Warrior a już pół roku temu rozpoczęła pracę nad drugą jej odsłoną. Tym razem hit ze studia z Warszawy zostanie zaopatrzony w CryENGINE 3 czyli najnowszy na świecie "silnik gry" - w ten sam co gra firmy EA Games - Crysis 2 - którego szacowana sprzedaż ma wynieść kilkanaście mln sztuk.
Giełdowa spółka CI zawarła dziś umowę licencyjną z niemieckim Crytek na wykorzystanie w swoich dwóch nowych produkcjach technologii CryENGINE 3. Pierwsza gra w tej technologii zostanie wydana przez EA Games w pierwszym kwartale 2011 r. Dzięki tej technologii polska firma umocni swoją pozycję w światowej czołówce producentów gier akcji z gatunku First Person Shooter.
- To, że pierwsza część gry podbija USA i rynek europejski to nie przypadek, bowiem pracowaliśmy na to latami. Sukces Sniper: Ghost Warrior jest do powtórzenia a apetyty rosną dalej - nam na dalsze zyski a graczom na kolejne przygody. Gra technologicznie będzie na poziomie najdroższych światowych produkcji. Poprzednio postawiliśmy na jakość i to się opłaciło, teraz Snajper celuje klasę wyżej - zapowiada Marek Tymiński, Prezes City Interactive.
Dzięki najnowocześniejszej technologii studio City Interactive będzie mogło popuścić wodzę fantazji. Silnik CryENGINE 3 pozwala bowiem wdrożyć najwyższą jakość grafiki, będzie także korzystał z zaawansowanego modułu obsługi sztucznej inteligencji. Pozwoli też na obsługę animacji postaci, sekwencji wideo oraz udostępni narzędzia do tworzenia świata gry.
- Uważnie słuchamy uwag graczy. To od nich zależy nasz sukces i dlatego uwzględnimy ich sugestie tworząc kolejną część. Oczywiście gra będzie wydana na Xbox a , PlayStation 3 oraz komputery PC, będzie także dostępna w 3D - zapowiada Tymiński.
Dotychczasowa sprzedaż hitu znad Wisły sięgnęła 800 tys. sztuk i rośnie codziennie. Najwięcej nabywców gra znalazła w USA i Europie Zachodniej. A jeszcze nie doczekała się premiery na konsolę PlayStation 3. Sniper: Ghost Warrior (SGW) jest kontynuacją pomysłu gry, którą City Interactive kupił za kilkadziesiąt tysięcy złotych. Spółka zajęła się na początku wydaniem i dystrybucją. Po sukcesie na rynku niemieckim przystąpiła do budowy produktu od postaw, korzystając już ze sprawdzonego pomysłu. Sukces SGW przekroczył wszelkie oczekiwania. Gra powstała za zaledwie 3 mln zł a analitycy szacują, że może zarobić 30-40 mln zł.
Sprzedaż serii Sniper
Sniper Path of Vengeance (PC) - wydana w 2006 r. Sprzedaż tylko w Niemczech ponad 100 tys. sztuk
Sniper Art of Victory (PC) - wydana w 2007 r. Sprzedaż na świecie ponad 300 tys. sztuk
Sniper Ghost Warrior (PC + Xbox360) - wydana w 2010 r. Sprzedaż na świecie około 800 tys. sztuk