Co robić???

stanman / 2007-08-28 17:19
Witam, wszystkich forumowiczów,
Jestem początkującym inwestorem dlatego prosiłbym o rade. Od jakiegoś miesiąca chce kupić fundusze, mam przeznaczone na to jakieś 35 tyś zł. Przewiduje inwestycje na około 3 lat. Chciałem dodać że około 10 tyś zł posiadam jeszcze na koncie oszczędnosciowym w INGu.
W tym momencie nie wiem co mam robić czy kupowac fundy czy czekać. Chiałem kupić to co się da przez Mabnk, zacząć od fundów pieniężnych i obligacyjnych i po mału wchodzić w fundy akcyjne wpłacając minimalna kwote co kilka dni. Niestety juz na poczatku czekała na mnie niemiła niespodzianka ponieważ mój fundusz IDEA sprzedawany jest przy inwestycji min. 170 tyś zł. Czy taka cena dotyczy tylko zakupu przez Mbank ? Czym mógłbym ewentualnie zastąpić jakimiś innymi fundami, fundusze które nie są dostepne za pośrednictwem Mbanku czyli :

Arka Europy Wschodza
LUkas Dynamiczny
ING SUbfundusz

Proszę o poradę doradców finansowych i wszystkich forumowiczów a w szczególności Pana Sebastiana.Drutowskiego , Tas- a i innych szanowanych na tym forum znawców tego tematu. Dziękuje z góry za każdą poradę.

Moje portfel przedstawiałby się następująco:

AIG pieniężny 6000
IDEA Premium 4500
Skarbiec dłużny 4500

LEG MAson AKcji 6000
PZU MIS 3000
Arka Europy Wsch 2000
Lukas Dynamicz 5000
ING SUBfundusz 4000
Wyświetlaj:
TaS / 2007-09-01 00:33 / Tysiącznik na forum
widze,ze zostałem wywołany :)

ale się nie odezwe zbyt głośno, bo ilość tekstu jaką Sebastian wypisał mnie przytłoczy :)

powtórze tylko:
strach to naturalna ochrona przed głupotą :)
pazerność nie sprzyja spokojnemu spaniu...
nie wkładaj wszystkich jajek do jednego koszyka :)

itp itd :)
nie wiem który Subfund z ING chcesz wziąć, ale mimo to uważam, że proporcjonalnie portfel jest rozsądny...
jertom / 2007-08-30 08:12 / portfel / Bywalec forum
jest ok ze swojej strony proponuję przyjrzeć się funduszom noble