Forum Forum emerytalneOFE

Commercial Union - przetrzymywanie klientów

Commercial Union - przetrzymywanie klientów

Morpheo78 / 2009-02-25 23:10
Witam. Ciekaw jestem jak potoczy się rozmowa na temat przetrzymywania klientów przez Commercial Union. W minionym transferze małżeństwo zdecydowało się na opuszczenie CU. Wydatnie im w tym pomogłem. Nie było to trudne, patrząc na wyniki funduszy. Niestety (dla klientów i dla mnie) Commercial zakpił ze wszystkich - nie wypuścił osób chcących zmienić fundusz. Podczas rozmowy telefonicznej przeprowadzonej z klientem za powód podali fakt przesłania zawiadomienia o zmianie funduszu o jeden dzień za późno - 11 lutego. Podczas gdy umowa była spisana w styczniu, wtedy tez zostało wysłane zawiadomienie. Nie jest to pierwszy przypadek przetrzymywania klientów przez Commercial Union. Tym razem sprawa trafi do KNF-u, gdyż fundusz trafił na zdeterminowanego klienta... Czy wie ktoś o podobnych praktykach w innych OFE (nie licząc Nordei, zdecydowanego lidera w kombinowaniu przy transferach) ??
Wyświetlaj:
Marek Chyliński / 31.183.39.* / 2013-09-16 16:42
Umarła moja przyjaciółka była w III filarze ubezpieczeń. Jej dzieciom odmówiono informacji kto jest uprawniony by dziedziczyć. Jest to granda. Ja jak wycofałem się z tej firmy to otrzymałem 30% tego co wpłaciłem.
lezdrub@interia.pl / 83.28.254.* / 2010-03-03 11:46
Morpeheo. Ja miałem takie przypadki.
Najpierw jednak reklamowałem przesyłki pocztowe. I co się okazało,że to poczta dostarczała zawiadomienia z opóznieniem i OFE cu nic nie byliśmy wstanie udowodnić.
Ja miałem takich klientów, którzy z tytułu opóznienia chcieli kierować sprawę na drogę sądową z tytułu utraconego kapitału.

Ale to pczta zawaliła i można się było procesować,ale z pocztą.
Ja stwierdziłem,że mają ciemna umowę na opażnianie.(niektóre szły14 dni)
Bo przesyłki do innych instytucji zawsze dochodziły mi na czas.

Obecnie rezygnację z CU z ostatnich dni mozliwych do podpisania umowy wysyłam kurierem i mam pewne,ze mnie w ciula nie zrobią.

Tak więc musisz zreklamować przesyłki pocztowe do CU (AVIVA) ,jezeli nie wysyłałes ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. ABY mieć pewność, że jesteś wstanie im udowodnić niedopełnienie obowiązków transferowych.

Powodzenia życzę.
Bajo83 / 81.26.8.* / 2010-03-03 10:34
Potwierdzam fakt przetrzymywania klientów. Jestem takim przykładem. W razie czego służę swoimi danymi. Pismo dotarło 4 lutego - potwierdził to pracownik CU. a przyczyny niedokonania transferu nie podał - mówił oględnie o załatwianiu po kolei spływających do nich spraw (!?!?).
Lotto_1 / 83.28.249.* / 2009-03-18 23:48
Przez przypadek trafiłem na tę stronę. I myślę sobie tak. Wszyscy którzy się tu wypowiadają to HIENY które patrzą tylko na kasę nie licząc się z faktem czy człowiek który zmienia fundusz zdrobi dobrze czy źle. Tylko kasa. Żadnej etyki i moralności. Od dziś będę rozsyłał znajomym link do tej strony niech zobaczą. Mam swoją firmę i zawsze wkurza mnie wtrącanie się państwa do biznesu. Ale wam hieną trzeba ten biznes zabrać
Bajo83 / 81.26.8.* / 2010-03-03 10:36
Nie nazywaj hienami ludzi, którzy robią to do czego mają konstytucyjne prawo.
lezdrub / 79.185.88.* / 2009-03-19 01:43
lotto_1. najpierw zanim zaczniesz coś mowić, musisz miec jakąś wiedzę.

Otoż wiele osob ma powody do zmiany funduszu.
Nikt kto wybral fundusz OFE nie jest jego niewolnikiem.
Minęlo 9 lat i nalezy zrobić podsumowanie, czy fundusz , który wybralem jest godny zaufania, czy czeba go zmienić
Cu wybralo 2,8 mln i co zawiód.
Nalezy wybrać ponownie, albo mieć mniejszą emeryturę.
Jezli w ciągu 6 lat inne fundusze potrafią osiągnąć zys większy o ponad 15% to po co być dalej czlonkiem takiego funduszu jak OFE CU ????
Lotto_1 / 83.28.212.* / 2009-03-23 00:01
Masz rację. Czas na podsumowanie.
- Czy powinienem opuścić OFE które okłamało mnie obiecując po 2 latach niższe opłaty a tego nie zrobiło?.
- Czy powinienem opuścić OFE które chce mi podnieść opłatę za zarządzanie ale KNF się nie zgadza?,
- czy powinienem opuścić OFE którego właściciel bankrutuje?,
- czy powinienem puścić OFE którego właściciel okrada Polaków transferując lokaty do spółki- matki w Holandii?,
- czy powinienem opuścić fundusz który jest 14 w rankingu KNF wyprzedzając tylko Bankowy?
- czy powinienem puścić OFE do którego nie mogę się dodzwonić bo zmieniłem dowód
- czy powinienem puścić OFE o którego przedstawicielach piszą" psy gończe"

O kim piszę? O ING OFE. Moim OFE. Do dzisiaj. Przemyślałem sprawę.
Dziękuję za pomoc

A przy okazji. Jakąś wiedze to ja mam. Może nie na Nobla ale zawsze jakąś.
zbysz / 83.26.80.* / 2009-03-14 08:04
Pretensje można mieć tylko do siebie. Nie ma znaczenia kiedy podpisana jest umowa,ważne kiedy trafia zawiadomienie do Funduszu. Jak celowo na ostatnią chwilę się przesyła , to z powodu zbyt późnego dotarcia (termin do 11 dnia miesiąca transferowanego) to fundusz odmówi transferu. Wszystko tu jest w należytym porządku. Oprócz chwilowych wyników ,bardzo ważna jest również stabilność inwestycyjna (CU w czołówce) ,pobierane opłaty(CU najmniejsze koszty od składek-tylko 4%;przy zmiane na inny fundusz będzie kasował 7%;oraz najmniejsze koszty za zarządzanie).CU OFE był najlepiej zarabiającym klientem w 2007 roku.
malgonia / 83.8.91.* / 2009-03-16 20:29
dobrze powiedziane to było w 2007 roku, mam bard rzo zle zdanie o CU, bedac klientka CU chcialam zmienic fundusz,nawiedzil mnie czlowiek zwany dalej "ratownikiem"byl bardzo bezczelny, natarczywy, nie sluchal co mam do powiedzenia, tragedia , a do tego wszystkiego przetrzymali mi transfer na kolejne 3 miesiace, chociaz wyslalm zawiadomienie na czas, uciekajcie z CU
znajomy:) / 83.25.253.* / 2009-03-17 12:39
ratownicy z CU juz gonia.....
lezdrub / 79.185.98.* / 2009-03-14 14:03
zbysz.
A co powiesz,jak zawiadomienia dotarly do OFECU na 3-4 dni przed dniem wystawienia listy transferowej i tez klienci są zatrzymywani.

Od OFECU otrzymują jeszcze zawiadomienie, że nie spelnili należycie wszystkich procedur dotyczacych transferu.

Pięciu moich klientów wyslalo zawiadomienie30 012008 listami poleconymi piorytetowymi i też nie znależli się na liście transferowej, bo niby listy nie dotarly na czas.
Przesylka polecona piorytetowa musi być doręczona max w 3 dni.
Inaczej poczta ponosi konsekwencje takiego opóznienia.

Zazwyczaj taka przesylka jest w Warszawie w nastepnym dniu po nadaniu.
Wiem to z doświadczenia, bo wiele takich przesylek wyslanych osobiście w takim terminie dotarla.
Wynikaloby, że do OFE CU takie przesylki docierają az w 9 dniu..
Nie wierzę,że aż 5 takich listów nie doszlo w terminie.
W chwili obecnej przesylki są w reklamacji. Będzie znna dokladnie data, godzina i kto pokwitowal odbiór z nazwiska i imienia.

Do innych wszystkich funduszy takie same listy zdążyly wplynąć i klienci byli wystawieni do transferu.

OFE CU swoich czlonków funduszu, którzy chcą zmienić funfusz na inny traktuje, jak niewolników.
planerzyfinansowi.pl / 94.254.248.* / 2009-03-14 13:16
nie masz racji 4 % jest tylko dla KLienów którzy są od początku W CU
dla pozostałych jest 7 %
a jedynym towarzystem ktore pobiera 4 % jest Allianz:)
www.planerzyfinansowi.pl
L.S. / 90.156.56.* / 2009-03-05 11:46
przetrzymują klientów , to prawda, nie mówiąc już o agresywnych praktykach i kłamstwach ratowników. Sama doznałam nieuczciwości ze strony tego funduszu, ale nikt nie potrafił odpowiedziec mi na pytania, dlaczego takk się dzieje.
lezdrub / 79.185.98.* / 2009-03-14 12:07
L. S.
Praca akwizytorów i ratowników OFE CU to wyścig szczurów po prowizję.

Tam nie ma zadnej etyki zawodowej.

Potrafią wmawiać klientowi,że jak zmieni OFE CU na OFE Generali to straci.
Potrafią również z OFE Generali przenosić klientów do swojego OFE CU.
Tylko w listopadzie 2008 roku przeniesli w ten sposób 1453 osoby.
Pytam tych szczurów jakimi metodami udalo im się to zrobić.
Oplata wstępna obu tych funduszy jest jednakowa dla nowych klientów, natomiast zyski OFE Generali są dużo wieksze od OFE CU. Tylko za ostatni kwartal ci klienci stracili 1% na calym kapitale.
Jakie to powody mieli ci klienci Generali aby sie przenieść do OFE CU????

W transferze listopadowym zabrali też 504 osoby z OFE Alianz.
Tu klienci stracili podwójnie maja większą oplatę wstępną o 3% i również miejszy zysk za ostatni kwartal.
Co pokazywali akwizytorzy CU tym klientom, aby ich przenieść do swojego OFE.????


Otóz akwizytorzy OFE CU kierują się tylko tym że zarobią prowizję.
To że klient straci na takim transferze dla nich nie ma znaczenia.

Wyścig szczurów trwa dalej.
Ale trzeba go zatrzymać.

Jednym ze sposobów jest pisanie tych informacji tu na forum.

Skuteczniejszym dzialaniem jest informowanie o tego typu praktykach KNF.
http://www.ciszek.pl / 83.26.87.* / 2009-03-04 07:32

. W minionym transferze małżeństwo zdecydowało się na opuszczenie CU.
Wydatnie im w tym pomogłem

99% zmian OFE podyktowane jest namową akwizytorów.Nie jest to w pełni świadoma decyzja klienta. Często klient traci bezpowrotnie przywileje mniejszej prowizii od składek ,oraz mniejsze prowizje od zgromadzonych aktywów.Akwizytor bierze prowizje i znika , a klient pozostaje z problemem.
L.S. / 90.156.56.* / 2009-03-05 11:52
Tu się nie zgodzę, są nieuczciwe praktyki, ale klint powinien wiedzieć wszystko i powinno mu się opłacać, nigdy nie działam na niekorzyśćklientów i nawet sami sie dziwią , że nie namawiam ich jak inni przedstawiciele. Często robia klienci coś dla znajomych, rodziny , gdyz pracuja w jakimś fuduszu, sęk w tym , że to nie znajomi czy rodzina bedzie im płacić emeryturę, ale to decyzja klienta. Nieświadomośc jest bardzo duża, ale polacy bardzo luboią przerzucać odpowiedzialnośc na innych tylko nie na siebie, sami nie chcą się zainteresować swoja przyszłością , to wiem dokładnie ze swojej pracy.
lezdrub / 79.185.91.* / 2009-03-04 11:30
Przywileje traci, ale zyskuje na syskach jak zmieni nalepszy i to wielokrotnie zyskuje.

Bo róznica na oplacie wstępnej jest tylko od skladki bieżcej.

Róznicca w zyskach jest od calego kapitalu.

To powiedz ciszek że nie umiesz liczyć i myśleć logicznie.
L.S. / 90.156.56.* / 2009-03-05 11:54
masz rację, ale klinci słuchają to co powie ktoś, kto nie ma o tym zielonego pojęcia zamist samemu się zainteresować. Poczta pantoflowa ni wymaga nauki i czyatania, nieważny skutek, to nasza narodowa domena
any / 2009-03-04 16:49 / portfel / Bywalec forum
Co to sa "syski" i dlaczego ma zmieniać najlepszy?

Przyznaj się w końcu robaczku, że tak samo składnie jak potrafisz pisać tak samo potrafisz liczyć.
I że sprzedajesz, w co mocno wątpię tak samo składnie jak formułujesz zdania...
Morpheo78 / 2009-03-04 09:07
Jakie bezpowrotne przywileje mniejszej składki? Najpóźniej w 2014 będzie 3,5% dla wszystkich, a to mniej niż 4% w CU (a dla nowych, od 2004 było 7%). Patrząc na to co się dzieje mniejsza prowizja będzie jednak dużo wcześniej. Co do znikających akwizytorów - sugerujesz, że CU pamięta o swoich klientach? Może nieznaczyny odsetek, więc nic się tu nie zmieni...
L.S. / 90.156.56.* / 2009-03-05 11:58
Ma za duzo klientów, przez 9 lat nikt nawet nie zajrzał do klienta, a klienci wierzą , że ktoś reprezentuje ich interesy i nawet oopowiadają o biurach OFE i zmaianach funduszu adekwaatnie do sytuacji na rynku, Gdy czasem tago słucham to myslę, że gdyby ...., jak można 9 lat zostawić bez nadzoru pieniądze, zagladając na konto w banku, gdzie wpływa pensja kilka razy w ,miesiącu, a tu gdzie waży się przyszłość nie mieć wogóle swiadomości.
uczciwy1 / 194.181.127.* / 2009-03-04 11:36
Jestem cikawa czy AXA bedzie wydawać kupę kasy na akwizytorków po obniżce?
Co myślicie?


Opłaty od składek będą obniżone dopiero od 1 stycznia 2010 r. - ustalił wczoraj rząd.

Rada Ministrów zaakceptowała projekt zmian w systemie opłat na rzecz OFE. Zgodnie z projektem opłaty od składek mają spaść do 3,5 proc. od 1 stycznia 2010 r., a nie w połowie tego roku (miało to się stać już pierwszego dnia miesiąca następującego po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia). Rząd chce też podniesienia limitu opłat za zarządzanie. Pierwotnie OFE, które zebrały powyżej 20 mld zł, miały dostawać nie więcej niż 8,4 mln zł miesięcznie.

Dodaje, że rząd koncentruje się na rozwiązaniach, które dadzą kilka złotych wyższą emeryturę, a nie zajmuje się zmianami, które mogą podnieść ją o kilkadziesiąt złotych. Chodzi tu przede wszystkim o realizację zapowiadanego przez rząd utworzenia funduszy o różnym poziomie ryzyka w zależności od wieku ubezpieczonego. Wraca też postulat poszerzenia możliwości inwestycyjnych OFE, m.in. o aktywa zagraniczne i instrumenty pozwalające zabezpieczyć się przed spadkami na giełdzie.
edafton / 83.14.149.* / 2009-03-05 14:45
Jak na razie,to tylko zaakceptowała projekt.Znając sprawność działania rządu Tuska,to będą to tak przeciągać,aby "kolesiom" żyło się lepiej jak najdłużej.Więc myślę,że skończy się tylko na biciu piany pod publiczkę i tyle.
eme / 83.5.96.* / 2009-03-04 11:54
Uczciwy 1 osobiscie mysle ze spolki akwizycyjne "wymysla" nowy sposob na mozliwosc transferowania klientów, z powodu wprowadzanego w przyszlosci zakazu akwizycji. Co do srodkow ktore zostana uruchomione na akwizycje to beda one wyzsze niz do tej pory, z racji tego iz wielu "przedstawicieli" i "doradcow" emerytalnych zrezygnuje z "pracy" i rozwiąze umowy akwizycyjne. Trzeba przeciez czyms zachecić.Pozdro.
anty cu / 83.30.143.* / 2009-03-04 08:20
tak tak cu się sypie więc jedyną gadką akwizytorów cu jest mowienie o niższej prowizji bo wyniki też mają jedne z najniższych (kiepskie). jak wyjdzie ustawa i prowizja dla wszystkich będzue 3,5% to nie wiem co wymyślicie......

może powiecie że CU to taka typowa polska firma :P

wstyd....
lolek3 / 83.5.224.* / 2009-02-26 19:03
Tak znam firma DSA SA pracujaca dla AXA to dopiero sa cwaniaki.
Morpheo78 / 2009-02-26 21:38
Powtarzasz się. To po pierwsze. Po drugie może skomentujesz to co napisałem? Chyba że nie masz argumentów, co wydaje się najbardziej prawdopodobne... Swoja drogą - jeżeli nawet w DSA są "cwaniaki" to i tak nie maja wpływu na politykę ratowania AXA. To tak na przyszłość, żebyś czegoś się lolku3 czegoś na tym forum nauczył.
ex agent / 85.232.233.* / 2009-02-26 16:52
RADA DLA AGENTÓW - WYSYŁAJCIE SAMI LISTY I TO ZA POTWIERDZENIEM - BĘDZIECIE WIDZIEĆ DATĘ OTRZYMANIA LISTU I PO KRZYKU ...
q-tass / 87.205.204.* / 2009-02-28 15:17
Dobre, zapamiętam!!!
any / 2009-02-26 12:33 / portfel / Bywalec forum
Morpheo, jeżeli w piśmie stoi, ze zawiadomienie dotarło 11 lutego, to tak jest - ściema sie nie opłaca, każde PTE prowadzi rejestr poczty przychodzącej, w odpowiedzi na skargę KNF dostanie wyciąg z rejestru i finito - miej pretensje do Poczty Polskiej.
Albo do siebie - chcąc utrudnić życie ratownikowi z CU wysłałeś pisma w ostatniej chwili...
W każdym razie konsultant na infolinii podał klientowi to co widział na ekranie komputera, bez ściemy.

A co do Twojego pytania.
Każde z PTE pilnuje stanu swoich klientów i zanim umieści dane klienta na liście transferowej sprawdzają dane kropka w kropkę.
lezdrub / 79.185.71.* / 2009-02-26 18:58
Trzech moich klientów cu ofe też nie póscilo w transferze listopadowym, choć zawiadomienia poczta dostarczyla 07112008.
Nie dość, ze nie wystawili do transferu, to jeszcze uporczywie agenci CU ich nachodzili, aby zmienili zdanie i wycofaki się z transferu.

Zaznaczam ,że klienci ci przechodzili do OFE Generali i znali róznicę w wynikach obu funduszy w calym okresie.

Efekt trzy zawiadomienia do KNF.

Obecnie wypelniam dodatkowo druk zakazujący podawania danych osobowych Funduszowi dla innych podmiotów i osób ( ochrona danych osobowych.
Tak więć fundusz nie może wysylać agenta do klienta, bo lamie prawo.
i teraz już takich przypadków nie mam.

Decyzja klienta, to rzecz święta. W OFE CU też ją muszą szanować.
Chyba, że chcą następne powiadomienie KNF.
Morpheo78 / 2009-02-26 16:25
Hm, nie zgodzę się z kolegą. Zawiadomienia wysłane do innych PTE w tym samym czasie dotarły w terminie. Do CU jakoś nie...
any / 2009-02-27 11:05 / portfel / Bywalec forum
Morpheo - bądźmy normalni, jeżeli zawiadomienie dotrze w terminie i jest prawidłowo sporządzone, nie ma siły trzeba klienta wypuścić.
No chyba, ze sugerujesz fałszowanie dokumentów.
Zwłaszcza że CU posiada normę ISO, która gwarantuje terminowe załatwienie sprawy, ale złożonej w terminie i w sposób poprawny!
A dziwnym trafem najwięcej zawiadomień spływa do PTE (wszystkich) w ostatniej chwili...
I później akwizytorzy ściemniacze tłumaczą się nieudolnie, że to stare PTE nie chce ich wypuścić: "nie to nie ja zawaliłem -> to oni!"
I proszę odpuśćmy sobie te bajki o ratownikach kwitnących na trawnikach pod balkonami ofiar, napastujący je w parku, to bajki dobre dla słuchaczy ojca dyrektora - nikt rozsądny nie będzie się w nieskończoność produkował, szkoda czasu - jeden kontakt, umówienie spotkania i rozmowa - wystarcza.
Bo ja także mogę mieć w zanadrzu kilka odpowiednio podkoloryzowanych historyjek o miglancach sprzedających transfery.
Wiem jak trudno jest dobrze sprzedać transfer i wiem jak trudno jest uratować dobrze sprzedany transfer.
Naprawdę dobrze sprzedany transfer - niezależnie do jakiego OFE jest nie do uratowania i to widać od razu.
I tylko oferma nieudolnie sprzedająca transfery skarży się, że coś nie wyszło, bo to Ci drudzy zepsuli całą zabawę...
Proste?
I widać to w terenie, widać na tym forum, gdzie czasem produkują się niedouczeni mitomani i "miszcze ortografii", których jedynym atutem jest duża buzia. Nie czarujmy się, ale u osobnika nie potrafiącego poprawnie sklecić kilku zdań w języku ojczystym, czy też posiadających jakieś dziwne mniemanie o terminach doręczeń Poczty Polskiej, wzrasta prawdopodobieństwo popełnienia błędu formalnego...
A później szukamy winnych po tej drugiej stronie, zamiast zastanowić się jak uniknąć więcej tego typu pomyłek...
yna / 79.163.109.* / 2009-08-11 07:35
popieram any. robie i transfery i rowniez ratuje :). Dobrze zrobiny transfer jest nie do uratowania, wiem cos o tym...ale sprzedaz na skroty to samobojstwo dla akwizytora ....

ps. pozdrawiam kolegow po fachu:)
Morpheo78 / 2009-02-27 17:24
Any, z całym szacunkiem - może Ty raz sie umawiasz, idziesz i po sprawie. Są jednak koledzy, którzy tej trudnej sztuki nie opanowali w takim stopniu. A że chęć zarobku górą, próbują różnych zagrań. Powtarzam - "historyjki" to fakty z życia wzięte, opowiedziane przez moich klientów (z reguły znajomych bądź rodzinę). Nie mam powodu by im nie wierzyć.
any / 2009-02-28 08:03 / portfel / Bywalec forum
Morpheo, wybacz, ale nie czytasz co piszę.
I zaczynasz piać w sposób podobnie namolny. Nie neguję tego, ale to jest forum DYSKUSYJNE.
"Zmieniacze" także działają w sposób mocno namolny - osiem telefonów do jednego małżeństwa w sprawie zmiany OFE. W końcu zmęczeni klienci ulegli podpisali umowy z AXA, bez przekonania dla świętego spokoju, podstawową obiekcją przed pozostaniem była obawa przed ponownymi telefonami od akwizytorki pracującej dla DSA.
I zobacz tutaj na tym forum pęczki namolnych oferentów tak samo reklamujących "najlepsze z najlepszych" OFE.
Po co to?
lezdrub / 79.185.91.* / 2009-03-04 17:00
any. Ja w taki bajer, że klienci zmienili OFE boich ktoś nekal telefonami, to wcale nie wierzę. Gdyby ci klientci podczas pierwszej rozmowy stanowczo powiedzili, ze nie interesuje , ich zamiana funduszu OFE i nie życzą sobie dalej rozmowy na ten temat, to na pewno ta akwizytorka by więcej nie zadzwonila.

Jeżli tylko na podstawie nekania telefonami zamienili OFE ,a nie zpowodu zysku to poprostu, coś nie tak mąją w glowach.

Czego tu się czlowiek nie dowie. PARANOJA!!!!!!!!
any / 2009-03-05 10:54 / portfel / Bywalec forum

PARANOJA!!!!!!!!

Świetnie skomentowałeś swoje wypowiedzi....
DSA SA / 83.11.47.* / 2009-02-28 08:10
i taka KOBIETA z DSA powinna wyleciec bo robi syf całej firmie..
ludzie sa nienormalni dla kasy zrobia wszystko a cierpi przez to cała firma...
najgorsze ze takie sytuacje praktycznie nie wychodza na jaw...
any / 2009-02-28 08:29 / portfel / Bywalec forum
No nie wychodzą, bo klienci chcą mieć święty spokój. Wszędzie zdarzają się patologie. I podobnych sytuacji każdy działający na rynku doświadczył. Ale to nie powód, aby wieszać psy na całości.
A co do tej panny - jak znam życie, to już nie pracuje i ma dość tego typu pracy. Kolejna ofiara twardej rekrutacji...
DSA SA / 83.11.47.* / 2009-02-28 09:03
ja myśle że niestety ona jeszcze pracuje any, bo popatrz ile trzeba mieć determinacji żeby nękać klienta tyloma telefonami i w jakiej trzeba być desperacji.. u mnie w oddziale jest twarda polityka albo robisz tak jak trzeba albo do zwolnienia bo etap zatrudniania wszystkich jest bez sensu.. bo sa takie sytuacje jak z ta kobieta..
eme / 83.22.28.* / 2009-02-28 12:37
DSA SA ta determinacja bierze sie nie z idei niesienia pomocy ( zalegle skladki ZUS, lepsze rankingi OFE, dawniej ceny jednostek, itp, itd) bo to czysty marketing. Bierze sie tylko i wyłącznie z perspektywy zarobku.Bo w jaki sposób wytłumaczyć taka determinacje ??? Służenie pomocą, akcjami uswiadamiajacymi??? Nikt by , podpierajac sie takimi argumentami, nie był taki zdeterminowany. Jak juz wielokrotnie pisalem wszystkie szkolenia akwizytorów są organizowane pod konkretny cel. Ten cel nazywa sie kasa, a pieniadz w tym wypadku powoduje demoralizację. Cierpi tylko klient, który z niewiedzy poddaje się kazdym argumentom, nawet niesprawdzonym.
DSA SA / 83.11.47.* / 2009-02-28 15:56
eme nie pisz tak bo nie jest tak nikt w tej firmie nie robi szkolen o temacie zrob z klienta idiote. wiem bo w nich uczestnicze, moze masz jakies zle skojarzenia z dsa i temu tak sadzisz. to ludzie wykorzystuja firme dsa dla swoich celow... TO LUDZIE nie DSA...
i sam wiesz ze tak jest.
eme / 83.22.28.* / 2009-02-28 16:16
dsa sa nie pisalem ze maja robic z ludzi idiotów, nic takiego nie bylo. Chodzilo mi o to, ze przed kursantami buduje sie wielka wizje zarobków, awansów i swietlanej przyszłości .Dla idei nie beda pracowac. Stad bierze sie wszechogarniajaca dzicz na rynku wtornym ofe. Co do szkolen to osobiscie znam socjotechniki , wiem jak to sie robi, jak sie wplywa na zachowanie ludzi na ich postepowanie i zaangazowanie.
Poza tym
to ludzie wykorzystuja firme dsa dla swoich celow... TO LUDZIE nie DSA...

eee chyba raczej DSA wykorzystuje ludzi dla swoich celów i dla celów zleceniodawcy. Pozdro.
DSA SA / 83.11.47.* / 2009-02-28 17:55
sluchaj to ze firma daje mozliwosci to chyba dobrze??? a jezeli ludzie swa godnosc i uczciwosc stawiaja nizej niz stan swojego portfela to robia zle i takie osoby trzeba eliminowac i to nie jest problem w DSA tylko ludzi ktorzy nie rozumieja zasad etycznego biznesu no chyba sie z tym zgodzisz?
eme / 83.22.30.* / 2009-02-28 22:59
DSA SA oczywiscie ze sie zgodze :):) to nie problem ludzi jako takich, ale problem systemu szkoleń i motywacji, skoro tacy zostaja " wyprodukowani". Etyka zamiera tam gdzie nie patrzy sie na osobowość i jego etykę ale patrzy na kogos kto robi "produkcje". Tutaj właśnie jest problem nie tylko DSA .Pozdro.
eme / 83.22.30.* / 2009-02-27 17:56
Morpheo przestan juz :) dokladnie tak samo namolni sa zmieniacze. Im tez perspektywa zarobienia dobrej kasy zacmiewa ludzkie odruchy.
eme / 83.22.34.* / 2009-02-26 17:31
Morpheo78 zgrywasz sie swoimi wypowiedziami. Nie potrafisz sprawdzic kiedy zawiadomienie doszlo??? Dziwie ci sie ze do tej pory tego nie zrobiles. Rzucasz slowa na wiatr i starasz sie narobic zamieszania wokół konkretnego ofe.Pozdro.
Morpheo78 / 2009-02-26 18:34
eme drogi, proszę o radę - jak w Twoim Cu sprawdzić wiarygodnie kiedy zawiadomienie wpłynęło, jeżeli wysłane było bez zwrotki?? Bardzo chętnie skorzystam. Nie rzucam słów na wiatr, nie robię zamieszania wokół Commerciala. Czytaj ze zrozumieniem - nie tylko ja narzekam na Twój CU. Każdy agent innego OFE ma takie same problemy, które nasiliły się ostatnimi czasy. Commercial od zawsze ratował, do tego można sie przyzwyczaić. I to akceptujesz, jak pisałeś w innym miejscu. Ale żeby przetrzymywać? I dlaczego tylko klientów z dużym kapitałem? Nie lubię tego funduszu za te właśnie praktyki. Jak wiesz ja to AXA - mimo to staram się być choć odrobinę obiektywny (poczytaj moje wypowiedzi w innych miejscach forum). Ale gry nie fair nie zaakceptuję. Mogę wyliczać sposoby ratowania klientów przez ratowników CU - od ciągłych telefonów i odwiedzin o różnych porach po straszenie i wyczekiwanie pod blokiem późnym wieczorem. Albo bladym świtem. Nie powtarzam po kimś - to słowa moich klientów. Moich, nie moich "szkoleniowców" - swoją drogą, nie mam nikogo takiego, sam sie edukuję. Jak tu pałać sympatią bądź nawet być obojętnym w stosunku do takiego gracza OFE? Jeżeli powiesz, że to co piszę to nieprawda i pierwsze słyszysz że CU ratuje i stwarza problemy o których piszę - nie będziesz już partnerem do rozmowy, zaprzeczając oczywistej oczywistości.
eme / 83.22.29.* / 2009-02-27 08:21
Morpheo racja, zle praktyki sie nasilaja we wszystkich OFE i tak bedzie, bedzie jeszcze gorzej. To juz nie walka a istna wojna gdzie dobre maniery nie maja miejsca.Dlatego czas juz z tym skonczyc.
Jak w CU sprawdzic wiarygodnie kiedy wplynelo zawiadomienie??? Nie zartuj ze jako zmieniacz ofe lub ratownik tego nie wiesz?? Poczta ci da dokument z podpisem odbiorcy i data odbioru. Złóż wniosek na poczcie o utrate poleconego lub proste zapytanie o date dostarczenia. Bez sensu dopytywac w ofe!!!Chociaz uwazam ze tam cie nie oklamali, ze faktycznie list wplynął po czasie.
Co do technik akwizycji i technik ratowania to mozemy gadac calymi dniami,wszak wszyscy jak tutaj czytam robia "uczciwa" i "czysta" dla klienta robote. Kazdy ma lepszy fundusz od drugiego itp itd. Ale to jest juz za malo aby klienta pozyskac, idzie sie na ilosc akwizytorów wypuszczonych na rynek, mami sie ich wielkimi zarobkami, ideą niesienia pomocy itd itp. Juz nie jest istotne co soba reprezentuje, ma pozyczyc krawat i pójść w teren. Wystarczy ze kazdy z nich przepisze czlonka rodziny do ofe ktore bedzie reprezentowac, odnotowane zostanie to jako sukces i wyklaskane na najblizszym spotkaniu w firmie.Wpadaja tutaj na forum zaraz po szkoleniu, Brzydze sie tym.
Wracajac do tematu, zanim zaczniesz osadzac o zle praktyki itd itp jakikolwiek OFE sprawdz date wplywu pisma. Masz wspaniale pole do popisu aby odegrac sie na kazdym funduszu zglaszajac to do KNF i naglasniajac sprawe. To mozesz zrobic.
Jeszcze jedno: nie pisz do mnie "twoje cu" wszak jestem klientem ale nie akwizytorem.OKI?
lezdrub / 79.185.71.* / 2009-02-27 01:12
Morpheo. Jest sposób na sprawdzenie kiedy list polecony dotarl do odbiorcy, jezeli byl to list polecony pomimo,że bez zwrotki.
Poczta na dostarczenie takiego listu ma masymalnie 6 dni.
Jezeli masz awizo nadania możesz zreklamować tą przesylkę i wówczas poczta musi dokladnie sprawdzić bieg tej przesylki i kiedy i kto ją pokwitowal.

Wówczas bedzie klient mial dokument do udowodnienia OFE CU kiedy przesylka dotarla.
Jak również będzie mial niezbity dokument do zgloszenia skargi do KNF.

Pozdrawiam. Zawsze sluże pomocą w celu zwalczania chamstwa.
lolek3 / 83.5.224.* / 2009-02-26 18:58
"Jak wiesz ja to AXA "Raczej DSA SA-cwaniaczki
Morpheo78 / 2009-02-26 16:23
Podobno Allianz? Fakty droga Pani, fakty się liczą. Nie siejmy plotek proszę...

Najnowsze wpisy