Forum Forum ubezpieczeńSamochodowe

Commercial Union Direct

Commercial Union Direct

kater / 193.24.24.* / 2008-02-26 11:23
Miał ktoś już styczność z tym nowym produktem Commercial Union? Firma solidna, duża i znana. Jakie więc wrażenia pierwsze w związku z ubezpieczeniami samochodowymi ? Dobra ofertę mają w porównaniu do konkurencji ?
Patrzyłem narazie na stronke http://www.cudirect.pl/ , to wygląda nieźle całkiem oferta
Wyświetlaj:
XXXhihi / 109.243.10.* / 2010-09-15 10:22
zobacz też tu:

http://dobre-ubezpieczenie.blogspot.com
pirek1234567 / 89.74.74.* / 2009-12-25 18:21
Na szczęście nie musiałem korzystać z likwidacji szkody w CU, bo jej nie miałem, ale probowałem rozwiązać z nimi umowę i cały przebieg tej operacji sugeruje, że firma CU nastawiona jest na wykiwanie klienta (jak zresztą szereg innych firm). Bo:
- próba rozmowy o warunkach przedłużenia ubezpieczenia skończyła się szybkim spławieniem mnie (co zaowocowało rozwiązaniem umowy przeze mnie i znalezieniem tańszego ubezpieczyciela),
- przez kilka dni nie udało mnie się ustalić na ich stronie, jakie są warunki rozwiązania umowy OC, Może i są, ale zakamuflowane, żeby zniechęcić klienta lub przeciągnąć termin,
- probowałem znaleźć owu, ale też straciłem dużo czasu i stwierdziłem, że załatwię to na wszelkie typowe sposoby.
patyczak24 / 83.1.104.* / 2010-01-18 21:02
Teraz możesz skorzystać ze znajomości ze Mną lub porostu zaplacić mniej za ubezpieczenie samochodu. Szukasz taniego ubezpieczenia auta ... AVIVA CU tel 0801 28 28 28 lub avivadirect.pl. Poproś o zniżkę za znajomość agenta _54127 _ RABAT DLA CIEBIE
monooke / 213.158.199.* / 2009-08-30 09:29
Ubezpieczenie w AXA

Zniżki na OC i AC w AXA

Ja płaciłam 1690 zł za rok w Hestii!!! Mam 24 lata, 0 zniżek, autko z 93 roku. W tym roku zrobiłam kalkulacje i w AXA wyszło mi najtaniej 812 zł za cały rok!!! Dodatkowo powołałam sie na polisę znajomego wypełniając wniosek w Internecie i dostałam 50 zł zniżki na OC.
Jeżeli chcecie dostać 50zł zniżki na OC lub 100 zł zniżki na pakiet OC i AC w AXA wejdźcie na stronę http://www.axadirect.pl/ i wypełniając wniosek powołajcie sie na moją polisę Nr BA1110632/08. Możecie również załatwić sprawę telefonicznie.
kuzynkaB / 85.222.12.* / 2009-04-25 19:22
oferta tania ale uważam ,że wszyscy powinniście czytać ogólne warunki ubezpieczenia na stronie .Ja się wczytałam .Szczególnie te paragrafy o udzialach włsanych w szkodach wypadkowych i kradzieżowych.No i amortyzacji. jak tego nie przeczytasz to kupisz tani a potem dopłacisz. Pani na infolinii nie zawsze zadaje pytania jaką wersję ubezpieczenia sobie zyczysz. . Z wykupionymi udziałami czy nie.A Ty odbierając polisę potwierdzasz znajomość OWU. Tak było z moją serdeczną przyjaciółką - niestety po powstaniu szkody musiało dość dużo dopłacić do naprawy. Dobrze by tez było przejrzeć informacje o kondycji finansowej firmy macierzystej tej spółki . Ciekawe są. Pozdrawiam KuzynkaB
makler2005 / 77.254.163.* / 2009-03-23 12:45
2009-03-23 13:20, ~makler2005 napisał(a):

CU DIRECT-AC -PRZESTRZEGAM PRZED TYM UBEZPIECZYCIELEM!!!!

Wykupiłem pakietowe ubezpieczenie/OC+AC+NNW-pakiet max/za który zapłaciłem za rok z góry.Gdy doszło do likwidacji szkody,to poczatkowo,na etapie holowania,przyjęcia pojazdu do serwisu wszystko przebiegało poprawnie,aż do momentu wyceny szkody.Wtedy rzeczoznawca terenowy,powołując się na ogólne warunki wykreślił bez powodu pompę wtryskową,która uległa awarii na wskutek zwarcia w instalacji elektrycznej podaczs kolizji(taką opinię uzyskałem od autoryzoawnego serwisi Bosch).Będąc przekonanym,że po takiej ekspertyzie,nie będzie problemu z wypłatą odszkodowania/za resztę części dokonano wypłaty-zlecenie naprawy bezgotówkowej/,otrzymałem pismo w którym CU informuje mnie,że nie wypłaci odszkodowania za awrię pompy KTÓRA ULEGŁA USZKODZENIU poprzez zwarcie w instalacji elektrycznej po kolizji,
z powodu niesprawności wynikającej z przyczyn wewnętrznych.Przyznam,że z taką bezczelnością i zakłamaniem nie spotkałem się już dawno,no może w czasach totalitaryzmu.Rozmawiałem z prawnikami i ekspertami od motoryzacji-wniosek jaki nasuwa się jest tylko jeden-CU uchyla się od swoich obowiązków statutowych i nie chce wypłacić odszkodowania działając wybitnie na szkodę klientów.PRZESTRZEGAM PRZED TĄ "FIRMĄ"
Zalety
TANIE UBEZPIECZENIE
Wady
NIEKOMPETENCJA,BRAK WOLI LIKWIDACJI SZKODY,FATALNA KOMUNIKACJA,IGNORANCJA I WRĘCZ CHAMSTWO!
1 ROK
poszkodowana / 195.187.80.* / 2009-06-05 10:05
A ja spotkałam się z podobną bezczelnością-to PZM TU.Odmówili mi wypłaty odszkodowania z AC,twierdząc że do pęknięcia szyby nie doszło wskutek działania czynnika zewnętrznego tzn. że wierzą w działanie sił nadprzyrodzonych.Już trzeci miesiąc czekam na odpowiedź na odwolanie a próby kontaktu z osobą prowadzącą sprawę są bezskuteczne.Wykonałam dziesiątki telefonów,osoby odbierające informują mnie że ta osoba do mnie oddzwoni ale jeszcze nigdy tego nie zrobiła.W tej firmie też nie radzę ubezpieczać samochodu!!!
Głupek / 85.222.123.* / 2009-07-16 18:15
Po za siłami nadprzyrodzonymi jest takie coś jak naprężenia...
Szyba jest sklejona z dwóch, a pomiędzy nimi jest folja czy jakieś tworzywo sztuczne nie pamiętam.... Jeśli np: na gorącą szybe plejesz zimną wode to ta szyba na zewnątrz gwałtwonie skurczy w stosunku do tej od wewnątrz (ciągle rozgrzanej) i pęknięcie gotowe. To tylko taki jeden przykład...
poszkodowana / 195.187.80.* / 2009-08-18 12:18
Nigdy nie byłam orłem z fizyki ale wydaje mi się że te naprężenia występują właśnie wskutek działania czynnika zewnętrznego,sam dałeś za przykład zimną wodę polaną na gorącą szybę.Chyba tak samo działa temperatura powietrza czy zimne opady atmosferyczne na rozgrzaną w czasie jazdy szybę (zmiany temperatury otoczenia,mróz,śnieg czy marznący deszcz).Dla mnie to jest właśnie działanie czynnika zewnętrznego a przynajmniej może być więc uważam że skoro towarzystwo ubezpieczeniowe bierze odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku działania czynnika termicznego ( a zmiany temperatury to chyba jest czynnik termiczny) to powinno wypłacić odszkodowanie.
klientka / 83.9.37.* / 2009-03-16 17:55
Bardzo zła firma.
Kantują .
Nie polecam nikomu.
Wszyscy moi znajomi już wiedzą
CU Direct . / 80.244.128.* / 2009-07-10 11:42
Bardzo Dobra firma, zobaczcie jak funkcjownuja inne firmy a potem mowcie o CU, a nie pieprtzycie glupoty, zonbaczcie jak axa czy te wszystkie linki 4 i ocenicie kto lepszy
złodzieje / 89.76.223.* / 2009-03-04 14:51
a fundusz emyrytalny tez nielepszy kradna jak po padnie nie polecam nikomu comercial union banda złodzieji i oszustów
serafina / 83.26.165.* / 2009-02-14 19:39
złodzieje i tyle!
wykorzystają każdą okazje aby "oszukać " klienta absolutnie zgodnie z prawem i przepisami.
wszystkie sporne i wątpliwe kwestie zawsze traktują na niekorzyść klienta i nie ma dyskusji....
klex / 193.24.24.* / 2009-03-04 16:18
jeżeli coś jest zgodne z prawem i przepisami, to nie są złodziejami i oszustami... ludzie ogarnijcie się ;|
oszuci comercial unin / 89.76.223.* / 2009-03-04 14:49
złodzieje kradaną jak po padnie nie polecam
Pointex / 2009-02-02 21:54
Ja z kolei mogę wypowiedzieć się o CU Direct tylko w dobrych słowach. Żadnych problemów w kwestii obsługi. Wszystko załatwione sprawnie, miło i profesjonalnie. Chyba niektórzy zwyczajnie źle trafili. Niestety wszędzie znajdą się osoby mniej kompetentne. Poza tym moim zdaniem Commercial Union oferuje obecnie najszerszy i najbardziej opłacalny zakres ubezpieczeń dla doświadczonych kierowców.
klient CU / 89.74.125.* / 2009-06-16 07:19
Myślałem podobnie do momentu decyzji o przedłużeniu ubezpieczenia.
Nie miałem problemu z pomocą w miejscu awarii samochodu, natomiast jakikolwiek kontakt w celu ustalenia wysokości składki na następny rok z CU jest daremny.
Prosiłem o ofertę przeszło miesiąc przed końcem ubezpieczenia, skończyło się wysłaniem przez CU polisy w dzień wygaśnięcia poprzedniej.
Dodatkowo moje wypowiedzenie umowy wysłane listem poleconym zaginęło w CU i właśnie mam przyjemność rozmowy z firmą windykacyjną, której to CU sprzedało wystawione bezprawnie OC na Mój samochód.
Sz. adaś / 94.40.112.* / 2009-01-16 16:06
nie polecam.. bardzo niesolidna firma jej hasło powinno brzmieć MY JESTEŚMY ZŁODZIEJAMI..Wyłudzili ode mnie składke za cały rok pomimo że z ubezpieczenia nie korzystam. przesyłki wysyłają listem priorytet bez potwierdzenia odbioru. mimo że rozmowa z konsultantem była miesiąc do przodu to list doszedł juz po minięciu terminu opłacenia składki. pozostałem więc u starego ubezpieczyciela. Okazało się że pomimo odwołań z mojej strony TE ZŁODZIEJE uważają że umowa została zawarta!!!!!sprawa nie warta sądów chodzi o 204 zeta. więc hcyba wpłace aby mieć święty spokój.PRZESTRZEGAM PRZED TYMI ZŁODZIEJAMI . NIE ODPOWIADAJA NA PISMA BRAK PROFESJONALNEGO KONTAKTU..
agitator / 89.79.121.* / 2009-08-08 22:38
jesli sie zawiera umowe przez telefon i konsultant informuje o tym ,ze masz mozliwosc wypowiedzenia umowy w ciagu 30 dni a ty to ignorujesz to juz twoj biznes.
Ja myśle ze czasami nie myslimy co mowimy i wyrazamy zgode na zawarcie umowy i potem stad sa te szopki. Firma jest solidna i wyplacalna.
chrysler 300m / 88.156.140.* / 2009-02-13 20:17
Popieram mojego przedmówcę. Złodzieje!! do kwadratu. Dzwonie raz i za chryslera 300m 2004 rok przy moich znizkach naliczaja mi za pakiet OC AC NW 1500. Podjechałem sprawdzić inne oferty i okazało się że najtaniej mam w PZM 1650. Więc dzwonię ponownie do Comercial bo tam taniej i nagle szok!!! Teraz ten zestaw kosztuje mnie 1890zł. Upłynęło może 5 godzin a cena wzrosła o 390zł. A klient przy telefonie twierdzi że nikt nie robił mi wyceny na 1500. Pisałem do nich 2 razy żeby oddzwonili. Ale mieli mnie w D.. Ja tez ich mam w miejscu gdzie plecy konczą swoją szlachetną nazwę. Pies ich trącał.
fafior / 82.160.57.* / 2008-07-02 13:40
witam wszystkich.mialem wlasnie do czynienia z wyplata odszkodowania Commercial Union Directz ac za gradobicie samochodu audi a4.rzeczoznawca przyznal mi 7 elementow do malowania plus szyba przednia do wymiany i dach.kosztorys zrobili na 2600zl minus 500zl udzial wlasny.chca wyplacic 2100 i twierdza jeszcze ze dachu nie trzeba wymieniac.stwierdzili to po zdjeciach siedzac za biurkiem a rzeczoznawca ktory byl na miejscu stwierdzil inaczej.czasem co tanie to drogie.dobra firma poki nie trzeba kasy wyplacic.Tak wiec nie polecam!!!!
bweqrkwpqr / 193.24.24.* / 2008-07-22 16:30
Jeśli masz problem to było skorzystać z metody bezgotówkowej. Jeśli poszedłeś na kosztorys to pewnie policzyli amortyzację, a na udział własny to pewnie sam się zgodziłeś przy zakupie polisy.
andyx / 79.185.120.* / 2009-08-25 17:57
Czy ty rozumiesz co ten człowiek napisał?? Stwierdzili, że dachu nie trzeba, skoro rzeczoznawca stwierdził inaczej. Gdzie tu widzisz amortyzację? Co za półmózgi.
dudzik / 213.158.196.* / 2008-03-18 21:52
Może i tak , ale chciałam obliczyć sobie składkę i wyskakiwał mi jakiś błąd. O co chodzi z tym miastem w formularzu? Może i jestem głupia, ale jak można wpisać jakąś wartość, gdy nie ma okienka do wpisania!!!!!!!!!!!!!
ogonek / 84.10.19.* / 2008-03-28 22:26
Hej,
ja też miałem sytuację z "miastem" i w końcu doszedłem że trzeba wybrać odpowiednią miejscowość. Pod moim kodem pocztowym znajduje się kilka miejscowości:)
Aha i jeszcze się trzeba cofnąć chyba o jedno pole:))))
JoJo1980 / 195.42.249.* / 2008-03-28 14:38
Hej,
ja zostawiłam dane na stronie i oddzwonili - niestety nie w terminie, który im podałam...
Potem kilkakrotnie umawiałam się z Panią na telefon zwrotny i zawsze musiałam ja do nich dzwonić, bo jakoś nie oddzwaniali...
Składkę (AC+OC+NNW+Ass) zaoferowali najniższą... no i zdecydowałam się na nich...
Potem były już tylko schody:
1. Problem z płatnością kartą kredytową (bo musiałam czekać na telefon osoby uprawnionej do autoryzacji takich transakcji)
2. Nie poinformowali mnie, że wyboru dostarczenia polisy (poczta lub kurier) powinnam była dokonać przez płatnością kartą (kurier kosztuje dodatkowo 23PLN)
3. Pani nie chciała przyjąć płatności za kuriera
kartą i "wmówiła" mi, że przesyłka dojdzie najpóźniej za 5 dni roboczych (czyli w czwartek przed świętami).
4. W czwartek (po wizycie na poczcie i upewnieniu się, że nie ma u nich takiej przesyłki) zadzwoniłam do nich jeszcze raz - zgłosić reklamację - poinformowali mnie, że wystarczy mi potwierdzenie uiszczenia zapłaty kartą (na którym oczywiście nie ma informacji jakiego ubezpieczenia dotyczy) - pan sugerował, że jeżeli zatrzyma mnie policja to mogę powołać się na jakiś tam paragraf czy artykuł 68 (albo 86), że NIE MUSZĘ przy sobie mieć kwitka potwierdzającego OC.... Po bardzo długiej rozmowie pan zaproponował że prześle mi skan polisy a ktoś skontaktuje się ze mną następnego dnia (chciałam, zeby najpóźniej do 16:00 w piątek kurier dostarczył mi duplikat polisy - chciałam wyjechać na święta)
5. Nikt się nie skontaktował, za to polisa dotarła we wtorek po świętach (data wysłania czwartek, 20.03 - nie miała więc szans dojść w terminie)...

mam 30 dni na odstąpienie od umowy i poważnie się nad tym zastanawiam...

PS. W liście przewodnim do polisy napisane było, że przesyłają również nalepki z numerami do nich itp. w razie wypadku - zawsze jest widoczne - nalepek nie było (niby głupota, ale źle o nich świadczy, że nawet takiej głupoty nie potrafią porządnie załatwić...)

Ocena za ofertę: 4-
Ocena za obsługę: 2-
TARGET5 / 84.10.19.* / 2008-03-28 22:16
Cześć!!!
Ja również miałem płatność kartą kredytową i dostarczenie polisy pocztą. Przesyłka spóźniała sie(w sumie to nic dziwnego,przecież to Poczta Polska:), więc przedzwoniłem do nich. Zaproponowali mi przesłanie scanu polisy na @, na co się zgodziłem bo przecież co miałem zrobić???? Poprosiłem ich jeszcze o przesanie potwierdzenia płatności kartą z dokładnymi danymi jakiego ubezpieczenia dotyczy ta płatność. Przesłali mi i scan i potwierdzenie.Wszystko to wydrukowałem sobie w domu i jeździłem na tym. Później okazało się że polisa która dotarła do mnie pocztą była identyczna jak ta którą sobie sam wydrukowałem(jedyna różnica to jakość papieru, no bo teraz prawie wszystkie podpisy i pieczęcie są scanowane). Obsługę oceniłbym na bdb trochę mało koordynacji, ale zostaję-składka w pakiecie ekstra.
Hej!!!
JoJo1980 / 195.42.249.* / 2008-04-03 17:10
Hej,
doczytałam w ustawie treść artykułu 86 i niech to będzie przestrogą dla innych - nie warto wierzyć na słowo panu na infolinii:
"Osoba kontrolowana jest obowiązana okazać na żądanie organu obowiązanego lub uprawnionego do kontroli dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia obowiązkowego, zgodnie z warunkami tego ubezpieczenia, ważnej w roku kontroli, lub dowód opłacenia składki za to ubezpieczenie."

Przesłane przez CU potwierdzenie płatności kartą kredytową nie zawierało informacji, że płatność dotyczyła obowiązkowego ubezpieczenia OC (a jedynie "ubezpieczenia komunikacyjnego", co równie dobrze może oznaczać AC), a tym samym nie spełniało warunków tego artykułu.

TARGET5: Ja też dostałam skan na maila - ale tak naprawdę (i na szczęście) nie zatrzymała mnie policja, więc nie wiem, jakby potraktowałaby taki "kwit".
TARGET5 / 84.10.19.* / 2008-04-11 20:24
Wymyśl sobie fiutku własny nick:)
TARGET5 / 84.10.19.* / 2008-04-11 20:28
Ups:) nie na tym forum miał być ten wpis. Sorka!!
TARGET5 / 84.10.19.* / 2008-04-11 20:22
ODP dla jojo1980. Jak już wspomniałem w pierwszej wypowiedzi "Poprosiłem ich jeszcze o przesanie potwierdzenia płatności kartą z dokładnymi danymi jakiego ubezpieczenia dotyczy ta płatność"
volver / 193.24.24.* / 2008-04-04 12:06
cud jest ok
abcde / 83.28.165.* / 2008-07-11 21:52
Ale za to obsługę w likwidacji szkód maja rewelacyjna są tam osoby naprawdę w temacie i chociaz to idzie na ich plus
abcdefgh / 193.24.24.* / 2008-11-05 16:44
Przecież w ubezp. komunikacyjnym to likwidacja szkody jest najważniejsza.
ja_z_CU_AVIVA / 89.108.219.* / 2009-09-23 01:17
witam, czytam te wasze durne wwypowiedzi i widze że niektóre osoby to nawet nie wiedzą co to jest OWU, a to podstawa, pracuje w CU juz około 1.5 roku i wiem jak ta firma funkcjonuje w środku jest super w porównaniu do tego co slysze o innych i ich haczykach w OWU wiem o tym bo sam je czytam i nie pier... mi że ktoś gdzies tam kogoś osukał jak jest sie głupkiem i nie potrafi się wybrać dla siebie korzystego rozliczenia (czyli np fakrórowa albo warsztat ubezpieczyciela) szkody to niech tak zostanie. Mam pełne zaufanie do swojej firmy. Z tego co się wiem mamy w Aviva najlepszy procent zadowolenia klientów po realizacji szkody więc to mówi samo za siebie. Umowy zawierane przez tel lub internet maja 30 dniowy okeres ochronny gdzie klient moze wypowiedzieć taką umowę bez konsekwencji o ile nie rozpoczą się okres ochrony oczywiście w formie pisemnej. A jeśli chodzi o warunki ubezpieczenia to nauczcie się je czytac a nie udawajcie że się znacie i później piszecie takie p*******. Jeśli nie umiecie ich czytać to się zapytajcie konsultanta w Aviva (dawne CU) to wam wyjaśni te rzeczy kórych nie jesteście pewni i powie jak należy to rozumieć!!!!!!!!! później możecie komentować. Wiem ilu z was czyta te warunik i wiem ilu z was się na tym zna potwierdzają to moje rozmowt z niektórymi z was kiedy jak wam sie poiwe o jakiejś klasie taryfowej albo konsumpcji ubezpieczenie to mówicie nie nie mam a gówno wiecie ile firm stosuje takie rzeczy, a już najśmieszniejsi są niektórzy klienci Warty durnie że mało powiedziane kupują tam oc z NNW na osoby na 2 -5 tys gdzie ubezpieczają siebie na taką sume i nawet o tym nie wiedzą jestem ich w stanie zrozumieć do momentu aż im otworzymy oczy i powiem że NNW jest w każdej firmie inne ale to nawet jak juz ich o tym uświadomimy to są tak bardzo przywiązani do swoich agentów którzy ich oszukują ze nadal zostają na tych samych warunkach( jeśli jesteś klientem Warty i to czytasz polecam sprawdzić sumę ubezpieczenia NNW). Macie głowy to myślcie a nie noście do ozdoby. Acha jeśli macie jakieś pytania to prosze można pisac jak tutaj zerkne to odpowiem. I jeszcze jedno jeśli macie jakieś wątpliwości co do jakiści wystarczy porozmawiać z konsultantem CU a innym zapewniam że jeśli to nie jest jakaś młoda osoba niedawno przyjęta to zna się na rzeczy nie to co w innych frmach. Wiem o tym bo wczoraj dzwoniłem po kilku firmach i miałem wrażenie ze te osoby jak je zaptałem o nie kótre rzeczy to nie wiedziały o co chodzi i to ma być konsultant/ doradca klienta uśmiać się można. pozdrawiam klientów innych firm ubezpieczeniowych kórzy nie wiedzą co to owu i tych doradców kórzy mają ich w d... i nie zależy im na tym żeby klienta dobrze ubezpieczyć ( u nas jest inaczej ) wybór należy do Was
wolny człowiek / 83.27.5.* / 2009-12-28 21:42
No to chyba w aviva-cu niedługo będą pracować ludzie z łapanki, jeśli ktoś taki jak Ty (oceniając po stylu wypowiedzi) pracuje aż 1,5 roku.
M-G / 91.208.10.* / 2009-09-23 09:14
Tak się składa, że zawsze czytam owu przed zawarciem umowy, znam zapisy ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych... wymogi rynku.
Przypominam, że istnieje coś takiego jak etyka agenta - widać w Twojej firmie o tym zapomnieli. Ciekawe, jak "doradzasz" "swoim" klientom...
Nawet wzburzenie czytanymi na forum komentarzami nie powinno doprowadzać do takiej wypowiedzi. Proponuję odłożyć na bok źle pojętą asertywność i zacząć panować nad sobą. Ten zawód wymaga cierpliwości i wyrozumiałości.

Najnowsze wpisy