Forum Forum finansoweBanki

Credit Agricole opinie

Credit Agricole opinie

pionek92 / 2012-05-09 09:13
Chcę sobie założyć konto studenckie i zastanwiam się nad wyborem banku, w sumie znam tylko jako tako Credit Agricole, bo moja mama ma tam konto. Co sądzicie o tym banku, warto tam zakładać rachunek czy lepiej wybrać inny bank?
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Wyświetlaj:
sandokan / 83.8.210.* / 2017-08-21 21:34
Zamykam konto , dalsze jego utrzymywanie to strata moich pieniędzy.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Drajwer 1 / 46.77.178.* / 2017-09-20 22:04
Nie polecam. Po trzykroć nie polecam. Fatalne doświadczenia o których wolę nie pisać.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
H Szatkowski / 2017-08-22 07:04
Skoro nie używasz to zamykaj, tak należy zrobić w KAŻDYM banku.
Jeśli używasz, to masz po prostu niedobraną opcję konta.

Ale to przecież nieważne, prawda ?
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
sandokan / 83.20.138.* / 2017-08-22 09:37
H. Szatkowski .Wnioskuję że jest Pan pracownikiem Credit Agricole i dlatego skomentuję Pana opinię na temat mojej wypowiedzi. Otóż nie może tak być że zablokowane na moją dyspozycję środki wpływające na moje konto z przeznaczeniem na "inny" cel zostają z niego zabrane na ubezpieczenie bez powiadomienia mnie o tym . Nie jestem jedynym tak oszukanym - polecam przeczytać wpisy innych Waszych klientów.
- Uwaga!! Można zrezygnować z tego ubezpieczenia i żądać zwrotu "niewykorzystanej" części składki pobranej przez Bank C.A. i robimy to pisemnie .
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
H Szatkowski / 2017-08-22 10:25
Wnioskowanie złe i bezpodstawne. Jestem zwykłym klientem wieloletnim banku.

Wpis pierwotny nic nie wspomina o żadnym ubezpieczeniu, tylko o stracie pieniędzy na skutek konta utrzymywania.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
szc / 94.254.224.* / 2017-07-04 10:17
idiotyczne zmiany po modernizacji - brak opisu akceptanta w historii karty kredytowej choć w blokadach widać pełen opis - wcześniej było teraz sie nie da.
samodzielne zmiany limitów transakcyjnych po modernizacji i trudności z powrotem do wcześniej ustawionych - trzeba złożyć wizytę w placówce.
zmiany na gorsze - nie mozna, nie da się, tak ma być - sen wariata.
koszty utrzymania konta i karty kosmiczne
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
H Szatkowski / 2017-07-04 10:45

koszty utrzymania konta i karty kosmiczne

Zmień opcję konta. Ja mam koszty zerowe.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Potencjalny / 89.77.12.* / 2017-06-05 18:34
Gratuluje. Na prawde gratuluje. Kredyt hipoteczny mozna sobie na stronie wyliczyc tak? Mozna zaznaczyc jaka kwote sie chce tak? I czy posiada sie wklad wlasny? I wszystko ladnie pieknie a potem idzie sie do banku i chce sie czlowiek o kredyt dowiedziec i co... banku nie interesuje ile zarabiasz ani ile kredytu chcesz wziac tylko czy masz wklad wlasny... reszta nieistotna ale o tym nie informuja ze musi byc... ani ze musi byc 20% wejdz na strone policz sobie bo przeciez dobrze zarabiasz, miej marzenia i nawet jezeli masz zdolnosc kredytowa to i tak nie dostaniesz kredytu bo [...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Potencjalny / 89.77.12.* / 2017-06-05 18:50
Bo nie odkladales od x lat na to zeby jak trafia sie okazja kupic nieruchomosc i spelnic marzenia bo nie przewidziales takiej okazji... to po co sa te kredyty hipoteczne? Jak masz bogatego tatusia to wtedy dostaniesz a jak nie masz to se narz dalej bo bank nie jest od tego zeby pomagac ludziom ktorzy chca cos wlasnie miec bo ich stac na splate
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Piekarzok / 89.65.6.* / 2017-05-26 19:12
dzisiaj moja zona była zaplacic spłate kredytu i powiedziała pani ,ze chce wpłacic 2tys. i reszte przelac na finansowe do wypłaty czyli 490 zł. a ta pani sama od siebie spłaciła wszystko i jeszcze udaje głupia ze moja stwierdziła ze suma koncowa nie miała byc wypłacona do rak tylko na przelew .Wiedz dziekuje za taką obsługe skoro pani w banku wie lepiej z czego mam zyc po wypłacie i chwalebnie dziekuje za to ze mieszkam na starym osiedlu a ona pracuje na Wyszynskiego w Piekarach Sląskich dziekuje uprzejmie za obsługe i pierwej założe konto u Ruskich niz u nich .Naprawde polecam ten Bank dla ludzi ktorzy maja nerwy i pieniądze na wydzaniu za free
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
H Szatkowski / 2017-05-27 08:03
Tak. Bank mający 450 placówek niedobry, bo jedna pani w Piekarach coś tam.....
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
max1230 / 94.42.198.* / 2017-05-12 11:32
uciekać jak najdalej,oferują promocje,nie wiadomo co a jest problem z najprostszymi operacjami,bałagan informacyjny,zamknąłem konto jeszcze szybciej niż otworzyłem.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
H Szatkowski / 2017-05-14 10:16
Z jakimi operacjami ? Jako wieloletni posiadacz rachunku i innych produktów w tym banku (datujący się jeszcze od czasów LukasBanku) chętnie się dowiem....
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Grzegorz16061975 / 89.204.155.* / 2017-04-06 20:54
Ja mam tez zla opinie na temat banku mianowicie zona ostatnio robila zakupy w sklepie biedronka gdzie zaplacila 54.45 co sie pozniej okazalo agricola w razy dzien po dniu skasowala mi podana kwote z konta oczywiscie napisalem im na koncie wiadomosc zinformacja o bledzie i o tym co o nich mysle po 3 dniach pieniadze oddali ale Bog jeden wie ile razy wczesniej cos podobnego moglo miec miejsce na moim lub innych klientow koncie po zwrocie nawet nie rsczyli odpisac na wiadomosc z jakimikolwiek przeprosinami .Wiadomo teraz jestem zdecydowany przeniesc konto do innego banku tak wiec nie polecam nikomu tego banku chyba ze ktos bedzie codziennie sledzil ruchy na koncie
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
bla bla / 94.254.241.* / 2017-06-23 09:17
Ale bezmyślny człowiek z ciebie,to były błędy kart visa,masrercard i dotyczyło wszystkich banków
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
H Szatkowski / 2017-04-07 09:11
Tyle, że podwójne skasowanie za transakcję w 90% przypadków jest spowodowane po stronie systemu obsługującego płatności (terminale) a nie banku, który wydał kartę. Jest zdublowane obciążenie, bo dwa obciążenia karty raportuje ów system.
3 dni to rewelacyjny wynik w takiej sytuacji.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
plusik36 / 77.46.102.* / 2017-11-24 02:10
Od lat 90 jestem klientem banku. PBK BPH teraz PEKO SA NIGDY NIE MIAŁEM SYTUACJI PODWÓJNEGO OBCIĄŻENIA KONTA.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
eeewu / 87.206.15.* / 2017-03-31 20:07
Nie poleciłabym największemu wrogowi! Omijajcie szerokim łukiem!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
ania37 / 83.20.135.* / 2017-01-20 11:34
ubezpieczenie CALI EUrope S.A. w tym banku to dopiero kpina i oszustwo ,po pobycie w szpitalu 9 dni nie zapłacili odszkodowania ,rezygnujcie z ubezpieczenia bo i tak nie wypłacą złotówki ,potrzebują dokumentów które nie istnieją
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
"KREDYTOBIORCA"OSZUKANA / 89.64.12.* / 2016-09-19 20:11
STANOWCZO ODRADZAM TEN BANK.PRZESTAŃCIE REKLAMOWAĆ SIĘ W TELEWIZJI.MACIE NIEKOMPETENTNYCH PRACOWNIKÓW NADAJĄCYCH SIĘ DO HANDLU KOPERKIEM NA TARGU,A NIE W WASZYM ODZIALE PRZY HALI MARYMONCKIEJ W WARSZAWIE.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Aleksy / 37.47.57.* / 2017-02-10 09:25
To najgorszy bank jaki istnieje w polsce ze nikt sie tym nie zqinteresuje
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
masterx / 178.255.42.* / 2016-09-12 17:36
Odradzam ten bank wszystkim!

- UWAGA gubią dokumenty! i trzeba chodzić jeszcze raz wszystko wypełniać
- reklamacje na infolinii bez odzewu
- zgłaszanie spraw - sprawy giną, nikt nic nie wie. Zawsze żądajcie wydruku z numerem sprawy i datą, oraz potwierdzenie listowne komunikacji!
- długie kolejki w oddziałach - strata czasu
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
g / 78.88.137.* / 2016-09-05 10:08
dlugo by pisac ale ten bank to kpina... szczegolnie jesli chodzi o obsluge internetowa
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
wiwan / 2016-09-05 10:45
To napisz krótko. Osobiście korzystam z tego banku i właśnie przez internet i nie mam pojęcia na czym ta 'kpina' ma polegać.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
michalinagruz / 2016-06-23 10:46
Ja odradzam. Wzięłam ofertę za polecenie 100 zł...do tej pory tego nie otrzymałam
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
amanda31 / 77.255.241.* / 2016-08-18 11:19
Zgadzam się. Złożyłam w Credit Agricole dyspozycję zamknięcia rachunku dowiedzialam się, że nie mogę zamknąć bez zapłaty za odwołanie pełnomocnika-15zł.
Przecież pełnomocnictwo wygasa z chwila zamknięcia rachunku, ale pracownik stwierdził, że ma blokadę i nie będzie mógł zamknąć konta. Poza tym przelewając środki z konta opłatę pobrali mi w debet zamiast pobrać z kasy którą przelewałam. Misnus leżał i musiałam jeszcze dopłacić 6zł. Skandal jakich pracowników tam zatrudniają, którzy kasują tylko opłaty zamiast obslugiwać uczciwie.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Obcy 1035 / 37.248.162.* / 2016-09-15 10:49
Szrot nie bank ludzie uciekajcie jak najdalej przelewy idą z 2 dni niby darmowe kąto a kasują mnie po 50zł miesięcznie a jak dzwonie to mówią to nie możliwe
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Zła dziewczyna / 94.254.129.* / 2016-12-03 17:10
Przelewy idą max 1 dzień konto jest za darmo o karta za darmo pod warunkiem tr na łączną kwotę w miesiącu 500 pln ale coz pewnie i tak do ciebie to nie dotrze patrząc na twoją oetografie
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
szklarek / 2016-09-15 11:11
A Ty nie jesteś klientem, skoro nie jesteś w stanie zaznajomić się z tabelą opłat i prowizji swojego banku i dowiedzieć się jakie są przyczyny tego 'niby'.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Maciej O. / 178.36.81.* / 2016-06-21 21:36
beznadziejny.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Pawel-Gdansk / 82.164.57.* / 2016-02-28 21:17
Posiadam konto w credit Agricole od kiedy istniał jeszcze Lukas Bank i dziwie się wszystkim negatywnym komentarzom. Bank jest rzetelny, umowy są klarowne i czytelne.
Nigdy nie zostałem oszukany a klient jest obsługiwany na najwyższym poziomie.
Obecnie nie zamierzam zmieniać na inny bank, a jak komuś się nie podoba to niech założy konto w Amber Gold
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Yaaaa / 94.254.193.* / 2016-08-23 15:23
minął miesiąc od kiedy wypowiedziałem umowę, konto nadal jest aktywne, infolinia nic nie może, trzeba dreptać po raz drugi do banku który twierdzi, że wypowiedzenie było 2 tygodnie temu, a ja mam potwierdzenia, że jest ponad miesiąc. Sami nie wiedzą patrząc w system skąd u mnie tyle opłat. Żenujący poziom usług...
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Paula1003 / 5.173.112.* / 2016-02-28 17:49
ODRADZAM NA 100%BANK CREDIT AGRICOLE!!! MAM W NIM KONTO OD CZASOW LUKASA JESZCZE I JAK ZMIENILI NAZWĘ TO DOPIERO ZACZĘŁO SIE DZIAĆ-OSZUSTWA, CIĄGLE MINUSOWE KONTO, POTRĄCANIE KASY ZA NIC!! SKŁADAŁAM REKLAMACJE W GRUDNIU 2015R. I DO DZIS JESZCZE NIE DOSTAŁAM ODPOWIEDZI, A JUTRO IDE NAJPIERW DO KEROWNIKA,BY WALCZYC O ZWROT MOICH PIENIĘDZY, A POTEM ZREZYGNUJĘ Z TEGO BANKU! MASAKRA!!!!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]

Najnowsze wpisy

Konto osobiste - najlepsza oferta: