gość
/ 62.21.72.* / 2007-10-04 14:21
W fachowej literaturze, dotyczącej wprowadzania na rynek nowej rozgłośni radiowej podane są 4 kroki. Po pierwsze - znajdź grupę docelową. Zdecyduj, do kogo chcesz mówić – kto ma być twoim słuchaczem. W świecie tak zagęszczonego eteru, nie można już robić radia uniwersalnego, dla wszystkich (dla wszystkich, czyli dla nikogo). Jednym słowem - trzeba jasno określić swój target.
Drugi krok - zbadaj, co oni chcą - poznaj swojego potencjalnego odbiorcę. Dowiedz się o nim jak najwięcej - co lubi, a czego nie. Jakie ma tęsknoty, pragnienia. Sprawdź czego się obawia, czego na pewno nie akceptuje, z czym się nie zgadza. Teraz krok trzeci - daj mu to, co on chce, daj mu to, co trafia w jego potrzeby. A w końcu punkt czwarty i chyba najważniejszy: Wmawiaj mu, że dostał to czego chciał!
no właśnie i biedne tułmanki po 2 latach myślą że dostali co chcieli a na oczy przez całe życie i tak sami nie przejżą