Witam,
podobne wątki się pojawiały ale żaden nie dotyczył firmy energetycznej, więc proszę o pomoc.
Jestem klientem Energii i korzystam z rozliczenia rzeczywistego, co oznacza, że co miesiąc podaję stan licznika i na tej podstawie jest wystawiana faktura.
3 stycznia podałem stan licznika na 31 grudnia,jednak wystawiona faktura (po miesiącu!) zawierała już wyższy
VAT i stawki z roku 2011, a nie 2010. Zgłosiłem reklamację 8 lutego, a odpowiedź odmowną uzyskałem dopiero 24 marca, czyli po ponad 6tyg.
Podstawą, był fakt, że aby podać nowy stan licznika trzeba uregulować wszystkie należności, a na moim koncie był dług w wysokości 2,96zł.
Jaki czas ma firma na odpowiedź w sprawie reklamacji? Czy po 14dniach nie przyjmuje się, że reklamacja została uznana? Jaka jest podstawa prawna? Czy można w jakiś inny sposób wpłynąć na firmę, żeby uznała moją reklamację?
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.