adam4321
/ 79.139.16.* / 2008-03-19 21:03
Witam rozpoczynam współpracę z firmą ubezpieczeniową, prowadzę działalność gosp. jednoosobową od 2 lat związaną z innymi usługami niż finansowe. Mam stałych klientów, rozwiniętą bazę kontaktów - teraz mam mały kryzys i większe opłaty na ZUS. Postanowiłem rozpocząć współpracę z firmą ubezpieczeniową. Otóż firma zatrudnia agentów na zasadzie umowy o współpracy, w której żąda aby prowadzili działalność. Okazuje się, że nie mogą oni prowadzić innej działalności z wyjątkiem ubezpieczeniowej i pośrednictwa finansowego, o czym mnie nie poinformowano - na początku ok, nie ma sprawy, może tak być. Podpisałem umowe o współpracy, w której napisane było, że nie mogę współpracować z innymi towarzystwami ubezpieczeniowymi, ale nie było nic napisane o tym, że mam zaprzestać obecnej działalności! Co więcej żąda się ode mnie wykreślenia zapisów z PKD nie związanymi z finansami! Czy to jest zgodne z prawem?