Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Czy można zarobić 10% miesiecznie na giełdzie?

Czy można zarobić 10% miesiecznie na giełdzie?

Amator_1200brutto / 80.53.3.* / 2009-08-23 08:59
Witam
Jestem początkującym inwestorem (raczej amatorem :-) ).
Czy jest możliwe aby miesięcznie zarobić 10% na czysto, grając tylko na spółkach wig20?
Ile (mniej wiecej) trzeba mieć gotówki aby zarobić na miesiąc (na czysto) około 2000-2500?
Pozdrawiam
Wyświetlaj:
chospodarze / 109.243.37.* / 2010-09-16 12:33
Sprawdź też tutaj:

http://dobra-lokata.blogspot.com
blokaba / 79.185.254.* / 2010-06-01 01:06
Jesli bardzo chcesz to najlepiej za 10groszy wiecej to strata kasy
LL / 91.193.40.* / 2010-05-31 21:08