Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Czy można zarobić 10% miesiecznie na giełdzie?

Czy można zarobić 10% miesiecznie na giełdzie?

Amator_1200brutto / 80.53.3.* / 2009-08-23 08:59
Witam
Jestem początkującym inwestorem (raczej amatorem :-) ).
Czy jest możliwe aby miesięcznie zarobić 10% na czysto, grając tylko na spółkach wig20?
Ile (mniej wiecej) trzeba mieć gotówki aby zarobić na miesiąc (na czysto) około 2000-2500?
Pozdrawiam
Wyświetlaj:
bolek77 / 2009-08-25 10:18 / portfel / Uparty Osiołek

Czy jest możliwe aby miesięcznie zarobić 10% na czysto

Jednorazowo? Oczywiście że możliwe. Stały taki wzrost, co miesiąc jest praktycznie nieosiagalny.

Ile (mniej wiecej) trzeba mieć gotówki aby zarobić na miesiąc (na czysto) około 2000-2500?

No to już nie jest skomplikowane zadanie matematyczne. Powinienies je sam rozwiązać. Żeby na czysto zarobic 2500 przy 10% zysku potrzeba ok 30 tys (19% to podatek od zysku)

I na koniec. Czy możliwa jest strata w miesiąc 10% na gieldzie. Zapewniam Cie to żaden problem. Mozna w miesiąc stracić dużo więcej tylko na spółkach z W20
dodge / 2009-08-25 07:52 / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
Ślepej kurze czasami ziarenko też się trafi. Ogólnie - regularne zarabianie po 10% miesięcznie nie jest wcale prostym zadaniem. Weź sobie pod uwagę wpis hs2:


2009-08-24 09:13:49 | hs2 [ Portfel ] [ Uznany Gracz Giełdowy ]
Re: Czy można zarobić 10% miesiecznie na giełdzie? [0]
po kilku latach codziennej zawodowej gry jeżeli masz predyspozycje jest to osiągalne,
zaczynając od zerowej wiedzy utrzymanie takiego wyniku jest mało prawdopodobne.


Dla wiarygodności słów powyższych zajrzyj do komentarzy do potfela hs2. On wie co mówi.

Pozdr.
hs2 / 2009-08-26 21:14 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
Ale jest osiągalnym :) Jeżeli ktoś zaczyna za sukces można uznać wychodzenie na 0.

Ogólnie ten temat jak dla mnie jest źle oisanyi będzie osobą które są tu pierwszy raz mącił w głowie.