Czy Uniqa...?

Bartłomiej26 / 194.187.55.* / 2008-11-14 23:08
To dobry pomysl na ubezpieczenie samochodu? Czy jest tu ktoś kto sie u nich ubezpieczał, poradzi, poleci?
Wyświetlaj:
Karol8765 / 77.89.113.* / 2020-04-29 00:19
Nie POLECAM.
W zamian mogę dać namiary na stronę gdzie sam znalazłem ofertę. Akurat ja skorzystałem z oferty You Can Drive od Hestii i miałem taniej o 100 zł niż w innych przeglądarkach.

https://porownanieoc.strefa-ofert.pl/


POLECAM!!!
Paw30 / 188.146.58.* / 2019-12-28 23:10
Sama nazwa wskazuje - "unika". Unikać ich jak ognia.
zygfryd690 / 84.38.105.* / 2018-05-09 11:46
Szkoda z winy zarządcy drogi (dziura w jezdni). Przyjechał rzeczoznawca, udokumentował, wycenił. I na tym kontakt się urwał. Zadzwoniłem do firmy (czas oczekiwania ponad pół godziny, koszmar), konsultant powiedział, że była odmowa, bo UNIQA nie widzi winy zarządcy. Podobno wysłali list z decyzją. Ten list idzie już ponad 2 tygodnie, więc dziś zadzwoniłem ponownie i nikt nic nie wie. Masakra, nie polecam takiego ubezpieczyciela, który swoich klientów (płacących składki) naraża na koszty pomimo polisy, ponieważ ja z pewnością będę się sądownie domagał wypłaty odszkodowania od zarządcy drogi.
Karol Parcia / 77.252.68.* / 2018-02-01 13:45
Nie wiem jak ma się to z samochodami, ale moja historia z ubezpieczalnią jak chodzi o mieszkanie wygląda tak:
Odradzam tą firmę KAŻDEMU,
oczywiście jak chcę się kupić to zachowują się cudownie i milutko. Obiecują nie wiadomo co, jak to rzetelnie liczą, kalkulują wypłacają. Loda prawię zrobią na infolinii.

Ja musiałem się odwoływać 3 razy!
Stawkę robocizny jaką przyjęli to 13 PLN BRUTTO! Skandal. Nie wiem czy znajdę Mietka z pod monopolowego albo obcokrajowca (specjalnie nie piszę z jakiego kraju) który podejmie się pracy za taką kwotę. Nie mówiać już o firmie, która wystawia fakturę. Oczywiście za naprawę musiałem dopłacać ze swojej kieszeni...a jakże

Z decyzją zwlekają do ostatnich 30 dni. Mi przesłali list na 11 listopad (Święto Niepodległośc) [sic!].

Na infolinie 50 min czekania to standard i jeszcze kretyński automat każe do minute potwierdzać klawiszem.

Jeśli traficie na "likwidatorkę" Katarzyna Sobkiewicz, to żądajcie zmiany na osobę która jest etyczna, rzetelna i nie wyśmieje Was w twarz. Ja się dowiedziałem, że policzą mi 13 PLN za robociznę (poniżej pensji minimalnej!) i nie da mi więcej hahahaha. Nie wiem czy całe TU jest tyle warte, podobno dużo zależy od tego na kogo się trafi, tą panią ODRADZAM

Mieszkanie było wykonane jako wysokojaściowa usługa. Po zalaniu musiałem je doprowadzić do super stanu ze względu na chorobę mojej narzeczonej nie mogę dopuścić żeby oddychała grzybem. Pani Kasia miała to oczywiście w D.U.P.I.E. wyśmiała mnie, że nie dostane lepszej kwoty od nich, oni sobie przyjmują średnią i tyle (taa ku**a średnia 13 brutto). Zaprzecza sama sobie podczas rozmowy i jest niespójna.

Pierwsze kwoty, które dostałem były NETTO, JAK DO CHOLERY jako Kowalski mam płacić w netto? Poronione wyliczenia i pomysły. Banda niekompetentnych osób. Żal, który mam jak mnie potraktowano i czas który straciłem to jakaś totalna porażka.

Do dziś nie dostałem odpowiedzi o dostarczenie listy firm z mojego województwa, które podejmą się naprawy za koszty które mi wyliczyli. Nie widzę problemu, żeby oddać kasę i żeby zrobiła mi to profesionalna firma. W końcu ubezpieczenie ma pokryć straty a nie że się na tym zarabia...ALE NIE MA TAKIEJ OPCJI, NIE WYJDZIESZ Z NIMI "NA ZERO", dołożysz. Gwarantuje Ci.

Jeśli ktoś chciałby wzory odwłowań to chętnie mu je prześlę. Z tysiąca złotych zrobiłem 2,5 (choć straty na minimum 3 koła, co oczywiście wykazałem w kosztorysie, którego nie łaska wziąć pod uwagę. Gdzieś mają, że malujesz pożądną farbą albo masz nie najtańsze panele z marketu)

Sprawa moim zdaniem nadaję się do sądu...może są jacyś chętni na pozew zbiorowy ?
zadowolony640 / 31.175.131.* / 2014-08-07 22:28
Jak najbardziej... z mojego doświadczenia polecam. Sam wiesz OC byle gdzie ale AC może być UNIQA ponieważ mi szkodę wypłacili jak należy
Kate882 / 195.225.247.* / 2014-08-07 21:57
Nie wiem jak klient indywidualny jest tam traktowany, ja mam firmę z 12 pojazdami i już trzeci rok kontynuuję tam polisy ( na umowie flotowej) i jestem zadowolona. Mimo kilku szkód ciągle mam dobre stawki a do likwidacji szkód też nie mogę się przyczepić- wypłacają.
wkurzony / 77.113.15.* / 2014-03-12 00:30
Zawarłem umowę na ubezpieczenie, otrzymałem od agenta polisę i opłaciłem ją gotówką. Po 8 miesiącach (!) otrzymałem listownie wezwanie z KRUKA do zapłacenia kwoty kilkadziesiąt złotych wyższej od tej, którą zapłaciłem za polisę, tytułem zaległości z tej polisy (numer polisy się zgadza). Zaczęło się nękanie telefoniczne (automat, SMS-y) z wezwaniem bym dzwonił do KRUKA na jakiś tam numer. To jest podejście do klienta, podpisz umowę, opłać polisę i czekaj aż UNIQA naśle na ciebie KRUKA. Aż strach pomyśleć, co by było, gdybym musiał skorzystać z tej polisy. NIGDY WIĘCEJ UNIQA.
Mika 1 / 79.191.145.* / 2017-12-04 18:39
W żadnym wypadku, oszustwo!!! Próbujemy odzyskać pieniądze po nasłaniu Kruka,bo nie zapłaciliśmy ubezpieczenia za okres, kiedy samochód nie był naszą własnością!!!
Klient uniqa / 164.127.16.* / 2013-10-25 15:25
Ja mam bardzo dobre zdanie o Uniqa. Nie wiem skąd te negatywne opinie. Chyba osoby krytykujące nie mają doświadczeń z innymi firmami ubezpieczeniowymi. Dopiero by zobaczyli jakie tam są problemy. A może to negatywne opinie pisała konkurencja... Ha ha...
Łuki205 / 178.42.104.* / 2014-04-08 23:10
A może taki pozytywny komentarz pisze jeden z oszustów pracujących w Uniqa
sssss / 91.232.175.* / 2013-08-13 16:04
UNIQA FIRMA OSZUKANCZA NIGDY WIECEJ
vila / 212.96.244.* / 2013-04-10 11:04
ta firma jest niekompetentna,pracuja tu oszusci,5 miesiąc prosimy sie o odszkodowanie za zalanie,a panie przez telefon tylko bajki opowiadają,to jest skandaliczne
oskjola / 91.230.86.* / 2013-03-07 16:53
Uniqa to wielka pomyłka !!! Jako osoba poszkodowana nie mam z kim rozmawiać. Likwidator Pan Rafał Kowalczyk jest bezkarny. Nie reaguje na żądne prośby. Likwidacja szkody trwa wieki. Pan tłumaczy się że jest mocno zapracowany. Nie odbiera telefonów, do Pana kierownika dzwoniąc co godzinę codziennie nie można się dodzwonić??? Na infolinii informują ze to wina likwidatora. Nawet nie ma gdzie zgłosić skargi. Samochód służy mi do pracy. Mam już ogromne straty. Nie mogę pracować od 31 stycznia 2013. Za co mam żyć ? To moje podstawowe narzędzie pracy. Ta firma unika prawdziwej odpowiedzialności, firma krzak. Oddaję sprawę do sądu. Nie do pomyślenia. Gdzie jest zarząd ???
`poszkodowana / 46.187.190.* / 2013-03-24 00:07
Ja również miałam wątpliwą przyjemność być poszkodowaną przez klienta firmy Uniqa a likwidatorem był niejaki Rafał Kowalczyk. Oczywiście odmowa uznania roszczenia, o czym dowiedziałam się 3 m-ce od rzekomego wydania decyzji, bo żadna decyzja do mnie nie dotarła.
Do tego całkowity brak kontaktu z tym jegomościem. Żenada...
pyskatyizzy / 84.38.216.* / 2013-02-28 03:04
Nie wiem czy uniqa to dobry pomysl, niech wypowiedza sie inni.. wiem ze liberty direct jest ok ;)
lewy 3 / 46.76.136.* / 2012-09-07 22:35
mam ubezpieczony samochód w tej firmie,samochód byl leasingowany przez reiffesien bank.Skończył się leasing w dn.30.06.2012 ,ubezpieczenie było w czynszu leasingowym.w czerwcu kończył się termin ubezpieczenia-bank przysłał fakturę już na całość sumy ubezpieczenia.kilka dni póżniej doszło do nieudanej próby kradzieży,ale uszkodzono stacyjkę i zamki.samochód na lawecie pojechał do serwisu,nie został jeszcze przejestrowany.Uniqa zleciła naprawę warsztatową bezgotówkową.Likwidator szkody przesłał mi decyzję zapłaty,za trzy dni telefon z serwisu,ze nie zapłacili Vat-u.dzwonię do likwidatora,a on twierdzi,że mam polisę na wartość netto samochodu i vatu nie pokrywają.nie jest to mój pierwszy samochód w leasingu,dlatego się zdziwiłem,ze samochód mógłbyć ubezpieczony tylko od wartości nettio-nie jestem płatnikiem vat.Sprawdziłem polisę matkę-wpisana jest suma gwarancyjna ubezpieczenia brutto z faktury/czyli wartość netto + vat/ a obok napis netto.Czyli wpisali sumę brutto traktując ją jako netto,błąd czy przewałka?Składka liczona od brutto,a na polisie netto-aby uj..ć klienta na vat.Sprawa u prawnika i reiffeisen leasing.jaja...Omijać z daleka tą firmę
koniarek / 213.77.56.* / 2012-08-18 11:17
Prosze was nie ubezpiecze wiecej w tej firmie nawet rowera na e-mail nikt nie odpowie na telefon nikt nie zadzwoni sa sami dla siebie i rzeby kase ciagnac a nie po to, żeby człowiekowi faktycznie pomóc jak sie stanie jakas szkoda. to co ludzie pidsza na Uniqe to św. prawda nie polecam no chyba, że ostatniemu wrogowi pozdrawiam
manyl / 87.204.37.* / 2012-08-17 21:13
witam serdecznie, powinni się nimi zająć jak Amber Goldem
oszuści i tyle.
1 lipca przed moim samochodem przewróciło się drzewo, dużo nie brakło by mnie przygniotło, uderzyłem w nie i uszkodziłem przód. Droga i drzewo należy do Zarządu Dróg i on jest ubezpieczony właśnie w Uniqa, zarząd wystosował pismo że czuję się winny przewrócenia drzewa i należy mi się odszkodowanie. co zrobiła Uniqa napisała mi że zarząd nie jest winny !!! winny jest wiatr!!! i odszkodowania nie dostanę.
Paranoja jakaś unikajcie ich.
pozdrawiam
poszkodowanyz OC / 95.158.80.* / 2013-01-27 18:09
a jaka wina Zarządu Dróg, że drzewo sie przewróciło?? z tego co się orientuje to poszkodowany musi udowodnić winę sprawcy... (art. 6 KC) chyba, że się mylę
do początku nowsze
1 2 3

Najnowsze wpisy