Forum W wolnym czasieLifestyle

Diabelsko dobra reklama

Diabelsko dobra reklama

Money.pl / 2006-02-16 20:03
Komentarze do wiadomości: Diabelsko dobra reklama.
Wyświetlaj:
branżowo / 91.198.146.* / 2015-05-15 13:20
nowi wchodzą na rynek: plentyofpixels.pl - stronka fajna i czekamy na efekty
Waster / 217.99.131.* / 2015-03-21 12:47
https://www.4dl.pl Polecam wam tą firmę reklamową.
J. / 80.55.68.* / 2006-02-24 14:31
Czy spot to, przepraszam, znaczy tyle samo co film? Jesli tak,to po co udawać, że nie mieszkamy nad Wisłą?
sunset / 2006-02-16 20:03
wszyscy specjaliści od reklamy powinni uczyć się od Pirelii jak "wychowywać" swoich klientów! gartulacje!!!!!! świetny pomysł

podejrzewam, że utopiono w nim kupę kasy, ale W WYSOKĄ JAKOŚĆ ZAWSZE WARTO INWESTOWAĆ
Loko / 2006-02-17 16:03
Mumio!? przecież ta kampania jest do niczego! beznadzieja!
kabaret jest fajny, kiedy krótko trwa i jest zwięzły, a tych dwóch gości wydurniających się w każdej przerwie na reklamie na każdym kanale mam już zwyczajnie dość!
to, co głupie z reguły jest śmieszne, więc specjalnie się nie wysilili

reklama jest dobra wtedy, kiedy może funkcjonować bez produktu i nadal się podoba
kuba3 / 2006-02-17 16:13
OK - nie twierdzę, że eksploatowanie bez umiaru Mumio jest dobra akcją, ale pomysł i pierwsze spoty były strzałem w 10. O tych spotach rozpisywała się prasa, a więc przy okazji za darmo pisali o Plusie - dużo sie o tym mówiło, ludzie ściągali spoty z netu. Plus dużo zyskał wokół tej całej (z pewnością nakręcanej) otoczki. Choć nie wiem, czy przełożyło się to na sprzedaż...
sunset / 2006-02-17 18:53
ja słyszałem, że reklama z Mumio nie zwiększyła znacząco sprzedaży

podobnie zresztą jak kampania Heyah - w reklamę tej marki ładuje się ogromne fundusze tylko po to, by tworzyć historie z brandem w tle
bilans w przypadku Heyah wychodzi na zero, ale na każdym kroku słyszy się "a to peszek!"

pozdrowienia!
kuba3 / 2006-02-17 19:14
Niestety tak bywa, że najlbardziej efektywne są "zwykłe" reklamy bez polotu. Hausfrau robiąca pranie i zachwycająca się działaniem nowego proszku jest dużo skuteczniejsza, od reklam oryginalnych, do których stworzenia potrzeba było odrobiny kreatywności. I dlatego w przerwie na reklamy mamy, to co mamy.
sunset / 2006-02-17 19:23
racja
nalezy jednak rozróżnić reklamę, która ma służyć krótkotrwałemu wzrostowi sprzedaży, a kampanię, która ma za zadanie wyryć na mózgach konsumentów markowe logo- wtedy sprzedaż utrzymuje się na stałym poziomie i budżet reklamowy nie tak wielki i stabilny
swoją drogą - ciekawe, czy ta reklama Pirelli będzie tylko jednorazową akcją, czy faktycznie stanie się adserialem...???
może nawet tak ciekawym, jakim jest słynny kalendarz???
kuba3 / 2006-02-17 22:50
Jeśli chodzi o Pirelli, to ich strategia reklamowa jest klasą samą w sobie. Opony, jak opony - nie znam się na tym i nie wiem, czy sa lepsze czy gorsze od konkurencji, ale masz rację, że swoimi działaniami "wyryli" w mózgach (nie tylko klientów) swoje logo. Ktoś, kto nie ma samochodu, nigdy nie kupował opon, wie, że Pirelli to znana firma w tej branży. I za to można cenić tę firmę, że zleca reklamę najlepszym, którzy zatrudniaja najlepszych i nie krępuje kreatywności.
Dlatego też wcześniej przywołałem przykład Plusa (abstrahując nawet od oceny tych reklam i ich skuteczności, a tym bardziej od oferty tej sieci), bo to chyba wyjątek na polskim rynku, że daje się względną swobodę twórcom spotów. Bo, z tego co sie orientuję, to polskie agencje reklamowe przedstawiają klientom sporo dobrych pomysłów, ale zleceniodawca z reguły wybiera te mierne, już sprawdzone i oklepane i one są realizowane. I właśnie stawia na krótkotrwały wzrost sprzedaży, a nie na budowę marki i - jak piszesz - zapewnienie i utrzymanie stałej sprzedaży na dobrym poziomie.
kuba3 / 2006-02-17 14:52
Gdyby tak polskie firmy robiły dobre akcje reklamowe... Mam dość tej wszechobecnej sztampy. Wyjątkiem jest może Plus GSM, który odważył się na Mumio.
obserwatox / 91.198.146.* / 2015-05-15 13:20
a4u.agency między innymi odpowiada za zmianę obecnego wizerunku www.domeny.pl - widać zmiany..

Najnowsze wpisy