Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Dla kogo będzie praca w przyszłości?

Dla kogo będzie praca w przyszłości?

Money.pl / 2006-01-25 21:34
Komentarze do wiadomości: Dla kogo będzie praca w przyszłości?.
Wyświetlaj:
Morgana / 83.24.130.* / 2006-01-28 11:10
A ja twierdzę, że najbardziej będzie potrzebny psycholog, psychoterapeuta i psychiatra. Jak wynika ze statystyk 80% polaków potrzebuje takiej pomocy, po komunixmie, po reformach, po mobingu i po "siłowym" motywowaniu się do zadań bez umiejętności ich realizacji (odłoże z pensji i na pewno kupię mieszkanie). Acha. Pozdrawiam, na szczęscie mam gdzie mieszkać.
rrryryry / 83.30.163.* / 2009-02-10 08:17
wiekszosc ofert pracy to syf nad syfy
kierownicy marketow to ciężkie debile bez szacunku do ludzi
Studentka / 80.51.32.* / 2006-01-26 09:59
Witam. Ja studiuję finanse i bankowość (Irok) i mam taką cichą nadzieję, ze po studiach znajdę pracę wbrew prognozom ministerskim. Tak ajk pisali moi poprzednicy zdaję sobie sprawę z tego, ze potrzebna jest wiedza z wielu przedmiotów aby skuteczniej dac się wyzyskiwać pracodawcą.Ale chciałabym zwrócic uwagę na jeden powazny błąd naszej polityki, a bynajmniej chodzi mi o rencistów i emerytów. Mieszkam w małym mieście i u nas częściej do pracy przyjmowani sa emeryci (bo od nich są jakieś zniżki) a rzesze młodych wykształconych i gotowych do pracy ludzi błąka się po ulicach- dlatego wydaje mi się, że zmiana w prawie byłaby skuteczniejsza niz prognozowanie które zawody będą porządane a które nie. A jak pisała jedna z internautek matematyka w szkołach zepchnięta jest na sam margines..(ja byłam na bio-chemie i więcej musiałam uczyć sie historii i wos-u niż matematyki ...) Pozdrawiam
Matematyczka / 83.28.202.* / 2008-11-01 08:15
jak się chciałaś uczyć matmy to trzeba było iść na mat-fiz jak ja. U mnie jest 7 godzin matmy tygodniowo,uczę się jej non stop. Sama sobie wybrałaś taki kierunek to masz
Danuta / 82.160.18.* / 2006-01-26 20:58