Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Dokąd leci Centralwings?

Dokąd leci Centralwings?

Money.pl / 2007-07-26 11:32
Komentarze do wiadomości: Dokąd leci Centralwings? .
Wyświetlaj:
brat / 89.77.204.* / 2007-08-01 22:26
Niestety nie wszystkie spekulacje autora są trafne. Biznes lotniczy ma swoją specyfikę, ale większość zasad biznesowych jest uniwersalna i da się wytłumaczyć. Centralwings pomimo strat ma swoje mocne miejsce w grupie LOT. Rzeczywiście dziwne jest, że zatrudnienie wzrosło tam w sferze nieprodukcyjnej w ciągu roku, ale przecież LOT wymienił już Radę Nadzorczą i Zarząd odzyskując skutecznie kontrolę nad Spółką. Jeśli chodzi o wspomniane zamykanie Centralwings, to grozi ono bardziej firmie Prima Charter, która ma fatalną opinię na rynku lotniczym i która przy użyciu jednego samolotu wypaliła w kilka miesięcy więcej kasy niż Centralwings przez rok przy pomocy 9 maszyn. Co do wieku samolotów, to również nie jest tak źle z Centralwings jak z Prima Charter. Ponadto o samolocie mówi się że jest wiekowy dopiero po 20-tych urodzinach. Kandydatami na bankructwo na Polskim rynku są raczej linie Sky Europe, które nie mogą znaleźć partnera do fazy konsolidacji, a nie Centralwings, który jest w silnej grupie LOT i jako taki jest niezłym kąskiem dla inwestorów, nawet mniejszościowych.
Leonardo dV / 194.105.165.* / 2007-07-28 14:52
Wątek usunięty - regulamin forum.
pajak177 / 86.16.37.* / 2007-07-26 22:29
Ja jestem zadowolony lotow ta linia .Z Wroclawia do Londyn-Gatwik loty odbywaja sie planowo i napewno jest wiekszy standard niz proponuje Ryanair .Centralwings zadko robi promocje ktore wabia ludzi i proponuje zbyt mala ilosc lotow dlatego przegrywa rywalizacje.
Tomson / 83.24.248.* / 2007-07-26 18:50
Centralwings to linie które nie powinny istnieć ponieważ:
-nie informują pasażerów jeśli jest opóźnienie.inf. jest podana kiedy zenit oczekiwania sięga determinacji pasażerów.
-wszelkiego rodzaju skargi z powodu opóźnień nie przynoszą rezultatów
-nie ma żadnych materialnych odszkodowań z tytułu opóźnień .
Powinien ktoś z rządu na własnej skórze odczuć to tanie latanie,i od razu policyjnie zakazać lotów ośmieszających nasz kraj .
Życzę Centralwings jak najszybszej upadłości a właścicielom jak najszybszego powrotu na ziemię z głębokiego bujania w obłokach.
nieznany / 82.242.106.* / 2007-10-26 12:42
Przepraszam ale wiecej jest jadu niz logiki w pana wypowiedzi, prosze przestawic sie wiec na wiekszy optymizm,
a i podroze beda przyjemniejsze nawet z opoznieniem.
A.S.
Ikar666 / 217.44.197.* / 2007-07-27 15:37
To sie dotyczy kazdego lowcosta wjec nie kometuj. Central wings ma dos dobry std. szkoda tylko ze stare samoloty.

Proponuje zrobic rozeznanie i potem kometowac.
Pozdrawiam .
PILOT
pajak177 / 86.16.37.* / 2007-07-27 00:25
Przeczytaj najpierw regulamin i dopiero kupuj bilet.Nie tylko Centralwings takrobi tylko wszscy "tani"przewoznicy .a oto przyklad z Ryanaira coCi przysluguje:Odwoływanie lotów i zmiany w rozkładzie

Jeśli lot zostanie anulowany lub przed datą odlotu zostanie przesunięty o więcej niż trzy godziny w stosunku do oryginalnej godziny odlotu, a zaoferowany pasażerowi lot alternatywny mu nie odpowiada, przysługuje mu kredyt podróżny lub pełny zwrot pieniędzy w przypadku nieobycia podróży.
Linie lotnicze Ryanair nie zapewniają pasażerom odszkodowań w przypadku opóźnienia lub odwołania lotu z przyczyn niezależnych od firmy Ryanair. Dlatego pasażer powinien się upewnić, że ma aktualne ubezpieczenie prywatne o odpowiednim zakresie, które obejmuje takie przypadki. Pasażerom przysługują prawa wynikające z rozporządzenia UE nr 261/2004, tak więc w przypadku odmowy wejścia na pokład, odwołania lotu lub opóźnienia przekraczającego 2 godziny pasażer otrzyma pisemną informację o zasadach przyznawania odszkodowań i udzielania pomocy zgodnie z powołanym rozporządzeniem.
Pasażerowie dokonujący rezerwacji z dużym wyprzedzeniem powinni uzyskać potwierdzenie godziny odlotu i lotu powrotnego na stronie www.ryanair.com lub za pośrednictwem biura rezerwacji linii lotniczych Ryanair w czasie od 24 do 72 godzin przed odlotem.
Zepsuj Dublin / 83.70.133.* / 2007-07-26 17:32
Jak by firma byla rzetelna, to bysmy nia latali. Centralwings ma tak zla opinie, ze wole latac czymkolwiek innym. Ciagle spoznienia, odwolania, przekladania - to zart.
egon / 198.28.69.* / 2007-07-26 16:28
Model biznesowy był zły od początku. Centralwings to kopia Germanwings, która to firma nie radzi sobie najlepiej. Problemem LOTu jest brak jasnej strategii, co kończy się bezkrytycznym przyjmowaniem rozwiązań firm dominujacych w aliansach. Łączy się to z niezrozumieniem jak działa model biznesowy taniej linii (np. Ryanair) i nieudolnymi próbami kopiowania pojedynczych rozwiązań.
Briece / 212.244.126.* / 2007-07-27 06:52
Ależ LOT ma jasną strategię!!!. Jest to ta sama strategia, co w innych spółkach Skarbu Państwa!!! Jak największy management (żeby można było upchac jak największą ilość kolesiów - z partii, ze studiów i różnych innych nieudaczników). Mocne związki zawodowe (to dla personelu - żeby broń Boże nikogo nie zwolniono ) i to tyle.
Reszta to tylko R E Z U L T A T. Całe szczęście nie ma obowiązku korzystania z ich usług
Maciej Stefanko / 134.226.1.* / 2007-07-26 15:56
Latamz najczęściej Irlandii do Polski i z powrotem. Na pięć lotów CentralWings jeden był na czas.... dopóki mi się nie spieszy, mówię sobie- nie ma sprawy, przynajmniej tanio i bezpośrednio..... Osobiście jeśli tylko mam wybór wybieram Ryanair, pomimo mniejszych limitów bagaży ich oferta jest lepsza bo pewniejsza (choć też słyną z naciągniętego grafiku). Centralwings pewnie czeka los AirPolonia, bo w Polsce wciąż nie mają pojęcia o prowadzeniu transportu pasażerskiego włączając obsługę klienta.......
egon / 198.28.69.* / 2007-07-26 16:29
A myślałem że Later Or Tomorrow = LOT
kolejarz / 83.12.183.* / 2007-07-26 15:55
w piz........ ???????? Na to wygląda....
tony halik / 192.92.94.* / 2007-07-26 15:29
ja lecialem wczoraj do DUBLINA ze Szczecina(Goleniowa)
jestem zadowolony wczesniej latalem do Berlina teraz wylatuje o 11 a w domu jestem o 14 to 3 godziny z dojazdem i lotem a wczesniej wylot 7 w berlinie 10.30 a w domu 16. Dla mnie szczecin Dublin to oszczednosc czasu a jak ktos powiedzial "Czas to Pieniadz"
westi / 89.174.245.* / 2007-07-26 15:35
Co to za porownania? KLM leci z Warszawy a Sky Europe z
Krakowa.skomentuj
JIMMI / 212.51.198.* / 2007-07-26 12:38
Nawet nie zwróciłem uwagi na te wszystkie tanie linie lotnicze. Bilet u "normalnego przewoźnika jest w porównywalnej cenie do tanich linii, a napewno pewniejszy bo na lotnisku nie czeka się po 6 - 12 godzin na odlot i w końcu się słyszy, PRZEPRASZAMY LOT ODWOŁANY! Dla przykładu ostatnio leciałem na weekend do amsterdamu i z ciekawości porównałem oferty KLM i SKY EUROPE - KLM okazał się o 34,70 zł droższy!!!
Piracik / 83.19.61.* / 2007-07-27 07:46
Bzdury piszesz pracuję w Angli i często latam Centralwings z Krakowa bilety są niedrogie, obsługa miła nigdy nie czekałam dłużej niż to wymaga czas od odprawy do odlotu.
westi / 89.174.245.* / 2007-07-26 15:34
Co to za porownania? KLM leci z Warszawy a Sky Europe z Krakowa.
keyser soze / 83.12.183.* / 2007-07-26 11:52
To przedsiębiorstwo to jeden z reliktów realnego socjalizmu. Przechowalnia wiernych towarzyszy aktualnie rządzącej bandy. Mają tyle wspólnego z innowacyjnością i zdrową konkurencją, ile przysłowiowy mysi odbyt z torbą podróżną.
DOZ / 2007-07-26 11:32 / Ciemno widzę
Ponad rok temu kupiłem w CW bilety na lot do Dublina. Lot owołano. Pieniedzy do dziś nie odzyskałem. Maile i pisemne wezwania do zwrotu pieniedzy pozostają bez odpowiedzi. Telefony odbiera automat, wysłuchiwanie bzdurnych komunikatów generuje dodatkowe koszty, a jeśli nawet zdarzy się, że telefon odbierze konsultant (raz na 3-4 podejścia, po kilkuminutowym oczekiwaniu), rozmowa kończy się na obietnicach bez pokrycia. Kwota jest zbyt mała, żeby kierować sprawę do sądu.
Zostałem bezczelnie okradziony. Pozostaje satysfakcja - kradzione nie tuczy, drodzy Państwo, albo raczej tani państwo.
Magda . / 82.210.148.* / 2007-07-26 18:18
A ja bym Ci radziła walczyć.. pracowałam na tej infolinii jakiś czas i naprawdę nie jesteś jedyny a jeżeli ludzie zrezygnują to tak się będzie działo. Postrasz troszkę sądem to powinno zadziałać, wtedy oddawali pieniądze bez gadania. Przyznam się, że całą obsługę klienta prowadzi grupa, która nie ma o tym zielonego pojęcia a konsultanci zmieniają się co miesiąc, więc jak to może działać dobrze?! Jaka firma może działać dobrze jeżeli jest tak zorganizowana.. i w, której tak się traktuje klienta. A co do samych tanich lini lotniczych to powiem, że np z Wizz Air'em nie miałam kłopotów a najczęściej latam na trasie Warszawa - Londyn Luton, lot zawsze o czasie i ceny niestety konkurencyjne. A co do CW to bez komentarza ta spółka już dawno nie powinna istnieć bo nikt nad tym nie sprawuje kontroli, a co się sypie u fundamentów nie ma zagwarantowanej przyszłości.
xyx / 83.31.84.* / 2007-08-26 18:46
Jak sam napisałaś
"Przyznam się, że
całą obsługę klienta prowadzi grupa, która nie ma o tym zielonego pojęcia ", dobrze, że już tam nie pracujesz może na twoim miejscu znalazł się wreszcie ktoś kompetentny
krzychu 007 / 83.14.189.* / 2008-06-02 13:08
mi tam sie podoba ze mamy tanie linie na ktore mozna sobie pozwolic praktycznie z dnia na dzien bo to wydatek nieduzy.
A jesli chodzi o jakosc no coz cos za cos szampana sie nie spodziewalem ale jestem zadowolony bo zadnych przygod nie mialem
pozdrawiam

Najnowsze wpisy