Forum Forum inwestycyjneFundusze

doradcy inwestycyjni - czy warto?

doradcy inwestycyjni - czy warto?

zmysek / 83.24.97.* / 2007-12-03 12:11
Witajcie, na początku stycznia będę chciał zainwestować około 200 tyś zł, w związku z tym iż jestem laikiem czy mógłby mi ktoś doradzić jak i w jaki sposób najlepiej je zainwestować.
czy warto pofatygować się do doradcy finansowego czy do banku, w co waszym zdaniem zainwestować
pozdrawiam
Wyświetlaj:
wojtek1966 / 83.3.87.* / 2007-12-06 11:00
Ja mam raczej złe doświadczenia z kontaktami z tzw doradcami . Usiłują wcisnąć to na czym najlepiej zarobią na prowizji . Nie mówią całej prawdy o kosztach i ukrytych opłatach. Ale może trafisz na bardziej sensownych niż ja
klubbe25 / 87.205.46.* / 2007-12-04 16:29
prawnik gg 3411914 ci wytlumacze czemu 5 i 8

pewnei o Deutsche bank ci chodzi
cortez / 2007-12-04 15:46 / Bywalec forum
Z całą pewnością warto rozejrzeć się na rynku. Skontaktować się z doradcami, słuchać co mają do powiedzenia. Najlepiej jest umówić się z co najmniej dwoma, porównać ich oferty. Zastanowić się i wybrać. Ale przede wszytkim warto poczytać wcześniej, np. na stronie mBanku jest dotępna szkoła inwestowania lun np. jak Idyll proponuje poczytać informacje na stornach TFI (na unionklub.pl dosyć przydatna jest sekcja - edukacja), wynotować pytania wątpliwości. Po prostu się przygotować, żeby w miarę się orientować czy doradca wciska nam produkt czy rzeczywiście zna się na rzeczy i profesjonalnie podchodzi do swojego zawodu.
anonim2000 / 62.233.185.* / 2007-12-04 12:14
Witam!
Kilka podstatowych zasad:

1- czy warto kontaktowac sie z osoba ktora na codzien zajmuje sie finansami? TAK
2- czy udac sie do banku? tego nie polecam, gdyz z reguly w takich instytucjach jest nacisk na sprzedaz okreslonych produktow (plany sprzedazowe)