widac ze nikt swie z was o to nie staral - bo wyscie wiedzieli, ze nie jest tak rozowo.
1.
VAT od wszystkiego co kupisz na firme musisz zaplacic sobie sam - wiec kupujesz po netto cenach - jesli wydasz 20 tys. musisz zplacic ze swoich 4.6tys. zl VATu
2. Pieniadzy nie mozna wydac na paliwo, szkolenia
3. Zeby dostac dotacje musisz miec wklad wlasny i 2 zyrantow jakby.
4. Przyznana kase musisz wydac w 30 dni od dostania doatcji
5. Musisz rozliczyc wszystkie faktury, dokladnie co ile na co wydales - i sprawdzaja czy jest to zgodne ze wnioskiem jaki zlozyles.
6. ZUS placisz sam przez rok, nie z tych pieniedzy
7. Koszty prowadzenia biura rachunkowego - chyba ze lubisz sam sie rozliczac 1.5tyś rok
Wiec suma sumarum jak dostaniesz 20tys. -
VAT - ZUS - biuro = 11.3tyś kosztow operacyjnych
Dalej daje to 8.7tyś zł na 12 miesiecy prowadzenia dzialanosci w postaci zakupionego aktywa - wiec miesiecznie daje to 725zł do ewentualnego zysku z działalności firmy.
TAK to wyglada!!!