dywidenda

romualdf / 2013-07-05 12:27
Dzień dobry wszystkim .
Jestem początkującym graczem i wchodząc na giełdę myślę o kupowaniu takich spółek które płacą dywidendę. Co prawda jest indeks spółek dywidendowych ale to chyba nie są wszystkie spółki które dzielą się swoimi zyskami.
Jeżeli ktoś ma podobne podejście do inwestowania na giełdzie to prosił bym o podzielenie się swoją wiedzą.
Przede wszystkim zależy mi na spółkach które płacą najwyższą dywidendę procentowo do swojej ceny. O dzień ustalenia prawa do dywidendy i o dzień wypłaty.
Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych szacun !!!
Wyświetlaj:
romualdf / 2013-12-06 17:34
Gros firm wypracuje w tym roku wyższe zyski niż w roku ubiegłym. Większe mogą być zatem dywidendy w 2014 r. Z pomocą ekspertów wyłuskaliśmy te firmy, które mogą być wyjątkowo szczodre.
całość na stronie.
http://www.parkiet.com/artykul/1350691-10-spolek--ktore-wyplaca-wysokie-dywidendy-w-2014-r-.html?p=2
Może ktoś skomentuje ten artykuł.
Może jakiś czarny koń z tych spółek się wyłoni. Ja nie jestem aż takim dobrym strategiem dlatego liczę na komentarze i pomoc w wyłonieniu najlepszej ze spółek.
belg / 94.254.147.* / 2013-12-06 17:47
No jestem ciekaw. Zaraz sprawdze link.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
belg / 94.254.147.* / 2013-12-06 17:51
Niestety na moim telefonie odczytuje strone główna, ale podstro juz nie chce... mozesz cos wkleic?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
romualdf / 2013-12-08 10:29
To jest długi artykuł więc wpiszę tylko wymienione w nim spółki.
APATOR-39,50,KGHM-112,80,UNICREDIT-21,90,PZU-453,85,BUDIMEX-133,SYNTHOS-5,20,PUŁAWY-188,45,EMPERIA-71,46,4FUNMEDIA-17,50,LPP-8850,CCC-117 oraz ELEKTROTIM-9,03 który najbardziej mnie zainteresował.
miraanka169 / 77.65.19.* / 2013-12-09 13:28
:) :) no i jest 4funmedia?
zaskoczyłeś mnie :) :)

ja nadal obstaję przy moim dywidendowym