axxel
/ 83.143.213.* / 2008-11-19 14:41
Sponsoringiem pachnie z daleka, natomiast nie ma odniesienia do
rzeczywistej wartości oferty. A jest ona wyjątkowo korzystna
zarówno co do ceny, jak i jakości paliwa.
a to co jak nie marketing? :)
poza tym , ne widzę akurat w tym artykule jakiejs niechęci do "Rosyjskiego giganta" , po prostu tak sie reklamują , jakby wstydzac się że, są Rosyjską firmą, na polskim rynku, takie "wstydzenie się" nie bedzie dobrze odbierane (raczej nie będzie),
sam artykuł, oddaje pewna rzeczywistość, zarówno w świecie marketingu, jak i mentalnośc konsumencką, mi przypomniało się zasłyszane zdanie " kazdy chciałby mieszkać w parku, najlepiej w pobliżu lasu, ale jednocześnie chciały mieszkać w centrum miasta i miec wszedzie blisko i wygodnie." - nie mówię że to niemozliwe: ale osiągalne tylko dla nielicznych . :)
takich "paradoksów", jest zancznie wiecej, autor zaznaczył zaledwie , czubek góry lodowej.