Forum Forum emerytalneInne

emerytura w co inwestować

emerytura w co inwestować

przyszła emerytka / 212.75.114.* / 2011-02-21 10:27
jak najlepiej oszczędzać na emeryturę? Nie znam się na inwetowaniu w jakieś fundusze, więc myślałam o jakiś polisach, Czy możecie mi coś polecić?
Wyświetlaj:
gimski / 188.146.104.* / 2019-11-12 10:29
Na pewno system XTB - tam macie wszystkie istotne narzędzia i rozwiązania, sporo da się z tego wyciągnąć, ale wszystko wymaga rozsądku i analizy. Na pewno w tym systemie plus jest taki, że macie opiekuna, jest demo, wszystko można przetestować bez wykładania gotówki i to już konkret.
domminika2 / 188.146.230.* / 2020-01-30 14:42
Ja tutaj pomyslałabym też o ubezpieczeniu emerytalnym. Ostatnio widziałam bardzo ciekawą oferte w Prudential.
Mirek127 / 2018-10-01 10:09
Na złocie gram pod alternatywę dla akcji spółek dywidendowych głównie. Do tej pory zwroty praktycznie 15% rocznie, czasami mniej, czasami więcej. Na monetach jest dodatkowy profit według mnie, bo czasami sprzedaję kolekcjonerom, czy robię takie małe biznesiki przez aukcje online. Jak masz trochę czasu to idzie zarobić. Bardzo dużo monet złotych, które z 30% przebitką później sprzedałem kupiłem pierwotnie w http://mennica24.pl/.
M.M.Bielicka / 62.69.248.* / 2013-06-07 12:18
W nieruchomości, mimo wszystko, ziemia, mały domek, uwaga,/!/ nie mieszkanie, bo to rodzi koszty.Na bank, albo fundusze nie ma co liczyć.
Artiq / 77.45.15.* / 2011-02-23 09:37
Jeśli masz zamiar pobierać emeryturę przez 20 lat. Np. ZUS, OFE, IKE, gotówka, ziemia, akcje, polisy. I nie słuchaj żadnych pseudo-doradców (sprzedawców polis), którzy będą ci bajki opowiadać jaki to majątek zarobisz na ich polisie; w inwestycjach jest generalna zasada: większy zarobek=większe ryzyko i nie ma cudów.
marcinkowalski / 46.112.108.* / 2011-02-23 11:14