Forum Polityka, aktualnościKraj

EMIGRACJA ZA GRANICE^

EMIGRACJA ZA GRANICE^

Buzo1984 / 2008-02-06 02:06
Serdecznie Pozdrawiam wszystkich ktorzy czytaja moj post.

Jestem studentem zarzadzania i marketingu na ostatnim (trzecim) roku.
Obecnie pracuje nad moja praca dyplomowa, ktora jest zwiazana z rozwojem regionalnym Warmii i Mazur uwzgledniajac Europejskie prawo pracy i nierozlaczna emigracje do innych krajow Unii Europejskiej.

Jesli sa tu forumowicze, ktorzy wyjechali do innego kraju lub worcili, chetnie porozmawiam na msn.
Interesuja mnie fakty dotyczace wykonywanej pracy i ocena warunkow zyciowych za granica.

Rowniez interesuja mnie komentarze przedsieborcow, szukajacych pracownikow. Jak ciezko jest znalesc dobrego pracownika? Ile on kosztuje? itp.

Bardzo dziekuje za chwilke waszego czasu i zapraszam do dyskusji.

MSN: Buzo1984@hotmail.de
Wyświetlaj:
Buzo1984 / 2008-02-19 15:34
Dziekuje uprzejmie za komentarz.
To mi jednak nie wystarcza.

Chcialbym zaprosic Panstwa do zywej dyskusji jednoczesnie proszac o pomoc.
Czy uwazacie ze przez raptowny naplyw gotowki, GBP, do Polski ma wplyw na jego wartosc na rynku? Juz od dwoch dni szukam na to odpowiedz i jak narazie zaden profesor mi potrafil mi odpowiedziec. Z jednej strony mysle ze to i tak, jest jeden "garnuszek" czyli tylko zmienia miejsce z drugiej strony wiecej GBP w Polsce zweiksza jego ilosc jednoczesnie redukujac popyt.

Dziekuje ze komentarze.

Pozdrowienia,
Artur
emigrancik / 2008-02-08 06:04
Witam, wyemigrowalem z Polski jakies 17 lat temu i w tym czasie mieszkalem w Niemczech (ponad rok), Kanadzie (2 lata), Anglii (6 lat) i teraz Australii. Przyznam ci sie ze Anglia (w moim odczuciu) ma najnizszy poziom zyciowy potem Niemcy, Kanada i Australia najwyzszy. Statystyki to potwiedzaja.