Forum Forum finansoweInne

EURO-FINANZ-SERVICE Sp. z o.o.

EURO-FINANZ-SERVICE Sp. z o.o.

yarek22 / 95.49.221.* / 2010-12-11 10:11
Witam,

mam możliwość skorzystania z usług firmy wymienionej w temacie. Chodzi o firmę z adresem Plac Lelewela 2, Warszawa (współpraca z Nordea bank). Piszę tę informację dlatego że są firmy z bardzo podobnymi nazwami, a w internecie jest dużo komentarzy negatywnych ale w sumie to nie wiadomo o którą firmę dokładnie chodzi (EURO-FINANZ-SERVICE, EURO-FINANZ, czy EURO-FINANS). Ale do rzeczy: (będę uogólniał ponieważ nie znam się za bardzo na tym) mam możliwość założenia poprzez doradcę finansowego "ubezpieczenia na życie z funduszem kapitałowym i gwarantowanym planem wypłat kapitałowych - Nordea nawigator finansowy EFS" Czy ktoś posiada, posiadał bądź zamierza podpisać taką umowę? Mam wątpliwości po przeczytaniu komentarzy w internecie.
Chodzi o to, że w tym programie są trzy konta, z pierwszego i drugiego nie mogę wypłacić kapitału a z trzeciego kiedy chcę. Pierwsze i drugie konto "generuje zyski" z lokat i innych inwestycji, trzecie konto jest powiązane z tymi pierwszymi dwoma, tylko że mam do niego dostęp i mogę wypłacić pieniądze kiedy mam "chudszy miesiąc".

Koszt działalności ubezpieczeniowej to 2,90 miesięcznie + 1,8% stawka roczna opłaty z ubezpieczeniowego funduszu kapitałowego. Miało być wypłacanie bez opłat jednak w karcie parametrów widnieje opłata manipulacyjna za realizację wykupu częściowego z rachunku dodatkowego która wynosi 2,5%.

Korzyści dodatkowe:
-bez podatku od zysku co rok (19%)
-bez zajęć egzekucyjnych
-bez postępowania spadkowego.

a na końcu drobnym drukiem: