Forum Forum prawneCywilne

fatalna obsługa klientów sklepu internetowego rtv euro agd

fatalna obsługa klientów sklepu internetowego rtv euro agd

skomentuj
nataliaku / 2012-10-11 13:51
Stanowczo odradzam korzystanie z usług sklepu rtv euro agd z powodu braku szacunku do klienta i braku poszanowania czasu klienta. Opłacony towar nie dostarczono w umówionym terminie, brak odpowiedzi na maila z zapytaniem, brak jakiejkolwiek reakcji na wołanie klienta o uwagę. Podczas telefonicznej rozmowy nikt mnie nie przeprosił, dyktują własne terminy dostawy - nie powinno się tak traktować klienta, który zmarnował dzień na bezsensownym oczekiwaniu na dostawę opłaconego z góry towaru. Ani p. Ireneusz.Kaniewski ani pani Monika Nowakowska nie raczyli powiadomić klienta wcześniej o przewidywanym braku dostawy towaru.
Wyświetlaj:
esfad / 176.221.123.* / 2016-01-13 08:32
Mam trochę inne doświadczenia. Wydaje mi się ,że tutaj zawinił nie sam sklep ale doradcy. Sam równiez zamawiałem sobie u nich jakiś czas temu sprzęt, było pewne opóźnienie ale zostałem od razu poinformowany oraz zaproponowali mi rabat tak wieć nie mam do nich żalu bo takie rzeczy się zdarzają oraz jestem zadowolony z ich postępowania. Tyle,ze sprawa autora miała miejsce w 2012 roku. Sam mam doświadczenia z 2015 roku tak wieć pewnie obsługa się już zmieniła i to na plus. Na pewno jeszcze zrobię tam zakupy.
ariana / 5.9.180.* / 2016-04-25 12:15
Myślę,ze wszystko zalezy od tego na jaką obsługę się trafi. W moim mieście pracują naprawdę normalni goście, nie są nachalni Kupowałam w Euro już kilka razy W tym raz na raty i nie spotkała mnie żadna przykra sytuacja. Jeden tylko raz pracownik upierał się,że telefonu nie kupuję na raty bez ubezpieczenia ale przyszedł drugi i u niego nie było już z tym problemu :P
amanda7654 / 95.130.15.* / 2016-03-08 08:28
Ja również kilka razy kupowałam w sklepie Euro ale się z czymś takim nie spotkałam. Podoba mi się to,żę pracownicy nie są nachalni oraz podchodzą kiedy się ich wezwie ( wiele razy mi doradzali w sprawie sprzętu). Kupowałam tam sprzety praktycznie do całej mojej kuchni dwa lata temu. Teraz kupowałam laptopa i ani za pierwszym, ani za drugim razem nie spotkałam się z nieprzyjemnym traktowaniem.
Jurek z Warszawy / 31.11.142.* / 2014-12-22 18:48
Przyznaje rację.Duży dużo może,nawet potrafią brać pieniądze za przelew przez internet.
brzoza10 / 193.105.229.* / 2013-03-21 07:17
witam
kupilem w tym sklepie telewizor na raty,obsluga "fatalna"brak mozliwosci odstapienia od ubezpieczenia kredytu,dlugie formalnosci a na koncu oczekiwanie na wydanie sprzetu,jednym slowem dno totalne.sklep rtveuroagd przy tesco Lublin tylko pogratulowac zalogi!
Znafca1 / 80.249.4.* / 2015-01-12 10:54
Nie ma czegoś takiego jak brak możliwości odstąpienia od ubezpieczenia kredytu. Nie ma obowiązku kupowania tej usługi, ona nie jest integralna częścią wniosku o kredyt, tak mówi ustawa. Pani, która tak mówi, popełnia przestępstwo z art.286 KPK, czyli próba wyłudzenia pieniędzy.
w takich sytuacjach wzywam kierownika i proszę o przedstawienie konkretnego zapisu w regulaminie, czy innym dokumencie i żądam sprzedania towaru wg ceny na półce(gdzie nie ma informacji o obowiązkowym ubezpieczeniu). Wniosek - panie z obsługi odpuszczają (potwierdzone przeze mnie kilkukrotnie) - nie wykupuję nigdy ubezpieczenia w Eurortvagd.
Klient174 / 79.189.167.* / 2012-12-21 14:34
Chyba miałaś fatalny dzień.
skomentuj

Najnowsze wpisy