Forum Forum dla firmKsięgowość

firma w domu a opłaty

firma w domu a opłaty

marke78 / 2011-10-27 11:48
Zakładam własną działalność gospodarczą, zamierzam prowadzić ją w domu, chciałem w związku z tym zapytać jakie opłaty będę mógł wpisywać w koszta prowadzenia DG ?
Wyświetlaj:
wiwan / 2011-10-27 12:12
Właściwie każde, ale tylko w części "odpowiadającej" temu jaką część kosztów DG stanowi.
A to jest dość subiektywne i podważalne przez US.
Często stosuje się np. proporcję jaką stanowi powierzchnia pokoju przeznaczonego "na firmę" w stosunku do całego mieszkania.

Tu więcej:


http://www.money.pl/archiwum/tagi/tag,firma;w;domu,19744,1.html
marke78 / 2011-10-27 13:22
dziękuję bardzo za odpowiedź, a przez jaki czas musimy przechowywać takie rachunki?
szklarek / 2011-10-27 22:21
Wszystkie dokumenty kosztowe przechowujemy do terminu przedawnienia zobowiązań podatkowych- czyli przez pełne 5 lat kalendarzowych od końca roku kalendarzowego, którego dotyczą.

Innymi słowy- faktury z 2011 można wyrzucić w Nowy Rok 2017.

Najnowsze wpisy