Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum dla firmZakładanie firmy

Firmy kurierskie-opinie

Firmy kurierskie-opinie

skomentuj
Benek11 / 2012-02-10 13:21
Nie dawno wystartowałem ze swoim biznesem. Często będę musiał wysyłać umowy, faktury itp. do innych miast. Potrzebuję dobrą , sprawdzoną i tanią firmę kurierską!! Możecie mi jakąś polecić?!
Wyświetlaj:
dzerat / 2017-08-11 11:11
DHL NIE POLECAM!!! FATALNA OBSŁUGA!!! LEKCEWAŻENIE KLIENTA!!! BRAK KOMPETENCJI!!!
Oto co mnie spotkało (treść pisma do DHL):
Przesyłka nr: 16755160517 zgłoszona do wysłania dn. 08.08.17r z firmy Techno-age Poznań do Marcin xxxx Radom 26-600 ul. xxxxxxxx, NIE DOTARŁA do dziś tj. 11.08.17r. Pomimo kilkukrotnych rozmów z BOK DHL, nie wiedzą kiedy paczka może do mnie dotrzeć. To lekceważenie klienta przez przez tak wydawałoby się solidną firmę jak DHL. Otrzymałem od DHL informację że przesyłka dotrze 10.08.17r pomiędzy 8.30 a 21.00, cały dzień czekaliśmy na przesyłkę lecz nie dotarła, przed godz.19 dn.10.08 zadzwoniłem do DHL z zapytaniem dlaczego nie dotarła, Pani próbowała się skontaktować z kurierem lecz bez skutecznie. Zatelefonowałem po godz 19 i okazało się że kurier oddał przesyłkę do oddziału DHL Radom. Zaproponowałem że podjadę i osobiście odbiorę z oddziału DHL Radom - Pani powiedziała że w dn.10.08 nie ma takiej możliwości.Poprosiłem o kontakt kuriera bądź kogoś z DHL następnego dnia jak najwcześniej rano, powiedziano mi że ok.8 ktoś się ze mną skontaktuje. 11.08.17 do 9 nikt nie zadzwonił, zadzwoniłem ponownie do DHL żeby dostarczono mi przesyłkę do pracy ponieważ pod adresem gdzie była zaadresowana nikogo 11.08 nie będzie( trudno żeby czekać non stop 2 dni w domu).Niestety nie chciano mi przeadresować do miejsca pracy na Żeromskiego w Radomiu. Pan z BOK DHL dzwoniąc do oddziału DHL Radom nie był w stanie ustalić kiedy przesyłka może do mnie dotrzeć, bo nie ma obecnie w pracy kuriera który obsługuje ten rejon. Poinformował mnie że ok godz.12-13 może ktoś do mnie zadzwoni i ew. dostarczy przesyłkę, zastanawiam się kto tu jest dla kogo? czy firma DHL dla klienta czy klient dla firmy DHL? Mam w zamiarze w necie napisać kilka niepochlebnych opinii na wasz temat, żeby ludzie omijali DHL z daleka.
Joanna485 / 46.171.53.* / 2017-07-26 17:40
ORDADZAM DPD

W dniu 19.07.2017r (środa) około godziny 15:00 zadzwonił do mnie kurier pytając czy będę w ciągu godziny w domu. Gdy uzyskał odpowiedź, że niestety - w dniu dzisiejszym nie jest to możliwe bo nie będzie mnie w domu- zapytał się kiedy będę. Odpowiedziałam, że w piątek, Kurier był bardzo niezadowolony z tego powodu. W związku z czym zaproponowałam, że jeśli to możliwe może mi dostarczyć w czwartek ale do Szpitala Bielańskiego. W odpowiedzi usłyszałam- taaak? zmiana adresu doręczenia i Pan się rozłączył.
Zadzwoniłam na infolinię gdzie dowiedziałam się, że przesyłka wróciła do magazynu gdyż odbiorca nie mieszka pod wskazanym adresem. Pani z infolinii zaproponowała, że mogą ponowić próbę dostarczenia (dzięki temu dwie gwiazdki a nie jedna). Nie chciałam przechodzić kolejnej rozmowy z tym Kurierem- więc pojechałam osobiście do Pruszkowa odebrać paczkę. Bilans korzystania z usług- opóźnienie w otrzymaniu paczki, strata pieniędzy na przesyłkę i bilet do Pruszkowa. Już lepiej korzystać z Poczty Polskiej- przynajmniej blisko do odbioru paczki.

W dniu 19.07.2017r (środa) około godziny 15:00 zadzwonił do mnie kurier pytając czy będę w ciągu godziny w domu. Gdy uzyskał odpowiedź, że niestety - w dniu dzisiejszym nie jest to możliwe bo nie będzie mnie w domu- zapytał się kiedy będę. Odpowiedziałam, że w piątek, Kurier był bardzo niezadowolony z tego powodu. W związku z czym zaproponowałam, że jeśli to możliwe może mi dostarczyć w czwartek ale do Szpitala Bielańskiego. W odpowiedzi usłyszałam- taaak? zmiana adresu doręczenia i Pan się rozłączył.
Zadzwoniłam na infolinię gdzie dowiedziałam się, że przesyłka wróciła do magazynu gdyż odbiorca nie mieszka pod wskazanym adresem. Pani z infolinii zaproponowała, że mogą ponowić próbę dostarczenia (dzięki temu dwie gwiazdki a nie jedna). Nie chciałam przechodzić kolejnej rozmowy z tym Kurierem- więc pojechałam osobiście do Pruszkowa odebrać paczkę. Bilans korzystania z usług- opóźnienie w otrzymaniu paczki, strata pieniędzy na przesyłkę i bilet do Pruszkowa. Już lepiej korzystać z Poczty Polskiej- przynajmniej blisko do odbioru paczki.
zibi2406 / 89.228.9.* / 2017-07-06 10:44
tylko nie alekurier nie zamierzają poprawić faktury błędnie wystawionej
z rozmowy tel. wynika że mają nas gdzieś i tak mają klientów
Jeden klient w tą lub w tą to pikuś
mariaawaria / 94.254.233.* / 2017-06-16 13:00
na pewno prosze unikac firmy in post, paczka od nich doszla do mnie zdewastowana, wszystkie rzeczy ktore w niej byly zniszczone, nawet garnek pokrywiony to prosze sobie wyobrazic z jakas sila ktos musial rzucać tą paczką
Witman / 5.172.236.* / 2017-05-08 14:55
Przestrzegam wszystkich przed firmą o nazwie NETKURIER-24 (nie mylić z KURIERNET). W rankingu 115 firm kurierskich nie istnieją. Przyjmują zlecenia tylko online, oczywiście trzeba wcześniej wnieść opłatę. Nie odbierają rzekomo istniejącego telefonu,brak jakiejkolwiek reakcji na złożone zlecenie. Kuriera ducha nie ma, telefonu nie ma, maila nie ma, zwrotu pieniędzy za zlecenie nie ma. Ostrzegam, omijajcie oszustów szerokim łukiem.
krzysiek921 / 212.244.210.* / 2017-03-15 19:30
UWAGA NA FURGONETKA.PL W GRUDNIU WYSŁAŁEM 2 PRZESYŁKI A W MARCU DOSTAŁEM FAKTURĘ NA DODATKOWE 300 ZŁ ZA ZMIANĘ WARUNKÓW SPEDYCJI
AD2017 / 188.146.69.* / 2017-02-22 09:48
Przestrzegam przed zwieraniem umów z firma Inpost, na infolinie nie mozna sie dodzwonic na emiale i wysyłane pisma nikt nie odpowiada, wystawiaja duże błedne faktury po czym na kontekte trzeba czeskac po 3-4 miesiac a w tym czasie dzwonia i strasza windykacja, umowy wg nich nie można wypowiedziec,nawe po zerwaniu dalej wysyłane sa faktury i wezwania, moja sprawa skonczy sie w sadzie ale innych przestrzegam nie dajcie sie naciagnać
marzenna_sz / 2016-12-16 15:11
Chcesz zrobić komuś na złość? Wyślij mu przesyłkę (pseudo) firmą k-ex!
Dziwię się, ze takie coś jak k-ex jeszcze prosperuje skoro inkasuje pieniądze, a zupełnie nie zależy im na wykonaniu usługi.
Zero kontaktu z "Jaśnie Panem Kurierem", na infolinii nikomu nie zależy, aby przesyłka została dostarczona. Mają tylko propozycję nie do odrzucenia - można samemu odebrać paczkę w Mościskach. Rezultat - paczka wraca do nadawcy! Kompletna porażka!!!
agata2772 / 109.207.48.* / 2016-12-03 11:08
Bardzo nierzetelna firma kurierska K-EX. Nie dostarczono przesyłki bo ....im sie nie chciało.No parodia.Dodzwonić sie do nich z zapytaniem : gdzie moja paczka?...to cód jakiś.Totalna ignorancja.
Robert116 / 37.248.154.* / 2016-09-29 23:30
bardzo dobrą firmą , która zajmuje sie wysyłką paczek , z tym ,ze głównie za granice ( nie wiem jak w polsce ) jest Europaka . Przesyłki dostarczane sa od 3-5 dni roboczych . Poza tym można sledzić przesyłke onilne.
Marek780 / 5.172.255.* / 2016-08-16 14:01
Sendit-pośrednik-niby tani ale...
Złozyłem zlecenie przewozu wózka.Wózek opakowałem folią.Wystającymi elementami,były jedynie koła zaopatrzone w miękkie opony
Kurier odmówił przyjecia przesyłki z uwagi na to,ze jak stwierdził- opakowanie jest niewystarczające-(owinąłem grubą folią) i polecił dodatkowe opakowanie kartonem,bo wózek moze uszkodzic inny sprzęt, np laptopy-wiozac go-elementami metalowymi.

Podstawa wózka i jego waga swiadczą,że przedmiot ten odpowiednio ulokowany, nie będzie się przemieszczał.A wkładanie wózka w karton- to dwukrotnie większe gabaryty.Zamiast więc wyposażyć samochody w pasy-zmusza sie klientów do owijania kartonami, choc wózek to nie buteleczka szklana.Z zawartej umowy i cen usług świadczonych państwa z SENDIT są wysokie na tyle,ze warto rozważyć samemu dostarczeniu przesyłki wiedząc o jakosci świadczonych przez państa z SENDIT usług.Przesyłka nie została odebrana, z uwagi na zastrzeżenia kuriera co do opakowania.Z ustaleń jakie poczyniłem z kurierem-uzgodniłem dodatkowe opakowanie kartonem, i wywiazałem sie z powierzonego obowiazku.

Po powtórnej rozmowie z tym kurierem, otrzymałem informację,ze mam złozyć ponowne zlecenie.
Z uwagi na to,że fima SENDIT nagrywa rozmowy,ja równiez chciałem nagrywać i o tym informowałem panią z obsługi klienta.Po tej informacji,pani ta odmówiła rozmowy.
Z przytoczonych faktów wysnuć można jedynie słuszny wniosek, iz fima SENDIT to przedsiębiorsto do wyłudzania pieniędzy o czym warto poinformować potencjalnych klientówchcących wysyłac przesyłki wieksze od laptopa.Wychodzi na to,że SENDIT jest zainteresowany pieniędzmi a nie transportem przesyłki.
Odpowiedz
taki se kurier / 46.77.89.* / 2016-08-23 18:27
to se [...] wyobraz, ze kupujesz laptopa, a kurier przyjal kijowo zapakowany wozek w jakis strecz, z roznych przypadkow loowych wozek sie przesowa i wbija sie w Twojego laptowa... za 7 tys zl... bo jakis dusigrosz pozalowal na karton na wozek...

[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
jusjus15 / 78.34.47.* / 2016-07-29 11:50
Chcielibyśmy odradzić każdemu który planuje zlecić transport Firmie GLOBKURIER (www.globkurier.pl) ponieważ mieliśmy ogromne problemy przez nich.

Oto nasze doświadczenie z tą firmą:

- towar miał być odebrany z Włoch w czwartek - jednak nie nie odebrano towaru jak planowano
- na drugi dzień poinformowano nas ze towar został odebrany, a popołudniu otrzymaliśmy pytanie od magazynu kiedy zostanie odebrany towar, bo niebawem zamykają, jak zgłosiliśmy ten fakt firmie, to stwierdzono, że towar został odebrany – może magazyn wydał zły towar…
- po wielu telefonach z prośbą o wyjaśnienie sprawy (za każdym razem informacja zwrotna „ rozumiem, postaram się jak najszybciej zorientować w sprawie i się skontaktuję”, nie było kontaktu zwrotnego) nadal nie mielismy żadnych informacji, w końcu koło godziny 16 dowiedzieliśmy się, że o tej porze to już nic się nie da załatwić. Wygląda na to, że firma nie jest w stanie skontaktować się z przewoźnikami z którymi współpracuje, nie potrafili nas nawet poinformować kto odbierze towar (kierowca/ tablice rejestracyjne)
- w poniedziałek przewoźnik zgłosił się do magazynu i chciał odebrać towar, jednak zamiast naszej formy, podał nazwę naszego magazynu, do którego miał zostać dostarczony towar, więc oczywiście zamiast od razu się skontaktować i wyjaśnić informację, towar nie został ponownie odebrany
- po rozmowie z magazynem i mając już numer przewoźnika sami musieliśmy omówić z nim odbiór, dopiero wówczas towar został odebrany. Wówczas zadowolona firma transportowa poinformowała nas, że towar został odebrany.

Firma GlobKurier zachowuje się bardzo nieprofesjonalnie - ostrzegamy każdego który myśli nad zleceniem tej firmy jakikolwiek transport.
jtb161 / 37.248.157.* / 2017-02-09 19:42
Zgadzam się całkowicie. Mam podobne doświadczenie. Rozwalili łóżko w transporcie i wszystkiego się wyparli.Nie uznali reklamacji bo sama sobie jestem winna.
damiano3811 / 2016-07-02 20:44
A ja polecam korzystanie z kuriera K-EX, K-EX przeszedł w ostatnim roku duże zmiany na + i w mojej opinii to najlepsza firma kurierska ( jeszcze 2-3 lata temu była jedną z najgorszych ). Do wysyłania paczek i palet zapraszam na www.alepaka.pl Do dyspozycji DPD, DHL, K-EX, ET Logistik.
taki se kurier / 46.77.89.* / 2016-08-23 18:28
tak, kurier sam na blaszaka zaladuje palete:|
elamarketing / 2016-06-06 13:52
polecam brokera usług kurierskich www.korporacjakurierska.pl
https://www.pkwid.com.pl/
habdank / 83.30.215.* / 2016-04-12 21:35
Jest to opinia o firmie, nie o kurierze.
DHL: jest ustosunkowana do odbiorcy obojętnie, wręcz nieprzychylnie. Kurier nie ma obowiązku dostarczyć w godzinach, które system przekazuje klientowi - są to godziny "orientacyjne". W związku z tym - jeśli chcesz paczkę odebrać po południu, wtedy przywiozą ją może rano, jeśli chcesz rano lub przed południem - wtedy dostarczą ją w godzinach popołudniowych. I nie zadzwonią - bo to dodatkowa opłata. Po dwóch próbach paczka wraca do nadawcy. Obsługa klienta telefoniczna jest arogancka. Odradzam! Zaznaczę, że nie spotkało mnie to u innych dostawców.
do początku nowsze
1 2 3
skomentuj

Najnowsze wpisy