Franczyza SUBWAY

skomentuj
swiezo.pl / 80.55.33.* / 2014-02-11 09:59
Restauracje SUBWAY® są największym i najszybciej rozwijającym się systemem franczyzowym na świecie.

W chwili obecnej sieć liczy ponad 40 600 restauracji w 102 krajach świata, w tym 89 w Polsce.

W najnowszym rankingu BrandZ przygotowanym przez MillwardBrown marka SUBWAY® zajęła pierwsze miejsce wśród firm, które w ciągu ostatnich ośmiu lat zyskały najwięcej na wartości. Tuż za liderem rynku restauracji szybkiej obsługi znaleźli się gracze tacy jak Apple i Amazon.

Dlaczego SUBWAY®?

• Niska opłata licencyjna. Jednorazowa wpłata w wysokości 7,500 euro za 20-letnią umowę z możliwością zwrotu 50% w przypadku otwarcia restauracji w ciągu 12 miesięcy.

• Konsulting biznesowy i wsparcie. Dedykowani konsultanci wspierają procesy operacyjne i szkolą pracowników.

• Szkolenie dla franczyzobiorców. Dwa tygodnie nauki w jednym z naszych 12 centrów szkoleniowych dostarczą pełną wiedzę również osobom bez wcześniejszego doświadczenie w gastronomii.

• Prostota operacyjna. Podręcznik operacyjny jest prosty i przejrzysty. Nie ma gotowania, grillowania czy smażenia!

• University of Subway. Darmowe szkolenia online dostępne 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Kursy przeznaczone dla właścicieli, managerów oraz pracowników pokrywają zagadnienia z operacji, finansów, zarządzania i marketingu.

• European Independent Purchasing Council (EIPC). Organizacja powołane do akceptowania i monitorowania procedur naszych podwykonawców daje nam globalną siłę nabywczą dla ponad 40 tysięcy restauracji na świecie.

• Subway Real Estate, LLC (SRELLC). SRELLC negocjuje i podpisuje wszystkie umowy najmu dla każdej lokalizacji restauracji SUBWAY®. Franczyzobiorcy korzystają z doświadczenia i wieloletnich relacji SRELLC na rynku nieruchomości i są chronieni naszymi procedurami akceptacji lokali.

• Siła reklamy. SUBWAY® Franchise Advertising Fund Trust to fundusz marketingowy zarządzany przez franczyzobiorców, który również jest ich własnością.

• Agenci ds. rozwoju. Nasi franczyzobiorcy korzystają z doświadczenia i wsparcia pracowników 5 regionalnych biur Agentów ds. rozwoju.

• Odpowiedzialność za środowisko. SUBWAY® nieustannie rozwija procedury, aby pozostać "zieloną" firmą i zmniejszyć swój wpływ na środowisko. Współpracujemy z naszymi franczyzobiorcami w kwestii wykorzystania materiałów z recyklingu, zużycia energii i zmniejszenia ilości odpadów.

wiecej na www.swiezo.pl
Wyświetlaj:
Marcin307 / 185.161.93.* / 2019-03-22 19:54
No ja generalnie trzymam się z daleka od tzw. "znanych firm". Wydaje mi się, że lepiej ruszyć w coś swojego albo bardziej niszowego niż w te znane logotypy. Wiele się nauczyłem od Pana Kozłowskiego z Multiserwisu w ogóle w kwestii franczyzy i wiele mi to pomogło mechanizmów zrozumieć. Sam niedawno zacząłem podejmować pierwsze kroki w temacie i choć nie jest łatwo to już widzę, że wiele nauki nie poszło na marne ;)
BT / 77.65.7.* / 2018-04-16 20:19
Zdecydowanie odradzam SUBWAY jako sposób na biznes. Apeluję - omijajcie tę firmę z daleka! Zainwestowaliśmy wraz z mężem w działający lokal, który okazał się całkowitą katastrofą. Zrobiliśmy to na podstawie zapewnień przedstawiciela SUBWAY'a o tym, że jest to dochodowy biznes (SUBWAY badał dokumenty poprzedniego właściciela i rekomendował zakup restauracji). Lokal był usytuowany na jednej z najbardziej ruchliwych ulic ponad 500tys miasta, bardzo wysoko oceniany przez klientów - zarówno na google jak i pyszne.pl. Niestety obroty w tym punkcie były stale zbyt niskie aby lokal zarabiał na koszty (nie mówiąc o jakimkolwiek dochodzie dla właścicieli). SUBWAY nie zrobił absolutnie nic (!!!) aby nas wspomóc - nie przeprowadził ani jednej lokalnej akcji marketingowej, po prostu nie ruszył placem. Jako konsultanci do biznesu przysyła młodzież w wieku około studenckim, nie mającą bladego pojęcia na temat prowadzenia biznesu. Efekt - straciliśmy wszystkie zainwestowane pieniądze, zostaliśmy z długami - a mąż przypłacił to ciężką chorobą. Omijajcie tę firmę z daleka - nigdy nie popełniajcie tego błędu, który my popełniliśmy!
gapcio / 94.254.184.* / 2019-02-11 18:31
Z daleka od Subway - nie mówia prawdy, liczy się tylko otwarty lokal
Burtin / 178.235.180.* / 2018-11-24 22:27
Zgadzam się z poprzedniczką. Poszukajcie w sieci francuskiego filmu dokumentalnego o Subway, jest też dostępny po niemiecku. We Francji żaden bank nie finansuje już franczyzobiorców chcących otworzyć Subwaya.
skomentuj

Najnowsze wpisy