fundusze

dannnmann / 83.19.96.* / 2006-11-16 14:50
Witam mam 24 lata jestem jeszcze studentem, od ponad poltorej roku interesuje sie rynkiem gielda i inwestowaniem. Probowalem gry na wirtualnych pieniadzach takze na FOREXIE (na platformie Oanda), dopiero od dwoch miesiecy zaczalem inwestowac tzn przymierzac sie do inwestycji kupujac 140 jednostek funduszu akcyjnego pionner akcji polskich, na poczatek zeby zobaczyc co i jak :). Zyski jako takie sa, ale inwestujac w fundusze trzeba raczej nastawic sie na dluzszy okres, za jakis czas zamierzam ulokowac pieniadze bezposrednio w akcje ale to wymaga troche wiedzy chociaz z tego co czytalem wiele osob robi to na czuja. Chcialem zapytac co myslicie o lokatach terminowych np w Lukas banku gdzie przy lokacie tygodniowej przy oprocentowaniu stalym dostaje sie 2.20% (oczywiscie -19% podatku) zadne kokosy ale jak na zycie studenta przy wiekszej kwocie bez zadnego ryzyka mozna miec na zwykle wydatki :) pozdrawiam
Wyświetlaj:
korr / 83.168.96.* / 2007-01-09 10:46
Ja bym nie radził wchodzic na giełde, % i chciwość przysłaniają ci pole widzenia.
mick / 2006-11-16 19:38 / Uznany Gracz Giełdowy
2,2% w skali roku ....czyli w skali tygodnia 2,2% podzielic przez 52, minus podatek. Od 100zl bedziesz mial mniej niz 4gr za tydzien :(
mruwa / 213.17.199.* / 2007-03-20 01:47
jak chcesz załorzyć lokate terminowa to polecam get in bank. Maja tam jak na razie najwyrzsze oprocwentowanie. Sprawdz na stronie. Pozdrawiam
mazigall / 2006-11-16 20:42
witam
Jestem może "leszczem", ale kolega pisze chyba o 2.2 % w skali tygodnia - nie chce mi się w to wierzyć, choś na stronie lucasbanku rzeczywiście jest coć takiego. Jestem w podobnej sytuacji co on i też szukam dobrych rozwiązań - proszę o jakieś rady, propozycje i odniesienie się do tego co pisał
pozdrawiam
lukee / 89.171.79.* / 2006-12-29 00:14