Forum Forum finansoweKredyty

Getin Noble- Telefoniczne zastraszanie[...]

Getin Noble- Telefoniczne zastraszanie[...]

klient_banku / 2012-02-14 12:29
Proszę o kontakt, wpisy w poniższym wątku osoby, które miały "przejemność" rozmowy z niekompetentnymi, aroganckimi, niepomocnymi, krzykliwymi, wywierającymi nacisk psychiczny, obrażającymi klienta i ich rodziny, chamskimi,nieudzielającymi konkretnych informacji, niekulturalnymi młodymi osobami z infolinii GETIN NOBLE BANK SA ODDZ. KREDYTÓW SAMOCHODOWYCH W JASTRZĘBIU ZDROJU, o numerach: 32 6049000, 32 6043138, 32 6043131. Pragnę poinformować wszystkie pokrzywdzone przez tą bandę przestępców osoby, iż każde kolejne zgłoszenie pomoże w ukaraniu ww Banku o nieetyczne działania związane m.in. z zastraszaniem, wywieraniem nacisku, obrażaniem oraz niejasnymi zapisami w umowach kredytowych o zakup samochodu. Konsument (tym samym Klient) banku ma prawo zgłosić nadużycia, zachowania nieetyczne do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i Organ ten ma prawo ukarać przedsiębiorcę, jeśli istnieję ku temu przesłanki, a w tym przypadku bez wątpienia tak. Żadna instytucja finansowa nie ma prawa wywierania nacisku psychicznego, nękania i zastraszania swoich klientów nawet jeśli Klient dopuszcza się w swojej historii kredytowej do niewielkiego opóźnienia czy jest po prostu niedoinformowany ze względu na brak np. korespondencji ze strony banku. Istnieją różne przesłanki do kontaktu z ww infolinią, jednak osoby tam zatrudnione są szkolone na przestępców i z tym się zgadzać nie możemy. Ta sprawa na pewno się nie zakończy bez echa, także jeszcze raz wnoszę apel o kontakt osób, które miały lub mają kontakt z tymi ludźmi, którym narzuca to ich pracodawca.[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum MONEY.PL ###

[...]
Wyświetlaj:
katkowa / 194.181.240.* / 2016-11-30 20:16
ja tam jakoś nie mam problemów z getinem. też mam u nich kredyt i wszystko jest ok. a jeśli mam jakieś wątpliwości to po prostu dzwonię do nich i rozmawiam o sytuacji. obsługę klienta mają na super poziomie i z reguły dochodzimy do porozumienia.
franc996 / 2.242.84.* / 2017-02-24 20:57
Sami sie wybielaja.
votmim / 93.105.172.* / 2016-07-22 11:35
Jesteśmy na etapie zbierania do pozwu grupowego materiałów dotyczących nękania, zastraszania ,,przywłaszczania i podejrzenia o oszustwo w celu osiągnięcia zysku" przez Getin bank i niepełnosprawnych (bo mających problemy z wypowiedzeniem swojego imienia i nazwiska) wydzierających gębę z działu windykacji i unikających spotkań z klientami chowających się po krzakach terenowych windykatorów tworzących fikcyjne informacje. Jest również możliwość wystąpienia z roszczeniami bezpośrednio w stosunku do pracownika czy też byłego pracownika za to co zrobił.
Jann121212 / 83.21.97.* / 2018-01-17 15:01
Mam podobna sytuacje z tą mafia! to co oni wyczyniaja to nie miesci sie w glowie!Chciałabym rowniez dołaczyc sie do zbiorowego pozwu. Proszę o wskazanie adresu.
Van clo / 188.47.126.* / 2017-12-14 03:46
Poprosimy o jakiś namiar chętnie dolaczę do pozwu zbiorowego.
Grażyna Michalska / 31.1.133.* / 2016-11-29 12:03
Chętnie przystąpię do pozwu grupowego .
Rata mojego kredytu przypadała 26.11.2016
Ponieważ jest to ustawowo dzień wolny od pracy
termin ten ulegał przesunięciu na 28.11.2016
wpłaty dokonałam 29.11.2016 r w kwocie wyższej
niż wymagana .
W dniu 28.11.2016 (poniedziałek) był już pierwszy
SMS . Natomiast telefoniczne straszenie rozpoczęło
się od 29.11.2016 .
Przecież każdemu zdarzy sie 1 lub 2 dni zwłoki .
Fatygowałam się czasami do odziału z wpłatą
a mimo to otrzymywałam jeszcze list z pogróżkami .
Oczywiście pewno ten list był obłożony dodatkową wysoką opłatą .
Przeypuszczam , że jest to dla tego Banku sposób
na podreperowanie swojego budżetu .


Z poważanie Grażyna Michalska
Róża54 / 213.17.203.* / 2016-11-23 11:39
Prosze o kontakt. Chętnie się dołączę.
Zbig167 / 46.186.71.* / 2016-10-11 14:41
Jesteśmy, czyli kto ?

Dorzuciłbym swoje trzy grosze...
Dominika 202303 / 37.47.24.* / 2016-05-05 19:48
+48 32 604 91 44 Z tego numeru dzwonią do mnie z Getin Banku. Uważam, że pozew zbiorowy jest konieczny. Nekanie, wysmiewanie. , arogancja. Mam już dość.
BusyGee / 89.77.217.* / 2016-06-17 23:14
Miałam dziś nieprzyjemność rozmowy z Panią Barbarą K. z Getin z powodu zaległości 7 dni raty kredytu i niedopłaty 20 zł do poprzedniej.Wyznaczono mi termin spłaty na poniedziałek grożąc wypowiedzeniem umowy, gdzie bardzo prosiłam o dwa dodatkowe dni - czas do środy, gdy jestem pewna, że będę miała środki na spłatę zobowiązania. Skandaliczny przebieg rozmowy - pomówienia, straszenia, obrażanie, brak chęci współpracy, gdy "dłużnik" prosi o dodatkowe 48h. Na szczęście nagrywanie rozmów to broń obusieczna, jutro wystąpię o zapis historii kredytowej żeby mieć dowód na pomówienia dotyczące notorycznego przekraczania terminów raty, któremu przeczą daty przelewów z mojego konta. Rozważam zgłoszenie sprawy do UOKiK. Proszę o kontakt - mleszcz79@gmail.com
Nikola316 / 185.92.157.* / 2016-11-27 23:01
Dzwoniac do mnie dała mi czas do godz 16tej a dzwonila o 10tej rano.Takze groziła wypowiedzeniem umowy.Zapewniłam miła pania :)ze wplata bedzie do godz 16tej a pani na to ze do 16tej maja byc pieniadze juz u nich na kacie powiedzialam ze nie ma takiej mozliwosci bo jezeli wplace w innym banku to i tak nie dostana ich odrazu na kato a do ich oddzialu mialam 60 klm wiec wykluczone . Powiedzialam ze poprosze o nr faksu i wysle potwierdzenie ze wplata zostala dokonana a ze byl to piatek to pieniadze i dostali by dopiero w poniedzialek na to pani do mnie ze pieniadze maja byc u nich do 16tej i koniec rozmowy bo wypowiada umowe nie wplacilam pieniedzy a w sobote znowu dzwonila to po co dzwonila skoro miala wypowiedziec umowe . To niech robi co do niej nalezy skoro najpierw zastrasza a potem dzwoni . Nie rozumiem ich zamiast zalezec bankowi na tym zeby odzyskac pieniadze bo to ich kasa to oni robia wszystko zeby tego nie splacac bo kto sie da tym chienom tak traktowac !!! Bo ja nie teraz poczekam na sprawe sadowa i sie do niej przygotuje wiem ze bede musiala to i tak splacic wiadomo nikt tego nie podaruje a oni beda czekac bo wszystko sie odwlecze tylko w czasie .
gość2016 / 83.10.189.* / 2016-02-14 21:09
jak staracie się o te kredyty to jesteście tacy milutcy, tacy akuratni, dochody odpowiednie, dopiero jak weźmiecie do ręki te kochane pieniążki to nagle pracy nie ma, choroby mnożą się na potęgę, a bank taki zły, bo pieniądze chce odzyskać, zastanówcie się nad sobą i przestańcie wypisywać te bzdury - kij ma dwa końce
franc996 / 2.242.84.* / 2017-02-24 21:05
nalezy miec troche wyrozumialosci jak komus brakuje pieniedzy to chyba nie pojdzie ukras tylko opozni sie z wplata raty.
H Szatkowski / 2017-02-26 20:19
Kredyt to nie pożyczka od sąsiada.
O wyrozumiałość banku należy się postarać, tj. informować o zmianie sytuacji płatniczej i negocjować odroczenia, zmiany umowy itp. a więc załatwić tę wyrozumiałość formalnie. A nie po prostu nie dotrzymywać umowy. Tej samej, z której jasno wynikają konsekwencje tego postępowania.
cocojumbo / 89.73.222.* / 2015-03-16 14:45
Ja miałem taką przygodę z frajerem z windykacji getin. Najpierw zadzwonił z oficjalnego telefonu windykacji ale że się nie dogadaliśmy, rozmowa została zakończona. I za parę minut zadzwonił z numeru zastrzeżonego i straszył mnie uzywając obraźliwych i wulgarnych słów że wysyła "kogoś" właśnie teraz do mnie i że będę musiał zapłacić mu 150 zł za tę rozmowę. Normalnie skargi poszły na tego frajera gdzie tylko mogły. Ja pieprzę normalnie mafia ten getin bank. Mam nadzieję że ten oszołom juz tam nie pracuje.
Dorota 2011 / 89.76.189.* / 2016-03-02 11:29
Ja miałam nie jeden raz taki przypadek.Nie byłam i niekiedy nie jestem w stanie zapłacić za kredyty bo mam ich dwa były bardzo ale to bardzo niemiłe. Teraz nie odbieram od nich telefonu.Straszą windykacja,a ja zapłacę tylko w późniejszym terminie,bo nie daję rady.
wiwan / 2016-03-03 09:32
Z umowy kredytu taka ruchomość terminu spłaty rat NIE wynika, więc skąd zdziwienie ?

Dla drugiej strony umowy taka nierzetelność też jest "niemiła".
miki 123456 / 89.74.254.* / 2015-05-05 16:21
Może jakiś pozew zbiorowy nie da się wytrzymać. Wydzwaniają w ciągu godziny 15 razy wysyłając też w ciągu godziny 20 sms.
To jest jakieś chore. Ja płacę im tak jak mi pasuje.
Wydzwaniają po sasiadach prosząc bym się z nimi skontaktował obdzwonili całą rodzinę.
Jedna wielka banda należą do nich też IDEA BANK TAX CARE i oczywiście Open Finance.Tem sam właściciel. Dostali już karę kulku milionów złotych. Masakra
Gosc2804 / 87.99.45.* / 2016-04-23 23:06
Czytam wasze poematy i smiac mi sie chce,niby powazni ludzie czesto wlasciciele firm a nie potrafia $ oddac na czas wpierw idziecie do bnku i udajecie takich powazntch przedsiebiorcow a nastepnie uwazacie ze jezeli ktos wm nie zaplaci to sami macie prawo oddawac $ z opoznieniem ? Zanim sie wezmie $ przeczytac umowe a najlepiej z zrozumieniem termin jest terminem jezeli warunki nie pasuja to pozyczyc te $ od kolegi ale sadze ze i wasi znajomi czy rodzina by sie zdziwila gdybyscie im $ oddawali z ponad tygodniowym opoznieniem
kredytobiorca 1 / 5.173.17.* / 2018-11-20 19:43
Nikt nikogo nie udaje , skoro dziś masz pieniądze i tworzysz biznes ,a jutro państwo wydaje nowe przepisy odnośnie prowadzenia twojej branży ,to się nazywa delikatnie destabilizacja a w praktyce koniec biznesu i pracy dla ludzi dotychczas zatrudnionych . Dalej leci domino i tak to wygląda .
andzia672 / 83.4.35.* / 2016-05-25 17:18
po 7 dniachniezapłacaonej raty pojawił sie bandzior ,bo tak należy go nazwać, z getin banku i w pobliskiej pizzeri rozpytywał o mojego męża ,a nastepnie wydzwaniał do ludzi z osiedla ktorzy mniee znają. to jest nie tylko nękanie ale chyba przesladowanie
gość9 / 83.10.189.* / 2016-02-14 20:56
"ja płacę im tak jak mi pasuje" - a umowa cię nie obowiązuje, tam masz konkretny termin, to co się dziwisz, że dzwonią
Azumi741 / 78.8.172.* / 2015-11-04 15:11
Chętnie bym się dołączył do pozwu zbiorowego bo w grupie siła. Oto moja historia.
Opóźnienia w płatności rat nie były celowe czy zamierzone tylko
wynikały
z braku środków częściowo ode mnie niezależnych. Obie umowy kredytowe
były płacone na jeden i ten sam numer konta, ale w tytule przelewu było
wyraźnie zaznaczone na którą umowę jest dokonywana wpłata. Jednak
pracownicy Getin Noble Bank księgowali każdą wpłatę według własnego
uznania, niezgodnie z moim wskazaniem przez co powstała zaległość na
umowie, która była regularnie opłacana z małym „poślizgiem” czego
dowodem jest historia wpłat. Poza tym uważam, że zaległości nie były
na tyle poważne aby od razu wypowiedzieć umowę, która
z opóźnieniem ale była stale opłacana. Dowodem tego są potwierdzenia
przelewów od początku roku gdzie w tytule jest wskazany numer umowy
kredytu jakiego dotyczy wpłata. Pomimo tego bank od razu wymówił umowę
i włączył procedurę sądową jak też
windykacyjną
bez możliwości polubownego wznowienia umowy. Jednocześnie chciałbym
nadmienić, że zostałem wprowadzony w błąd przez pracownika banku,
który w sierpniu poinformował mnie o tym, że umowa
została wypowiedziana, żebym wstrzymał się z
płatnością rat ponieważ postara się polubownie ją wznowić i
skontaktuje się ze mną w tej sprawie we wrześniu. Niestety kontakt się
urwał i Pan prowadzący moją sprawę nie odpowiada do dziś na moje
telefony. Pod koniec września zaniepokojony brakiem informacji
zapłaciłem wrześniową ratę, czekając na spełnienie obietnicy przez
przedstawiciela banku w kwestii polubownej. Dziś dowiaduje się, że Pan
Krzysztof T. już nie pracuje dla Getin Noble Bank zostawiając
mnie na „lodzie”
i jestem zmuszony ponieść konsekwencję i odpowiedzialność jego
niekompetencji, dodając jeszcze, że skutki takiego procesu mogą być
początkiem końca mojej działalności na którą uczciwie 20 lat
pracowałem. Pan Krzysztof T. nie był jedynym przedstawicielem
Getin Noble Bank, który wprowadził mnie w błąd odnośnie płatności i
zadłużenia na umowach kredytowych – inne informacje były przekazywane
telefonicznie, inne listownie, a jeszcze inne za pośrednictwem
wiadomości
sms. To spowodowało, że całkowicie straciłem orientacje jak naprawdę
wygląda moja sytuacja kredytowa. Nie mogąc uzyskać zgodnej informacji
na
w/w temat postanowiłem dowiedzieć się konkretnych i rzetelnych danych w
Oddziale Getin Noble Bank w Wałbrzychu i Kamiennej Górze. Jak się
okazało w miejscowych Oddziałach pracownicy nie mają dostępu do takich
informacji i nie są w stanie mi pomóc, jedynie Oddział w Jastrzębiu
Zdroju. Chciałbym jednak zaznaczyć, że jestem osobą ciężko
pracującą cały tydzień od godz. 6:00 do godz. 19:00, aby móc
regulować swoje zobowiązania i nie mam możliwości jechać osobiście
do
tego Oddziału, żeby tą absurdalną sprawę wyjaśnić- po prostu mnie
na
to nie stać.
ja1224 / 188.33.150.* / 2015-04-03 21:32
widzę że macie poważne problemy z tym psełdo bankiem to opowiem wam moją historyjkę z tymi pajacami mam u nich jeszcze 1 rok autko w kredycie i płacę im tak ja ja chcę a nie oni otóż tak płacę żeby nie zbiegły się 2 raty bo wtedy mają prawo wypowiedzieć mi umowę a do 54 dni to możecie się domyśleć co mi mogą zrobić dzwonią minimum 4 razy na dzień i z 3 smsy wysyłają ale ja nic z tego sobie nie robię mam już zapisanych ich 31 telefonów tak tak 31 a zawsze jak dzwonią to nie odbieram a potem oddzwaniam i wiem że to ci pajace pracowałem w firmie WINDYKACYJNEJ 8 lat tak że na mnie nie robią te telefony żadnego wrażenia i tylko jedno wam mogę doradzić to że nieodbieranie telefonu jest NAJLEPRZYM ROZWIĄZANIEM bo za każdy odebrany tel mogą was obciążyć a z autopsji mogę wam powiedzieć że ci pajace są bezsilni i nic wam nie zrobią i to jest najlepsza taktyka
Gosc2804 / 87.99.45.* / 2016-04-23 23:11
Pomijajac fakt ze przez 5 lat nic nke wezmiesz w kredycie bo twoj BIK to porazka
gość9 / 83.10.189.* / 2016-02-14 21:00
"płacę im tak jak ja chcę" - a umowa cię nie obowiązuje, tam masz termin, to co się dziwisz, że dzwonią
jugo / 62.233.252.* / 2014-12-25 19:09
Ludzie czym się przejmujecie!
Getinowcy, to banda oszustów, która żeruje na nieświadomości swych klientów!
Nam oszuści, aby podłożyć kredytową samochodową świnię, to nawet sfałszowali umowę, gdzie sami wpadli gdy zgłosiliśmy swoją sprawę o ich działaniach NA NASZĄ SZKODĘ POPRZEZ ich działania dublowania polis AC i na Policji okazało się , że nasze dokumenty są nieważne!
Brak podpisów i pieczęci, a także zostały złamane przyjęte ustawy!
Sprawa w sądzie bez żadnej taryfy ulgowej!
Życzę Wam, abyście też mieli szczęście w walce[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
Rozwcieczona poręczająca / 79.184.67.* / 2014-11-20 14:02
Witam Wszystkich serdecznie. Niestety wszystkie wypowiedzi są prawdziwe, potwierdzają się. Niestety miałam tę nieprzyjemność rozmawiać wielokrotnie z pracownikami, bezmyślnymi, niekompetentnymi i bezdusznymi. Przełączali mnie wielokrotnie, zbywali do innej osoby, że to niby ta jest od podejmowania decyzji, potem że to przełożeni, ale telefonu nie podadzą [...]Pani Ewa Ch., Ewelina Z., Dominika U., [...] Usiłowałam uzyskać szybką odpowiedź, oraz podpisać porozumienie w sprawie poręczonego (niestety) kredytu. W trybie pilnym zależało mi by odblokowali mi konta na których znajdują się środki klientów osób trzecich, te krowy nie potrafiły tego zrozumieć, że blokując mnie (a poręczyłam kredyt nim otworzyłam działalność)a uderzyło to w moich klientów, nie związanych z poręczeniem. Odbierałam telefony od zniecierpliwionych klientów, z groźbami zgłoszenia o wyłudzenie do prokuratury (a mieli niestety rację, bo te [...] z wydaniem decyzji zwlekały równo TYDZIEŃ. Zrobiłam o co prosiły, wysłałam oświadczenie, wniosek, Porozumienie oraz wymaganą wpłatę uwierzytelniającą, po czym po wielu telefonach z mojej strony raczyły mnie poinformować że jest decyzja negatywna. Parodia! Cyrk! Zniewaga klienta!Nie byłam przygotowana na comiesięczną ratę w wysokości 1000 zł jaką zdeklarowałam a już totalnie nie na spłatę w wysokości 18 tyś ot tak już , zaraz! Jak można tak zagrać z klientem!!! Zdecydowanie ODRADZAM każdemu!!!, Nie polecam!!! Zastanówcie si!!!

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
sylwia315 / 188.174.193.* / 2014-11-28 14:05
Ja zalegam z płatnością raty 28 dni od 2 tyg cały czas dostaje smsy z grożbami,że niechcem współpracować. A taka jest prawda, że jak pierwszy raz do mnie zadzwonili to rozmawiałam z bardzo nie uprzejmym panem. Cały czas mówił ,że jak pożyczyłam pieniądze od banku to powinnam je oddać. Jak mu tłumaczyłam ,ze na dzień dzisiejszy nie mam to powiedział żebym pożyczyła od rodziny sąsiadow. Dziś miałam kolejny tel.od 17 tej mam wpłacić pieniądze do banku mimo mojej informacji ,ze mogę je dziś przelać bo już je mam ale jestem zagranića.Pan podniósł na mnie głos to się wyłączyłam. Za chwilę otrzymałam sms,że nie współpracuje z bankiem i będzie to odnotowane w mojej umowie. Masakra zdażyło mi się zalegać z ratą w innym banku ale nik mnie nie potraktował tak obrzydliwie jak w tym.
Igorka / 83.31.159.* / 2019-01-18 18:18
Żałosne to pozyczac i nie oddawac. Dziwić się, ze trzeba oddac jak sie pozyczy??????
Abba / 95.51.12.* / 2015-08-20 10:10
To prawda zalegam 8 dni z rata 178 zł i otrzymuje telefony że jestem niepowazna !!!! zachowuje sie jak dziecko !!!! Pan traktuje mnie jak obłąkanego klienta i mówi mi ze nie jestem klientem tylko dłuznikiem !!!
Nikola316 / 185.92.157.* / 2016-11-27 23:47
Trzeba ich nagrywac bo sie sami w tym co mowia i nie znaja zasad umowy to kogo oni beda uczyc .Bank nie moze ci wypowiedziec umowy wczesniej jak po 7dniach spoznienia wplaty zalezy od banku i sytuacji ale nie wczesniej a oni po jednym dniu groza zerwaniem umowy . Smiech poprostu
ssak / 83.23.84.* / 2015-02-21 11:01
mialam wczoraj to samo moze to ten sam facet, bezszczelny i chamski nakazal zaplate juz nie za 3 dni inaczej ponise niemile konsekwencje, straszyl odnotowaniem ze nie chce wspolracowac i wielkimi odsetkami
Joanna Rozman / 89.68.180.* / 2013-11-18 21:34
Banda cwaniaków i złodziei. Otworzyli mi rachunek bez mojej zgody po wizycie w Open Finance w Getin Noble Bank. Potem miałam wiele kłopotów, żeby ten rachunek zamknąć. Musiałam wysyłać pisemną rezygnację. Ale i tak okazało się, że jestem winna za prowadzenie rachunku, bo Bank nie zamknął tego rachunku. Czyli usiłują jeszcze coś wyłudzić i oczywiście mam jeszcze sama dzwonić na infolinię i nabijać sobie telefon.
Oszuści i złodzieje.
xxl2s / 94.42.10.* / 2013-11-19 15:42
a wiesz, gdzie jest najbliższy oddział prokuratury w Twoim miesicie? to skuteczniejsze od dzwonienia i reklamacji.
Macie 777 / 77.184.11.* / 2013-11-24 20:15
Maja panstwo racje to banda oszustow mialem u nich kredyt samochodowy na 20 tys i jak to w zyciu bywa zdarzylo sie mi pare razy spoznic lub wplacasc polowe raty. po trzech latach wypowiedzieli mi umowe i naliczyli ponad 100% do splaty czyli 42tys, pomimio ze splacilem okolo17tys. Malo tego Maja balagan w papierach albo caly ten bank to jakas szajka, pon iewaz nawet w systemie mnie nie mieli kiedy sie dowiadywalem w celu porozumienia sie z bankiem
joki27 / 80.195.60.* / 2013-10-01 23:18
Witam i ja auto w kredycie płacę już 2 lata i spóźniłem się raz kilka dni zadzwoniono do mnie i zaczeły się zastraszanki że auto jest własnością banku i mogą mi je zabrać w każdym momencie bo bank ma 51 % udziałow mimo tego że spłaciłem większość kredytu który od nich wziełem hamstwo,zastraszał mnie jakiś małolat miałem pisać do nich ale z braku czasu poszło w niepamieć a nie warto-trzeba to tępić
Zaprawiony w bojach... / 5.173.25.* / 2013-09-02 23:13
Panowie, Panie szkoda czasu na nerwowe odbieranie wywierających psychiczną presję windykatorów. Jeśli opóźnienie wynosi do 30 dni to w praktyce bank co najwyżej naliczy koszty smsów, telefonicznej windykacji, lub ogólnie pojętych kosztów wysłania wezwania. Proszę zmienić i zastrzec natychmiast swoje, najbliższej rodziny, pracowników numery telefonów, faksu, zmienić dane na portalach społecznościowych, zamknąć stronę internetową, zmienić adresy email. W innym wypadku wykończą Państwa psychicznie, a tak macie czas na spokojne rozwiązanie problemu i zapłacenie należności. Proszę też przy spłacie zadłużenia uwzględnić dodatkowe opłaty i koszty, kontrolować saldo kredytu. Bank może założyć dodatkowe konto do spłaty kosztów, uruchomić debet w koncie (przy umowach kredytów hipotecznych), zastosować inne sztuczki z ukrytymi opłatami. Radzę walczyć o swoje, pisać reklamacje, odwołania, monity, korzystać z Arbitrażu Bankowego, oraz korzystać z usług prawnika w kontaktach szczególnie z tym bankiem. Pozdrawiam
avi433 / 195.206.114.* / 2013-04-05 12:18
a może by tak zapoznać się z tabelą opłat i prowizji za nieterminowe płatności przed podpisaniem umowy? Myślicie, że bank to instytucja charytatywna? klasyka dłużnika, swoją nieudolnością życiową obarczamy wszystkich tylko nie siebie. "osoby szkolone są tam na przestępców" czytam w komentarzach a jak nazwać [...] który wzięli z banku i nie chcą oddać? :) Pozdrawiam[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
gość767 / 193.22.252.* / 2014-12-10 09:01
Szanowni Państwo,
Tabela tqabelą, a bank nie ma prawa domagać się stałych, wysokich kosztów windyjakcji.
Parwa jest taka, że winydkując bank ma prawo jedynie do rzeczywistych i udokumentowanych kosztów (np. koszt wysłania smsa od operatora - 30 gr., koszt listu z upomnieniem - koperta 10 gr plus znaczek).
Tabele ze stałymi kosztami windykacji to złodziejstwo.
Edek152 / 185.54.56.* / 2015-05-27 21:49
A jak nazwać klientów, którzy z takich czy innych powodów spóźniają się ze spłata raty około 20 do 25 dni i dostają 2 (dwa) płatne monity po 15 PLN piętnaście zł każdy w jednym okresie rozliczeniowym?. to jest złodziejstwo w biały dzień, a że nie wspomnę o kolejkach do kasy w oddziałach to inna bajka
ja79 / 89.73.88.* / 2014-12-05 13:09
[...] nikt nie mówi o nie spłacaniu kredytu tylko o opóźnieniach w spłatach rat. a nieudacznikami jesteście wy co dowarościowujecie się dzwoniąć i nękając klientów.[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
szklarek / 2014-12-05 13:26
Nie ma formalnej różnicy między niespłacaniem, a spłacaniem z opóźnieniem.
Jest to niedotrzymanie umowy kredytowej i implikuje monity banku. Lepsze byłoby natychmiastowe wypowiedzenie umowy przez bank ?
albandi / 83.20.186.* / 2013-07-23 16:12
A może pracodawca spóżnił się z wypłatą.Wtedy kredytobiorca spóżnia się ze spłatą.To znaczy,że jest złodziejem i nieudacznikiem?
Gosc2804 / 87.99.45.* / 2016-04-23 23:16
Gdzie w umie jest zapis ze z tytulu dochodow masz splacac kredyt ? Na podstawie dochodow jedynie otrzymales kredyt masz termin i kwote jakos inni ludzie umieja $ miec na czas a Panstwo jak widze nie :)
typhoon / 85.237.178.* / 2013-05-21 11:44
Straszenie osób starszych bo 1 dzień spóźnili się z opłatą za kredyt uważasz za normalne?!! Obecnie za takie postępowanie usuwam wszystko co miałem wspólnego z tym "pseudo bankiem" i duże grono znajomych robi tak samo...avi433 a nieudaczników to sobie poszukaj we własnym domu lub zobacz w lustro....
antygetin / 83.16.203.* / 2013-04-25 09:26
Biedny bankowcu zatwardziały a może tak tym swoim nieudolnym mózgiem chociaż trochę popracujesz i może zaświta Ci w tej Twojej pustej czaszce że nie każdy powinien być uważany za złodzieja i może akurat ktoś kto nie płaci w terminie ma powód inny niż niechęć do spłaty????!
Edek152 / 185.54.56.* / 2015-05-27 21:55
co byś bankowcu zrobił gdybyś nie był bankowcem i spóźnił się ze spłatą czy nazwałbyś się nieudacznikiem??? :(
ktoś_ / 83.7.30.* / 2015-05-12 18:29
Dobrze powiedziane!!
juko / 83.238.69.* / 2013-04-20 21:46

-----Wpis usunięty z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl.---------
Perun Shogun / 79.186.189.* / 2013-04-08 13:37
taaa jesteś właśnie takim ćwokiem co wydzwania nawet jak mu się poda termin płatności... zapominasz, że raty są płacone wtedy, gdy są otrzymywane pieniądze - gdyby nie było problemu z płatnościami od inwestorów nie byłoby problemów z płatnościami dla leasingodawców lub kredytodawców. miesiecznie moje raty leasingowe wynoszą 20 000 PLN i współpraca z leasingiem BZWBK lub Multibanku to przyjemność w Getinie pracują osoby chamskie bez nawet znajomości obowiązującego prawa, które mówią "niech pan pożyczy od znajomych chociaż 500 złotych" "pan nie jest klientem - ja zaraz rozwiązuje tą umowę" hehe śmiało niech rozwiązują - wiadomo, ze żyja z dodatkowych opłat które wynikaja z nieterminowego płacenia rat - jak zamkną umowe będziemy musieli sie rozliczyć w tym z rządaniem wcześniejszego spłącenia przedmiotu przez klienta. nie można sobie tak pogrywać zwłaszcza, że ktoś, kto rozwija sie szybko zrezygnuje z getinu na rzecz bardziej cywilizowanych instytucji z mniejszym oprocentowaniem. getin jest dobry na start bo dają kredyt lub leasing każdemu - potem szukajcie innego dostawcy instrumentów finansowych - w getinie zaplecze pracowników składa sie właśnie z chamskich, niekompetentnych i o niskim poziomie moralnym i etycznym pracowników, którzy żyją ze świadomego oszustwa - omijajcie ten bank z DALEKA!!!
mietekbwbw / 2013-05-09 09:47
dublowanie polis AC i żądanie na jeden dzień spłaty teraz gdy już się tak pogubili, aż trzech różnych kwot!
Nikomu nie radzę brać choćby 1 grosz, bo po 10 latach oddacie 1 milion
Brak kompetencji i zaangażowania pracujących tam osób!
Ich dewizą jest zawyżanie wymaganych kwot kredytu i wyłudzanie tych nienależności, a na pisma wyjaśniające wypowiadanie umów i nasyłanie firm windykacyjnych!
Banda oszustów!
Omijajcie ich z daleka, a jeśli macie podobny problem piszcie na forum, bo ja z nimi idę do sądu!
Na policji już byłem!
oczko21 / 89.72.170.* / 2013-04-04 11:12
mam auto wzięte w kredyt jako nauka jazdy, miałem wypadek i gdy auto stało w serwisie nie miałęm narzędzi pracy i zgłosiłęm to do Banku a oni że to ich nie interesuje groża mi że jak nie zapłące to wezmą mi auto że mam pożyczyć a ja delikatnie chciałęm poprosić o zawieszenie rat czy zmniejszenie a oni na mnie z ryjem!!!
Fedora / 83.29.90.* / 2013-03-13 18:17
Wlaśnie dostałam telefon z numeru 32/604-91-44 gdzie  w arogancki sposób powiadomiono mnie, że mam do splaty zaległośc w wysokości 31 zł i podlega ona windykacji. Jak nie spłacę do końca tego tygodnia to zostanie kwota windykowana. Z tego, co otrzymałam w korespondencji z banku, mam faktycznie zaległość 25zł z tytułu monitu za niedostarczenie kserokopii dowodu rejestracyjnego. Nieuprzejma pani stwierdziła, że ona wie lepiej, co dostałam a kwota wynika z opóźnienia w listopadowej spłacie - termin 16 wpłata 22. piedy powiedziałam jej, że nic takiego nie otrzymałam a jedynie ten monit z brakiem ksero, zirytowana stwierdziła ponownie, że wie lepiej. jak powiedziałam jej, że jest nieuprzejma i że nigdy już nie skorzystam z ich usług stwierdziła: "i dobrze!".
Co za bank????
terror_klara / 93.157.70.* / 2015-02-25 09:55
Mam ten sam problem. Najpierw dostałam pismo, że brakuje im ksero dowodu rejestracyjnego (koszt korespondencji na moją niekorzyść 12 zł), potem sms, że mój koszt "windykacji" to 10 zł, potem sms o koszcie 12zl, dzisiaj znów telefon o koszcie 7,50. Nie będę płacić za to, że mają bajzel w dokumentach. To jest jawne naciąganie konsumentów na dodatkowe obciążenia. Nie wolno się na to godzić, brak ksera dowodu to jest ich a nie nasz problem. Centrala może poprosić nas o taki dokument via e-mail lub telefonicznie, bez obciążania nas kosztami. To jawne szalbierstwo i hucpa. Bądźmy świadomymi konsumentami, nie wolno dać się zmanipulować.
andrzej 580813 / 178.43.20.* / 2015-01-08 14:10
właśnie z pod tego numeru telefonu ktoś chciał wyłudzić pieniądze. w przypadku reklamacji olano mnie.
Andzrej1959 / 95.49.248.* / 2013-02-04 15:06
Nastepną oszukańczą praktyką tego banku są ubezpieczenie AC!!!! Wiadomo że kredytobiorca (kredyt samochodowy)ma obowiązek ubezpieczyć samochód w trakcie trwania całego kredytu ubezpieczeniem AC ale bardzo małym druczkiem jest też napisane w umowie że ma co rok powiadamiać bank o przedłużeniu ubezpieczenia,moja mama niestety na swoją zgubę nie doczytała tego i nie powiadamiała banku przez trzy lata. Poczym bank to brutalnie wykożystał i nie sprawdzając stanu faktycznego ubezpieczył samochód w LINK4.Mimo wielokrotnych powiadomień banku (niestety faxem) o ciągłości ubezpieczenia nie znalazła się osoba kompetentna w tym banku która zechciała by wyprostować to nieporozumienie.Wiedzieli doskonale że okres ubezpiczenia (to jasno wynika z zawartej umowy)rozpoczyna się w marcu i kończy w marcu następnego roku,mimo to sami dodatkowo zawarli umowę z LINK4 w listopadzie i przeciągneli do lipca co spowodowało sporą kwotę i dodatkowo odsetki oraz oczywiście sporą sumę "tytułem kosztów za czynności banku zgodnie z tabelą prowizji i opłat".To wszystko miało miejsce 2 lata temu i od 2 lat jesteśmy wszyscy nękani i teroryzowani smsami i telefonami po kilka razy dziennie przez dział windykacji bardzo często w sposób hamski.Mama od prawie 2 lat w swoim banku posiada stałe zlecenie na raty kredytu co automatycznie powoduje regularne i terminowe spłaty.Kilka miesięcy temu getin bank jedną ratę przeksięgował na poczet spornej kwesti ubezpieczenia i teraz młodzi ludzie z działu windykacji znęcaja się nad moją mamą że nie spłaca kredytu!!!! ŻENUJĄCE!!!!!LUDZIE OMIJAJCIE TEN BANK Z DALEKA
ogi531 / 87.205.142.* / 2013-02-07 21:46
Mam podobną sytuacje, mam u nich auto w kredycie od 3 lat, przez pierwsze dwa lata przesyłałem im polise AC i było wszystko ok, w trzecim roku zapomniałem wysłac na czas i ubrali mnie w ich ubezpieczenie grupowe w link4 za 3600 na rok, gdzie przy moich zniżkach w każdej ubezp. jest to kwota 1000-1200 na rok, oczywiście doliczyli mi to do rat kredytu, minął kolejny trzeci rok, wysłałem im na kilka dni przed zakończeniem umowy w link4 kolejną moją polise AC i ku mojemu zdziwieniu po miesiącu dostaje telefon od bardzo nie miłej i chamskiej pani z numeru 32-604-31-44 że mam zadłużenie na kredycie w kwocie 330zł, mówie że to nie możliwe, wiedziałem już że chodzi znowu o te ich AC, pani powiedziała tylko krótko ze moja przesłana polisa AC została odrzucona, i nic ją więcej nie interesuje tylko mam spłaci zadłużenie jak nie to zostanie uruchomiony kolejny etap windykacji. Co dalej z tymi oszustami robic
to jakiś koszmar / 46.76.128.* / 2013-01-31 09:39
Mąz wziął auto na firme w kredyt , a ponieważ jak to w transporcie bywa nasi klienci ociagaja się z zapłata wiec i nam cięzko na czas cos płacić . Wydzwaniaja do mnie i pytaja o meza, jak pytam o co chodzi to nie udziela mi informacji bo nie jestem pracownikiem firmy a to ze jestem zona w spólnocie majatkowej to nic. To po co do mnie wydzwaniaja i to mnie nękaja telefonami i sms wkółko .Ja już też mam dość sms typu,, ponowne badanie zdolnosci kredytowej rozpoczelo sie'' albo ,,nadal brak kontaktu z panstwa strony,czy to odmowa wspolpracy?czekamy na kontakt dzisiaj,''lub ,,monitoring zakonczony ,kolejny etap windykacji wszczety'' Czy to zastraszanie mozna gdzieś zgłosić?
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy

Kredyty samochodowe - najlepsza oferta: