Forum Forum finansoweKonta

GETIN Online z autopsji

GETIN Online z autopsji

Xaweros / 2010-12-12 22:49
Pracuję z GO ponad 2 miesiące i chciałbym przedstawić jak wygląda praca z system (bankiem):
MINUSY:
- saldo nie jest odświeżane zaraz po zalogowaniu
- EWENEMENT >> nie można wykonać przelewu z datą przyszłą nie mając wystarczających środków na koncie
- kilka znaków nie jest dostępnych w polu "tytuł przelewu"
- brak możliwości ustawienia panelu na stronie głównej (niepotrzebne mi jest okienko z kontaktem do konsultanta na samej górze, kiedy korzystam z niego bardzo sporadycznie)
- układ pól w oknie przelewu ma jeden mankament, na samym początku jest pole z numerem konta, co zupełnie odbiega od reszty systemów bankowych, trochę uciążliwe, choć wiadomo - kwestia przyzwyczajenia
- generowane PDF mają stosunkowo duży rozmiar
- pobieranie załączników w komunikatach, czy też samych potwierdzeń (plików PDF) programem typu FDM, FlashGet niemożliwe (choć to mała uciążliwość)
- niedopracowania systemu, czasami w okienku konsultanta pojawia się "admin admin" z brakiem zdjęcia, kliknięcie na logo GetinOnline powoduje wylogowanie z systemu
- największe niedopracowanie to brak osobnego okienka z przelewami wewnętrznymi, bardzo uciążliwe, za każdym razem trzeba wypełniać okno danymi tak jak dla zwykłych przelewów
- długi czas oczekiwanie na założenie konta (w moim przypadku 3 tyg.), zdaję sobie sprawę, że to kwestia indywidualna (osoby w banku, kuriera, adresu)
- brak pełnej obsługi w oddziałach Getin
- kiepskie oprocentowanie w stosunku do faktu (ok. 2%), że każdy następny przelew po pierwszym kosztuje 4,99 zł
- przy zatwierdzaniu przelewów oczekujących nie ma opcji zaznacz wszystkie, efekt? Musisz każdy przelew klikać osobno, co nie jest może uciążliwe, ale jak się reklamujemy jako przyjazny system, to jednak razi, ba! Wyobraźcie sobie, że macie 15 przelewów i w każdy klikamy.
- brak opcji z doładowaniem telefonów
- brakuje lokat z mniejszym okresem jak 3 miesiące, przy słabo oprocentowanym koncie oszczędnościowym jest to minus
- brakuje historii dla lokat
- niestandardowe operacje są relatywnie droższe od cen konkurencji
- czysto subiektywnie >> metoda logowania (oczywiście jej plusem jest większe bezpieczeństwo)
- czysto subiektywnie >> podobno nie można zamknąć konta w oddziale
- istotna rzecz >> brak wprowadzania poprawek, udogodnień do systemu, a przy tym brak informacji na ten temat
- brak potwierdzenia SMS-em zmiany salda
- wszystkie bankomaty w Polsce za darmo

PLUSY:
+ cały system jest w miarę intuicyjny, faktycznie przy obsłudze można się o wiele mniej na klikać niż w innych systemach
+ karta bezstykowa - wiadomo wygodna rzecz, a będzie lepiej jak zwiększy się liczba punktów obsługujących takowe
+ system premiowy - jasny i przede wszystkim nie wymagający nie wiadomo jakich wpływów i aktywności
+ prowadzenie i obsługa konta bez opłat
+ relatywnie kompetentna obsługa (choć tak jak przy każdym banku - warto zasięgnąć informacji u dwóch różnych konsultantów)
+ szybkość systemu (może nie jest demonem, ale w stosunku do całości jest dobrze)
+ opóźnień w przelewach nie zanotowałem
+ wygodne potwierdzanie kodem SMS, który przychodzi natychmiast
+ dobre oprocentowanie lokat (jest kapitalizacja dzienna)
+ konto oszczędnościowe z kapitalizacją dzienną
+ w zależności od aktywności, można zarobić kilkanaście złoty

OGÓLNA OCENA: 6/10

Dużo niedopracowania (ergonomiczne) w systemie, brak kontaktu z klientem odnośnie wprowadzanych (?) zmian (choćby w postaci komunikatów, blogu) - konsultant zawsze odpowiada, że przyjął informację lub dostajemy regułkę typu "pracujemy nad tym", brak kilku funkcji. Sumarycznie rzecz ujmując, nie jest źle. Za cenę 0 zł dobrej bankowości nie otrzymamy, a więc stosunek jakość/cena wypada bardzo pozytywnie, bo jak wiadomo w większości banków płacąc 4-20 zł też nie będzie proporcjonalnie lepiej do ceny. Nie mniej jednak ostrzegam, że dla osób aktywnych finansowo i przyzwyczajonych do pewnych standardów to może być bolesne spotkanie. Ogólne wrażenia dobre, choć bez żadnych rewelacji. Pytanie tylko, jak długo to wszystko będzie za darmo, bo opłaty to z pewnością kwestia czasu (a może nie? może tylko wieczny zastój - podobnie jak w DB?).


Jeżeli macie jakieś własne uwagi odnośnie GO - śmiało, piszcie!
Wyświetlaj:
Sznic / 217.153.67.* / 2014-07-16 14:57
..paranoja jeśli chodzi o obsługę rachunków przez internet, z powodu braku przychodzących SMS do obsługi konta, nie można z niego korzystać. Po 10 krotnej reklamacji problemu, nadal SMS nie otrzymuję,a więc dalej jest nie rozwiązany, bank uważa, ze wszystko jest ok. Na rozpatrzenie reklamacji bank zarezerwował sobie 2tygodnie i nic, po ponownym zgłoszeniu reklamacja została ;) przyspieszony i nic, sam muszę sie upominać o odpowiedzi, do jakichkolwiek zmian na koncie wymagana jest weryfikacja sms, no ale jeśli nie dochodzą, to jak je przeprowadzić??????
W końcu zasugerowałem, ja ,a nie pracownik banku,ze moze zmienię numer telefonu, ale dlaczego mam byc zmuszony do kupna kolejnego numeru??????zmaina numeru trwa 2dni????????
Przez tak fatalną obsługę, zdecydowanie odradzam założenie rachunku internetowego w getin online, natomiast śmiało polecam w mBanku tam można wszystkie problemy techniczne rozwiązać samemu na stronie lub w ciagu paru minut przez telefon.
klientGO / 89.73.217.* / 2014-05-17 09:15
A czy ktos z Was zakladal to konto prestizowe zeby otrzymac tableta? Spelnilem wszystkie warunki i nic nie dostalem... pomalu mnie to irytuje... pozdrawiam
Klient GNB O / 79.192.58.* / 2014-03-13 20:55
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, lekceważenie klienta to codzienność!
Brak możliwości kontaktu z zagranicy...
Brak odpowiedzi na wiadomości.
Skandal! Bardzo żałuję, że związałem się z nimi na 3 lata.
ilona234 / 79.191.173.* / 2013-12-18 22:08
Widzę, że opinie nie specjalne co do tego banku. Ja sobie tam założyłam konto Getin Up stosunkowo niedawno, ale jak na razie nie mogę narzekać na obsługę i działanie systemu. Mam nadzieję, że nic się w tej kwestii nie zmieni.
klientbanku / 83.6.58.* / 2014-04-30 20:17
Aż dziwią takie komentarze negatywne. Również posiadam te konto i jestem z niego zadowolony. Żadnych problemów w trakcie korzystania nie ma.
Tomazs / 79.184.155.* / 2013-12-07 17:12
najgorszy bank spośród tych z którymi miałem kontakt (ok 10), infolinia trudno dostępna, czasami niekompetentna, produkty mogą posiadać haczyki - jeżeli już ktoś bardzo chce skorzystać z ich usług to musi się z tym liczyć ewentualne plusy: niezły interfejs on-line, parta z pay pass (wiem, że nic nadzwyczajnego :) )
Jackj / 195.137.208.* / 2013-12-10 10:14
Jestem ciekaw czy ktoś wznawiał kartę debetową. MI wznawiał system. kiedy 9 dni przed upłynięciem terminu ważności starej. Ktoś może powiedzieć że to długo. Tylko że bank wysyła wszystko poczta. Mija już 3 tygodnie a ja dalej nie kogę wybrać pieniędzy z bankomatu. Co w zamian oferuje Bank : przelać pieniądze na inny rachunek (nie wiedziałem ze trzeba posiadać dwa), może poczeka pan jeszcze.
maciej1270 / 94.254.199.* / 2014-07-10 09:43
Mi karta zawsze przychodzi do 10-ego dnia miesiąca, w którym poprzednia traci ważność. Z reguły w pierwszym tygodniu :)
gruby56 / 89.66.113.* / 2013-10-26 11:15
Potwierdzam negatywną opinię o banku - mam podejrzenie że zginęło mi ok. 900 złotych z lokat w dniu 24 września. Zapłacilem 50 zł za wyciąg z lokat (salda i ruchy za wrzesień). Dziś jest 26 październik, a oni nawet nie zaczęli opinii generować! Złożyłem skargę do KNF a konto będę pomału zwijał. Pozdrawiam
RBe / 81.219.175.* / 2013-08-05 15:50
Nigdy więcej GetinOnline! Skusiłem się na tę ich pseudopromocję lokaty z 12 procent - niby wszystko za darmo ale wymagają min. 400 zł obrotu na karcie miesięcznie, jeśli nie to 5 zł co mieiąc za brak obrotu, dodatkowo musisz za wcześniejsze zamknięcie rachunku zapłacić dodatkową kasę - mnie wyszło koło 120 zł! Doczytałem umowę i niestety jest tak skonstruowana, że nieważne kiedy zrezygnujesz, zapłacisz tyle samo. Wystrzegajcie się ich jak ognia! Niby Getin, ale każdy oddział stacjonarny odsyła do infolinii, bo nie są w stanie nic zrobić! CZYTAJCIE DOKŁADNIE TO CO PODPISUJECIE, bo może się okazać że zapłacicie kilkaset złotych frycowego. Nie polecam nawet wrogom! Praktyki rodem z AmberGold, niech im ziemia lekką będzie, nie chcę mieć nic wspólnego z Getin ani z żadną firmą powiązaną z nimi kapitałowo. Uwaga - klon tej oferty to konto z lokatą 8%!
ADI722 / 83.22.147.* / 2013-07-26 06:54
Uważlcie na ten "dziwny " bank. Działają na niekorzyść klijenta. Mnie znikło konto IKE z pokażną sumą i nikt nie potrafi tego wyjaśnić to skandal !!!. OSTRZEGAM
m210959 / 89.75.125.* / 2013-05-01 12:04
niestety muszę potwierdzić negatywną opinię kontakt z BOK koszmarny - w tygodniu trzy telefony na infolinię i po bardzo długim oczekiwaniu - w końcu połączenie z konsultantem ale trzy telefony w tej samej sprawie i trzy zupełnie inne odpowiedzi na to samo zapytanie ---- pełna niekompetencja...... albo co gorsza lekceważenie klienta i jego problemu.....likwiduję to konto pozdrawiam wszystkich
romio / 83.31.69.* / 2013-03-12 09:45
Żenada.Wczoraj zleciłem przelew za pomocą infolinii(nie miałem innej możliwości,a musiałem przelać pieniądze jak najszybciej). Dodam że zleciłem przelew na inne konto w tymże banku.Właśnie mija 24h.Pieniądze z pewnością nie dotarły,ponieważ...Nie opuściły jeszcze mojego konta.Dzwoniłem i pytałem.Pani odpowiedziała mi że zlecenie zostało zlecone do realizacji.Czy na prawdę nie ma tam nikogo,kto najedzie kursorem na polecenie"wyślij" i kliknie jeden rz lewym przyciskiem myszy?
GrubyIbrzydki / 178.252.18.* / 2012-09-22 12:41
A ja pisemnie zwróciłem się o zamknięcie rachunku (czerwiec) i do tej pory (wrzesień) mogę się zalogować i widzę moje rachunki, ot ciekawostka
Agata-ch / 78.8.149.* / 2012-09-21 20:56
W zasadzie to dziś jest mój szczęśliwy dzień. Po tygodniu (od 14.09.) otrzymałam swoje pieniądze z lokaty. Przez cały tydzień kontaktowałam się z bankiem i chciałam uzyskać informację kiedy moje pieniądze trafią na mój rachunek, ale nikt nie potrafił mi na to odpowiedzieć. Dziś mi je oddano, oczywiście zaksięgowano z dzisiejszą datą, a nie z przed tygodnia, bo jak mnie poinformowano inaczej się nie da. Straciłam przez ten tydzień trochę pieniędzy, bo z powodu zagarnięcia mi ich na tydzień nie zostały zrealizowane inne moje zobowiązania, ale getinonline ma to w nosie. Ciekawe ile milionów złotych pozbieranych od klientów pracowało za darmo dla banku?
murek7777 / 31.174.246.* / 2012-08-24 17:58
NAGMINNA OPIESZAŁOŚĆ W KSIĘGOWANIU PRZELEWÓW! SZCZERZE ODRADZAM!
freks / 194.30.179.* / 2012-05-08 14:24
Poziom obsługi klienta na bardzo niskim poziomie. BOK to porażka. Odradzam ten bank.
PrezesBanku637 / 77.254.178.* / 2012-07-31 08:59
Próbowałem zapłacić kartą. Dwa razy wyskoczyła odmowa dostępu, więc zapłaciłem gotówką, ale pieniędzy na koncie już nie miałem. Bank dysponował moją gotówką (pobrał obie transakcje) i oddał ją dopiero za 8 dni. Kpina !!! Lokaty mają ok, ale jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Mam u nich konto od pół roku. Wcześniej miałem w BZWBK i mam też w mbanku. Oba są o wiele lepsze. Zaleta tylko tak, że przy spełnieniu odpowiednich warunków konto za darmo. Aha jeszcze jedno - historia konta to tylko 3 miesiące, więc lepiej robić wydruki pdf jeżeli chce się pamiętać gdzie się robiło przelewy.
tom554 / 195.225.120.* / 2012-07-12 12:54
To tragiczny bank mam kartę kredytową i czekam na autoryzacje jej już dwa tygodnie bok niefachowy NIE POLECMA
ktośka / 93.105.96.* / 2012-05-11 10:20
Właśnie zrezygnowałam z usług tego czegoś.
A czemu???
-podwójnie naliczane płatności kartą ( za każdym razem musiałąm wydzwaniać godzinami do biura obsługi aby coś z tym zrobili)

-przelano do mnie pieniążki o których nawet nie wiedziałam. po tygodniu dowiedziałam się o fakcie, ale niestety nie było ich na moim koncie.i znów walka kilkudniowa aby wogóle połączyć się z biurem obs. kiedy zapytałąm dlaczego nie mam tych pieniędzy na koncie , pan po chwili powiedział " no, już pani je ma " (??!!!!!!!!!!)

-Niemal zawału dostałąm, gdy pewnego wieczoru weszłam na konto a tam w zakładce "dostępne środki" widnieje zero!!!!!!!!!!(a na koncie powinna być cała moja pensja)

-Z tego co wiem, w tym banku nie ma debetu, a ja je miałam i to dwa razy ")

TEN BANK TO KPINA .
Bubel12 / 2012-05-08 14:38 / Bywalec forum
Żałuję że założyłem tam konto...w tym miesiącu rezygnuje z ich usługi...
Artemida33 / 94.75.66.* / 2012-04-02 22:22
Ten bank to jakaś porażka- czekam miesiąc od złożenia wniosku,nikt się ze mną nie kontaktuje(mimo interwencji). Chyba zrezygnuję bo z takim traktowaniem klienta jeszcze się nie spotkałem.
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: