giełda początek

fergi / 2011-12-05 13:37
Otrzymałem w pracy akcje naszej firmy, zastanawiam się jak nimi zarządzać by coś faktycznie na giełdzie zyskać? nie znam się w ogóle na tym temacie, może mógłby mi ktoś pomóc? jakiś fachowiec? ktoś kto za mnie grałby na giełdzie.
Wyświetlaj:
karior / 212.96.244.* / 2012-09-05 13:38
Początki na giełdzie są bardzo trudne - człowiek nie chce stracić swojej ciężko wypracowanej kasy, to normalne. Osobiście zaczynałem w Maximus Trading, teraz już pracuję u nich jako trader. Największy plus? Nigdy nie ryzykowałem swoich pieniędzy, a co więcej - w każdym miesiącu wyszedłem na plus, nawet w tym pierwszym.
Ciułacz / 2011-12-06 00:08 / portfel / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
Fergi witaj!
Piszesz :
Otrzymałem w pracy akcje naszej firmy

czyli chyba znasz trochę własną firmę, jak jest rozwojowa i ma perspektywy na 25-50 lat to trzymaj te akcje np do emerytury.
zastanawiam się jak nimi zarządzać by coś faktycznie
na giełdzie zyskać?

Jak to jest dobra firma to nie robić nic tylko czekać i nie reagować na spadki czy wzrosty,z latami samo urośnie i nic nie kombinuj bo Cie małżonka z domu pogoni.
Ale jak twoja firma jest nie wiadomo jaka to sprzedaj akcje i po sprawie.
może mógłby mi ktoś pomóc? jakiś
fachowiec?

Z tym to nie takie proste, mamy ich sporo ale jak będziesz ich nagle potrzebował to się do nich nie dodzwonisz bo nie będziesz ich jedynym klientem, ale dobrze kokoś mieć pod ręką.
Czyli może tak być : kazał Pan a musiał sam.
ktoś kto za mnie grałby na giełdzie.

Jak tego będziesz miał za kilka milionów to będzie wielu chętnych co Ci pomogą przepuścić fortunę.
Trochę to pesymistycznie napisałem ale to po to abyś miał oczy otwarte.
Z czasem to może sam będziesz aktywnym inwestorem.Pozdrawiam
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.