Forum Polityka, aktualnościKraj

Globalizacja pożera polskie marki

Globalizacja pożera polskie marki

Money.pl / 2008-07-15 11:19
Komentarze do wiadomości: Globalizacja pożera polskie marki.
Wyświetlaj:
Jacek Leśniak / 77.252.51.* / 2008-07-16 10:26
I bardzo dobrze, i normalnie.
Jest to tylko kwestia technologiczna. Nie potrafiliśmy jako Polska uruchomić produkcji Naszych samochodów, Naszych magnetowidów, bo rynek był za mały.
Obecnie, żeby wprowadzić nowy produkt, trzeba wykonać ogromną ilość różnych badań i certyfikatów. I to jest opłacalne tylko dla wielkich (globalnych) firm.
Cieszmy się z globalizacji, bo (patrząc od starożytnej Grecji) umożliwiła rozwój naszej cywilizacji.
Papik / 194.116.134.* / 2008-07-15 21:17
Re-brending służy wyłącznie wyciągnięciu gotówki z firmy,
którą przejęła firma, mająca własny brand.
Właściciel firmy i marki po jej wykupieniu każe sobie płacić za użyczenie swojego, nieznanego w Polosce brandu -
- pomimo jego anonimowości w takim kraju jak Polska i pomimo tego, iż stary brand, który wycofuje, jest wart
bajońskie kwoty. Na romocję swojego - nieznanego -
brandu wykłąda przy tym ogromną kase. Ale efektem tego
jest wykazywanie wysokich kosztów działalności w Polsce
i transfer gotówki pod płaszczykiem użyczania licencji do
kraju siedziby brandu globalnego. Tam płacą podatki.
czesiur / 194.204.177.* / 2008-07-15 11:19
tpsa na pewno podda się re brandingowi i być może do końca tego roku.

Najnowsze wpisy