Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Gowin o hazardzie: Nie znam się na tym, chcę tylko postawić tę sprawę z głowy na nogi

Gowin o hazardzie: Nie znam się na tym, chcę tylko postawić tę sprawę z głowy na nogi

Wyświetlaj:
hen-live / 89.79.88.* / 2016-05-20 16:34
Gowin nie jest z mojej bajki jeśli chodzi o politykę.Ale w tej sprawie zgadzam się z nim że te sprawy hazardowe powinny być postawione na nogi.Wystarczy aby tylko przystosować ją do prawa unijnego.Polska a szczególnie polski sport traci grube miliony przez obecna idiotyczna ustawę.
SureBetyPL / 2016-05-20 15:39
Może się wydawać, że Gowin w ogóle nie pasuje do sprawy ustawy hazardowej. Moim zdaniem to część strategii PiS-u, który nie chce sobie rąk ubrudzić gdyby coś poszło nie tak.

http://www.surebety.pl/blog/post/jaroslaw-gowin-promuje-ustawe-hazardowa
sadowy / 195.95.144.* / 2016-05-20 14:02
Najpierw z PO wprowadził ustawę hazardową. Teraz chce pozwolić na hazard. Mam pytanie do pana ministra. A co z setkami ludzi, których w tej chwili ściga prokuratura za grę na zagranicznych portalach?
Grożą im kary finansowe za obroty proszę pana. Nawet jeśli nic tam nie wygrali. I to duże. 75% od obrotu. Czy pan sobie zdaje sprawę, że to niejedną osobę wykończy? A za kilka miesięcy inna osoba grająca na takim portalu będzie już robiła wszystko w zgodzie z prawem?
porucznik865 / 81.190.50.* / 2016-05-20 13:54
gowin to slizgacz tylko kasa sie liczy jak nie tam to gdzie indziej
olo główny / 78.11.251.* / 2016-05-20 13:48
Skąd ten człowiek się wziął , wtyczka po?
obiektywnie / 59.167.236.* / 2016-05-20 12:53
Gdzie ja zyje ? Minister od Szkolnictwa zajmuje sie pokerem !!! Z kim grywasz czlowieku Opus Dei i jakie stawki chodza?