Forum Polityka, aktualnościGospodarka

H&M - dużo, często, szybko

H&M - dużo, często, szybko

Money.pl / 2007-08-30 20:28
Komentarze do wiadomości: H&M - dużo, często, szybko.
Wyświetlaj:
kurczaczek / 2010-05-18 19:14
Przepraszam mam pytanie. Jeśli kupiło się w H&M np. tak jak ja spodnie, oderwało się metkę, ale się w nich nie chodziło, to czy można je zwrócić. Metki mam dalej nie wyrzuciłam do kosza, ale po prostu nie jestem pewna czy mogę to zwrócić. Widać, że spodnie są nowe, nadal jest czuć zapach nowości, a nie płynu do płukania, czy innych zapachów. Bardzo proszę o odpowiedź i z góry bardzo dziękuję :)!
jop / 79.186.60.* / 2010-05-11 18:04
Powiem tak. Jestem pracownikiem H&M. Ubrania, marna jakość. Sam kupuję tam ciuchy tylko czasem i to z braku czasu. Zle traktowanie pracownika, firma nastawiona jedynie na zysk. Niby maja jakies wartości, ale tylko na papierze i szkoleniach. Kadra kierownicza sie bawi, a dla sprzedawców nie ma kasy... Wyzysk jaki w w takich firmach jest raczej normalny....Po za tym pomyślcie kto i w jakich warunkach szyje te ubrania....
galla.nononim / 94.42.47.* / 2009-11-27 23:04
Życzenia zarządu i marketingowców dalece odbiegają od obecnego stanu rzeczy. Asortyment nie jest luksusowy ani najdrozszy. Nie jest prawda, ze projektanci odzwierciedlaja najnowsze trendy w modzie. H&M ani nie kreuje mody, ani nawet jej nie nasladuje. Marketing i produkty w stylu McDonald mnie osobiscie nie przekonuja. Niski poziom przecietnosci i jakosci oferowanych produktow - to wlasnie H&M.
Artykul jest sponsorowany i nie nalezy do niego przywiazywac zadnej uwagi.
H&M / 77.115.166.* / 2009-09-24 19:51
tak 3 biliony pracuje w h&m wiec wiem firma jest gigantyczna!!!
życzliwy / 89.76.46.* / 2009-08-13 19:48
Szkoda, że autorka nie przyswoiła sobie podstawowych faktów na temat marki H&M przed przystąpieniem do pisania artykułu na jej temat. Mauritz to nie nazwa działu męskiego, tylko nazwisko właściciela lokalu, w którym mieścił się pierwszy w Sztokholmie sklep wyżej wsponianej sieci.
tylus / 212.180.168.* / 2009-03-18 09:32
3 biliony dolarów to bardzo duzo...moze autorowi chodziło o 3 miliardy...??? jedno zero a tyle zmienia
asasas / 83.15.184.* / 2009-08-03 09:56
raczej na pewno miliardy. Polski miliard to po angielsku billion- częsty błąd tłumaczeń, a dodatkowe 3 zera
MIKA2 / 83.11.38.* / 2008-09-26 19:56
wg jakość kiepska materiałów, czasem odszycie też wiele pozostawia do życzenia, a modele nie zawsze trafiają w gusta polek. byłam w H&M w Budapeszcie i tam sprzedają dokładnie to samo co u nas... rewelacji nie ma :-)
/ 83.25.249.* / 2008-04-24 23:19
h&m to świetne rozwiązanie. Za tak małe pieniądze nie nalezy wymagac cudów, i luksusu. H&M wprowadza buduje propozycje doboru garderoby, tak żeby klient mogl sam dokonac wyboru. Wybierajac sie na zakupy do H&Mu powinien spokojnie przejrzeć asortyment z interesujacej go gamy kolorystyczej....czy t takie trudne ? Dla niektorych chyba to zbyt skomplikowane. Zakupy traktuje jako przyjemnosc i uwazam ze nalezy traktowac je z dystansem. A co do pracownikow... czuje sie wrecz dotknięta.... znam troche ta firme i czytajac informacje w tym artykule to rownie dobrze moge powiedziec ze autor artykulu jest SLABO OBEZNANY z tematem a bierze sie za pisanie....
obs / 83.24.92.* / 2008-04-22 20:22
jakosc do dupy
cena niska ale za to wszystko tylko na jeden sezon po ktorym napewno sie rozwali!!!
a jeszcze w Polsce jaki beznadziejny dobor asortymentu! niedosc ze na Zchodzie taniej to jeszcze trafiaja tam lepsze kolekcje!!!!
luc2280 / 85.222.3.* / 2008-01-28 23:47
Nie wiem skąd autor ma wiadomości o wewnętrznej rotacji towaru między sklepami, ale są to totalne bzdury. Z mojego doświadczenia wynika, że nie więcej niż 1% towarów może wędrować pomiędzy sklepami. Reszta sprzedaje się tak, że nie ma potrzeby przerzucania tego między sklepami. Poza tym takie przerzucanie między sklepami troche by firmę kosztowało, więc tego nie robi, a za to jaki towar jest lokowany, w których sklepach odpwiada specjalny zespół ludzi. Wiec jeśli trzeba by było przerzucać rzeczy między sklepami to oznaczałoby, że oni źle pracują.
/ 193.253.42.* / 2008-03-28 15:53
Autorowi chyba chodzilo o to tak mi sie wydaje,jezeli przykladowo marchendise nie zejdzie ze sklepu w ciagu tugodnia to przezucaja te artykuly ktore nie zeszly na inny sklep i odwrotnie wtedy mozemy to nazwac wymiana towaru miedzy sklepami i co w sumie sie oplaca,i co wcale nie wychodzi drogo.

P.S. Osobiscie czesto korzystam i kupuje atrukuly w tej gammie sklepow i jestem zadowolona;-)

A moze dlatego ze to we francji...
maniolka / 88.156.100.* / 2008-01-10 19:44
Jasne tylko że jak ja za każdym razem wchodze do tego sklepu to trudno znalezć jakieś nowe rzeczy a to za sprawą tego że sa wygniecione i porozwalane na wieszakach tak że trudno się zorientować co to właściwie jest.
nikiti / 83.25.249.* / 2008-04-24 23:05
tak tylko , ze na taki wyglad sklepu "pracują" również klienci!
patkowy / 195.205.186.* / 2008-12-24 20:12
Nie...to tylko klienci pracują na taki wygląd sklepu bo pracownicy na pewno nie zwijają w klębek ciuchów...Szacunek dla pracowników w handlu;D
tylus / 212.180.168.* / 2009-03-18 09:43
faktycznie w sklepach jest nieporządek spowodowany stylem sklemu i klientela w okropnym wieku bałaganiarstwa... ale sklep powinien tak to zorganizować zeby nie zachęcać ludzi do bałaganu... w innych dużych sklepach udaje się to lepiej....możne powodem sa wielkie stosy ciuchów w których grzebie sie jak w lumpeksach??? tego nie robia klienci te kosze wystawia chyba firma... a swoja droga pracownicy H&M nie czujcie sie dotknięci tymi komentarzami... na 45tys zatrudnionych nie wszyscy pracują dobrze a niestety ich sie widzi:))
obserwatorka / 83.25.225.* / 2007-08-30 20:28
Strategia, owszem...trafiona.Niestety wizerunek sklepów pozostawia dużo do życzenia.....Na wieszakach haos, ubrania wygniecione i wyciągnięte być może właśnie za sprawą jego wewnętrznej rotacji między firmowymi sklepami.
/ 83.18.165.* / 2007-11-10 21:41
A może macie adres tego sklepu internetowego?? Jeśli tak to proszę o przesłanie mi adresu tego sklepu. Mój adres: alisjae@op.pl
Pozdrawiam
/ 83.25.249.* / 2008-04-24 23:07
w Polsce jeszcze nie jest wprowadzona sprzedaż innternetowa
odpowiadający / 194.103.63.* / 2007-09-28 10:34
Autora proszę o sprawdzanie informacji przed publikacją - nie ma czegoś takiego jak wewnętrzna rotacja pomiędzys sklepami, a jeżeli już do niej dochodzi to jest to maksymalnie kilkanaście sztuk miesięcznie w skali jednego sklepu.
esox / 82.35.132.* / 2007-09-29 13:36
bzdury piszesz wymienia sie miedzy sklepami wszytko co trzeba paresz sztuk miesiecznie??? chyba na godzine baranie wiem bo pracuje w tym gownie
/ 89.230.71.* / 2008-04-10 13:10
mam prośbę szukam sklepu internetowego żeby kopić butki których akurat w moim mieście nie ma na stanie w sklepie no ale spoko... no i szukam tego sklepu i nie mogę znaleźć wiec jak ktoś byłby taki dobry proszę o pomoc
ola_sobala@o2.pl
ghmcg / 83.242.83.* / 2009-03-29 22:31
W polsce H&M nie prowadzi sprzedazy przez internet :D
RoRo6 / 79.184.22.* / 2009-06-21 16:11
W Polsce H&M jeszcze długo nie będzie prowadził sprzedaży internetowej. Z tego jedynego powodu, że Polacy nie są do tego przygotowani. Liczba oszustw ze strony zamawiających klientów, a tym samym straty dla firmy, były by za duże w porównaniu do zysków.

Najnowsze wpisy