Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum finansoweBanki

Idea Bank -wasze opinie

Idea Bank -wasze opinie

skomentuj
Che Ernesto / 2012-08-16 13:18
Ostatnio bardzo zainteresował mnie ten bank ze względu na ofertę jaką nam dają na lokacie... jakie są wasze opinie na temat tego banku? Czy warto się z nim związać? Czy ktoś jest już klientem tego banku?
Wyświetlaj:
roman1 / 77.65.53.* / 2017-08-22 11:39
Jestem klientem tego banku na dzień dzisiejszy traktują klientów jak zło konieczne liczy sie tylko zysk .
marriusz / 83.10.56.* / 2017-08-04 13:27
Lokata zakłada się jako odnawialna (wiadomo na jaki procent). Bankowi kombinatorzy wymyśli, że aby była nieodnawialna i wróciła na podane konto należy to zrobić wyłącznie poprzez konsultanta. Połączenie z wirtualnym oddziałem to długie godziny prób. O czymś to świadczy, szczególnie, gdy czyta się o cwaniactwie tego banku.
epomoc_ideabank / 2017-08-05 18:31
Szanowny Panie Mariuszu,

zmiany odnawialności lokaty można dokonać na trzy sposoby: w oddziale banku, w Wirtualnym Oddziale w kanale Audio lub Video, a także - jeżeli miał Pan problemy z połączeniem się - za pomocą Infolinii pod numerem telefonu 801 999 111 lub 22 101 10 10. Zapraszamy do kontaktu codziennie w godz. 08:00-20:00 (koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora).

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
marriusz / 83.10.107.* / 2017-08-09 17:23
Szanowny Panie Pomocniku,
Dlaczego zlikwidowaliście prostą możliwość samodzielnego edytowania, czyli taka, która jest praktykowana we wszystkich bankach internetowych ? Pan mnie zaprasza DO ODDZIAŁU po to, bym zrobił coś, co mogę załatwić kilkoma kliknięciami???? Tak, mam problemy z połączeniem się z konsultantami i doskonale Pan o tym wie. A jak Pan nie wie, proszę się przekonać, ile czasu zajmuje połączenie z konsultantem. Liczycie na to, że klient odpuści, zapomni i lokata odnowi się na 0,5 %. To bardzo nieuczciwe praktyki.
CogitoErgoSum / 2017-08-13 16:11
marriusz nie żebym się wtrącał, ale jeszcze nie zdarzyło mi się nie połączyć z jak dzwoniłem na infolię.
ania988 / 37.47.114.* / 2017-08-20 12:38
Mnie także interesuje dlaczego zlikwidowano możliwość samodzielnego edytowania lokaty przez internet. Pachnie to nieuczciwością banku i nie zachęca do zakładania lokat.
Jeśli chodzi o mnie, połączenie z infolinią wymaga sporo czasu, jednostki lecą ....
Wirtualny oddział, który szturmuję od dłuższego czasu : wolnych konsultantów 0. Nawet jeśli czasami jakiś się zdarzy, po godzinie oczekiwania odpuszczam.No i jak tu zakładać lokaty w takim ,,banku''?
Ponownie proszę pracownika banku o podanie powodu usunięcia możliwości samodzielnej edycji lokat. Proszę nie odsyłać mnie do oddziału, to jest po prostu śmieszne.
Toma780 / 176.221.122.* / 2017-08-21 22:59
No bez przesady, ani na rozmowę nie czeka się godzinami, ani rozmowa z konsultantem też nie zajmuje godziny ;)
Annnna798 / 78.10.51.* / 2017-08-03 09:40
Rok temu chciałam wziąć kredyt. Pytałam się także w idea banku, ale ostatecznie wzięłam kredyt w inny banku. Od tego czasu idea bank wydzwania do mnie nawet pare razy dziennie i pyta czy nie wezmę kredytu. informuje że nie życzę sobie już tych telefonów, ale oni z ironią w głosie się ze mną kłócą i już następnego dnia znowu do mnie dzwonią. nigdy nic nie zezmę w tym banku i żałuję, że wtedy wysłałam im te zapytanie o kredyt.
epomoc_ideabank / 2017-08-05 18:27

Rok temu chciałam wziąć kredyt. Pytałam się także w idea banku, ale ostatecznie wzięłam kredyt w inny banku. Od tego czasu idea bank wydzwania do mnie nawet pare razy dziennie i pyta czy nie wezmę kredytu. informuje że nie życzę sobie już tych telefonów



Szanowna Pani Anno,

jak informowaliśmy już w innym miejscu, jeżeli nie życzy Pani sobie otrzymywania ofert marketingowych, prosimy o przesłanie takiej informacji na adres epomoc@ideabank.pl wraz z danymi (imię, nazwisko, numer telefonu, adres mailowy) których zgoda dotyczy, a usuniemy je z baz danych. W temacie maila należy dopisać „e-Pomoc"". Dziękujemy.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Krzy50 / 77.65.104.* / 2017-07-26 20:31
Jestem niezadowolony (delikatnie pisząc). 70000 zł przez 3 lata poleżały bez oprocentowania. "wielcy giganci"-" nie wypalili"
Milus / 78.8.64.* / 2017-07-27 06:54
Nie jestes pierwszy. Szkoda ze na ten bank bardziej nie siadl knf, uokik i nie zabrali licencji. Tyle co ludzi oszukali to ja nie pamietam
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
H Szatkowski / 2017-07-26 21:49 / Tysiącznik na forum
Same się miały oprocentować bez dyspozycji klienta, czy może bank sam, bez dyspozycji miał je przelać na produkt oprocentowany ?
Aneta K. / 5.172.234.* / 2017-07-30 20:11
Lepiej bym tego nie ujęła. Ludzie kompletnie nie interesują się swoimi sprawami, a potem jest zdziwienie i pretensje do banku.
Gwidon53 / 37.248.153.* / 2017-07-22 19:04
Ile osób tyle opinii. Ja akurat problemów z nimi nie mam i jak czytam tu to się chwilami zastanawiam czy to na pewno ten sam bank.
marcin mamontowicz / 87.206.108.* / 2017-07-07 14:42
Nie polecam, niestety amatorszczyzna, zakładając konto w IB miałem nadzieje ze to bank który daje mi możliwość indywidualnego podejścia do spraw związanych z prowadzeniem rachunku i jednocześnie mikroprzedsiębiorstwa, niestety okazało się ze to tylko blef, niekompetencja i nie ma z kim rozmawiać, np. przelew do US, pieniądze zaginęły na dwa dni !!!! i nikt nic nie wie!!!!!
Klienta / 5.226.82.* / 2017-07-25 13:51
Masakra!!!!!Nie polecam,ciągłe problemy.Ludzie bez wiedzy w jednej sprawie parę wizyt (zła dyspozycja,zły druk,zła kwota....).Brak znajomości produktu.Pani nie umie udzielić konkretnej informacji,kontaktuje się z centralą.Czas leci...Żałuję że tam założyłam konto.Za każdym razem przy próbie dokonania dyspozycji przelewu są cyrki.Tragedia
z ciekawosci / 31.0.127.* / 2017-07-25 20:06
Ale udało ci sie w końcu załatwić, tak?
Joanna 34 / 37.47.164.* / 2017-07-08 07:16
Dokładnie! Idea Bank to najgorszy bank, przynajmniej dla przedsiębiorców!Z bankowością nie ma nic wspólnego, określiłabym to mianem lichwiarstwa. Pobierają ogromne prowizje od wszystkiego, a pieniądze do US wpływają po ponad tygodniu, bo najpierw są obracane przez bank na ich rachunku centralnym- wiem, bo byłam w US skontrolować wpływy. ODRADZAM jeśli ktoś sznuje swoje pieniądze.
irena556 / 176.221.122.* / 2017-07-10 18:00
A nie przyszło Ci do głowy, że zaksięgowanie pieniędzy w urzędach też trochę trwa? Ja zawsze przelewam wszelkie wpłaty kilka dni wcześniej, żeby potem nie było, że się spóźniłam, bo wiadomo, że w każdym banku są sesje o różnych godzinach, do tego księgowanie na kontach odbiorców, to wbrew pozorom trwa, a bank nie ma na to wpływu. Co do rzekomych prowizji, to jestem zaskoczona, ja mam darmowe konto, przelewy, wypłaty z bankmatów, za nic na tym koncie nie płacę, jeśli oczywiście spełniam warunki (płatności kartą itp.)
Milus / 78.8.64.* / 2017-07-27 06:36
Odpowiadajac irena556.dzisiaj jest xxi wiek i przelewy sa tylko elixir. Oznacza to ze idzie max dzien. W kwestii us to sytuacja jest taka, ze kto inny sprawdza, kontroluje wplywy na rachunki w us, a kto inny odpowiada. Przeplyw informacji. A co do calej grupy czarneckiego(getin, idea, taxcare, kiedys dombank), to tyle ludzi oszukali i teraz tez dalej to robia. Brak wiedzy, doswiadczwnisenia pracownikow to podstawa. Tego brak tym ludziom.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
muzykalna / 2017-07-07 20:51
Co to znaczy zginęły, bo nie bardzo rozumiem. Z tego co piszesz to nic ci nie zginęło jednak.
Margot82 / 31.0.127.* / 2017-07-01 08:45
Ostatnio byłam nękana przez konsultantów banku w celu zachęcenia mnie do wzięcia kredytu. W końcu dostarczyłam wymagane dokumenty, a pani "specjalistka" stwierdziła, że wyciąg z KPiR nie będzie konieczny. Otrzymałam umowę kredytową, zatwierdziłam ją i ....okazało się, że wyciąg z KPiR jednak jest konieczny i to dosłownie natychmiast. Przesłałam i decyzję kredytową anulowano. Jak dzieci w przedszkolu, dają, zabierają. Ja jestem poważną osobą, czuję się bardzo rozczarowana i upokorzona sytuacją. Zamierzam niezwłocznie zlikwidować konto w tym banku, bo klientów nie taktuje się w ten sposób. Mam wrażenie, że osoby tam pracujące działają absolutnie po omacku, nie mając podstawowej wiedzy, bo skoro nie spełniałam warunków, to w ogóle nie powinnam dostać oferty, o umowie nawet nie wspominając. Skandal i tyle.
S. Michalczyk / 185.14.150.* / 2017-06-27 13:35
Bardzo się rozczarowałem po tym, jak bank odmówił realizacji dyspozycji.
Chodziło o niecałe 16 EURO, które to miałem zamiar przesłać poprzez bankowość internetową, ręcznie wypisując dane przelewu dla firmy prowadzącej sklep. Jak to bank nazwał - chodziło o względy bezpieczeństwa. I zażądał ode mnie przesłania dokumentów, z których wynika za co chcę zapłacić - na przykład faktura.
Nikt jeszcze mnie tak cholernie nie poniżył.
Żebym musiał się tłumaczyć z tego że kupiłem sobie na przykład zielone majtki plażowe. I może jeszcze mam pytać czy mogę ?
epomoc_ideabank / 2017-06-27 22:57

Bardzo się rozczarowałem po tym, jak bank odmówił realizacji dyspozycji.
Chodziło o niecałe 16 EURO, które to miałem zamiar przesłać poprzez bankowość internetową, ręcznie wypisując dane przelewu dla firmy prowadzącej sklep. Jak to bank nazwał - chodziło o względy bezpieczeństwa. I zażądał ode mnie przesłania dokumentów, z których wynika za co chcę zapłacić - na przykład faktura.
Nikt jeszcze mnie tak cholernie nie poniżył.
Żebym musiał się tłumaczyć z tego że kupiłem sobie na przykład zielone majtki plażowe. I może jeszcze mam pytać czy mogę ?


Szanowny Panie,

przykro nam z powodu trudności jakie Pana spotkały oraz opisanej sytuacji. Procedury bezpieczeństwa mają na celu ochronę interesów naszych klientów. Abyśmy mogli odnieść się do odpisanej sprawy, prosimy o wiadomość na adres epomoc@ideabank.pl. Wiadomość ta powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótki opis problemu, a także dopisek „e-Pomoc” w temacie.

Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i rozwiać wszelkie wątpliwości związane z opisaną sytuacją.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
S. Michalczyk / 78.8.28.* / 2017-06-29 17:07
Bank odpowiedział przesyłając regulamin.
Oczywiście z tego regulaminu wynika, że bank może w pewnych przypadkach odmówić wykonania przelewu. Na przykład podejrzenie o pranie brudnych pieniędzy, bardzo wysoka wartość przelewu, brak środków na koncie, podejrzenie o finansowanie terroryzmu i takie tam podobne, które jak sądzę są całkowicie uzasadnione.

Na pytanie jakie konkretnie podejrzenie dotyczy mojego przypadku bank milczy.
... Nie zostawię tak tego. Aż Wam się czkawką odbije. Obiecuję.
muzykalna / 2017-06-30 14:34
Zawsze jak nie zgadzasz się z odpowiedzią banku, możesz złożyć reklamację i dostaniesz konkretne stanowisko. Ja bym tak zrobiła. Wygrażanie raczej problemu nie rozwiąże. ;)
S. Michalczyk / 78.8.28.* / 2017-06-30 19:27
To jasne. Masz jakieś propozycje adresu, pod który taką reklamację radzisz złożyć ?
Wysłałem na trzy adresy :

- kontakt@ideabank.pl
- zagraniczne@ideabank.pl
- epomoc@ideabank.pl

... ale tam nikt konkretnego stanowiska nie zajmuje i wyjaśnia niczego.

Oczywiście znajdę a jak będzie trzeba to napiszę na wszystkie możliwe adresy banku :)))
Anna_87 / 2017-07-08 18:45
A ja ci powiem dlaczego potrzebują takiej weryfikacji i nie tylko w Idea Banku tak jest. Nasz wspaniały kraj ma taką ustawę, która niedawno weszła w życie, możesz przeczytać więcej w tej materii tu: http://dziennikustaw.gov.pl/du/2016/299 Myślę, że pracownikom banku ciężko jest wytłumaczyć klientowi, że z automatu muszą sprawdzać czy ich klient nie jest terrorystą, bo chce zrobić przelew w obcej walucie. ;)
S, Michalczyk / 77.255.204.* / 2017-08-01 10:35
No ale to jest przykładowa odpowiedź, o którą proszę. Będę wtedy wiedział, że należy się liczyć z odmową wykonania przelewy zawsze i każdego w obcej walucie.
Bank jednak nie chce odpowiedzieć co jest przyczyną, kiedy odmawia a kiedy nie odmawia wykonania dyspozycji. Mi kazano tłumaczyć się z zakupów i przekazać dokumenty świadczące o tym co sobie zakupiłem za 15 euro. Czy chodziło o podejrzenie finansowania terroryzmu ? a może pranie brudnych pieniędzy ?
Chyba za względu na sumę przelewu nie. No to o co ?
W innym banku przelew poszedł w ciągu minuty.
szklarek / 2017-07-09 19:04 / 10-sięciotysiącznik na forum
Niedawno ? Ustawa jest z listopada 2000 r., weszła w życie 23.06.2001 r., a więc 16 lat temu.
Anna_87 / 2017-07-30 18:19
Jednolity tekst ustawy ogłoszono 9 marca 2016, mniej więcej rok później w praktyce zaczęły działać przepisy i narzędzia egzekwujące. Ustawa stara, ale modyfikowana, więc nie do końca tak jak piszesz.
szklarek / 2017-07-30 20:41 / 10-sięciotysiącznik na forum
Nie do końca to Ty rozumiesz co to jest ogłoszenie aktu ujednoliconego. Ustawa ta miała już 5 ujednoliceń. Najnowsze, a więc uchylające to przez Ciebie przytoczone miało miejsce 30.05.2017 r.

Podtrzymuję więc datę wejścia w życie ustawy. Aktów wykonawczych- rozporządzeń ma 8 obowiązujących.
emerp / 217.99.252.* / 2017-06-24 20:08
Pierwszy kontakt z Bankiem miałem zakładając lokatę Happy na 4%. Wszystko odbyło się szybko i sprawnie, nie miałem najmniejszych kłopotów. Byłem mile zaskoczony, ponieważ na różnych forach opinie klientów o banku są, delikatnie mówiąc, mało przychylne. Założyłem konto Idealne i powiązane z nim konta Zyskowne.
Procedura zakładania i uruchamiania odbyła się bez najmniejszych zastrzeżeń zarówno z mojej jak i ze strony banku. Pamiętając jednak o negatywnych opiniach o banku, na początek nie lokowałem większych kwot.

Po pewnym czasie zmieniłem dowód osobisty. Przez bankowość elektroniczną powiadomiłem Bank, przesyłając wymagane dokumenty. Natychmiast otrzymałem następującą informację: "dziękujemy za wiadomość. Została ona zarejestrowana pod numerem: 2017061910011866.
Dołożymy wszelkich starań, aby przekazać odpowiedź w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze. Skontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub mailowo". To było 19.06.2017r. dziś kończy
się 24.06. I co?. I nic. Telefon ciągle przy sobie, zaglądam często do poczty - nic, cisza. Myślę, że chyba rację mają niezadowoleni z banku klienci. Wyczytałem dużo skarg na bankowość elektroniczną. Nie opisuję szczegółów, przyznaję - jest trochę kulawa.
epomoc_ideabank / 2017-06-25 21:32

Natychmiast otrzymałem następującą informację: "dziękujemy za wiadomość. Została ona zarejestrowana pod numerem: 2017061910011866.
Dołożymy wszelkich starań, aby przekazać odpowiedź w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze. Skontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub mailowo". To było 19.06.2017r. dziś kończy
się 24.06. I co?. I nic.


Szanowny Panie,

przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi. Chcielibyśmy pomóc w rozwiązaniu problemu, dlatego prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem, czego dotyczy sprawa oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Panu stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
emerp / 217.99.252.* / 2017-06-26 11:04
Sądzę, że odpowiedzi z e-Pomoc Idea Bank generowane są automatycznie i szablonowo. Jeżeli w poprzedniej wypowiedzi podałem część wiadomości z banku: "dziękujemy za wiadomość. Została ona zarejestrowana pod numerem: 2017061910011866." Moim zdaniem powinno to wystarczyć do identyfikacji. Więcej nic nie przesyłam. Następna korespondencja będzie związana z zakończeniem współpracy.
epomoc_ideabank / 2017-06-27 22:49

Sądzę, że odpowiedzi z e-Pomoc Idea Bank generowane są automatycznie i szablonowo. Jeżeli w poprzedniej wypowiedzi podałem część wiadomości z banku: "dziękujemy za wiadomość. Została ona zarejestrowana pod numerem: 2017061910011866." Moim zdaniem powinno to wystarczyć do identyfikacji. Więcej nic nie przesyłam. Następna korespondencja będzie związana z zakończeniem współpracy.



Szanowny Panie,

w kontaktach internetowych, obowiązują nas procedury bezpieczeństwa i zachowanie najwyższej prywatności danych Klientów. Podanie numeru referencyjnego na forum nie daje żadnej pewności, że jest Pan osobą, z którą prowadziliśmy lub prowadzimy korespondencję w opisanej sprawie. W trosce o bezpieczeństwo danych zatem, raz jeszcze prosimy o kontakt na adres epomoc@ideabank.pl podany w naszej wcześniejszej wiadomości oraz w sposób przez nas opisany.

Raz jeszcze również zapewniamy, że postaramy się jak najszybciej udzielić Panu stosownych wyjaśnień i pomóc.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
emerp / 217.99.252.* / 2017-06-28 16:30
28.06.2017 r. telefonicznie zgłosił się konsultant. Zmiana dowodu w dokumentach bankowych sfinalizowana. Kończę ten wątek.
Grom267 / 5.172.233.* / 2017-06-28 21:04
emerp, to szacunek, bo nie każdy ma jaja wrócić i napisać, że sprawe załatwił.
wiwan / 2017-06-28 22:53 / 10-ciotysiącznik na forum
Wrócił z 1,5 zdania. Zarzuty rozwinął w ...20.
Wojt788 / 79.186.132.* / 2017-06-13 14:58
Idea Cloud to porażka, mam/miałem konta w innych bankach i nigdy nie miałem problemu z obsługą konta co tutaj. Żeby zrobić 1 przelew potrzeba mi było ponad 20 min. problemy z podaniem nazwy, w trakcie przewijania, wylogowuje się... Zmienisz jedną nazwę musisz pisać wszystko od nowa...
lysypmi / 31.1.106.* / 2017-06-14 20:21
porażka to cały ten bank .. dwa lata niespełna temu zamknąłem konto w tym pseudobanku oczywiście specjalnie w oddziale w Poznaniu na ulicy Domaniewskiego ..bardzo miła Pani poinformowała mnie że wszystkie formalności zostały spłacone a pozostałe pieniądze zostaną przelane na moje inne konto ..jakież jest moje zdziwienie gdy po prawie jak już wspominałem dwóch latach dostaje sms i list z windykacji idea pseudo banku że mam zaległość prawie czterysta złotych , gdyż nie zostały spełnione wszystkie wymogi potrzebne do zamknięcia konta i przez ten cały okres miałem naliczana miesięczną opłatę ..oczywiście nikt wcześniej nie informował że jednak konto nie jest zamknięte , że nie spełniłem jakiś wyssanych wymogów no bo najpierw trzeba było uzbierać parę złotych...a teraz straszą mnie sądem chyba że wpłacę zareklamuje i wtedy szanowny pseudo bank po ewentualnym uznaniu reklamacji odda mi pieniądze ... czy ktoś jeszcze spotkał sie z taka patologia tego pseudo banku czy tylko ja jestem takim "szczęściarzem"
elaslawek / 188.146.164.* / 2017-08-21 19:58
ja tez dostałem informacje o zadłużeniu dopiero po 30 miesiącach , teraz od trzech miesięcy usiłuje zamknąć konto ,ale niestety robią wszystko aby tego nie zrobić Pomimo wizyty w banku , gdzie oczywiście mnie wylegitymowano nie można zamknąć konta bo podobno niezgodny podpis z wzorem , nie można zamknąć konta bo w momencie składania wymówienia było zadłużenie na 14,99 i tak w kółko, chyba trzeba poprosić tvn , albo może ktoś może pomoże jak ich zmusić
epomoc_ideabank / 2017-06-20 21:57

..jakież jest moje zdziwienie gdy po prawie jak już wspominałem dwóch latach dostaje sms i list z windykacji idea pseudo banku że mam zaległość prawie czterysta złotych , gdyż nie zostały spełnione wszystkie wymogi potrzebne do zamknięcia konta i przez ten cały okres miałem naliczana miesięczną opłatę


Szanowny Panie,

przykro nam w związku z wyrażoną tu opinią oraz trudnościami, jakie Pana spotkały. Chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu wątpliwości w tej sprawie, dlatego prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sprawy oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Panu stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Mac5677333 / 31.172.180.* / 2017-06-08 15:00
Dno i 5 metrów mułu. Rozwiązałem umowę kredytową i nagle się okazuje, że zamiast jednej faktury z IdeaMoney co chwilę przysyłali następne - mimo, że pracownik informował tylko o jednej. Stanowczo nie polecam, ani konta w tym banku, ani kredytu!
wadar / 94.254.152.* / 2017-06-01 11:42
Własnie zastawiałem się na założeniem konta w tym banku, ale juz wiem, że nie tutaj. Co więcej współczuje osobie, która na forach, w imieniu banku bez przerwy przeprasza i obiecuje pomoc , ciężka praca. Szkoda, że konieczna.
H Szatkowski / 2017-06-01 20:31 / Tysiącznik na forum
Mam dziwne wrażenie, że robota bardzo podobna do twojej- czarny PR tego banku na forach...
firma_klient_Idea bank / 94.254.177.* / 2017-05-29 21:49
Bank wyspecjalizowany w zarabianiu kosztem klienta. Spróbujcie spłacić kredyt w całości :) mając np. "pakiet płynnościowy". Nie polecam - kredyt w tym banku to był największy błąd w ostatnim roku.......
Uważajcie.
Lukasz6666 / 2017-07-04 15:30
jestem w tej samej sytuacji, pakiet plynnosciowy to porazka, ale pan doradca mowil, ze wartto brac i mozna pozniej z niego zrezygnowac. Mowil takze, ze nie ma prowizji za wczesniejsza splate, a tu okazuje sie, ze jest. Kolejne, przychodzi dzien do calkowitej splaty, jest wyliczenie, wplacam, a oni ze za malo srodkow. I tak w kolo, a za kazdym razem pobieraja prowizje, nie dziwie sie, ze nie chca zamknac, na koniec trzeba wydoic klienta z ostatniego grosza. pisze do nich, a oni: "w nawiązaniu do poniższej wiadomości uprzejmie informujemy, że Pana wiadomość została przekazana do odpowiedniej jednostki Banku" baa, pewnie, mozna tak robic jak najdluzej, w koncu kolejne raty beda do splacenia, infolinia? hmm, dzwonilem, pytam o pozostala kwote, a obsluga zadaje mi pytanie kiedy co i jak. Ja pytam kolejny raz, olewaja i robia swoj. odzial banku, kolejny temat, panie chodza w szpileczkach i plotkuja, kaweczka wazniejsza, a klient to ... jak juz dojdzie do rozmowy o problemie, odsylaja do siedziby glownej, bo one biedne nie wiedza, albo nie maja uprawnien. porazka, jak dla mnie to pijawki
Melania / 80.82.28.* / 2017-06-08 13:40
Zgadzam się w zupełności aby dobrze się zastanowić przy wyborze tego banku . Bank nieprzyjazny klientom, obsługa klienta koszmarna zarówno przez pracowników jak i system bankowy.Potrafią po 10 latach domagać się rzekomo niespłaconej raty kredytu.Ciekawe, że przez 10 lat bank tego nie widział tym bardziej, że jeżeli się spóźnisz z spłata to wzywają Ciebie i żyrantów do spłaty. Jeśli bierzesz kredyt w tym banku to dowody spłaty kredytu musisz przechowywać wiecznie bo nie wiadomo kiedy będą chcieli od Ciebie jeszcze dodatkowe pieniądze.
Uważajcie na ten bank.
epomoc_ideabank / 2017-06-11 21:29

.Potrafią po 10 latach domagać się rzekomo niespłaconej raty kredytu.


Szanowna Pani Melanio

przykro nam w związku z wyrażoną tu opinią, chcielibyśmy jednak pomóc w rozwianiu wątpliwości co do zasadności wspomnianej raty kredytu. Prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sprawy oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Pani stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
nie jestem zlosliwy / 31.0.124.* / 2017-05-31 22:22
@firma_klient to nie wiedziałeś jakie masz warunki spłaty w kredycie? Przecież umowy się czyta.
Zuzianna / 2017-05-29 20:42
Ja również nie polecam, omijajcie ten bank szerokim łukiem.
yaska / 2017-05-29 21:17
A nie polecasz bo...? Może coś konkretniej?
AIA- / 83.22.118.* / 2017-05-29 17:07
Nie polecam. . po zakonczeniu mojej lokaty musze czekac 14 dni na wyplate moich pieniedzy,oczywiscie z zerowym oprocentowaniem przez ten okres czyli 14 dni. . . to zlodziejstwo. .
ka722 / 81.190.47.* / 2017-07-04 10:43
Ta sama sprawa,po zakończeniu lokaty strukturyzowanej (3 mies. na 4%), która oczywiście nie wypaliła bo "źle wyceniliśmy sytuację", nie oddają pieniędzy przez 14 dni. Nie informują o tym przed zawarciem umowy. Ostrzegam!

ka
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy